BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie wordt de nieuwe spits van Ajax???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
lereeeen
 lereeeen - zondag 08 januari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Rooney xd

Man utd wilt van hem af .
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 januari 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:29 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

pffff....bij elk topic loopt hij Ajax af te kraken......zegt ie dat ADO elke keer daarin beter is dan Ajax....pfffffff
Jij weet ook dat Ado niet beter is....dus zit hij te dollen...en ergens is hij wel een beetje voor Ajax...vroeger hadden we La Ling en Jol nu hebben we Bulykin....vandaar dat hij hier te vinden is... en hij is een voorstander van Cruyff met zijn plannen....dat hij zit te dollen is wel grappig...want Den Haag komt in de verste verte niet in de buurt van Ajax...en dat weet hij ook want hij is niet dom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door Jack Huntelaar --
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 15:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij weet ook dat Ado niet beter is....dus zit hij te dollen...en ergens is hij wel een beetje voor Ajax...vroeger hadden we La Ling en Jol nu hebben we Bulykin....vandaar dat hij hier te vinden is... en hij is een voorstander van Cruyff met zijn plannen....dat hij zit te dollen is wel grappig...want Den Haag komt in de verste verte niet in de buurt van Ajax...en dat weet hij ook want hij is niet dom!
misschien wel ;-)
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 15:58   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door Ajax Is The Best --
Stanley
 Stanley - zondag 08 januari 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Mij stoort de aanwezigheid van W.Verhoek tot nog toe ook niet.
Hij brengt somst (niet altijd ;-)) zinnige zaken naar voren met een vleugje humor.

Niets mis mee.
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:28 schreef Stanley het volgende:
Mij stoort de aanwezigheid van W.Verhoek tot nog toe ook niet.
Hij brengt somst (niet altijd ;-)) zinnige zaken naar voren met een vleugje humor.

Niets mis mee.
+1.
Wordt er ook een beetje moe van dat iedere normale bezoeker van een andere club altijd besproken moet worden..
Stanley
 Stanley - zondag 08 januari 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je een goed punt hebt wat betreft de voetballers waarvoor je vroeger naar het Stadion ging....nog niet zolang geleden overigens...van Basten..Kluivert..Suarez..

Even duidelijkheid scheppen...
Bulykin is als pinchhitter gehaald mocht Sigthorsson geblesseerd raken.
Voordat het seizoen begon heeft De Boer laten weten dat hij Siem liever op het middenveld zag.
Omdat de Boer geil is van Siem en omdat Janssen van positie is veranderd + dat Klaasen ook nog eens rond loopt heeft hij nu een probleem.... hij moet keuzes maken... wil hij met een echte spits gaan spelen zoals Bulykin of met een schaduwspits zoals Siem ?
We hebben genoeg voetballende voetballers rondlopen op het middenveld en in de voorhoede...
Dus met een echte spits gaan voetballen omdat je de aanvoer heb vanaf het middenveld Janssen en Eriksen daarnaast nog eens twee fantastische buitenspelers heeft staan is zo gek nog niet...hoop dat de Boer nog het een en ander uit gaat proberen in Brazilie...dat hij straks met een verrassing komt die goed uitpakt...zelf denk ik dat hij geilt op Siem en dat hij de spitspositie krijgt....
Goedemiddag Baco,

Ik weet niet of hij als Pinchhitter is gehaald. In ieder geval wel als stand-in. Hoe iemand ergens terecht is gekomen is voor mij niet relevant in dit verhaal. Wat ik zie als Bulykin speelt is dat we bezetting, dreiging en power in de punt van de aanval hebben. Dat bij voorzetten ook eens eindelijk iemand aanwezig is om het af te maken. Iemand die een blamage voorkomt tegen een jupilerleage club etc.

Hij bewijst keer op keer dat hij in ieder geval een kans verdient om eens 3 volledige wedstrijden in de basis te spelen en deze wedstrijden mag volmaken om zich te bewijzen.

Met jouw filosofie had Klaas-Jan ook never basisspeler bij Ajax geweest...

En kijk nu eens objectief naar Bulykin, kijk nu eens verder dan zijn houterige voorkomen in sommige gevallen. Maar hij is zeer balvast, kaatst zeer intelligent, geeft goede passes en scoort regelmatig en belangrijke goals!!!

Maarja, jij en ik wij heten geen Frank de Boer en hebben helaas gezien mijn eigen visie geen invloed ;-)

Groeten,
Stanley
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij loopt mij niet in de weg...vindt hem wel grappig...en hij heeft niet altijd ongelijk...legt soms de vinger op de zere plek...
Die filmpjes doet hij om te dollen...daar kan je op je reageren maar hoeft niet..hij blijft netjes vind ik.
pak jij m toch ook ff lekker in zn gaatje!!??!!

Flikker op met die zuiger man!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:33 schreef remco k het volgende:

[..]

+1.
Wordt er ook een beetje moe van dat iedere normale bezoeker van een andere club altijd besproken moet worden..
Ben al een tijdje moe van jou.....wat denk je??? Je bent er ook nog steeds....
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:34 schreef Stanley het volgende:

[..]

Goedemiddag Baco,

Ik weet niet of hij als Pinchhitter is gehaald. In ieder geval wel als stand-in. Hoe iemand ergens terecht is gekomen is voor mij niet relevant in dit verhaal. Wat ik zie als Bulykin speelt is dat we bezetting, dreiging en power in de punt van de aanval hebben. Dat bij voorzetten ook eens eindelijk iemand aanwezig is om het af te maken. Iemand die een blamage voorkomt tegen een jupilerleage club etc.

Hij bewijst keer op keer dat hij in ieder geval een kans verdient om eens 3 volledige wedstrijden in de basis te spelen en deze wedstrijden mag volmaken om zich te bewijzen.

Met jouw filosofie had Klaas-Jan ook never basisspeler bij Ajax geweest...

En kijk nu eens objectief naar Bulykin, kijk nu eens verder dan zijn houterige voorkomen in sommige gevallen. Maar hij is zeer balvast, kaatst zeer intelligent, geeft goede passes en scoort regelmatig en belangrijke goals!!!

Maarja, jij en ik wij heten geen Frank de Boer en hebben helaas gezien mijn eigen visie geen invloed ;-)

Groeten,
Stanley
Je hebt werkelijk waar na de 14e letter in je post helemaal gelijk (je quote Baco namelijk niet:-)). Enkel wil ik dat soort spelers liever niet in een Ajaxshirt zien. Jozef Kiprich was ook een fantastische spits, maar dat soort jongens horen niet bij Ajax te spelen, maar horen bij een club als Feyenoord en dat bedoel ik met alle respect voor die spelers en de club Feyenoord..
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ben al een tijdje moe van jou.....wat denk je??? Je bent er ook nog steeds....
Zeer intelligente post, maar goed, dat zijn we inmiddels wel gewend...

En als je zo moe bent, ga eens op tijd op je rug liggen zou ik zeggen, een goede nachtrust doet wonderen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeer intelligente post, maar goed, dat zijn we inmiddels wel gewend...

En als je zo moe bent, ga eens op tijd op je rug liggen zou ik zeggen, een goede nachtrust doet wonderen..
we? we? we? we? jij en je virtuele vrienden???

Ik heb nog 2 wielen in de schuur staan, misschien leuk voor aan je stoel....kan je weer eens naar buiten man...ouwe stinkerd :)
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

we? we? we? we? jij en je virtuele vrienden???

Ik heb nog 2 wielen in de schuur staan, misschien leuk voor aan je stoel....kan je weer eens naar buiten man...ouwe stinkerd :)
Ik weet niet waarom je tekens dat soort dingen erbij moet halen, heb namelijk vrijwel nergens last van dus je posts slaan keer op keer als een lul op een drumstel. Maar goed, het geeft ook je niveau in de maatschappij weer en geloof me, daar zit niet heel veel onder..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je tekens dat soort dingen erbij moet halen, heb namelijk vrijwel nergens last van dus je posts slaan keer op keer als een lul op een drumstel. Maar goed, het geeft ook je niveau in de maatschappij weer en geloof me, daar zit niet heel veel onder..
Ik haal erbij wat erbij hoort, heb je me ooit zelf verteld.....

Net als jij een grote bakkes gaf over Nenam en 113......moet je niet doen mannetje

Maar je loopt dus weer als vanouds??? op diesel....

A
D
I
O
S

KOOS
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik haal erbij wat erbij hoort, heb je me ooit zelf verteld.....

Net als jij een grote bakkes gaf over Nenam en 113......moet je niet doen mannetje

Maar je loopt dus weer als vanouds??? op diesel....

A
D
I
O
S

KOOS
Ik loop inderdaad prima, als je destijds had opgelet had je ook geweten dat ik er enkel wat meer last van heb als het vriest en lang moet staan, je pogingen me ermee te provoceren werken dus niet.

Wat Nenam en 113 betreft..... 113 is de woorden niet eens waard en de ander snapt zelf niet eens dat ie leeft, dus doet ie dat ook maar niet...
Tsjaa dat zijn toch wel de jongens die deze maatschappij draaiende houden..

Ik heb trouwens nooit iets tegen jou gehad, snap je haat dus ook niet zo goed..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 17:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik loop inderdaad prima, als je destijds had opgelet had je ook geweten dat ik er enkel wat meer last van heb als het vriest en lang moet staan, je pogingen me ermee te provoceren werken dus niet.

Wat Nenam en 113 betreft..... 113 is de woorden niet eens waard en de ander snapt zelf niet eens dat ie leeft, dus doet ie dat ook maar niet...

Haat? ik haat niemand, hou alleen wel van vertrouwen en dat moet je dan ook altijd in de gaten houden.
Wat jij typte over Nenam......op dat moment kookte ik echt en dus ben ik niet meer aardig tegen je.

Heel vuil van je.

Laat ik eens lekker een kroketje gaan bakken nu en niet meer verder hier op in gaan....

Jij bent ook je niveau verloren man.....zonde!
nora
 nora - zondag 08 januari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je een goed punt hebt wat betreft de voetballers waarvoor je vroeger naar het Stadion ging....nog niet zolang geleden overigens...van Basten..Kluivert..Suarez..

Even duidelijkheid scheppen...
Bulykin is als pinchhitter gehaald mocht Sigthorsson geblesseerd raken.
Voordat het seizoen begon heeft De Boer laten weten dat hij Siem liever op het middenveld zag.
Omdat de Boer geil is van Siem en omdat Janssen van positie is veranderd + dat Klaasen ook nog eens rond loopt heeft hij nu een probleem.... hij moet keuzes maken... wil hij met een echte spits gaan spelen zoals Bulykin of met een schaduwspits zoals Siem ?
We hebben genoeg voetballende voetballers rondlopen op het middenveld en in de voorhoede...
Dus met een echte spits gaan voetballen omdat je de aanvoer heb vanaf het middenveld Janssen en Eriksen daarnaast nog eens twee fantastische buitenspelers heeft staan is zo gek nog niet...hoop dat de Boer nog het een en ander uit gaat proberen in Brazilie...dat hij straks met een verrassing komt die goed uitpakt...zelf denk ik dat hij geilt op Siem en dat hij de spitspositie krijgt....
Dit is nou top de rest voetbalt en Bully maakt ze af ,en Siem wordt backup,sorry voor de andere meningen ,we gaan het allemaal wel zien de tweede helft van de competitie!!
nora
 nora - zondag 08 januari 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 15:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt Jack hij zegt prima dingen met af en toe wat sarren daar moet je tegen kunnen,en ik heb geen problemen met Verhoek !!!
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 17:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Haat? ik haat niemand, hou alleen wel van vertrouwen en dat moet je dan ook altijd in de gaten houden.
Wat jij typte over Nenam......op dat moment kookte ik echt en dus ben ik niet meer aardig tegen je.

Heel vuil van je.

Laat ik eens lekker een kroketje gaan bakken nu en niet meer verder hier op in gaan....

Jij bent ook je niveau verloren man.....zonde!
Wat ik poste richting Nenam, ging inderdaad te ver en dat hebben wij destijds uitgesproken, enkel heb jij destijds niet gezien wat hij heeft gedaan om mij dat te laten zeggen, dat is jammer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 januari 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Ik heb al vaker aangegeven dat ik geen lieverdje ben........is dus oud nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 januari 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 17:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij hebt een stukkie van mijn prive leven mee gekregen......en dat misbruik je maar wat graag......vind ik prima,is mijn eigen schuld......zolang je mijn dochter er buiten laat,ga ik me er niet druk om maken.
Jij leeft niet met mij samen(goddank).......en je woont niet naast me.....dus jij weet totaal niet hoe ik mijn leven invul.
Dat ik het niet makkelijk heb is ook geen geheim.......maar elke keer pak je mij persoonlijk.....wat jij wil,ook daar ga ik me niet meer druk om maken,jij je lol.......en mij intereseerd het geen reet(meer).
Wat Amsterdammer betreft,die heeft meer in zijn linker teen als jij in je hele lijf......ook hem ken je niet maar je (ver)oordeelt hem wel.
Ik ga het hierbij laten omdat ik Baco erg hoog heb zitten.
Oja wat voor Amsterdammer geldt.....kan je kopieren op APIK
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 19:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij hebt een stukkie van mijn prive leven mee gekregen......en dat misbruik je maar wat graag......vind ik prima,is mijn eigen schuld......zolang je mijn dochter er buiten laat,ga ik me er niet druk om maken.
Jij leeft niet met mij samen(goddank).......en je woont niet naast me.....dus jij weet totaal niet hoe ik mijn leven invul.
Dat ik het niet makkelijk heb is ook geen geheim.......maar elke keer pak je mij persoonlijk.....wat jij wil,ook daar ga ik me niet meer druk om maken,jij je lol.......en mij intereseerd het geen reet(meer).
Wat Amsterdammer betreft,die heeft meer in zijn linker teen als jij in je hele lijf......ook hem ken je niet maar je (ver)oordeelt hem wel.
Ik ga het hierbij laten omdat ik Baco erg hoog heb zitten.
Oja wat voor Amsterdammer geldt.....kan je kopieren op APIK
Ik misbruik dat?? Nee kerel dat zijn de feiten die jij hier zelf post, net zoals jij de rest van je hebben en houden met de hele wereld deelt....

Ik oordeel niet omdat ik iemand wel of niet ken, ik zeg wat ik ervan vind n.a.v. posts die men plaatst en wat men al dan niet rond klept over het net...

Trouwens wel grappig dat je oordeelt over het wel niet kennen van iemand, terwijl je mij ook helemaal niet kent.. Ironisch..

Oja, was je bijna vergeten nog even flink in te zuigen bij APIK of niet??
Stanley
 Stanley - zondag 08 januari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
ik mis joduh!!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 21:31 schreef Stanley het volgende:
ik mis joduh!!!
ik ook!!!!!!!!
Stanley
 Stanley - zondag 08 januari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
sorry guys, ik heb een hoop zeer onderling gemist blijkbaar. Weet ook niet of jullie het nog kunnen bijleggen maar wat mij betreft worden we weer een gezellige forumclub. Jullie waren nog niet zo lang geleden een hecht clubje. Met Joduh er ook nog bij. Wat mij betreft worden we weer vrienden en hoop ik JOduh ook weer eens te zien schelden ;-)

PEACE !!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 januari 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 21:37 schreef Stanley het volgende:
sorry guys, ik heb een hoop zeer onderling gemist blijkbaar. Weet ook niet of jullie het nog kunnen bijleggen maar wat mij betreft worden we weer een gezellige forumclub. Jullie waren nog niet zo lang geleden een hecht clubje. Met Joduh er ook nog bij. Wat mij betreft worden we weer vrienden en hoop ik JOduh ook weer eens te zien schelden ;-)

PEACE !!!
Joduh mag inderdaad wel eens terugkomen, maar de rest gaat niet gebeuren!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:

PEACE !!!
JODUH//////HELD!!!!!!!
Stanley
 Stanley - zondag 08 januari 2012 - 21:50   quote  deeplink  
jongens ik ga maar eens vroeg naar bed. bulykin in de spits;-) voor de rest van het seizoen en dan maar eens goed nadenken voor het volgende seizoen.

Jammer dat we een overkill aan middenvelders hebben en op andere posities zoveel armoede!!! Ook weer een bewijs dat Johan hard nodig is...
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:

PEACE !!!
Gaat niet gebeuren kerel.
Ajx
 Ajx - maandag 09 januari 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren kerel.
We kunnen altijd blijven hopen...
remco k
 remco k - maandag 09 januari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 18:41 schreef Ajx het volgende:

[..]

We kunnen altijd blijven hopen...
Het zal niet aan mij liggen hoor, maar iedere actie lokt een reactie uit, zo zit het leven nu eenmaal in elkaar.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 09 januari 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Geer en Goor hebben ook steeds ruzie.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 januari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 19:19 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:
nu ga je te ver hè!;)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 januari 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 19:19 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:
nu ga je te ver hè!;)
Nummer 14
 Nummer 14 - maandag 09 januari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
Jordy Brouwer !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door Nummer 14 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 januari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 16:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

pak jij m toch ook ff lekker in zn gaatje!!??!!

Flikker op met die zuiger man!
Wat ben jij een klootzak geworden man, valt me echt tegen van jou...
Nummer 14
 Nummer 14 - maandag 09 januari 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Kunnen jullie niet een apart topic maken om mekaar voor rotte vis uit te maken?
Doe effe normaal ...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 januari 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Topic: Wie wordt de nieuwe spits van Ajax ???....duidelijk toch....helemaal niemand... Er komt namelijk geen nieuwe spits....het wordt Siem, Dmitri of Lodeiro...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 09 januari 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 20:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat ben jij een klootzak geworden man, valt me echt tegen van jou...
Tnx man.....voel me echt slecht nu......kga naar mn bed.

Als jij het graag op wil nemen voor iemand die alleen maar loopt te zieken , zeiken, irriteren, mekkeren en uitlokken, dan boeit jou hele mening mij waarschijnlijk niks meer.

Ik ben de eerste die nieuwe mensen/gasten hier welkom heet, maar niet als je alleen maar troep komt neertypen hier.

Veel succes met je adomaatje!

Groet apik *** de trotse Ajacied!
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 09 januari 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Vergeet niet je ADO-pyjama aan te doen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 09 januari 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:47 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Vergeet niet je ADO-pyjama aan te doen.
Hoogstaand weer man.....

Onvoorstelbaar blij gevoel van binnen.....omdat je zo verschrikkelijk klein bent als NIET AJAX SUPPORTER....
GNA GNA GNAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 09 januari 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hoogstaand weer man.....

Onvoorstelbaar blij gevoel van binnen.....omdat je zo verschrikkelijk klein bent als NIET AJAX SUPPORTER....
GNA GNA GNAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hij wil zo graag Ajacied zijn, dat hij besluit elke dag maar even een bezoek te brengen aan dit forum!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 09 januari 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hij wil zo graag Ajacied zijn, dat hij besluit elke dag maar even een bezoek te brengen aan dit forum!!!
Hahahahahahahaha heerlijke reactie vriend! Nu slaap ik lekker!

Truste man!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 09 januari 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Gaat dan niet lukken....dat gevoel krijg je als koter ingegoten....in mijn geval door mijn vader,die op de overtoom geboren is en mij als jochie dat virus heeft meegegeven.....rust zacht pap....en bedankt voor je wijze raad ouwe.........blijf jood tot aan mijn dood,wilde dat op zijn urn zetten....mocht niet van mijn moeder,pffffffff vrouwen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 januari 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Als jij het graag op wil nemen voor iemand die alleen maar loopt te zieken , zeiken, irriteren, mekkeren en uitlokken, dan boeit jou hele mening mij waarschijnlijk niks meer.

Ik ben de eerste die nieuwe mensen/gasten hier welkom heet, maar niet als je alleen maar troep komt neertypen hier.

Veel succes met je adomaatje!

Groet apik *** de trotse Ajacied!
Ei APIK ik vind hem zo onbelangrijk....jullie reageren veel te heftig op hem...niet reageren is wegblijven...ik heb geen Adomaatje...kijk maar terug want op mij reageer hij niet....
Waarom krijgt hij hier cart blanche van Boudewijn... vraag je dat maar eens af...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 januari 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 00:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ei APIK ik vind hem zo onbelangrijk....jullie reageren veel te heftig op hem...niet reageren is wegblijven...ik heb geen Adomaatje...kijk maar terug want op mij reageer hij niet....
Waarom krijgt hij hier cart blanche van Boudewijn... vraag je dat maar eens af...
Gewoon niet op reageren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2012 door Nenam_tiL --
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 10 januari 2012 - 10:01   quote  deeplink  
Wat zijn jullie allemaal kinderen zeg.
Ik wist niet dat je hier kon lopen zeiken en schelden op elkaar,laat het gewoon een AJAXforum zijn.
Als je wilt lopen zeiken en schelden op elkaar,Zoek dan lekker een forum waar je kan gaan schelden en zeiken op elkaar en zodat de echte mensen hier die voor AJAX zijn weer over de topics kunnen praten.Zoals hierboven staat WIE WORDT DE NIEUWE SPITS VAN AJAX?????.
Vind je het gek dat iedereen weg blijft en kijk eerst allemaal naar jezelf en je mag best discussies hebben maar doe dat normaal.
En als je iemand niet mag.laat hem dan gewoon in zijn waarde zo niet blijf dan weg van de forum
nora
 nora - dinsdag 10 januari 2012 - 11:11   quote  deeplink  
De spits is al bekend dat wordt zolang Bully kan niet anders !!De rest van voorgaande onderlinge onmin vergeten we snel.De mazzel mannen
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 10 januari 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 11:11 schreef nora het volgende:
De spits is al bekend dat wordt zolang Bully kan niet anders !!De rest van voorgaande onderlinge onmin vergeten we snel.De mazzel mannen
ik hoop ook Bully,maar denk dat het siem word
remco k
 remco k - dinsdag 10 januari 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 11:11 schreef nora het volgende:
Liever Siempie..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie wordt de nieuwe spits van Ajax???

0.0084459