|
|
Kut!
|
|
|
met welk spel kunnen we onze vijanden op d-day bestrijden?? ik zeg de vlam er in!! |
|
|
|
|
Kut!
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Kut! -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waar zijn mijn groeten uit Brabant? |
|
|
|
|
Kut!
|
|
|
moet je ff interpoll bellen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Kut!
|
|
|
ey ik ben hier vele jaren langer als jij, jij hebt de status nog niet om zoiets kenbaar te maken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Kut!
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kut topic zeg... roel, kom er maar in met de officieele!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Topic!!! |
|
|
|
|
Kut!
|
|
|
|
|
|
Kut!
|
|
|
wou je dit plaatje er zo graag bij halen zodat je weet hoe het in elkaar steekt? nu weet je eindelijk hoe je er mee om moet gaan, succes ermee!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zie die nagels dan... lijkt wel alsof ze eerst zeeuwse aardappelen heeft gerooit... jak |
|
|
|
|
Kut!
|
|
|
mag trouwens hopen dat je van wat minder haar houd? heb nu al medelijden met je.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
nog net optijd kaarten kunnen krijgen!! was alleen gezinsvak beschikbaar dus neem me neefje maar mee:P Gaat een mooie wedstrijd worden ik voel t!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
UITVERKOCHT!
De laatste kaarten zijn vanmorgen verkocht aan de 'successupporters' en TT supporters.
Chapeau! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 14:28 schreef KKL het volgende:UITVERKOCHT! De laatste kaarten zijn vanmorgen verkocht aan de 'successupporters' en TT supporters. Chapeau! Welk succes? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bedoelt vast incognito 020-fans. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 14:28 schreef KKL het volgende:UITVERKOCHT! De laatste kaarten zijn vanmorgen verkocht aan de 'successupporters' en TT supporters. Chapeau! Gefeliciteerd. Prettig dat jij bepaald wie de 'echte' supporters zijn en wie niet. Hoef ik niet meer over na te denken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gefeliciteerd. Prettig dat jij bepaald wie de 'echte' supporters zijn en wie niet. Hoef ik niet meer over na te denken. Kan je dus mooi in die flow blijven zitten.....;-) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 14:28 schreef KKL het volgende:UITVERKOCHT! De laatste kaarten zijn vanmorgen verkocht aan de 'successupporters' en TT supporters. Chapeau! boeiend, zijn weer een paar centen voor de club, zijn er een paar om, nemen misschien een seizoenskaart, doen een uitvinding met bijv. spanbanden, worden er rijk mee, en helpen de club door hele slechte tijden......
Chapeau!!!!!!!!!!!!!!
Mijn glas zit vaak halfvol, zou je ook eens moeten proberen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dan moet je eens doorzuipen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahahaha, okee die verdiende ik ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
chester
|
|
|
zal wel en mooie wedstrijd worden we kijken vanuit de achterhoek eredvisie life want ik ben jarig met veel visite over de vloer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 20:00 schreef chester het volgende:zal wel en mooie wedstrijd worden we kijken vanuit de achterhoek eredvisie life want ik ben jarig met veel visite over de vloer Gaat een mooi cadootje worden voor jouw |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn nog 3000 plekken niet in de verkoop. |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
niemand kan bepalen of je een echte fan bent of niet. want iedereen doet het op zijn eigen manier! de ene heeft het er geld voor over om een seizoenskaart te kopen en de ander is helemaal blij als hij 1 of 2 wedstrijden per seizoen kan bezoeken. het gaat erom dat je dat ene speciale gevoel krijgt als je aan feyenoord denkt.! En dat ene speciale gevoel gaan we allemaal 29 januari krijgen want dan maken we 020 compleet in!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 22:32 schreef FR-girl het volgende:niemand kan bepalen of je een echte fan bent of niet. want iedereen doet het op zijn eigen manier! de ene heeft het er geld voor over om een seizoenskaart te kopen en de ander is helemaal blij als hij 1 of 2 wedstrijden per seizoen kan bezoeken. het gaat erom dat je dat ene speciale gevoel krijgt als je aan feyenoord denkt.! En dat ene speciale gevoel gaan we allemaal 29 januari krijgen want dan maken we 020 compleet in!! GO girl GO !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Rare opmerking. Zijn nl. óók gewoon supporters |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, wat ben jij dan voor een soort supporter KKL? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
hahahahaa.....waar is de tijd gebleven dat Feyenoordsupporters cynisch en humor hadden??
Nepsupportertjes!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 22:32 schreef FR-girl het volgende:niemand kan bepalen of je een echte fan bent of niet. want iedereen doet het op zijn eigen manier! de ene heeft het er geld voor over om een seizoenskaart te kopen en de ander is helemaal blij als hij 1 of 2 wedstrijden per seizoen kan bezoeken. het gaat erom dat je dat ene speciale gevoel krijgt als je aan feyenoord denkt.! En dat ene speciale gevoel gaan we allemaal 29 januari krijgen want dan maken we 020 compleet in!! als men dat gevoel nou ook eens probeert te krijgen tegen VVV thuis of zo.... ;) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: helemaal gelijk Roel en daar hoef je niet eens een knipoog bij te geven.
wat mij irriteert is het overdreven en nergens opgebaseerde praatjes op verschillende fora's dat we wel ff winnen en dat we 020 afmaken blablabla....
eerst maar eens van het altijd lastige VVV zien te winnnen en dat praten we wel weer verder...
hup ons! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 08:51 schreef KKL het volgende:[..] helemaal gelijk Roel en daar hoef je niet eens een knipoog bij te geven. wat mij irriteert is het overdreven en nergens opgebaseerde praatjes op verschillende fora's dat we wel ff winnen en dat we 020 afmaken blablabla.... eerst maar eens van het altijd lastige VVV zien te winnnen en dat praten we wel weer verder... hup ons! klinkt misschien gek maar ik zie ons thuis tegen 020 nog gerust met 0-4 verliezen.... Ik zal deze week even een topic maken over die wedstrijd, kunnen we zien hoe we denken over die wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 08:30 schreef KKL het volgende:hahahahaa.....waar is de tijd gebleven dat Feyenoordsupporters cynisch en humor hadden?? Nepsupportertjes!!!! Oh, was dit cynisch/sarcastisch genoeg?
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gefeliciteerd. Prettig dat jij bepaald wie de 'echte' supporters zijn en wie niet. Hoef ik niet meer over na te denken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 08:30 schreef KKL het volgende:hahahahaa.....waar is de tijd gebleven dat Feyenoordsupporters cynisch en humor hadden?? Nepsupportertjes!!!! Hehehehe...You got me. Recalcitrante anarchist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dit klinkt wel heel erg wijs......lol |
|
|
|
|
habo666
|
|
|
Dacht ik dat je vanaf 12 januari pas kaarten kon bestellen zijn ze @@$%^#$ al uitverkocht. Wat een k*tzooi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn nog 3k plaatsen niet in de verkoop gegaan.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
als de halve seizoenskaarten die al een tijd in de verkoop staan niet owrden uitverkocht dan zullen de overige plaatsen in de losse kaarten verkoop gegooid worden |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 20:40 schreef habo666 het volgende:Dacht ik dat je vanaf 12 januari pas kaarten kon bestellen zijn ze @@$%^#$ al uitverkocht. Wat een k*tzooi je bent dus nog gered |
|
|
|