|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Jantje Peters en Petur Petursson. Die 2 waren mijn eerste echte Feyenoordhelden. Vooral de bekerfinale 1980 tegen de FC Sodom en Gomorra, de eerste finale waar ik bij was, maakte diepe indruk op mij. Helaas amper beeldmateriaal van, maar deze prutserplakkert zal toch een linkje toevoegen, dan kan er misschien iemand anders via een edit een direct kijkbaar filmpje van maken. http://www.youtube.com/watch?v=N_1Q4-M2WZw |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2012 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
3 helden op rij!!
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Zeker weten, voor mij ook een grote held. Moest ie niet weg van Arie Kip (Haan zonder ballen). Onvoorstelbaar, samen met Larsson voorin. Die 2 hadden nog jaren moeten blijven. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: heerlijk koppie! wat een held! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Was net even aan het buurten op een vijandig forum, daar zochten ze nog een nieuwe spits. Ik heb een aanbeveling gedaan; 3x raden wie..... |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 21:01 schreef Henny het volgende:[..] Was net even aan het buurten op een vijandig forum, daar zochten ze nog een nieuwe spits. Ik heb een aanbeveling gedaan; 3x raden wie..... effe denken.. Charisteas?? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Had ik dan Maurice Graef moeten zeggen, die ken je nog wel denk ik van toen ie voor jouw VVV speelde. Stuur een mail naar B. en vraag om een eigen forum. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Had nu pas tijd om alles even terug te lezen. Wilde je net een PB sturen met de vraag of Peter van Vossen jouw held is. Is dus niet nodig, wat ben je toch een voorspelbaar naar mannetje Bos. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Heb pas de beelden nog een keer gezien van de finale tegen Volendam. Wat een kippenvel moment. Kiprich moet ook jeugdtrainer worden bij Feyenoord. Echt een ULTIEME HELD. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 20:42 schreef Henny het volgende:[..] Zeker weten, voor mij ook een grote held. Moest ie niet weg van Arie Kip (Haan zonder ballen). Onvoorstelbaar, samen met Larsson voorin. Die 2 hadden nog jaren moeten blijven. eens, begreep destijds niet waarom hij wegging. Goeie voetballer. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Zier er 020 uit, ook al weet ik dat ie een Feyenoord verleden heeft. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dat weet ik, maar ik bedoelde die gayfoto van Ostlund. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omdat ie zo graag in z'n nadagen bij Feyenoord wilde.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Sabau///zeker een held!!!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Leonard////Held!!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Loen vs Blinkert///HELD!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Voormalig wereldkampioen Henk Vos..............................
Wereldkampioen zinloos geweld werd hij wel eens genoemd na zijn doodschop tegen FC Jazz. Versierde eerst een penalty, scoorde 2 prachtige goals en schopte net na de rust volledig onnodig een Fin in tweeën. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Precies hier het bewijs!waar is hazes in een ajaks shirt dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
cabral,leerdam,,,en zeker clasie!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wim jansen hahaha nee echt geen held want die heb bi ajaks gespeeld hetzelfde geld voor cruijf die hebben allemaal bij de andere kant gespeeld dus dat zijn geen echte kan je beter wim van hanegem noemen! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Toch Wim Jansen onbedoeld ook, want zijn aftocht destijds na "De IJsbal" heeft ons jarenlang vervuld met trots. Dat gebeurt er met Ferraders. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Wim Jansen////HELD!!!! Feyenoord heeft mede dankzij hem de europa cup gewonnen, wereldbeker kunnen winnen en stond aan het begin van de wederopstanding begin jaren '90. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 14:00 schreef FR-Roel het volgende:Wim Jansen////HELD!!!! Feyenoord heeft mede dankzij hem de europa cup gewonnen, wereldbeker kunnen winnen en stond aan het begin van de wederopstanding begin jaren '90. Precies, lees even Dennis |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
John de wolf. Jeanpaul van gastel Gio van Bronkhorst Johndal Tomasson Pierre van Hooidonk. Royston Drenthe. Dirk Kuyt. Ron vlaar is na zijn contract verlening voorigjaar ook een held geworden. Clasie Leerdam De Vrij |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Deze heer komt zeker in aanmerking als Feyenoord held. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Kwam net Andre Hoeksta nog tegen bij de Makro, ook Andre Hoekstra, de koning van de kluts was voor mij een HELD. |
|
|
|