BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Coen, we zullen je nooit vergeten!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 19:54   quote  deeplink  
EREPLAATS STANDBEELD COEN MOULIJN GEKOZEN

20110104_bloem_moulijn_rh.jpg

Het standbeeld van Coen Moulijn kan op korte termijn een fraaie ereplaats krijgen voor de ingang aan de Olympiazijde van Stadion Feijenoord. Het beeld van de legendarische linksbuiten komt daarmee, na verplaatsing van het voorplein, op een zeer markante plaats te staan waar op wedstrijddagen grote stromen supporters passeren. Bovendien blijft op deze beschermde plaats het beeld door de hekken ook nog van buiten het stadion zichtbaar.

De keuze pal voor de grote ingang aan de Olympiazijde van stadion Feijenoord is in nauwe samenspraak met Adrie Moulijn gemaakt. Hoewel de weduwe van Coen de plek al goed kende, kwam ze maandag op uitnodiging van Feyenoord nog eens kijken om vast te stellen dat dit inderdaad een schitterende plaats is voor Coen.

Verplaatsing naar binnen de stadionhekken van het in oktober 2009 nog door Coen Moulijn zelf onthulde standbeeld van kunstenaar Tom Waakop Reijers is volgens zowel Adrie Moulijn, als veel supporters en ook volgens Feyenoord gewenst nadat de sokkel van het beeld anderhalve week geleden vorige door vandalen werd beklad. Eerder was het al eens mikpunt toen een shirt van Ajaks over het kunstwerk werd gehangen.

Tijdens een constructief overleg met het Centrum Beeldende Kunst Rotterdam kreeg Feyenoord vorige week donderdag te horen dat de BVO het beeld voor onbepaalde tijd in bruikleen krijgt van de gemeente en dat deze ook de verplaatsing op korte termijn kan en wil regelen.

Adrie Moulijn hoopt net als Feyenoord dat, nu de gewenste plek is bepaald, de daad inderdaad snel bij het woord kan worden gevoegd Dat zou fantastisch zijn en voor mij toch ook wel een hele opluchting, Ik vind het geen prettig idee dat wat er met het beeld is gebeurd in principe vandaag of morgen zich nog eens kan herhalen. Bovendien geldt voor mij betreft dat in het stadion de enige juiste plek is voor het standbeeld van Coen. De Kuip was immers altijd al zijn tweede thuis.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 16:55   quote  deeplink  
STANDBEELD COEN DONDERDAG AL VERHUISD

ee15882cbebfc45afad03dc42524c214_660_300_crop.jpg

Het standbeeld van Coen Moulijn verhuist donderdag (morgen) al naar de nieuwe ereplaats voor de ingang aan de Olympiazijde van Stadion Feijenoord. Dankzij de medewerking van de gemeente en het Centrum Beeldende Kunst Rotterdam wordt zo nog sneller dan verwacht tegemoet gekomen aan de breed levende wens het beeld extra te beschermen door het van het voorplein weg te halen en binnen de stadionhekken te plaatsen, nadat het anderhalve week geleden door vandalen werd beklad.

Het beeld van de legendarische linksbuiten komt, zeker ook tot grote vreugde van Adrie Moulijn, op een zeer markante plaats te staan waar op wedstrijddagen grote stromen supporters passeren. Bovendien blijft op deze beschermde plaats het beeld door de hekken ook nog van buiten het stadion zichtbaar. Dit is een schitterende plek voor het beeld, zo liet de weduwe van het Feyenoord-icoon weten.
Bron:Officiële Feyenoord. Clubsite
van geil
 van geil - donderdag 14 november 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Prima.goed nieuws.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2013 - 11:26   quote  deeplink  
De verhuizing van Coen

Coen_voor_Olympiatribune_14112013.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 december 2014 - 12:46   quote  deeplink  
EERBETOON AAN COEN MOULIJN BIJ FEYENOORD FC EMMEN

2aih91t.jpg

Feyenoord staat rondom en tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Emmen op zondag 4 januari aanstaande uitgebreid stil bij het overlijden van Coen Moulijn. Het clubicoon overleed die dag exact vier jaar geleden, op 73-jarige leeftijd.

Voorafgaand aan de wedstrijd legt mevrouw Moulijn samen met de directie van Feyenoord een krans bij het standbeeld van Coen. Het beeld staat voor de ingang aan de Olympiazijde van Stadion Feijenoord, in gezelschap van een eregalerij van herinneringsstenen, met daarop de namen van Coens ploeggenoten uit het legendarische Feyenoord-elftal van 1970.

De buitenring van De Kuip is zondag voor het eerst tijdens een thuiswedstrijd van Feyenoord geopend. Dit betekent dat alle bezoekers van het duel met Emmen in staat worden gesteld een bezoek te brengen aan het standbeeld van Coen.

Ook verzoekt Feyenoord alle supporters om in de elfde minuut van de wedstrijd een minuut lang te applaus te laten horen, ter ere van de legendarische linksbuiten. De oud-international won met Feyenoord onder meer de Europa Cup 1 en de wereldbeker.

De wedstrijd tussen Feyenoord en Emmen staat voor een groot deel in het teken van de Feyenoord Foundation. De opbrengst van dit duel komt volledig ten goede aan het goede doel van de club. Steun jij de Feyenoord Foundation? Kom dan zondag voor slechts 7,50 euro naar De Kuip. Kaarten zijn verkrijgbaar via www.feyenoord.nl/ticketshop.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 00:52   quote  deeplink  
Voor Coen ging je naar het stadion

media_xl_590794.jpg

Coen Moulijn. Alleen zijn naam al klinkt en leest als een gedicht. Poëzie met kalk op de flanken, ontstaan op het harde gras van de Kuip uit de vorige eeuw. Coen danste er als linksbuiten overheen, keer op keer, springend over uitgestoken stalen neuzen in prehistorische voetbalschoenen.

Laten we anders beginnen. Want dit verhaal heeft jonge lezers nodig. Coen Moulijn was een soort Arjen Robben, of Robin van Persie, uiteraard. David Beckham mag ook, maar dan aan de rechterkant van het speelveld. In Coens leven schitterden, twitterden en glitterden voetballers nog niet zo heftig.

De voetballer Coen was nog veel meer dan Johan Cruijff of Willem van Hanegem een dinosaurus. Alsof er geen filmbeelden van hem bestonden. Bijna opgegaan in het niets. Flarden in een collectief geheugen. In de Kuip ooit overhoop geschopt door spelers van Real Madrid. Feyenoorders gingen kwijlend van woede op jacht naar de daders. 'Heren, heren nou toch', zei de tv-verslaggever. Mijn moeder riep me uit mijn bed zodat ik het tumult rond Coen zelf kon zien.

Gelukkig publiceerde uitgeverij De Buitenspelers (!) in 2009 een stevig boek over het leven van Moulijn. Schaf het aan als je wil weten hoe zijn leven eruit zag. Tragisch en vrolijk, lief en leed delend meestal ook met Feyenoord, tussen de paskamers van zijn kledingzaak.

media_l_590797.jpg

Coen was een publieksspeler, zo moeten we hem in de eerste plaats eren en herinneren. Eentje voor wie je naar het stadion ging. Zoals Robben, Van Persie en Beckham later en nog steeds nieuw publiek vonden voor hun clubs. Iconen met de aantrekkingskracht van een strakke videoclip. Zij flitsen al zonder dat er een editor op de beelden van hun rushes en acties wordt losgelaten. Zo flitste Coen ook. Nu is Coen dood, het is niet anders. En dus mag je, als je aan hem wil blijven denken, een samenvatting van zijn leven snijden. Voor mij zal hij altijd de man blijven die hordes jonge fans naar stadions trok.

Daar dacht ik aan toen ik op 2 januari een sms kreeg van een trouwe Feyenoorder; geen hooligan, wel harde kern.
,,Jaar slecht begonnen. Coen Moulijn gisteren getroffen door herseninfarct. Ziekenhuis. Status onbekend.''

Ik stuurde terug: ,,Da's zwaar kloten.''

Paar uur later: ,,Deels verlamd. Aanspreekbaar. Uitvalverschijnselen. Ernst onbekend. Arme man.''
Ik weer: ..Veel meegemaakt ook.''

Reactie: ,,Nier naar zijn zoon. Helaas recent overleden. Niet alles is mooi in het leven. Geniet van geluk, gezondheid en je naasten.''

Ik tik het sms'je hier uit om in een paar woorden te illustreren hoe Feyenoorders tijdens de feestdagen het dreigend verlies van een boegbeeld ondergaan. Ajacieden, Utrechters en Twentenaren zullen het niet anders doen, trouwens. Intens en zichtbaar rouwen om het verscheiden van een bekend iemand heeft zich in de afgelopen tien, twintig jaar een plaats verworven in onze nationale gebruiken. Het zal om Moulijn niet anders gaan.

media_l_590798.jpg

Voetbalfans zeggen altijd dat niemand groter is dan de (hun) club. Bij Coen ligt dat toch anders. Wat mij betreft, was Moulijn in zijn topdagen veel groter dan Feyenoord. Hij bond een ander publiek aan zich, dat misschien wel minder had met de club en meer met de stilist op links. Daarom moet ik bij dit afscheid ook denken aan een jongen als Robben, groter dan Groningen, Londen en München. Ooit was Coen ook zo jong en veelbelovend als toen de huidige elite startte. En ooit ging je dus voor hem naar het stadion. Het zag er allemaal een stuk lulliger uit, met van die wijde broeken, plompe schoenen en slecht zittende shirts. Maar de fijnzinnige performances van de linksbuiten lieten zich niet verdoezelen door een vormeloze outfit. Hij draaide zijn tegenstanders dol met pirouettes waarbij de hoekvlag het enig houvast was voor welke rechtsback dan ook. En behalve die paar Madrilenen van destijds, kon niemand kwaad op hem worden. De fonkeling in de dribbels van Moulijn bond iedere liefhebber aan hem, waar dan ook.

Het zal in 1965 of 1966 geweest zijn, dat hele hordes jonge mannen op een zondagmiddag bij ons door de straat trokken. Geen idee wat er aan de hand was. Moulijn speelt vandaag in de stad, zei mijn vader. Moulijn! Tegen onze club. Dat wilde ik zien. Als 9-jarige, korte broek, met drie kwartjes in de hand in de verkeerde rij. Na lang wachten eindelijk aan de beurt, hoefde niet te betalen van de man die er stond om kaartjes te scheuren. Mijn plek wist ik al wel; bij de cornervlag waarvan ik wist dat Moulijn er drie kwartier lang zou opduiken.

media_l_590795.jpg

Ik stond tussen Feyenoorders. Rotterdamse viswijven sloegen elkaar met paraplu's op het hoofd, geen idee waarom. Ik bleef geconcentreerd op de acties van Moulijn, voor altijd gewonnen voor het onnavolgbare in een buitenspeler.

Over Moulijn valt veel na te praten, te rouwen, te mijmeren. Hij bleek genoeg te hebben meegemaakt voor een boek zo dik als dat over Johan Cruijff en Willem van Hanegem. Een standbeeld kreeg hij. Voor mij blijft het een herinnering aan een frêle man die me deed vergeten dat ik een clubsupporter was, ik ging ineens van voetbal houden.

Het soort voetbal dat nu nog jongens én meisjes naar stadions trekt; spelen voor de lol, kijken naar Robben, dromen van Beckham, bijgepraat over Coen Moulijn. (CHRIS VAN NIJNATTEN, AD)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 00:53   quote  deeplink  
HELD..
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 januari 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Coen is een grootheid, de vraag die ik een paar jaar geleden aan mijn vader stelde was. Zou Coen in het hedendaagse voetbal ook nog een ster zijn? Mijn vader wist het niet. Ik denk dat hij dan een beperkte voetballer zou zijn. Wat denken jullie of kunnen wij dit niet vergelijken?
tomson
 tomson - zondag 04 januari 2015 - 12:15   quote  deeplink  
2090bhh.jpg
tomson
 tomson - zondag 04 januari 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 11:48 schreef piet de paler het volgende:
Coen is een grootheid, de vraag die ik een paar jaar geleden aan mijn vader stelde was. Zou Coen in het hedendaagse voetbal ook nog een ster zijn? Mijn vader wist het niet. Ik denk dat hij dan een beperkte voetballer zou zijn. Wat denken jullie of kunnen wij dit niet vergelijken?
Moet je helemaal niet willen vergelijken Piet. Sommige dingen moet je gewoon zo laten ;)
VVout
 VVout - zondag 04 januari 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Time is ticking away.

muurtjemoulijn_22EE04CFD7F554C1C12579C200765958_1.jpg
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 04 januari 2015 - 13:03   quote  deeplink  
mooie voetballer die ik zelf nog heb zien spelen genot om naar te kijken Utrecht - Feyenoord 1-2
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 13:46   quote  deeplink  
KRANS BIJ STANDBEELD COEN MOULIJN

nygs38.jpg

Mevrouw Moulijn heeft zondag voorafgaand aan de benefietwedstrijd van Feyenoord tegen FC Emmen samen met Feyenoord-directieleden Mark Koevermans en Martin van Geel en ambassadeur Gerard Meijer een krans gelegd bij het standbeeld van Coen Moulijn. Het is zondag precies vier jaar geleden dat het clubicoon van Feyenoord op 73-jarige leeftijd overleed.

Ik vind het heel bijzonder dat we hier vandaag op deze manier bij stil kunnen staan, vertelde mevrouw Moulijn, nadat de krans bij het standbeeld was gelegd. Het geeft een heel warm gevoel zowel de club als de supporters vandaag stil staan bij Coen.

Alle bezoekers van de wedstrijd tegen FC Emmen kunnen zondag een bezoek brengen aan het standbeeld van Moulijn. De buitenring van het stadion is speciaal vanwege deze gelegenheid geopend, waardoor alle supporters het standbeeld kunnen bereiken. Na afloop van het duel met FC Emmen kunnen ook supporters die de wedstrijd niet hebben bezocht het beeld bezoeken.

Alle geïnteresseerden kunnen zich hiervoor vanaf 16.45 uur melden aan de Olympiazijde (voorplein) van het stadion, ter hoogte van de letters Stadion Feijenoord. Zij kunnen het stadion (opnieuw) betreden op het moment dat alle bezoekers van de wedstrijd de gelegenheid hebben gekregen De Kuip te verlaten en het stadion leeg is. Pas dan worden de toegangspoorten aan de Olympiazijde heropend. De poorten aan die zijde blijven vervolgens tot uiterlijk 18.00 uur open.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Gedicht aan Coen Moulijn - Held van Feyenoord

(http://youtu.be/e8gdnxcdzxM)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 15:40   quote  deeplink  
FEYENOORD EERT COEN MOULIJN

Het is vandaag precies vier jaar geleden dat Feyenoord-legende Coen Moulijn overleed. Als eerbetoon aan de vroegere nummer 11 werd in de elfde minuut van de wedstrijd een minuut lang geapplaudisseerd.

http://foxsports.nl/video/252812-feyenoord-eert-coen-moulijn.html
tomson
 tomson - dinsdag 06 januari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
r2qn4i.jpg
(Met dank aan Gijs)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2015 door tomson --
VVout
 VVout - dinsdag 06 januari 2015 - 19:45   quote  deeplink  
Das pas vuurwerk...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 januari 2015 - 00:15   quote  deeplink  
tosowcoen2015

(http://youtu.be/r_C09BJYQUA)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 17:25   quote  deeplink  
Plaquette Feyenoord-legende Moulijn gestolen uit muurtje

260cw3r.jpg

Een revanche-actie van AS Roma-fans kan het niet zijn, onderstreept Hans Citroen. Maar de Rotterdamse kunstenaar is wel geraakt door de diefstal van de bronzen plaquette van ras-Feyenoorder Coen Moulijn uit het eind vorig jaar opgetrokken muurtje in het Rotterdamse Oude Noorden.

,Ik ben door Gemeentewerken gebeld,'' aldus Citroen tegenover het Algemeen Dagblad. ''En het is al vóór Roma-Feyenoord gebeurd, hoor.'' Wat hij wel vrijwel zeker zegt te weten, is dat dit niet op het conto van Feyenoord-supporters kan worden geschreven. ,,Want die gaan zo niet met hun helden om.''

De bronzen plaquette is onderdeel van het nieuwe muurtje voor de legendarische linksbuiten van Feyenoord (1937-2011) op de hoek van de Bloklandstraat, waar Moulijn opgroeide, met het Zwaanshals. Daar wordt de Rotterdamse held herdacht met foto's én de plaquette.

''Ik vermoed dat de daders een breekijzer hebben gebruikt, want vergeet niet dat-ie vastzat met bouwkit en vier pennen van 6 centimeter lengte. Wie weet, is de plaquette er wel met behulp van een auto uitgetrokken.'' Volgens Citroen zijn het souvenirjagers of bronsdieven. ,,Terwijl het brons niet meer dan 40 euro waard is. Het is triest dat dit gebeurt. Gelukkig is de rest nog puntgaaf.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Wat triest zeg..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 januari 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Dankwoord namens Adrie Moulijn aan de supporters

119rrkz.jpg

Adrie Moulijn, lid van FSV De Feijenoorder, wil via deze weg alle supporters bedanken die haar woensdag 4 januari 2017 een mooie herinnering hebben bezorgd. De weduwe van de 6 jaar geleden overleden oer-Feyenoorder Coen Moulijn liet weten enorm onder de indruk te zijn van de wijze waarop haar man afgelopen woensdag bij het standbeeld van Coen is herdacht.

De gehele dag kwamen er op allerlei supporters sites en overige nieuwssites berichten voorbij over Coen Moulijn met foto’s uit zijn voetbalcarrière. Vaak vielen woorden als Mister Feyenoord, de beste linksbuiten die Nederland ooit gehad heeft, en de grootste Feijenoorder aller tijden. Dit geeft wel aan hoeveel indruk Coen Moulijn op de supporters heeft gemaakt.

Nogmaals bedankt,
Adrie Moulijn
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 09:38   quote  deeplink  
Moulijn genomineerd voor Gouden Elftal

9fwf12.jpg

Ruud Gullit is de beste rechtsbuiten van zestig jaar eredivisie. Gullit had concurrentie van Johnny Rep, Gerald Vanenburg, Sjaak Swart en Luis Suarez. De oud-landskampioen (1984) heeft uiteindelijk de meeste stemmen ontvangen en is hierdoor opgenomen in het Gouden Elftal.

Het Gouden Elftal bestaat tot nu toe uit voormalig Feyenoorders Eddy Pieters Graafland, Ben Wijnstekers, Rinus Israël, Giovanni van Bronckhorst, Wim Jansen, Johan Cruijff, Willem van Hanegem en Ruud Gullit. Ernst Happel is de trainer van het Gouden Elftal. Frank Rijkaard is vooralsnog de enige niet-Feyenoorder.

Het is deze week mogelijk om op Coen Moulijn als beste linksbuiten te stemmen. Verder zijn Arjen Robben, Marc Overmars, Rob Rensenbrink en Piet Keizer genomineerd.

Klik op onderstaande link om te stemmen..
https://goudenelftal.nl
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 april 2017 - 09:47   quote  deeplink  
Coen Moulijn staat momenteel EERSTE met 92% van de stemmen.
de bluffer
 de bluffer - zondag 02 april 2017 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 09:38 schreef RenatoBos het volgende:
Moulijn genomineerd voor Gouden Elftal

[ afbeelding ]

Ruud Gullit is de beste rechtsbuiten van zestig jaar eredivisie. Gullit had concurrentie van Johnny Rep, Gerald Vanenburg, Sjaak Swart en Luis Suarez. De oud-landskampioen (1984) heeft uiteindelijk de meeste stemmen ontvangen en is hierdoor opgenomen in het Gouden Elftal.

Het Gouden Elftal bestaat tot nu toe uit voormalig Feyenoorders Eddy Pieters Graafland, Ben Wijnstekers, Rinus Israël, Giovanni van Bronckhorst, Wim Jansen, Johan Cruijff, Willem van Hanegem en Ruud Gullit. Ernst Happel is de trainer van het Gouden Elftal. Frank Rijkaard is vooralsnog de enige niet-Feyenoorder.

Het is deze week mogelijk om op Coen Moulijn als beste linksbuiten te stemmen. Verder zijn Arjen Robben, Marc Overmars, Rob Rensenbrink en Piet Keizer genomineerd.

Klik op onderstaande link om te stemmen..
https://goudenelftal.nl
Ik mis Johan Neeskens en Dennis Bergkamp
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 april 2017 - 09:51   quote  deeplink  
Ik niet
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:
d:-)
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 april 2017 - 09:54   quote  deeplink  
Leuke clubvoetballers, meer niet...
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 02 april 2017 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 09:48 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik mis Johan Neeskens en Dennis Bergkamp
Bij Oranje wel ja.
de bluffer
 de bluffer - zondag 02 april 2017 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:
Ik niet
Dennis Bergkamp was beter dan Robben, Robben is alleen een club voetballer
en Bergkamp was alle bij, en Neeskens daar hoef ik niks over te vertellen kijk de beelden maar naar dan zie je het wel
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 april 2017 - 10:54   quote  deeplink  
Allemaal waar, maar ik mis ze niet
ar
 ar - zondag 02 april 2017 - 12:02   quote  deeplink  
Helemaal niet zelfs
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 12:09   quote  deeplink  
Wie..(¿)
VVout
 VVout - zondag 02 april 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:
Daar hoef je geen eens over na te denken toch?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 april 2017 - 17:51   quote  deeplink  
Coen Moulijn verkozen in het 'Gouden Elftal'

6413z6.jpg

Coen Moulijn is de beste linksbuiten van zestig jaar eredivisie. Moulijn had concurrentie van Arjen Robben, Marc Overmars, Rob Rensenbrink en Piet Keizer. Het Feyenoord icoon heeft uiteindelijk de meeste stemmen ontvangen en is hierdoor opgenomen in het Gouden Elftal.

Het Gouden Elftal bestaat tot nu toe uit voormalig Feyenoorders Eddy Pieters Graafland, Ben Wijnstekers, Rinus Israël, Giovanni van Bronckhorst, Wim Jansen, Johan Cruijff, Willem van Hanegem, Ruud Gullit en Coen Moulijn. Ernst Happel is de trainer van het Gouden Elftal. Frank Rijkaard is vooralsnog de enige niet-Feyenoorder.

Het is deze week mogelijk om op de beste spits in zestig jaar eredivisie te stemmen. Ruud Geels is de enige speler met een Feyenoord verleden. Verder zijn Marco van Basten, Romario, Ruud van Nistelrooy en zelfs Patrick Kluivert genomineerd.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 april 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Geloof niet dat Geels dit wint...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 april 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:
Tuurlijk wel..
VVout
 VVout - zaterdag 08 april 2017 - 22:46   quote  deeplink  
Ik een beetje moe is wel een eredivisie held, alleen al hoe die die lampies daarmee op de kast kreeg :)
van geil
 van geil - zondag 09 april 2017 - 00:14   quote  deeplink  
Pelle
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 april 2017 - 06:58   quote  deeplink  
Vloeken in de kerk. Maar van Basten is de beste spits.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 07:12   quote  deeplink  
Nee joh d:-)
VVout
 VVout - zondag 09 april 2017 - 07:38   quote  deeplink  
Vond toch die Koffieboon altijd wel lachen en dan ook nog scoren uit het losse voetje.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:
Ahum..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 april 2017 - 19:12   quote  deeplink  
Meen je niet
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 19:13   quote  deeplink  
Jawel..d:-)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 april 2017 - 19:14   quote  deeplink  
Om te gieren
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 19:15   quote  deeplink  
Ghehe..word je toch blij van..d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Coen, we zullen je nooit vergeten!

0.0172779