|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 14:04 schreef remco k het volgende:[..] En dan als Siggie terugkomt?? Dan heb je de Jong Siggie Buly en Dost voor die positie.. Als ze Dost halen zullen ze het contract van Buly niet verlengen...De Jong kan op meerdere posities...vind Dost meer een stand-inn zoals Bulykin...Eigenlijk zie ik veel liever een beweeglijke spits...jammer dat Ajax niks met Reis heeft gedaan...dat is echt een wereldspits in wording...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk niet dat dit hem gaat worden, heb hem regelmatog zien spelen bij RKC maar hij valt me niet heel positief op, in het begin nog wel trowuens.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 15:13 schreef remco k het volgende:[..] Denk niet dat dit hem gaat worden, heb hem regelmatog zien spelen bij RKC maar hij valt me niet heel positief op, in het begin nog wel trowuens.. Eens hij maakt geen stappen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hij probeert te rennen maar struikelt er weleens over.."-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Once again...
Goedkoop = duurkoop!
Elhammmmmmnogwat € 5mln + Sigthorsson € 5mln = € 10 mln
Van Wolfswinkel of Luuk de Jong hadden voor dat geld ook gehaald kunnen worden en dan hadden we een echte ajax spits gehad!!!
En beste Frank... en nou ophouden met dat Messi gelul want daar heb je wereldklasse voor nodig en dat hebben wij (nu) niet! Dus lekker een agressief middenveld, rappe buitenspelers en een slimme sterke vent in de punt van de aanval om ze binnen te schieten.
En voor je het weet zijn we weer kampioen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 15:43 schreef Stanley het volgende:Once again... Goedkoop = duurkoop! Elhammmmmmnogwat € 5mln + Sigthorsson € 5mln = € 10 mln Van Wolfswinkel of Luuk de Jong hadden voor dat geld ook gehaald kunnen worden ......... Achteraf heb je gelijk.........maar ja achteraf is een koe in de kont kijken.
Wat Mounir betreft hadden we enigzinss kunnen voorspellen dat hij buiten het voetbal om voor problemen kon gaan zorgen, maar Sigthorsson vind ik wel degelijk een goede spits die best in het Ajax-plaatje past. Dat hij kort na zijn debuut langdurig geblesseerd zou raken was echter niet te voorzien en kon een Van Wolfswinkel of Luuk de Jong ook overkomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 15:59 schreef baco74 het volgende:[..] Achteraf heb je gelijk.........maar ja achteraf is een koe in de kont kijken. Wat Mounir betreft hadden we enigzinss kunnen voorspellen dat hij buiten het voetbal om voor problemen kon gaan zorgen, maar Sigthorsson vind ik wel degelijk een goede spits die best in het Ajax-plaatje past. Dat hij kort na zijn debuut langdurig geblesseerd zou raken was echter niet te voorzien en kon een Van Wolfswinkel of Luuk de Jong ook overkomen. +1. Sigthorson past perfect bij Ajax, in de korte periode dat hij heeft gespeeld heeft hij aardig wat laten zien, en die blessure had inderdaad iedereen kunnen overkomen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt Sigi is eem prima spits .tot zolang oplossen met het tweede garnituur Bully en Siempie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zijn zijn benen te lang ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 16:49 schreef remco k het volgende:[..] +1. Sigthorson past perfect bij Ajax, in de korte periode dat hij heeft gespeeld heeft hij aardig wat laten zien, en die blessure had inderdaad iedereen kunnen overkomen.. aardig ja... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
klopt mannen, het is achteraf kaarten en dat is gemakkelijk. Maar mijn intentie is ook zeker niet om iemand verantwoordelijk te houden of in de trant van lange neus....
Maar meer kijk wat je nodig hebt en als je dat daadwerkelijk compleet maakt en dus als team een stap sterker en verder wees dan niet benauwd of een stevige prijs te betalen.
Geen paniek of impulsaankopen meer...
Mounier is een goede voetballer maar bovenal een moeilijk mens. En Sigthorsson volgens Verbeek niet helemaal fysiek geschikt voor topvoetbal. En Verbeek is een bekende maar eerlijke hork!
De herstelperiode die bij Sigthorsson plotseling om de hoek komt kijken is best wel lang voor een "vermoeidheidsbreukje" ... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
geen paniek of impuls aankopen meer? Mag toch wel hopen dat zo een groot bedrijf toch wel een plan of lijstje heeft? Lijkt er niet altijd op want erg sterk inkopen lukt nog altijd niet.... Las dat bully en el ham misschien verkocht kunnen worden nogmaals opper ik dan voor de komst van dost. 1 hij kent de competitie 2 de taal 3 goede concurrent voor sig |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 14:04 schreef remco k het volgende:[..] En dan als Siggie terugkomt?? Dan heb je de Jong Siggie Buly en Dost voor die positie.. Bully gaat na dit seizoen toch wel weg heh... Maar Dost inderdaad niet kopen, Sigthorsson is een fantastische spits, komt goed na de zomer of er misschien iets voor?? Volgend seizoen komt Castillion ook nog terug en dan hebben ook De Jong nog, die ons vorig seizoen naar de titel hielp in de spits.... |
|
|
|