|
|
RenatoBos
|
|
|
En hoe oud ie is geworden ook echt al een oud mannetje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die man had gewoon een functie moeten krijgen binnen de club. Desnoods als assistent van een jeugdteam .Hij wilde dat zo graag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juni 2023 - 23:42 schreef tomson het volgende:Zit een goeie docu over het kampioenschap van 93 op ESPN te kijken. Schijnbaar is die vorig jaar gemaakt, dan heb die ik blijkbaar gemist toen. Ik schrok toch wel een beetje van Joszef Kiprich in een rolstoel, dat was me dus ook ontgaan. Was toen van de trap gevallen thuis dacht ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zat ook te kijken. Het ontroert mij altijd als ik Kiprich zie. Eigenlijk een geniale anti-held. Zo onderschat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juni 2023 - 11:58 schreef CobusIII het volgende:Ik zat ook te kijken. Het ontroert mij altijd als ik Kiprich zie. Eigenlijk een geniale anti-held. Zo onderschat. Helemaal mee eens, voor mij persoonlijk de held der helden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joszef. Nooit hoog van de toren blazen. Altijd echt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De bescheidenheid van Kiprich is precies datgene waarom iedereen een zwak voor hem heeft. Een held die eruit zag als iedere willekeurige postbode, melkboer of taxichauffeur die je tegenkomt. Gewoon 0,0 poepspas. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vandaag 4 januari Coen Moulijn dag. Benieuwd of er nog iets gebeurt bij de Kuip vanavond. Z'n standbeeld is natuurlijk na dat gesodemieter al jaren achter het hek verdwenen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vroeg wel eens aan mijn vader of Coen mee had kunnen komen in het Feyenoord vanaf 1985 Hij vertelde mij dan, dat het voetbal erg traag was in zijn tijd. Techniek had Coen zat ..... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eeuwige Feyenoord Held!
Maar steeds minder mensen meer over die hem nog effectief hebben zien spelen en zoals met alle helden uit t verleden verbleekt de roem meer en meer, helaas.
Rust zacht Coentje! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|