BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Even heel wat anders -- Ajax artikelen / column topic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 05 januari 2012 - 14:05   quote  deeplink  
Ik was op Voetbalzone wat aan t rondlezen en kwam toen dit prachtige stuk tegen over ONS ALLER AJAX. Het gaat over de haat jegens Ajax. Ik vind het de moeite waard om te lezen!

Zo, hallo allemaal, beste mede-Ajacieden! Fijn dat jullie gekomen zijn, en ook nog eens allemaal op tijd, heel erg mooi! Ik heet jullie een zeer hartelijk welkom bij deze cursus Omgaan met Ajax-haat voor beginners. De deuren gaan zo meteen dicht en daarna niet meer open, dus als je een teer zieltje of de verkeerde clubvoorkeur hebt, raad ik je aan om te stoppen met lezen, op te staan, weg te lopen en niet meer terug te komen. Of kies ervoor om door te lezen en te blijven zitten, ook prima. Je recht op achteraf klagen komt daarmee helaas wel meteen te vervallen.

Kijk, dit kan ik natuurlijk wel leuk zeggen, maar iedere Ajax-supporter die Voetbalzone geregeld bezoekt weet heus wel dat al die fijne antisupporters ook in de reacties onderaan dit artikel aanwezig zullen zijn om hun gal te spuwen. Deze over het algemeen weinig verheffende meningen met als onvermijdelijke strekking '020 is arrogant!!', 'wordt weer geen kampioen LOLZ' of 'Ooooooooooohh die Jol is zo mediageil', 'Voetbalzone is PRO-AJAX' en 'dat vind ik echt niet leuk hoor, mama!!' zijn namelijk bij vrijwel elk nieuwsbericht dat ook maar in de verste verte met Ajax te maken heeft in overvloed te vinden.

Het was misschien sommigen van jullie al opgevallen, maar dit artikel is absoluut bedoeld als een provocatie. Als een bescheiden, nette en milde provocatie met een knipoog wellicht, maar toch zeer zeker als een provocatie. Het is dan ook niet meer dan logisch dat er op de hierboven beschreven manier gereageerd gaat worden, en ik wens hen die dat nodig achten dan ook alle plezier in het uiten van hun diepste frustraties. Ook leg ik me er graag bij neer dat dit artikel, ook al was het wél een kwalitatief en journalistiek hoogtepuntje, nooit een perfecte gemiddelde beoordeling van zijn lezers zal krijgen. Na het volgen van mijn eigen cursus kan ik de eeuwige antipathie tegen Ajax namelijk een stuk beter plaatsen.

Sinds ik het bezoeken van deze site aan mijn dagelijkse routine heb toegevoegd stoor ik me enorm aan de overweldigend grote stroom aan domme, ongefundeerde meningen die de revue passeren. Toegegeven, de Amsterdamse aanhang kan er ook wat van, en een bescheiden groep Ajacieden is inderdaad vooral dom, arrogant en naïef en blind voor de recente prestaties (of het gebrek daaraan). Toch lijkt er voor elke arrogante Ajacied een complete bus met verstandelijk beperkte Feyenoorders, PSV-ers en Twentenaren te zijn die, in harmonie en overeenstemming met elkaar, de overgrote, normale meerderheid van de Ajax-supporters wijst op die ene verdwaalde persoon met waanideeën. Waarom is dat? Wie leeft er nu precies in het verleden?

Ajax is de club met de grootste achterban in Nederland. Het is ook de club met het grootste aantal prijzen, het grootste stadion en de meest roemruchte historie. De beste spelers uit de Nederlandse geschiedenis zijn groot geworden bij de Godenzonen (denk aan bijvoorbeeld Johan Cruijff, Dennis Bergkamp en Marco van Basten) en Ajax heeft, nog steeds, van alle Nederlandse clubs de grootste naamsbekendheid wereldwijd. Dat weten Ajacieden, en dat weten supporters van andere clubs. Juist dit besef is een integraal onderdeel van deze cursus, mensen!

Wat kunnen wij immers doen aan bovenstaande feiten (want dat zijn het!)? Juist, helemaal niks. Zeker voor jongere supporters gaat het hier om zaken waar ze eigenlijk totaal geen invloed op hebben of hebben gehad. Zij willen gewoon mooi, aantrekkelijk en aanvallend voetbal zien met veel doelpunten, en dat is onmiskenbaar iets wat Ajax zijn supporters altijd zal proberen te bieden (in tegenstelling tot een bepaalde andere club die, laat me jullie alvast voor zijn, inderdaad wel vaak kampioen is geworden in de afgelopen jaren).

De achterban van Ajax blijft groeien, en elke dag komen er nieuwe fans bij, niet in de laatste plaats omdat ze gek worden van al dat gekaffer van andere supporters op dé club in Nederland die staat voor entertainment, spektakel en passie voor het spel. Controverse scoort, prikkelt en irriteert, en Ajax is een controversiële club om zijn verleden, uitstraling en (vaak uitgesproken) ambities. Ook in 2010 is Ajax een parel voor de Eredivisie en voor veel andere eredivisieclubs blijft het duel met de Amsterdammers de wedstrijd van het jaar. En inderdaad, ook daar kunnen wij als Ajax-supporters maar bar weinig aan doen.

Dus wat blijft er dan over? Een grote groep anti-supporters die er een sport van maakt om alles dat met Ajax te maken heeft af te branden, en een grote groep Ajacieden die zich berust in het feit dat elke opmerking, elke zeurderige of klagerige constatering en elke misplaatste en incorrecte analyse alleen maar zal bijdragen aan een grotere onderlinge saamhorigheid onder Ajax-fans en een groei in het aantal neutrale voetballiefhebbers dat niet begrijpt wat er nou precies zo verkeerd is aan de club die voor vele jaren hét gezicht van het Nederlandse voetbal naar de buitenwereld is geweest.

Mijn advies aan elke bezoeker van Voetbalzone die Ajax een warm hart toedraagt is dan ook simpel: kijk vanaf vandaag op een andere manier naar negatieve forumreacties van door ons prachtige tenue geïntimideerde jochies. Zie hun gejammer vanaf nu als een zeer primitieve uiting van respect en ontzag voor een club die ongeacht de huidige positie op de ranglijst eigenlijk al nooit meer in te halen is. Ik beloof je dat hun verbale uitwerpselen voortaan een glimlach op je gezicht zullen toveren!
Loetje
 Loetje - donderdag 05 januari 2012 - 14:09   quote  deeplink  
mooi stuk man!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 05 januari 2012 - 14:12   quote  deeplink  
Linkje?? :-)
Zou die reacties wel willen lezen..
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 05 januari 2012 - 15:30   quote  deeplink  
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=94759
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 05 januari 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Alleen maar haat-reacties
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 05 januari 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 15:35 schreef Grasmaaier het volgende:
Alleen maar haat-reacties
Ik lees het..
Ajx
 Ajx - donderdag 05 januari 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Prima stuk en helemaal waar. Hebben we ook hier last van(noem heen namen)
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 05 januari 2012 - 16:22   quote  deeplink  
wel heel erg oud he?? ;-) maar ik ga het niet lezen....heb geen zin ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Top stukkie! Wel skeel van het lezen!
nora
 nora - zondag 08 januari 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Eeen prima bewoording van wat we allemaal al weten,ik denk dat als we die haat reacties niet meer horen of zien dan moeten wij ons pas erg zorgen maken.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 08 januari 2012 - 12:52   quote  deeplink  
Als je haat-reacties als compliment aan Ajax gaat uitleggen, dan heeft Ajax anno 2012 alles te danken aan Ten Have. En Peter R. de Vries.

En het mooiste voetbal wordt al jaren niet meer in Amsterdam gespeeld. Vraag dat maar aan de beste analist van Nederland, Ajacied van Halst.

http://www.youtube.com/watch?v=cSufyhWOL2I

Dit zijn de feiten en daar zult u het mee moeten doen.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 12:52 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:
Als je haat-reacties als compliment aan Ajax gaat uitleggen, dan heeft Ajax anno 2012 alles te danken aan Ten Have. En Peter R. de Vries.

En het mooiste voetbal wordt al jaren niet meer in Amsterdam gespeeld. Vraag dat maar aan de beste analist van Nederland, Ajacied van Halst.

http://www.youtube.com/watch?v=cSufyhWOL2I

Dit zijn de feiten en daar zult u het mee moeten doen.
JIJ BENT OOK ZO FUCKING ZIELIG!!!!!!!!!!! TEN 1E LEER FILMPJES PLAATSEN!!!!!!!!!!!!! ALS JE VOOR ADO BENT GA NAAR JE EIGEN FORUM!!!!!!!!!!!!! ALS JE ZO STOER BENT REAGEER DAN OP ELK BERICHT!!!!!!!!!!!!!!! GA NOU NIET BIJ ELK TOPIC AJAX AFKRAKEN!!!!!!!!!!!!!!!! EN BIJ ELK TOPIC IETS VAN ADO LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!! BOUDEWIJN GEEF HEM AUB EEN BAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 12:56   quote  deeplink  
ik ben het nu echt gewoon zat!!!!!
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 08 januari 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 12:56 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

JIJ BENT OOK ZO FUCKING ZIELIG!!!!!!!!!!! TEN 1E LEER FILMPJES PLAATSEN!!!!!!!!!!!!! ALS JE VOOR ADO BENT GA NAAR JE EIGEN FORUM!!!!!!!!!!!!! ALS JE ZO STOER BENT REAGEER DAN OP ELK BERICHT!!!!!!!!!!!!!!! GA NOU NIET BIJ ELK TOPIC AJAX AFKRAKEN!!!!!!!!!!!!!!!! EN BIJ ELK TOPIC IETS VAN ADO LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!! BOUDEWIJN GEEF HEM AUB EEN BAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"kijk vanaf vandaag op een andere manier naar negatieve forumreacties van door ons prachtige tenue geïntimideerde jochies. Zie hun gejammer vanaf nu als een zeer primitieve uiting van respect en ontzag voor een club die ongeacht de huidige positie op de ranglijst eigenlijk al nooit meer in te halen is. Ik beloof je dat hun verbale uitwerpselen voortaan een glimlach op je gezicht zullen toveren!"

Kortom, namens heel Den Haag bedankt voor het compliment.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 13:00 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

"kijk vanaf vandaag op een andere manier naar negatieve forumreacties van door ons prachtige tenue geïntimideerde jochies. Zie hun gejammer vanaf nu als een zeer primitieve uiting van respect en ontzag voor een club die ongeacht de huidige positie op de ranglijst eigenlijk al nooit meer in te halen is. Ik beloof je dat hun verbale uitwerpselen voortaan een glimlach op je gezicht zullen toveren!"

Kortom, namens heel Den Haag bedankt voor het compliment.
wat zielig zeg!!!!!!!!!!! ADO speelt straks tegen Zulte Waregem........hahahahaha.....die gaat ADO nooit winnen!!!!!! let maar op!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 12:56 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

Doe eens normaal man triest figuur, hij scheld niet, hij post enkel zijn mening en een aantal feiten..
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe eens normaal man triest figuur, hij scheld niet, hij post enkel zijn mening en een aantal feiten..
als hij bij elk topic Ajax gaat afkraken....ben ik het echt zat!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou eens ff lekker zelf je bakkes remmie......

Ga jij die ooievaar lekker in zn aarsie nakken als je hem zo graag wil spreken.

AITB = BAAS!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 13:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

AITB = BAAS!
whahahahhaa...hou op man!!!!! ;-) APIK///////HELDENBAAS!!!!!!! :P
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 13:57 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

whahahahhaa...hou op man!!!!! ;-) APIK///////HELDENBAAS!!!!!!! :P
+30.000.000.000 vriend!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 13:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

+30.000.000.000 vriend!
+ontelbaar
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 13:59 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

+ontelbaar
= blijdschap samen!!!!

AAAAH heerlijk!

Wij zijn de baas man!

Tijd dat joduh zich weer eens laat zien hier!
Dan zijn we onverslaanbaar!

BAM!!!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

= blijdschap samen!!!!

AAAAH heerlijk!

Wij zijn de baas man!

Tijd dat joduh zich weer eens laat zien hier!
Dan zijn we onverslaanbaar!

BAM!!!!
+113, Nenam enz.!!!! BAM JONGUH!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 januari 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:01 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

+113, Nenam enz.!!!! BAM JONGUH!!!!!
idd!

Ik ga filmpie kijken man!

spreek je laaaaaateeeeeerrrrrrrr!!!!!!!!!
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 08 januari 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:

[..]
AITB = BAAS!
Klopt, als het op sprinten aankomt....

http://www.youtube.com/watch?v=I8iHLibeKPM
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

idd!

Ik ga filmpie kijken man!

spreek je laaaaaateeeeeerrrrrrrr!!!!!!!!!
later!!!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:03 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Klopt, als het op sprinten aankomt....

http://www.youtube.com/watch?v=I8iHLibeKPM
je weet niet hoe ik eruit zie dus je kan het ook niet weten!!!! en nogmaals: leer filmpjes plaatsen!!! en als je zo stoer bent reageer dan ook op mijn bericht hiervoor!!!
Maximus
 Maximus - zondag 08 januari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:04 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

je weet niet hoe ik eruit zie dus je kan het ook niet weten!!!! en nogmaals: leer filmpjes plaatsen!!! en als je zo stoer bent reageer dan ook op mijn bericht hiervoor!!!
Lees die column nog eens een keer... hahaha echt wel!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:14 schreef Maximus het volgende:

[..]

Lees die column nog eens een keer... hahaha echt wel!
nee.....ik heb hem geen eens gelezen...dus wat: nog eens????????????!!!!!!!!!!!!
Maximus
 Maximus - zondag 08 januari 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:15 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

nee.....ik heb hem geen eens gelezen...dus wat: nog eens????????????!!!!!!!!!!!!
Dan zou ik die column eens gaan lezen... slaat precies op jou met je post over Verhoek...
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:23 schreef Maximus het volgende:

[..]

Dan zou ik die column eens gaan lezen... slaat precies op jou met je post over Verhoek...
ik ga hem niet lezen voor jou!!!!!!!! voor welke club ben je eigenlijk?!?!?!?!?!?!
Maximus
 Maximus - zondag 08 januari 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:25 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

ik ga hem niet lezen voor jou!!!!!!!! voor welke club ben je eigenlijk?!?!?!?!?!?!
FEYENOORD
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:33 schreef Maximus het volgende:

[..]

FEYENOORD
rot hier dan op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maximus
 Maximus - zondag 08 januari 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:33 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

Waarom? LEES NOU EERST DIE COLUMN EENS MAN!!!
Maximus
 Maximus - zondag 08 januari 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:37 schreef Maximus het volgende:

[..]

JIJ HEBT ER NIKS MEE TE MAKEN EN GA LEKKER NAAR JE EIGEN KAKKERLAKKEN FORUM!!!!!!!!!!!!!!
Maximus
 Maximus - zondag 08 januari 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:39 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

JIJ HEBT ER NIKS MEE TE MAKEN EN GA LEKKER NAAR JE EIGEN KAKKERLAKKEN FORUM!!!!!!!!!!!!!!
Weer zo'n post van je... Hoe oud ben je? 15-16? We hebben allemaal te maken met die column...
Zulke zielige reacties van jou toveren een glimlach op mijn gezicht... Met die column in mn achterhoofd...
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:42 schreef Maximus het volgende:

[..]

Weer zo'n post van je... Hoe oud ben je? 15-16? We hebben allemaal te maken met die column...
Zulke zielige reacties van jou toveren een glimlach op mijn gezicht... Met die column in mn achterhoofd...
2 vragen: WAT DOE JE HIER?????!!!!!!! WAAROM GA JE NIET NAAR JE EIGEN FORUM??????????!!!!!!!!!
Maximus
 Maximus - zondag 08 januari 2012 - 14:49   quote  deeplink  
Ben jij dislectisch?? Ga eerst die schitterende column eens lezen, en dan jouw en mijn postings in dit topic nog een keer, en kom dan met een GEFUNDEERDE reactie...
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:49 schreef Maximus het volgende:
Ben jij dislectisch?? Ga eerst die schitterende column eens lezen, en dan jouw en mijn postings in dit topic nog een keer, en kom dan met een GEFUNDEERDE reactie...
je hebt mijn vragen niet beantwoord en je doet geen , voor en....dus ik weet niet wat je tegen mij zegt dislectisch!!!!!
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

AITB = BAAS!
Ach heb je de moraalridder ook weer. tief lekker op naar je cafetje man...
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Waarom dan??
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:42 schreef Maximus het volgende:

[..]

Hij is letterlijk 11..
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach heb je de moraalridder ook weer. tief lekker op naar je cafetje man...
het Ajax cafe is voor elke Ajacied ;)
Ajax Is The Best
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan??
waarom niet?????
Ajax Is The Best
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door Ajax Is The Best --
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is letterlijk 11..
waarom wil jij eigenlijk niet zeggen hou oud je bent??????
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:56 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

het Ajax cafe is voor elke Ajacied ;)
Zal ook de reden zijn dat er nog maar een man of 5 komen..
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 14:58 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

waarom wil jij eigenlijk niet zeggen hou oud je bent??????
Wat is de meerwaarde voor je?
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 08 januari 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal ook de reden zijn dat er nog maar een man of 5 komen..
sommige zijn vaker actief en de andere niet?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Even heel wat anders -- Ajax artikelen / column topic.

0.0109438