|
|
Stanley
|
|
|
Joduh..... Waar hang je uit man !? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De Boer gaat het licht zien en denkt wat heb ik al die tijd gedaan met die Siem in de spits.Hij roept Bully bij zich bied zijn excuus aan en verteld hem dan, Bully jij wordt onze nw spits tot Siggi terug is. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
los van de persoon, welke belangrijkste eigenschappen moet een ajaxspits hebben? |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Hij moet vloeiend Russisch spreken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Pavluchenko dan maar dus.. Pfffff, die kunnen we nooit betalen man.. Weet iemand nog een andere optie die goed genoeg is voor Ajax????? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
lichte voorkeur voor Bas Dost...maar ze gaan toch geen spits kopen in de winterstop...ook niet aan het einde van dit seizoen of Sigthorsson moet afgekeurd worden...die andere spitsen in de eredivisie zijn niet beter dan Bulykin, Siem of Dost..mischien Matavs...ik denk dat die na de winterstop veel doelpunten gaat maken voor PSV ze weten hem namelijik steeds beter te vinden in Eindhoven...denk dat hij de perfecte spits had kunnen zijn voor Ajax maar goed wij hebben Sigthorsson ook geen verkeerde...jammer van zijn ellendige blessure..De Boer moet tijdens de trip in Brazilie zowel Bully als ook Siem flink uittesten... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 00:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ei APIK ik vind hem zo onbelangrijk....jullie reageren veel te heftig op hem...niet reageren is wegblijven...ik heb geen Adomaatje...kijk maar terug want op mij reageer hij niet.... Waarom krijgt hij hier cart blanche van Boudewijn... vraag je dat maar eens af... Cool man!
no problemo!
Boudy geeft sommige anti Ajax freaks gewoon het groene licht!
Dankzij ons staan er reclamebanners op de site.....zucht! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 19:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Cool man! no problemo! Boudy geeft sommige anti Ajax freaks gewoon het groene licht! Dankzij ons staan er reclamebanners op de site.....zucht! En die verslomen ook nog eens de laadtijd! Dan moet hij niet zeuren over avatars die deze site vertragen! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 19:58 schreef Hasjkoph het volgende:[..] En die verslomen ook nog eens de laadtijd! Dan moet hij niet zeuren over avatars die deze site vertragen! :) als de lostijd maar intact blijft!
Boks ouwe pik! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
En terwijl Johan zich druk maakt over de ondergang van Ajax maakt de Arena-supporter zich druk over een verdwaalde Hagenees.
Life is all about priorities. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 19:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Cool man! no problemo! Boudy geeft sommige anti Ajax freaks gewoon het groene licht! Dankzij ons staan er reclamebanners op de site.....zucht! Thanks mate...waarom geeft Boudy die hagenees in godsname het voordeel van de twijfel...omdat Boudy er misschien persoonlijk beter van wordt...een hulpje voor zijn headlinerforum is ?? Who knows
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 09:30 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Siem de Jong 98 wedstrijden 27 doelpunten. gemiddelde 0,27 Boelykin (in Nederland) 39 wedstrijden 25 doelpunten. gemiddelde 0,64 Siem is met afstand het beste alternatief voor Sigthorson. Ja, en Peter R. de Vries heeft verstand van voetbal, Ten Have heeft een Ajax-hart, Lothar van Gaal is een bescheiden man, Uri Coronel is het beste wat Ajax is overkomen, John van de Brom heeft een ruggengraat, Freek de Jonge is om te lachen, Dailey Blind kan voetballen en Excelsior is kampioenskandidaat. Wat is eigenlijk het gemiddelde van El Hamdaoui: 26 wedstrijden 13 doelpunten. gemiddelde 0,50
Misschien moeten we deze optie toch maar weer eens gaan proberen. Als Cruijff en Van Gaal om de tafel kunnen, dan moet dan met De Boer en El Hamdaoui toch ook lukken |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 22:25 schreef Ajax mijn club het volgende:[..] Wat is eigenlijk het gemiddelde van El Hamdaoui: 26 wedstrijden 13 doelpunten. gemiddelde 0,50 Misschien moeten we deze optie toch maar weer eens gaan proberen. Als Cruijff en Van Gaal om de tafel kunnen, dan moet dan met De Boer en El Hamdaoui toch ook lukken Houd toch eens op met je El Hamdaoui.. Hoe moeilijk kan het zijn om te begrijpen dat EL Hamdoei gepasseerd station is?
Dat heeft de Boer toch wel duidelijk gemaakt, niet? Is het niet in de pers is het wel zijn selectie / wissel beleid. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
als ajax jouw club is waarom dan nieuwsgierig naar de statistieken van iemand als elhamdahufter!
Verleden tijd en de belangrijkste statistiek: hij kost enorm veel irritatie en geld!!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: ben wel nieuwsgierig naar jullie serieuze antwoorden. Want namen is meer emotie. Welke eigenschappen vinden jullie dat deze spits moet hebben? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
voor mij zijn dit er 3:
1: aanspeelpunt. 2: afmaker 3: oog voor de kaats/combinatie |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: a) Technisch onderlegd (de kaats valt hier ook onder) b) Oog voor zijn medespelers c) Balvast (Fysiek heeft een groot aandeel) d) Kwaliteiten om buiten de 16 uit de voeten te kunnen e) Spelinzicht (voor zowel de ruimtes te benutten, als de ruimtes te zien zodat medespelers weggestuurd kunnen worden) f) Scorend vermogen
Hebben we zo'n iemand in de selectie : Ja, Sightorson.
Kijk je naar de overige spitsen, of spelers die wedstrijden in de spits gespeeld hebben, hebben zij de volgende kwaliteiten;
Bullykin : (B) - C - F Lodeiro : A - B - D - E Ozbilliz : A - B - D - E de Jong : (A)- B - C - D - E
Bij Bully heb ik (B) omdat ik verwacht dat dat wel snor zit, alleen door zijn geringe speelminuten heb ik het nog niet kunnen zien.
Bij de Jong heb ik (A) omdat ik in dubio ben. Gezien zijn opleiding moet hij dit kunnen, ongeacht of zijn originele positie het middenveld is. Alleen heeft hij ook zijn beperkingen, en dan vooral wat betreft handelingsnelheid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 08:48 schreef Stanley het volgende:[..] ben wel nieuwsgierig naar jullie serieuze antwoorden. Want namen is meer emotie. Welke eigenschappen vinden jullie dat deze spits moet hebben? Noem mij 1 mislukte spits van Ajax die er 30 per jaar inschoot? Noem mij 1 succesvolle spits van Ajax die er 3 per jaar inschoot? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 08:57 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Noem mij 1 mislukte spits van Ajax die er 30 per jaar inschoot? Noem mij 1 succesvolle spits van Ajax die er 3 per jaar inschoot? Een echte Ajax spits zal nooit de 30 halen. Maar zeker meer dan 15 in het netje leggen. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Laat van Basten het maar niet horen. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Het ultieme voorbeeld van mijn "een spits moet maar 1 ding kunnen en dat is scoren" is Johnny Bosman. Kon absoluut niet voetballen, maar heeft wel het Nederlands Elftal gehaald. Waarom? Omdat hij er 30 per jaar inschoot.
Zo simpel is voetbal. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: van Basten was en is een uitzondering. Net als Cruijff, die ook vaker het netje wist te vinden.
Beide hadden alle kwaliteiten die ik eerder vandaag gepost had.
Vandaag de dag is het;
Of je hebt een scorende spits
Of je hebt een technisch onderlegde spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een spits moet scoren ne daar hebben we er buiten Sigi maar 1 van en dat is Bully. Keuze is dus simpel |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 09:25 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Vandaag de dag is het; Of je hebt een scorende spits Of je hebt een technisch onderlegde spits. In welke categorie zit Messi niet? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Messi is geen spits, dus zit in geen van beide ;) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 14:19 schreef nora het volgende:Een spits moet scoren ne daar hebben we er buiten Sigi maar 1 van en dat is Bully. Keuze is dus simpel Bij Ajax moet een spits toch echt iets meer kunnen dan enkel scoren. Aangezien wij 9/10 keer op de helft van de tegenstander spelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 16:44 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Bij Ajax moet een spits toch echt iets meer kunnen dan enkel scoren. Aangezien wij 9/10 keer op de helft van de tegenstander spelen. Waarom scoren is het belangrijkste ,hij heeft ook al asisten gegeven dus dat kan hij ook ,dus wat is het probleem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij speelt er toch toch echt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 17:05 schreef nora het volgende:[..] Waarom scoren is het belangrijkste ,hij heeft ook al asisten gegeven dus dat kan hij ook ,dus wat is het probleem. Dat het er simpelweg niet uitziet, en ik kijk naar Ajax met de hoop op mooi spel.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Een keeper staat er om ballen tegen te houden, een spits staat er om ballen in te schieten zo simpel is het...mooi of niet mooi ze staan er voor, een spits is wel afhankelijk van de juiste aanvoer...natuurlijk moet hij iets meer kunnen als scoren...maar als ze zo makkelijk scoren hebben ze vaak de andere kwaliteiten ook in huis...een goede spits kan het verschil maken in punten mee naar huis nemen...Hoezo zal een echte Ajax spits nooit de 30 halen...Let wel een echte Ajax spits is bijna verplicht om er 30 in te schieten...
Naam--------Ajaxjaar---wedstrd---goals
Huntelaar---2006/07------51--------36- Huntelaar---2007/08------45--------36- van Basten--1985/86------29--------37- van Basten--1986/87------43--------43- Suarez------2009/10------48--------49-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Messi speelt er hangend heh, kan je niet vergelijken met bijvoorbeeld een Huntelaar of Zlatan! Dat zijn de echte spitsen zoals we ze kennen-kenden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 21:29 schreef Ajx het volgende:[..] Messi speelt er hangend heh, kan je niet vergelijken met bijvoorbeeld een Huntelaar of Zlatan! Dat zijn de echte spitsen zoals we ze kennen-kenden Hij is al twee jaar op rij topscoorder van Europa, blijkbaar toch wel een echte spits, misschien niet zoals we die kenden, maar wel zoals we die kennen blijkbaar |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] Hij is al twee jaar op rij topscoorder van Europa, blijkbaar toch wel een echte spits, misschien niet zoals we die kenden, maar wel zoals we die kennen blijkbaar misschien een goede stand-in voor Sigthorson ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax had hem kunnen hebben op 13 jarige leeftijd. Men vond hem destijds te klein.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
echt jammer, maar Sneijder is ook niet de grootste en dat verhaal kennen we ook.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] Hij is al twee jaar op rij topscoorder van Europa, blijkbaar toch wel een echte spits, misschien niet zoals we die kenden, maar wel zoals we die kennen blijkbaar Ik zeg dat hij geen 'klassieke' spits is, dat zijn namelijk bv. ZLatan en Huntelaar. Echte kapstokken, maar ik zeg zeker niet dat Messi een slechte speler is, zijn echt stomste woorden die je nu uit kan spreken! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: 13-jarige leeftijd???!!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 22:25 schreef Ajax mijn club het volgende:[..] Wat is eigenlijk het gemiddelde van El Hamdaoui: 26 wedstrijden 13 doelpunten. gemiddelde 0,50 Misschien moeten we deze optie toch maar weer eens gaan proberen. Als Cruijff en Van Gaal om de tafel kunnen, dan moet dan met De Boer en El Hamdaoui toch ook lukken Bekijk ook even welke systemen er werden gespeeld in de wedstrijden die hij speelde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 20:19 schreef Ajx het volgende:[..] Ik zeg dat hij geen 'klassieke' spits is, dat zijn namelijk bv. ZLatan en Huntelaar. Echte kapstokken, maar ik zeg zeker niet dat Messi een slechte speler is, zijn echt stomste woorden die je nu uit kan spreken! De woorden kennen en kenden even uit elkaar houden.. Hij is NU blijbaar wel een ECHTE spits.. Inderdaad niet een spits zoals die vroeger een echte spits genoemd werd.. Zijn dus alles behalve stomme woorden, Messi is gewoon het nieuwe type wereld spits.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja 13 jarige leeftijd ja.. Kan ook twaalf zijn geweest, maar in het jaar voordat hij naar BArca verkocht is hij bij Ajax aanbevolen en is hij gescout, men vond zijn lengte tov zijn leeftijd echt te klein. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Ja 13 jarige leeftijd ja.. Kan ook twaalf zijn geweest, maar in het jaar voordat hij naar BArca verkocht is hij bij Ajax aanbevolen en is hij gescout, men vond zijn lengte tov zijn leeftijd echt te klein. Ongelooflijk zeg, 13-jarige jongetjes scouten aan de andere kant van de wereld.... Schandalig!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 11:21 schreef Ajx het volgende:[..] Ongelooflijk zeg, 13-jarige jongetjes scouten aan de andere kant van de wereld.... Schandalig!!!! Want?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha verklaart wel waarom cvitanich, sorrero, lodeiro enz enz aangetrokken zijn hopen op de nieuwe(kleine messi). On. Las dat er een bod van 3 mill. Geboden was op el ham misschien klein beetje erbij en toch dost maar ophalen? Hij heeft nu wel lang genoeg gewacht op deze transfer en wel een spits die in het ajax systeem past. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 13:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haha verklaart wel waarom cvitanich, sorrero, lodeiro enz enz aangetrokken zijn hopen op de nieuwe(kleine messi). On. Las dat er een bod van 3 mill. Geboden was op el ham misschien klein beetje erbij en toch dost maar ophalen? Hij heeft nu wel lang genoeg gewacht op deze transfer en wel een spits die in het ajax systeem past. En dan als Siggie terugkomt?? Dan heb je de Jong Siggie Buly en Dost voor die positie.. |
|
|
|