|
|
craven
|
|
|
quote: typisch dat je het zo kwalificeerd..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik dacht, vind jij leuk Els! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel toevallig meneertje bos; 2 meeuwen...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay hier dan mijn toppers 1)Jószef Kiprich 2)Henrik Larsson 3)Willem van Hanegem |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 13:26 schreef Dubble O ms het volgende:Coen Moulijn,Willem van Hanegem,Wim Jansen,Iwan Nielsen,Piet Romijn, Bergholz,Henk Wery,Joop van Daele, Frans Hasil,Pieter Graafland,Johan Boskamp,Kindvall,Sjaak Troost, Benny Wijnsteker, Ruud Heus, Regi Blinker,Gaston Taument,Uli van Gobbel,Henk Frazer, Henke Larson, Julio Cruz, Paul Bosvelt, Mike Obiku, John de Wolf,JersonCabral,Jordi Clasie,Karim el Amhadi,John Guidetti,Ron Vlaar en Stephan de Vrij en er zijn nog vele ander Helden! kan me hier redelijk goed in vinden, zou zelf ook nog Beertje, Rinus Israel, Theo Laseroms,Staffie en Jerzy er specifiek bij willen vermelden, idd los nog van wat anderen . . :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kiprich Gyan Ruud Heus Peter Houtman Sabau John de Wolf |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
1. Gerard Meijer Over clubliefde en trouw gesproken 2. Henk Fraser Denk zelf de meest harde, smerigste Feyenoorder OOIT!!!! 3. Giovanni v. Bronckhorst Heel belangerijk en nog altijd belangerijk voor ons |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gio De Wolf Van Gastel Tomasson Henke Moulijn Kindvall |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Antal Roth en waarom ? Na een lange blessure kwam hij weer op het veld,en scoorde. Op dat moment stond hij te huilen prachtig wat een emotie,en wat een verdediger.Gezien bij Feyenoord tegen PECS munkaz eb toen direct vastgelegd door Feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:Antal Roth en waarom ? Na een lange blessure kwam hij weer op het veld,en scoorde. Op dat moment stond hij te huilen prachtig wat een emotie,en wat een verdediger.Gezien bij Feyenoord tegen PECS munkaz eb toen direct vastgelegd door Feyenoord Inderdaad! Mooi moment was dat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo dit topic ff aan namen doorgenomen, zoveel helden zeg. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, zo kom je er mooi mee weg ;-) |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
larsson en Gio Larson om het de 1e speler was waarmee ik op de foto ging als klein guppie tijdens te 1e training die bezocht. en op een of andere manier is dat altijd een speciaal moment voor me gebleve. en gio ja dat heeft geen uitleg nodig |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
Puck van Heel coen moulijn theo laseroms ove kindvall karel bouwens petur peturson gaston taument carlo de leeuw Michel vd korput paul bosveld luigi bruins el ahmadi |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Was ook mijn jeugdheld! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha Gelukkig maar, ik dacht, je gaat het vuur aan m`n schenen leggen :) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Vind ik toch wel Willem van Hanegem.
Nu John Guidettie is enorm belangrijk. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 22:29 schreef FR-girl het volgende:larsson en Gio Larson om het de 1e speler was waarmee ik op de foto ging als klein guppie tijdens te 1e training die bezocht. en op een of andere manier is dat altijd een speciaal moment voor me gebleve. en gio ja dat heeft geen uitleg nodig Ik - naakte - man? of was dat fr-annie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Dit heb je ons al eerder gevraag. Op het nieuwe jaar dan maar.
Ioan Sabau!!! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stop met bier drinken man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dus jij bent ook al homo? wel goed invetten hoor! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: staat op feyenoordblog.nl |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Dit berichtje is bedoeld als reactie op de reacties die binnen zijn gekomen op mijn topic Artiesten voor Feyenoord ajax. Een grapjes noemde André Hazes als mogelijke artiest, waarna er wat onduidelijkheid ontstond over de club waar het hart van de volkszanger lag. Onduidelijkheid die waarschijnlijk alleen maar verder wordt gevoed door deze foto Een foto uit de oude doos, waar Hazes toch echt gehuld is in een héél mooi shirt.
Dat Hazes een echte amsterdommer was, staat vast, maar volgens mij was hij niet echt een ras-ajacied ofzo, in tegenstelling tot die engbek van een Rene Froger. Ik heb weleens gelezen dat hij eigenlijk supporter was van fc amsterdam, dat vroeger een profclub was. Verder stond hij natuurlijk bekend als fervent Nederlands Elftalsupporter. Als Hazes echt een ajax-supporter was geweest, dan had hij toch ook wel nummers geschreven voor die club, naast of in plaats van zijn Nederlands Elftal-hits als: Wij houden van Oranje.
Hoe dan ook: ik ben van mening dat Hazes een beetje boven alle partijen staat en niet zozeer door één club geclaimd kan worden. Zijn nummers spreken mensen uit alle lagen van de bevolking aan en dus ook supporters van alle clubs Misschien dat deze link wat meer duidelijkheid geeft. De zwartwit-foto is overigens gemaakt bij de afscheidswedstrijd van Willem van Hanegem. Hier verzorgde Hazes, een groot fan van De Kromme een optreden. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
het is volgens de snaveltjes bekend dat hij een Feyenoord supporter was.... ze beschouwen hem niet als ajacied.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 19:06 schreef FR-Roel het volgende:het is volgens de snaveltjes bekend dat hij een Feyenoord supporter was.... ze beschouwen hem niet als ajacied.... Dan had die toch wel in de kuip zijn afscheid concert gegeven? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar hij heeft niks met de club te maken. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 19:06 schreef FR-Roel het volgende:het is volgens de snaveltjes bekend dat hij een Feyenoord supporter was.... ze beschouwen hem niet als ajacied.... Nooit geweten is het echt |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik dacht ook dat het gelul was maar is me verzekerd dat het klopt door een ras ajacied. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je moet niet alles geloven hè wat snavels naar je PBen, d:-)) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahahaha, dit was per telefoon door iemand die niet zomaar lult. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay. Alsnog vind het een rare gedachte Hazes voor Feyenoord |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit is pas een held!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|