|
|
thomASS
|
|
|
SIEM SIEM SIEM! Held <3 Hoe durven jullie zo over Siem te praten.
15 mei 2011 ;) |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Omdat wij de uitwedstrijd tegen Zagreb gezien hebben en jij schijnbaar niet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ben jij blind dan Tomass of is hij familie van je,gewoon kijken dan zie je zijn gebrek. Voor de rest een aardige gozer. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Goedenavond allemaal, wat is discussiëren toch leuk;-)
Jammer alleen dat mensen blind andere mensen napraten en vervolgens niet meer open staan voor argumenten van anderen.
Nora, misschien moeten we het opgeven;-)
Dingen zijn vaak anders dan het in eerste instantie laat aanzien... Bijvoorbeeld de aanwezigheid van W.Verhoek op ons forum. In eerste instantie zou je kunnen denken rot op! Maar als je goed kijkt en je open stelt is hij eigenlijk een goede aanvulling op ons forum en heeft hij behalve humor ook best verstand van onze Ajax zaken...
Iedereen heeft zijn mond vol over meevoetballen, maar die ballen moeten toch echt in het mandje geknald worden. En dat gezeik over Buly slaat helemaal nergens op. Met zijn techniek is helemaal niets mis. Een hele hoop laten zand in de ogen strooien vanwege zijn motoriek dat weer het gevolg van zijn postuur is. Maar technisch niets mis mee. Houdt de ballen prima vast. Kaatst een aardig balletje rond en in de zestien en wat denk je... Hij scoort ook nog eens, niet geheel onbelangrijk!!!!
Rot toch eens op met dat Barca wanne be spel. Daar heb je specifieke kwaliteiten voor nodig en die hebben we niet bij Ajax. Ook niet bij Real Madrid, Man.City, Man. United of waar dan ook in de wereld. Dus hun spel willen kopiëren zou een misvatting eersteklas zijn.
Verder blijf ik van mening dat de sfeer in het team niet goed is. Vertonghen en Theo matcht gewoon niet en dat is niet de schuld van Theo. Vertonghen pruimt Theo gewoon niet en dat zie je te pas en onpas. Vooral als Theo scoort en het hele team komt naar hem toe....Behalve onze stoere Jan.
Verder ben ik van mening dat als je dan toch een poging wil wagen om Barca te kopiëren dat je dan inderdaad zonder Theo moet spelen. Maar dat heeft niet mijn voorkeur. Je moet spelen naar je mogelijkheden en daarom met Theo en een spits die de ballen erin schiet!!!
En Frank de Boer is af en toe ook de weg kwijt, maar goed ik zou hem niet willen inruilen als coach van Ajax. Net als Theo en Siem overigens. Theo is voor mij altijd een basisspeler!
---------------------Buly--------------------------
---Boertje--------------------------------Mickey---
---------------------Siem--------------------------
----Theo-----------------------------------Anita---
Boilesen----------------------------------VDWiel---
--------------------Jan---Toby---------------------
---------------------Cilessen----------------------
Siem / Eriksen Anita / Enoh Theo / Lodeiro |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 23:18 schreef Stanley het volgende:Goedenavond allemaal, wat is discussiëren toch leuk;-) Jammer alleen dat mensen blind andere mensen napraten en vervolgens niet meer open staan voor argumenten van anderen. Nora, misschien moeten we het opgeven;-) Dingen zijn vaak anders dan het in eerste instantie laat aanzien... Bijvoorbeeld de aanwezigheid van W.Verhoek op ons forum. In eerste instantie zou je kunnen denken rot op! Maar als je goed kijkt en je open stelt is hij eigenlijk een goede aanvulling op ons forum en heeft hij behalve humor ook best verstand van onze Ajax zaken... Iedereen heeft zijn mond vol over meevoetballen, maar die ballen moeten toch echt in het mandje geknald worden. En dat gezeik over Buly slaat helemaal nergens op. Met zijn techniek is helemaal niets mis. Een hele hoop laten zand in de ogen strooien vanwege zijn motoriek dat weer het gevolg van zijn postuur is. Maar technisch niets mis mee. Houdt de ballen prima vast. Kaatst een aardig balletje rond en in de zestien en wat denk je... Hij scoort ook nog eens, niet geheel onbelangrijk!!!! Rot toch eens op met dat Barca wanne be spel. Daar heb je specifieke kwaliteiten voor nodig en die hebben we niet bij Ajax. Ook niet bij Real Madrid, Man.City, Man. United of waar dan ook in de wereld. Dus hun spel willen kopiëren zou een misvatting eersteklas zijn. Verder blijf ik van mening dat de sfeer in het team niet goed is. Vertonghen en Theo matcht gewoon niet en dat is niet de schuld van Theo. Vertonghen pruimt Theo gewoon niet en dat zie je te pas en onpas. Vooral als Theo scoort en het hele team komt naar hem toe....Behalve onze stoere Jan. Verder ben ik van mening dat als je dan toch een poging wil wagen om Barca te kopiëren dat je dan inderdaad zonder Theo moet spelen. Maar dat heeft niet mijn voorkeur. Je moet spelen naar je mogelijkheden en daarom met Theo en een spits die de ballen erin schiet!!! En Frank de Boer is af en toe ook de weg kwijt, maar goed ik zou hem niet willen inruilen als coach van Ajax. Net als Theo en Siem overigens. Theo is voor mij altijd een basisspeler! ---------------------Buly-------------------------- ---Boertje--------------------------------Mickey--- ---------------------Siem-------------------------- ----Theo-----------------------------------Anita--- Boilesen----------------------------------VDWiel--- --------------------Jan---Toby--------------------- ---------------------Cilessen---------------------- Siem / Eriksen Anita / Enoh Theo / Lodeiro Hier kan ik mee leven alleen Eiksen voor Siem omdat ik een Eriksen fan ben en denk hij kan alleen maar beter worden ,Techn.top inzicht top handelingssnelheid top snelheid bijna top leeftijd top ,dit alles geeft bij mij de doorslag Eriksen kan alleen maar beter worden en Siem mist dit alles in top dus dat maakt voor mij de keus makkelijk,en even over Bully hij is gewoon een echte spits die doet wat hij moet doen doelpunten maken en assist geven,en Siem is dat niet dus zo moeilijk lijkt mij dat niet,maar ik denk dat die fans meer voor hem kiezen om emotionele redenen inplaats van realistich naar resultaat te kijken. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 00:06 schreef nora het volgende:[..] Hier kan ik mee leven alleen Eiksen voor Siem omdat ik een Eriksen fan ben en denk hij kan alleen maar beter worden ,Techn.top inzicht top handelingssnelheid top snelheid bijna top leeftijd top ,dit alles geeft bij mij de doorslag Eriksen kan alleen maar beter worden en Siem mist dit alles in top dus dat maakt voor mij de keus makkelijk,en even over Bully hij is gewoon een echte spits die doet wat hij moet doen doelpunten maken en assist geven,en Siem is dat niet dus zo moeilijk lijkt mij dat niet,maar ik denk dat die fans meer voor hem kiezen om emotionele redenen inplaats van realistich naar resultaat te kijken. Goed zo Nora, jij snapt het. Stanley ook dacht ik, want hij zegt inderdaad zinnige dingen, maar dan komt die weer met zo'n opstelling zonder Eriksen, de enige voetballer van Ajax die het in zich heeft Barcelona te halen. De rest mag al blij zijn als men ooit nog eens bij een middenmoter in Duitsland, Engeland of Italie terecht komt. Allemaal 13 in een dozijn-voetballers.
Op dit forum heb je allemaal van dat Arena-publiek. Dat zijn net van die pseudo-Hans Kraaij junioren met zijn eeuwige cliches.
Nee, dan de Meer. Toen had Ajax nog supporters die echt verstand van voetbal hadden!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=225784800768078&set=a.191644844182074.47724.172821652731060&type=3&theater
Het seizoen erna krijgt Ling onder trainer Ivic alle vrijheid en is de samenwerking met rechtshalf Schoenaker perfect, waardoor Ling de bal in de voeten krijgt als hij dat wil. Wat daarna volgt is het afgaan op de linksback van de tegenstander die regelmatig met een dubbele schaar in de luren werd gelegd, waarna de voorzet volgde. De acties van Ling zijn dermate populair dat vak M op de Reynoldstribune zich meer en meer ontpopte als de vaste supportersclub van Ling. Vak M is gesitueerd in de hoek van het stadion, waar Ling in de tweede helft zijn kunsten kon vertonen, als de zon ook nog scheen was het helemaal bal en werd de ene na de andere linksback dolgedraaid. Vak M had alleen maar oog voor de acties van de Hagenaar en liet dat luidkeels blijken: Alle ballen op Tscheu! Of de voorzet die na de actie kwam nou goed was of niet maakte de bewoners van de hennep-side niets uit. Als hij zijn man maar voorbij was.
Nog jaren na zijn afscheid werd het langgerekte Tscheu-la-Ling in De Meer gescandeerd.
http://www.ajaxxx.nl/home/ajax-spelers/oud-spelers/ling
Kortom, alle ballen op Christian!!!
En de videobanden van Dick Schoenaker moet verplichte leerstof worden voor waterdragers als de Jong, Anita en al die andere renpaarden in de Arena. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 00:37 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Goed zo Nora, jij snapt het. Stanley ook dacht ik, want hij zegt inderdaad zinnige dingen, maar dan komt die weer met zo'n opstelling zonder Eriksen, de enige voetballer van Ajax die het in zich heeft Barcelona te halen. De rest mag al blij zijn als men ooit nog eens bij een middenmoter in Duitsland, Engeland of Italie terecht komt. Allemaal 13 in een dozijn-voetballers. Op dit forum heb je allemaal van dat Arena-publiek. Dat zijn net van die pseudo-Hans Kraaij junioren met zijn eeuwige cliches. Nee, dan de Meer. Toen had Ajax nog supporters die echt verstand van voetbal hadden! http://www.facebook.com/photo.php?fbid=225784800768078&set=a.191644844182074.47724.172821652731060&type=3&theaterHet seizoen erna krijgt Ling onder trainer Ivic alle vrijheid en is de samenwerking met rechtshalf Schoenaker perfect, waardoor Ling de bal in de voeten krijgt als hij dat wil. Wat daarna volgt is het afgaan op de linksback van de tegenstander die regelmatig met een dubbele schaar in de luren werd gelegd, waarna de voorzet volgde. De acties van Ling zijn dermate populair dat vak M op de Reynoldstribune zich meer en meer ontpopte als de vaste supportersclub van Ling. Vak M is gesitueerd in de hoek van het stadion, waar Ling in de tweede helft zijn kunsten kon vertonen, als de zon ook nog scheen was het helemaal bal en werd de ene na de andere linksback dolgedraaid. Vak M had alleen maar oog voor de acties van de Hagenaar en liet dat luidkeels blijken: Alle ballen op Tscheu! Of de voorzet die na de actie kwam nou goed was of niet maakte de bewoners van de hennep-side niets uit. Als hij zijn man maar voorbij was. Nog jaren na zijn afscheid werd het langgerekte Tscheu-la-Ling in De Meer gescandeerd. http://www.ajaxxx.nl/home/ajax-spelers/oud-spelers/lingKortom, alle ballen op Christian!!! En de videobanden van Dick Schoenaker moet verplichte leerstof worden voor waterdragers als de Jong, Anita en al die andere renpaarden in de Arena. Dat vind ik dan ook weer jammer van jou..;-).
Ik zie best de potentie van Eriksen, maar van mij mag hij iets rustiger gebracht worden. Jij hebt het altijd over kijk die wedstrijd maar terug... Maar kijk jij dan ook maar eens de wedstrijden terug en je zal zien hoe ontzettend veel onnodig balverlies hij lijdt. En altijd dat irritante gehijg in de nek van Theo bij vrije trappen samen met die irritante Vertonghen. Die ik wel goed vind maar iets minder goed is dan hij zelf denkt... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
over de opstelling van stanley zet ik ook een aantekening en dan zeker bij de positie van theo, iedereen heeft kunnen zien dat hij niet op een verdedigende plek moet staan, de kracht van ajax is als eriksen en theo naast elkaar staan en het liefst zie ik enoh daarachter, die man doet misschien niet alles goed maar heeft een dusdanig loopvermogen en kracht en maakt veel fouten goed van anderen. Daarbij hebben we geluk dat boerrighter ook eindelijk terug is, wat ik ontzettend toejuich, wat is die man goed en gaat nog heel belangrijk voor ons worden. Voor mij de opstelling: Boerrighter-Siem-Mickey Theo-Eriksen Enoh Boilesen-Vertongen-Toby-Greg Vermeer |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dege Siem scoort niet dus hoef je hem niet op te stellen maar gewoon Bully die scoort namelijk wel. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
En zie ik ook liever Gillesen als Vermeer op doel. |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
janko halen voor 50.000.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door ajaxkampioen 2012 -- |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: Dan nog liever Ooijer in de spits... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Wat hebben Shota Arveladze, Zlatan Ibrahimovic, Luís Suárez, en Klaas-Jan Huntelaar gemeen? Juist, het zijn alle vier voormalige en succesvolle spitsen van Ajax. Maar er is nog iets wat de vier, en nog vele andere spitsen uit het verleden van de club, overeen hebben. Ze werden namelijk niet zelf opgeleid door de Amsterdammers. De laatste spits die doorbrak vanuit de eigen jeugd heeft de naam Patrick Kluivert, tegenwoordig trainer van Jong FC Twente.
Hoe komt dat toch? Maandelijks stromen er buitenspelers, creatieve middenvelders en talentvolle backs door naar het eerste elftal. Ga het rijtje maar af: Aras Özbiliz, Jody Lukoki, Lorenzo Ebecilio, Davy Klaassen, Ruben Ligeon, Ricardo van Rhijn en recentelijk Ouasim Bouy. Allen zeer talentvolle spelers, maar geen spitsen!
Ook Gregory van der Wiel, Jan Vertonghen, Toby Alderweireld, Vurnon Anita, Daley Blind, Kenneth Vermeer komen uit de eigen jeugd, maar ook zij zijn helaas geen spitsen. De laatste waarvan men in Amsterdam de hoop had dat het de nieuwe Kluivert zou kunnen worden was Ryan Babel. Hij werd echter vooral als linksbuiten gebruikt en werd nooit de makkelijk scorende spits waarop werd gehoopt.
Nee, de laatste eigen spits was toch echt Patrick Kluivert. Patje groeide in drie seizoenen uit tot een absolute held in Amsterdam. Hij was degene die Ajax, in nota bene zijn debuutseizoen, de Champions League schonk. Na een één-tweetje met Frank Rijkaard was het Kluivert die met de punt van zijn schoen de bal langs keeper Sebastiano Rossi werkte en daarmee geschiedenis schreef. Kluivert vertrok na drie seizoenen naar AC Milan en maakte uiteindelijk pas echt furore in Barcelona.
Terug naar de spitsen in Amsterdam. Tuurlijk, Arveladze deed het hartstikke goed, Ibrahimovic maakte wonderbaarlijke doelpunten, Huntelaar werd niet voor niets The Hunter genoemd en Suárez zal nooit worden vergeten met zijn weergaloze acties en wonderschone doelpunten. Maar geen van allen kwamen zij uit de eigen jeugd. Ook de minder succesvolle Wesley Sonck, Markus Rosenberg, Marko Pantelic en Yannis Anastasiou werden niet zelf opgeleid.
Maar wat is dan het probleem? Loopt er niks rond in de jeugd van Ajax? Ja, zeker wel. Tot vorige week in ieder geval. Tom Boere! De jongeling kwam vijf jaar geleden over van AA Gent en ontwikkelde zich goed onder Wim Jonk, Dennis Bergkamp en Gery Vink. Hij legde er het afgelopen half jaar dertien in het netje. Rijp voor het eerste, zou je zeggen! Maar nee, Ajax had geen plan voor ogen met de jonge spits en liet hem terugkeren naar de club waar hij vandaan kwam: AA Gent.
Dan hebben we nog Geoffrey Castillion. De jonge Amsterdammer werd zes jaar geleden uit de jeugd van DWS overgeheveld naar De Toekomst. De lange spits maakte indruk in de jeugd en kwam al snel in Jong Ajax terecht. Door de komst van cultuurbarbaar Suk verdween Castillion echter uit beeld van toenmalig trainer Martin Jol. Onder Frank de Boer kwam hij terug in beeld en mocht hij zijn debuut maken in de verloren uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Dit seizoen mocht Castillion door de komst van Kolbeinn Sigthórsson en Dimitry Bulykin op huurbasis vertrekken uit Amsterdam. Bij RKC staat de teller op vier doelpunten uit veertien wedstrijden. Of dat genoeg is voor de Boer zal moeten blijken.
In de A1 hebben we dan nog Danzell Gravenberch en Boban Lazic. Eerstgenoemde wordt inmiddels omgeschoold tot rechtsback en van Lazic hoor ik te weinig van om er een goed oordeel over te kunnen vellen. Al met al een flink tekort aan spitsen in de jeugdopleiding. Mijn hoop is, na het vertrek van Rydell Poepon, volledig gericht op de ontwikkeling van Castillion.
Ik verlang naar de nieuwe Kluivert en hernieuwd succes á la 95. Als ik even mijn ogen sluit en in mijn dromen op 24 mei 2015, twintig jaar na dato, de krant open sla op zie ik daar het volgende staan: Castillion schiet Ajax langs AC Milan in Champions League-finale. Ik hoop het zo
Kelvin de Ridder Bron: voetbalinfo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 22:13 schreef nora het volgende:[..] Ben jij blind dan Tomass of is hij familie van je,gewoon kijken dan zie je zijn gebrek. Voor de rest een aardige gozer. Siem wordt zo erg onderschat. :) Alles beter dan Bulykin in de spits en we hoeven geen spits te kopen. Over paar maanden is Kolbein weer fit en dan hebben we een uitstekende spits.
Het heeft geen zin om nu een dure spits te gaan halen als je al een goede in huis hebt. Hebben we nou niks geleerd van het verleden. Wie zou je dan uberhaubt moeten halen. Welke spits komt in de buurt van het niveau van Sigthorsson die betaalbaar is? Enige spits in Nederland die in de buurt van Sightorsson komt, is Matavz. Verder zijn Dost en Texeira leuke spitsjes.
Juistem niemand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door thomASS -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zelf zie ik serieus liever bulykin in de spits en niet Siem, Siem is een aardige speler, maar Bully is een killer! |
|
|
|
|
Snorder
|
|
|
Wilfried Bony! Helaas alleen dat je zeker 5 miljoen moet betalen.. Eindelijk zouden we dan een spits hebben waarbij je denkt wow die moet ik niet boos maken. |
|
|
|
|
Snorder
|
|
|
Dan snap je er weinig van, maar dat is aan je overdreven gelach wel te merken ;).
De man is sterk in het veld en knokt en is bovendien ook niet een ego maar speelt in een team. Ja een echte spits.
Bovendien kan je je racistische opmerking wel achterwege houden. Je bent voor Ajax neem ik aan? Waar 30% gekleurd is? Maar goed je leeftijd.. of je gedrag naar een leeftijd is hier wel uit te halen. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Misschien moet Ajax Angelo Charisteas terughalen. En als dat niet lukt Cvitanich. En als dat niet lukt Urzaiz. En als dat niet lukt gewoon accepteren dat voor Ajax Europa League dit seizoen het hoogst haalbare is.
Of gewoon je verstand gebruiken, ophouden met die domme discussies en alle ballen op Dimitri "ADO Den Haag is the best" Boelykin.
http://www.youtube.com/watch?v=vT9HX6-e9Jg
Lalala Boelykin, Boelykin, Boelykin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Onzin deze zin...vandaar dat ik vroeg of je misschien in Den Haag bent geboren...hehehe Janssen is er nog geen vol jaar bij....dat weten we pas aan het eind van het seizoen... Misschien met Janssen wel 1 op 1...who knows... Volgens mij is die zin gewoon een feit toch, of zijn we 15 mei geen kampioen geworden met Siem in de ploeg en zonder Janssen??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 11:24 schreef Stanley het volgende:[..] Dat vind ik dan ook weer jammer van jou..;-). Ik zie best de potentie van Eriksen, maar van mij mag hij iets rustiger gebracht worden. Jij hebt het altijd over kijk die wedstrijd maar terug... Maar kijk jij dan ook maar eens de wedstrijden terug en je zal zien hoe ontzettend veel onnodig balverlies hij lijdt. En altijd dat irritante gehijg in de nek van Theo bij vrije trappen samen met die irritante Vertonghen. Die ik wel goed vind maar iets minder goed is dan hij zelf denkt... Dat Erikssen vaak vrije trappen neemt vanaf de linker kant, komt door de beslissing die de "koppers" hebben genomen dat ze liever indraaiende ballen hebben dan wegdraaiende ballen. Dat is logisch en niks mis mee. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
voor de duidelijkheid van mijn kant... Ik vind Siem wel een goede speler, uitstekend geschikt voor de Litmanen-rol die volgens sommige niet meer verantwoord is in het topvoetbal... Ik geloof hier niet in maar goed, dat is de beste positie voor Siem. Bulykin in de spits... Moet je eens zien hoe veel doelpunten dit oplevert! Maarja dan moet je wel een keuze maken wellicht tussen Eriksen en Theo.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 21:23 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is die zin gewoon een feit toch, of zijn we 15 mei geen kampioen geworden met Siem in de ploeg en zonder Janssen??? Ook zonder Messi... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ik zeg tijd voor El Hamdoei dat is de beste spits van de eredivisie.
1 je betaal nu een vermogen voor hem aan loon en heb er niks aan 2 Hij schiet er een stuk of 10 in en is van de zomer weer wat waard
Jammer dat de Boer te trots is trots is op dit moment ook gelijk het grote probleem bij Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Waar het allemaal omdraait is de spits positie en die is in noodgeboren op dit moment voor Bully en Siem zal zich moeten schikken als backup voor Eriksen . Mijn opstelling voor dit moment is, Doel Gillesen Achter Greg/Toby/Jantje/Bol. Stofzuiger Enoh of Anita moeilijke keuze. Midden Jansen(sorry REmco) en Eriksen Voor Sulej/Bully/Boerr. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 11:47 schreef nora het volgende:Waar het allemaal omdraait is de spits positie en die is in noodgeboren op dit moment voor Bully en Siem zal zich moeten schikken als backup voor Eriksen . Mijn opstelling voor dit moment is, Doel Gillesen Achter Greg/Toby/Jantje/Bol. Stofzuiger Enoh of Anita moeilijke keuze. Midden Jansen(sorry REmco) en Eriksen Voor Sulej/Bully/Boerr. Volgens mij was die positie toch echt voor Siem en was Boulykin destijds tweede man achter Siem.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 13:14 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij was die positie toch echt voor Siem en was Boulykin destijds tweede man achter Siem.. Klopt maar volgens mij zijn we er wel achtergekomen dat die positie niet zijn ding is maar meer voor Bully |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 13:20 schreef nora het volgende:[..] Klopt maar volgens mij zijn we er wel achtergekomen dat die positie niet zijn ding is maar meer voor Bully Ik zie 10 keer liever Siem dan Boulykin.. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: De rest van Nederland ook! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dit bedoel ik!!!!!! reageer dan op mijn bericht in het vorige topic als je zo stoer bent!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beetje rare reactie dit.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk dat hij bedoelt dat de andere clubs die tegen Ajax spelen liever tegen Siem spelen als tegen Bully.En daar hebben ze gelijk in. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Zo raar vind ik het niet dat de rest van Nederland liever een spits ziet bij Ajax "die anderen beter laat voetballen" (echt het meest dodelijke compliment wat er is voor een spits) dan een spits die ze er gewoon aan de lopende band in schopt of kopt.
Het probleem bij veel Ajax-supporters is dat de Jong heilig is verklaard omdat hij per ongeluk twee keer scoorde tegen Twente waardoor Ajax voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens kampioen werd. Maar het is en blijft gewoon een beperkte voetballer waar er dertien van in een dozijn gaan en waar ik in ieder geval niet voor naar het stadion ga.
En dat was in de vorige eeuw toch echt het zogeheten unique selling point van Ajax, dat men voetballers had waarvoor je naar het stadion ging. Nu voldoet alleen Eriksen aan die norm. En heel af en toe Boerrigter als hij zijn dag heeft, zoals die assist tegen Twente thuis. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
W.Verhoek, vriendelijk verzocht om weg te gaan van het AJAX forum.
Elke keer reageren met een stukje dat over het oh zo kleine zielige ado......flikker gauw op aub.
Mod, boudewijn, please haal dit weg hier, ik mag ook niets op andere fora typen van jou dus......... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 13:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:W.Verhoek, vriendelijk verzocht om weg te gaan van het AJAX forum. Elke keer reageren met een stukje dat over het oh zo kleine zielige ado......flikker gauw op aub. Mod, boudewijn, please haal dit weg hier, ik mag ook niets op andere fora typen van jou dus......... +ontelbaar!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ontelbaar blijdschap!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: gedeeld door ado = zelfmoord! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: whahahaha... +ontelbaar!! daarom is ADO ook zo klein!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Als Ajax het spelletje speelt zoals Ajax het spelletje hoort te spelen, dan hebben we een killer als Bulykin (want dat is ie, meer dan Siem) niet nodig. Ajax heeft bij een elftal dat goed in balans is juist een spits als Siem nodig, die zo nu en dan scoort en mischien nog wel belangrijker, die met rust aan de bal ervoor zorgt dat de aanvallende middenvelders en evt andere opkomende spelers de mogelijkheid biedt om te scoren. Bulykin is meer de spits voor 'alle hens aan dek' en moet je inbrengen als je achter staat en de tijd dringt. Pas dan 'alle ballen op Bully', wat logischerwijs ten koste gaat van het opbouwende veldspel. Zolang er in een wedstrijd nix aan de hand is gewoon Siem in de spits tot Sigi terug is. Laatstgenoemde is een spits die qua spel mi tussen Bully en Siem inzit, kan goed uitpakken bij Ajax maar daar heb ik hem nog te weinig voor zien spelen. Wat de vergelijking van scorend vermogen tussen Siem en Bully betreft, wil ik nog even kwijt dat men niet moet vergeten dat Siem van zijn speelminuten ook veel op het middenveld heeft gespeeld, plus dat hij in de spits een meer type speler is die ander de gelegenheid geeft te scoren (zie begin van mijn post) dit in tegenstelling tot Bully, die echt een killer is en zich de scorings kansen ook niet door een medespeler laat afsnoepen. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 13:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:W.Verhoek, vriendelijk verzocht om weg te gaan van het AJAX forum. Elke keer reageren met een stukje dat over het oh zo kleine zielige ado......flikker gauw op aub. Mod, boudewijn, please haal dit weg hier, ik mag ook niets op andere fora typen van jou dus......... http://www.youtube.com/watch?v=UXoNE14U_zM |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: kan je nog steeds geen filmpjes plaatsen???????? ach!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 13:52 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Zo raar vind ik het niet dat de rest van Nederland liever een spits ziet bij Ajax "die anderen beter laat voetballen" (echt het meest dodelijke compliment wat er is voor een spits) dan een spits die ze er gewoon aan de lopende band in schopt of kopt. Het probleem bij veel Ajax-supporters is dat de Jong heilig is verklaard omdat hij per ongeluk twee keer scoorde tegen Twente waardoor Ajax voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens kampioen werd. Maar het is en blijft gewoon een beperkte voetballer waar er dertien van in een dozijn gaan en waar ik in ieder geval niet voor naar het stadion ga. En dat was in de vorige eeuw toch echt het zogeheten unique selling point van Ajax, dat men voetballers had waarvoor je naar het stadion ging. Nu voldoet alleen Eriksen aan die norm. En heel af en toe Boerrigter als hij zijn dag heeft, zoals die assist tegen Twente thuis. Ik vind wel dat je een goed punt hebt wat betreft de voetballers waarvoor je vroeger naar het Stadion ging....nog niet zolang geleden overigens...van Basten..Kluivert..Suarez..
Even duidelijkheid scheppen... Bulykin is als pinchhitter gehaald mocht Sigthorsson geblesseerd raken. Voordat het seizoen begon heeft De Boer laten weten dat hij Siem liever op het middenveld zag. Omdat de Boer geil is van Siem en omdat Janssen van positie is veranderd + dat Klaasen ook nog eens rond loopt heeft hij nu een probleem.... hij moet keuzes maken... wil hij met een echte spits gaan spelen zoals Bulykin of met een schaduwspits zoals Siem ? We hebben genoeg voetballende voetballers rondlopen op het middenveld en in de voorhoede... Dus met een echte spits gaan voetballen omdat je de aanvoer heb vanaf het middenveld Janssen en Eriksen daarnaast nog eens twee fantastische buitenspelers heeft staan is zo gek nog niet...hoop dat de Boer nog het een en ander uit gaat proberen in Brazilie...dat hij straks met een verrassing komt die goed uitpakt...zelf denk ik dat hij geilt op Siem en dat hij de spitspositie krijgt.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 13:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:W.Verhoek, vriendelijk verzocht om weg te gaan van het AJAX forum. Elke keer reageren met een stukje dat over het oh zo kleine zielige ado......flikker gauw op aub. Mod, boudewijn, please haal dit weg hier, ik mag ook niets op andere fora typen van jou dus......... Hij loopt mij niet in de weg...vindt hem wel grappig...en hij heeft niet altijd ongelijk...legt soms de vinger op de zere plek... Die filmpjes doet hij om te dollen...daar kan je op je reageren maar hoeft niet..hij blijft netjes vind ik. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 14:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij loopt mij niet in de weg...vindt hem wel grappig...en hij heeft niet altijd ongelijk...legt soms de vinger op de zere plek... Die filmpjes doet hij om te dollen...daar kan je op je reageren maar hoeft niet..hij blijft netjes vind ik. pffff....bij elk topic loopt hij Ajax af te kraken......zegt ie dat ADO elke keer daarin beter is dan Ajax....pfffffff |
|
|
|
|
Danny1234568261746
|
|
|
Kezman halen niet zo duur.
Een contract geven voor een half jaar tot een optie van nog een jaar. |
|
|