|
|
FR-Han
|
|
|
jongens... de edwin en lucas topic is verwijdert door de bevlekking van ene albert!! vandaar hier het vervolg!!! ron is ziek. waarschijnlijk het ebolavirus. wat klote. maar mischien komen edwin en lucas erdoor bij elkaar!! zodat ze weer een versterking zijn voor de selectie!!
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zeg dat het niet waar is!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Goede tijden slechte tijden is zo Gay! Dit is de serie die je in de gaten moet houden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door craven -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: het is waar... heel sneu. maar mischien komen edwin en lucas weer samen!! dat is wel een voordeel. hopen dat ze vrij blijven van ebola ellende!! (zodat we nog lang van ze kunnen smullen!!) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het wordt nu weer eens tijd om er wat lesbische vrouwen in te zetten. Ik wordt een beetje ziek van al dat homo gedoe daar! Toendertijd Charly (de echte Charly!) met het karakter van Victoria Koblenko was maar een enkel kusje, vandaag de dag mag er wel een vrijpartij in beeld! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
oh - en dit topic zal worden verplaatst naar een apart GTST forum als iemand geinteresseerd is (of anders morgen gesloten worden) -> offtopic enzo! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:13 schreef Boudewijn het volgende:Het wordt nu weer eens tijd om er wat lesbische vrouwen in te zetten. Ik wordt een beetje ziek van al dat homo gedoe daar! Toendertijd Charly (de echte Charly!) met het karakter van Victoria Koblenko was maar een enkel kusje, vandaag de dag mag er wel een vrijpartij in beeld! Vuns!:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:13 schreef Boudewijn het volgende:Het wordt nu weer eens tijd om er wat lesbische vrouwen in te zetten. Ik wordt een beetje ziek van al dat homo gedoe daar! Toendertijd Charly (de echte Charly!) met het karakter van Victoria Koblenko was maar een enkel kusje, vandaag de dag mag er wel een vrijpartij in beeld! Dus je volgt echt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door craven -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:14 schreef Boudewijn het volgende:oh - en dit topic zal worden verplaatst naar een apart GTST forum als iemand geinteresseerd is (of anders morgen gesloten worden) -> offtopic enzo! je mag hem ook onderbrengen in de vorige lucas en edwin topic uit mijn pen/toetsenbord. desnoods met een slotje erop. als hij maar terug te lezen is. is toch grappig man. die oude gekigheid topics van eerdert... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:13 schreef Boudewijn het volgende:Het wordt nu weer eens tijd om er wat lesbische vrouwen in te zetten. Ik wordt een beetje ziek van al dat homo gedoe daar! Toendertijd Charly (de echte Charly!) met het karakter van Victoria Koblenko was maar een enkel kusje, vandaag de dag mag er wel een vrijpartij in beeld! eens!! meer vrouwen met vrouwen!! ik stel voor rikki met sjors, in een sexbattle om bram!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en dan gelijk bing met sjoerd!! voor de gayerts zoals peter uit weesp!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:14 schreef Boudewijn het volgende:oh - en dit topic zal worden verplaatst naar een apart GTST forum als iemand geinteresseerd is (of anders morgen gesloten worden) -> offtopic enzo! Mag dit naar 020 forum svp. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
En mooie vrouwen naar het mooie vrouwen forum. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dus omdat ik een 110% echte feyenoordert bent wil jij dit weg??? eerst postersrespect opbouwen hennyhuismannert!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
respecteert gewoon mijn smaak!! of ellende en ebola valt uw ten deel!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Off-topic maar zo mooi...
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, . . . . . ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat,........?????????? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: K*T topic, dit! . . GTST topic? meer iets voor gay (lees snavels) topic . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1, helemaal eens, wijvenpraat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gun mij ook een harde knoepert!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Probeer een Zeeuwse mossel Biek. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: filmpje huren misschien een optie? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en trouwens... ik heb het over edwin mulder, lucas van liverpool, en ron the boss vlaar!! dus is wel degelijk feyenoord gericht!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk Han tuurlijk, ontkenningsfase |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:13 schreef Boudewijn het volgende:Het wordt nu weer eens tijd om er wat lesbische vrouwen in te zetten. Ik wordt een beetje ziek van al dat homo gedoe daar! Toendertijd Charly (de echte Charly!) met het karakter van Victoria Koblenko was maar een enkel kusje, vandaag de dag mag er wel een vrijpartij in beeld! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:59 schreef FR-Han het volgende:en trouwens... ik heb het over edwin mulder, lucas van liverpool, en ron the boss vlaar!! dus is wel degelijk feyenoord gericht!! Wie is Edwin Mulder? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja die d klopt niet... maar dat zien die schele forumhufterts toch niet... ;-) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:24 schreef FR-Han het volgende:[..] dus omdat ik een 110% echte feyenoordert bent wil jij dit weg??? eerst postersrespect opbouwen hennyhuismannert!! Nee,ondanks dat, niet omdat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Erg sterke topic. Nivootje omroep Max: Winkelen in Patty Brard. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:24 schreef FR-Han het volgende:[..] dus omdat ik een 110% echte feyenoordert bent wil jij dit weg??? eerst postersrespect opbouwen hennyhuismannert!! Opmerking: Als ik iets vind dan zeg ik dat, dat mag en moet jij ook doen, sterker nog.... dat doe je ook. Geen probleem, maar ik heb recht om iets te vinden wat jij niet vindt en andersom.
Vraag: Wat bedoel je of bedoelt men met postersrespect? Is dat 1) respect van jou, of 2) van de hele groep hardcore forumleden, of bedoel je 3) dat ik meer topics moet starten voor ik respect verdien? Of 4) iets anders?
P.s. thuis staat ie helaas aan, maar dat is een zeldzaamheid godzijdank. Die 10x per jaar dat ze kijkt word ik al helemaal gek van (vandaar mijn frustraties). |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 20:11 schreef Henny het volgende:[..] Opmerking: Als ik iets vind dan zeg ik dat, dat mag en moet jij ook doen, sterker nog.... dat doe je ook. Geen probleem, maar ik heb recht om iets te vinden wat jij niet vindt en andersom. Vraag: Wat bedoel je of bedoelt men met postersrespect? Is dat 1) respect van jou, of 2) van de hele groep hardcore forumleden, of bedoel je 3) dat ik meer topics moet starten voor ik respect verdien? Of 4) iets anders? P.s. thuis staat ie helaas aan, maar dat is een zeldzaamheid godzijdank. Die 10x per jaar dat ze kijkt word ik al helemaal gek van (vandaar mijn frustraties). lol. maak je niet druk man. hahahaha. zit heel de boel ouderwets te stangen. vroeger was me naam chari, daarna obiku010. langdurige posters (niks ten nadele van de minder lange posters) weten hoe dat zit. gewoon ouderwets onzin verkopen. heerlijk als mensen dan happen. jij bent net zo goed of slecht als ieder ander incl ik zelf. henny///held!!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 20:22 schreef FR-Han het volgende:[..] lol. maak je niet druk man. hahahaha. zit heel de boel ouderwets te stangen. vroeger was me naam chari, daarna obiku010. langdurige posters (niks ten nadele van de minder lange posters) weten hoe dat zit. gewoon ouderwets onzin verkopen. heerlijk als mensen dan happen. jij bent net zo goed of slecht als ieder ander incl ik zelf. henny///held!!! Ik weet het hoor, heb me een tijdje verdiept in de oude topics en posts, weet van je gedaanteverandering. Alleen HAAT ik JTST, de bezoekers op van gay gay en vind t f..king irritant om op mijn Feyenoordforum de hobby van mijn vrouw tegen te komen.... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: 3/4 dan, jij bent wel een erg harde onderhandelaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Dat is pas respect, bedankt MAAT. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:52 schreef FR-Han het volgende:jongens... de edwin en lucas topic is verwijdert door de bevlekking van ene albert!! vandaar hier het vervolg!!! ron is ziek. waarschijnlijk het ebolavirus. wat klote. maar mischien komen edwin en lucas erdoor bij elkaar!! zodat ze weer een versterking zijn voor de selectie!! [ filmpje ] bezint eer gij begint! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk aan de broer van . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kan ie ook keepen toevallig?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ook wel of ook niet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Bij afwezigheid van DE KENNER L. heb je weinig tegenstemmer en vanwege die +10 van net..... vooruit dan maar.... wel! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:14 schreef Boudewijn het volgende:oh - en dit topic zal worden verplaatst naar een apart GTST forum als iemand geinteresseerd is (of anders morgen gesloten worden) -> offtopic enzo! Het lijkt mij de hoogste tijd! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja toch... net als eerdere baab topics ben je geneigt op zijn joods er een andert aan te naaien... dat!! dat is janm... hahahahaa |
|
|
|