|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: het is toch gewoon een vraag??? zeg dan tenminste waarom je het niet wilt zeggen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent forumblind... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 15:11 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] het is toch gewoon een vraag??? zeg dan tenminste waarom je het niet wilt zeggen..... Het feit dat ik het je niet vertel, daar moet zelfs voor jouw 11 jarige breintje wel een reden uit te halen zijn of niet?? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ?????????????????????? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 15:21 schreef remco k het volgende:[..] Het feit dat ik het je niet vertel, daar moet zelfs voor jouw 11 jarige breintje wel een reden uit te halen zijn of niet?? omdat je het niet wilt????? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk er maar eens goed over na.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: zelfs dat wil je niet uitleggen.....pffffffffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goh, het kleine mannetje heeft het licht gezien.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: lol: het kleine mannetje ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het heeft er iets mee te maken dat onder andere jij bevooroordeeld bent over bepaalde mensen. De rest mag je zelf uitzoeken.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 15:24 schreef remco k het volgende:[..] Het heeft er iets mee te maken dat onder andere jij bevooroordeeld bent over bepaalde mensen. De rest mag je zelf uitzoeken.. tsja.......dan hoef ik het niet te weten...... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
@Ajax Is The Best & @remco k, mischien handig om deze 'discussie' te beeindigen of via PB voort te zetten. Ik wil niemand afvallen maar hoewel de naam van dit topic de tekst 'Even heel wat anders' bevat is deze discussie toch echt 'even heel wat anders' als waar dit topic voor is bedoeld. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 15:30 schreef baco74 het volgende:@Ajax Is The Best & @remco k, mischien handig om deze 'discussie' te beeindigen of via PB voort te zetten. Ik wil niemand afvallen maar hoewel de naam van dit topic de tekst 'Even heel wat anders' bevat is deze discussie toch echt 'even heel wat anders' als waar dit topic voor is bedoeld. ja, is goed.......Boudewijn wil je deze discussie verwijderen? misschien is het beste om deze discussie helemaal te beendigen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 15:30 schreef baco74 het volgende:@Ajax Is The Best & @remco k, mischien handig om deze 'discussie' te beeindigen of via PB voort te zetten. Ik wil niemand afvallen maar hoewel de naam van dit topic de tekst 'Even heel wat anders' bevat is deze discussie toch echt 'even heel wat anders' als waar dit topic voor is bedoeld. Je hebt helemaal gelijk, ik stel dan ook voor dat je IEDEREEN er op aanspreekt als ze even offtopic gaan.. Goed werk man, keep up the good work. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 15:33 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk, ik stel dan ook voor dat je IEDEREEN er op aanspreekt als ze even offtopic gaan.. Goed werk man, keep up the good work. Enigzins off-topic raken is bijna niet te voorkomen, maar moet gewoon niet te lang gaan duren. Viel me op, that's all. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 15:39 schreef baco74 het volgende:[..] Enigzins off-topic raken is bijna niet te voorkomen, maar moet gewoon niet te lang gaan duren. Viel me op, that's all. Weet ik, mij viel ook wat op, eens in de gaten houden of het daadwerkelijk zo is.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik weet niet wat je bedoeld, maar doe wat je niet laten kan. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: moraalridder......ahum!! Hahahaha remcootje toch, 2 jaar terug had je nog wel eens een leuk stukje tekst, tegenwoordig alleen maar IEDEREEN aan het tegenspreken.....
Als jij op deze manier aandacht probeert te krijgen, dan vind ik je nog zieliger dan je al was!
Maak je al een hele tijd mee hier, maar je frustraties uit het dagelijks leven zijn goed zichtbaar hier op het forum!
1 je hebt geen meisie 2 je bent kreupel 3 je bent een wannabe Ajax "supporter" 4 je werkt niet en ik betaal jouw ellende 5 je staat op de bodem, dieper zinken kan namelijk niet!
Hou 'm in de lucht remmieboy......(als dat wel gaat tenminste)
A D I O S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 16:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] moraalridder......ahum!! Hahahaha remcootje toch, 2 jaar terug had je nog wel eens een leuk stukje tekst, tegenwoordig alleen maar IEDEREEN aan het tegenspreken..... Als jij op deze manier aandacht probeert te krijgen, dan vind ik je nog zieliger dan je al was! Maak je al een hele tijd mee hier, maar je frustraties uit het dagelijks leven zijn goed zichtbaar hier op het forum! 1 je hebt geen meisie 2 je bent kreupel 3 je bent een wannabe Ajax "supporter" 4 je werkt niet en ik betaal jouw ellende 5 je staat op de bodem, dieper zinken kan namelijk niet! Hou 'm in de lucht remmieboy......(als dat wel gaat tenminste) A D I O S Whahahaha, je bent echt grappig jij, huil je nou ook nu jij je eigen leven zo op papier zet??
Ik een Wannabee?? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen, wat heb jij ooit voor Ajax gedaan?? Een supporter van een andere club in elkaar geslagen wat Ajax hoogst waarschijnlijk weer geld heeft gekost? Stoere jongen ben je hoor...
En hup je pauze is voorbij, ga nu maar weer de stoere stratenmaker uithangen op projectjes waar ik opdracht voor heb gegeven... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 16:48 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, je bent echt grappig jij, huil je nou ook nu jij je eigen leven zo op papier zet?? Ik een Wannabee?? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen, wat heb jij ooit voor Ajax gedaan?? Een supporter van een andere club in elkaar geslagen wat Ajax hoogst waarschijnlijk weer geld heeft gekost? Stoere jongen ben je hoor... En hup je pauze is voorbij, ga nu maar weer de stoere stratenmaker uithangen op projectjes waar ik opdracht voor heb gegeven... 1 ik huil nooit, dus zeker niet om mn eigen leven. 2 over 4 maanden ga ik weer 9 dagen naar Las Vegas, voor de 7e keer, kijken of mn straatje er nog goed inligt! ;) 3 Wat IK voor Ajax doe is het meest belangrijke, HERRIE MAKEN EN MEELEVEN, daar gaan de jongens beter van spelen en die heeft weinig aan een kreupele die thuis met zn lullekop alle fora afstruind om maar de wijze jongen uit te hangen. JIJ doet NIKS voor de CLUB! Ja ik heb wel eens een partijtje lopen matten ja, heerlijk! Maar ik weet wel wanneer ik moet stoppen hoor.....zelfs bij jou! 4 Stoere jongen ben ik zeker, heb een mooie lieve vriendin, mooie auto net gekocht, veel vrienden waar ik vaak mij op de pleinen zit in MIJN stad! Waar woon jij ook alweer????oja...pieterburen...
A D I O S
NELIS! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 16:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] 1 ik huil nooit, dus zeker niet om mn eigen leven. 2 over 4 maanden ga ik weer 9 dagen naar Las Vegas, voor de 7e keer, kijken of mn straatje er nog goed inligt! ;) 3 Wat IK voor Ajax doe is het meest belangrijke, HERRIE MAKEN EN MEELEVEN, daar gaan de jongens beter van spelen en die heeft weinig aan een kreupele die thuis met zn lullekop alle fora afstruind om maar de wijze jongen uit te hangen. JIJ doet NIKS voor de CLUB! Ja ik heb wel eens een partijtje lopen matten ja, heerlijk! Maar ik weet wel wanneer ik moet stoppen hoor.....zelfs bij jou! 4 Stoere jongen ben ik zeker, heb een mooie lieve vriendin, mooie auto net gekocht, veel vrienden waar ik vaak mij op de pleinen zit in MIJN stad! Waar woon jij ook alweer????oja...pieterburen... A D I O S NELIS! Het huilen was ook maar een vraag hoor, had gekund toch. Een stoere jongen ben jij zeker niet, en een nieuwe auto?? Ach die heeft iedereen tegenwoordig, zelf net afgelopen april een nieuwe auto gekocht.
Wat leuk trouwens dat je me wat beter wilt leren kennen, al vind ik het wat raar dat je dat openlijk op het net doet, heb alleen niet zo heel veel interesse in je persoonlijke leven
Woon in een mooie 2 onder 1 kap woning met 400m2 grond en heb een mooi vrouwtje en veel vrienden, blij dus dat het met ons beiden zo goed gaat.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 17:05 schreef remco k het volgende:[..] Het huilen was ook maar een vraag hoor, had gekund toch. Een stoere jongen ben jij zeker niet, en een nieuwe auto?? Ach die heeft iedereen tegenwoordig, zelf net afgelopen april een nieuwe auto gekocht. Wat leuk trouwens dat je me wat beter wilt leren kennen, al vind ik het wat raar dat je dat openlijk op het net doet, heb alleen niet zo heel veel interesse in je persoonlijke leven Woon in een mooie 2 onder 1 kap woning met 400m2 grond en heb een mooi vrouwtje en veel vrienden, blij dus dat het met ons beiden zo goed gaat.. Die ene zin moet je dan maar echt waar komen maken!
Stoere jongen ben ik zeker niet???
PB me voor een serieuze afspraak man. Gaan we gauw een keer op t leidse een biertje drinken en kijken wie er vrienden heeft en wie er echt stoer is.
Hou je goed remmie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 17:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Die ene zin moet je dan maar echt waar komen maken! Stoere jongen ben ik zeker niet??? PB me voor een serieuze afspraak man. Gaan we gauw een keer op t leidse een biertje drinken en kijken wie er vrienden heeft en wie er echt stoer is. Hou je goed remmie Jammer hoor dat je zo moet gaan dreigen, zou namelijk zo een gezellig biertje komen drinken... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dat heeft inderdaad een reden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blij dat je me gelijk geeft.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Dat heb ik nooit gezegd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote: Daar hebben we de grootste meeloper van het Ajax forum, zit je lekker in iedereens kont vastgekropen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:25 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Daar hebben we de grootste meeloper van het Ajax forum, zit je lekker in iedereens kont vastgekropen. Pffffffffff wie ben jij dan???.......ga toch weg man.....en dat met je eerste post,grote klasse eikel |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pffffffffff wie ben jij dan???.......ga toch weg man.....en dat met je eerste post,grote klasse eikel Dat doet er niet toe, gaat er om dat het gewoon een meeloper is, en wie dat niet ziet is steke blind. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:32 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Dat doet er niet toe, gaat er om dat het gewoon een meeloper is, en wie dat niet ziet is steke blind. Grasmaaier heeft een eigen mening.....en plaats goeie posts........ben ik dus stekeblind. Wie geeft jou het recht om iemand af te branden......lekkere binnen komst van je....met 2 posts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Grasmaaier heeft een eigen mening.....en plaats goeie posts........ben ik dus stekeblind. Wie geeft jou het recht om iemand af te branden......lekkere binnen komst van je....met 2 posts Dat ie goeie post plaatst zal vast, maar menneer wil wel heel erg bij jou en die andere cafegangers horen is het niet??, zelfde geld voor Ajax Is The Best. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:43 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Dat ie goeie post plaatst zal vast, maar menneer wil wel heel erg bij jou en die andere cafegangers horen is het niet??, zelfde geld voor Ajax Is The Best. Zo vaak post hij niet........en wij mensen willen graag ergens bij horen,zo erg is dat niet. Cafe gangers klinkt zo raar....wij zijn niets meer en niets minder dan de anderen die er nooit komen.....iedereen is welkom........voor sommigen ligt de drempel hoog.......nergens voor nodig,waar ik wel moeite mee heb is de strekking van je eerste 2 posts.....gelijk op de aanval,nergens voor nodig,en vind je het wel nodig,pak mij dan |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zo vaak post hij niet........en wij mensen willen graag ergens bij horen,zo erg is dat niet. Cafe gangers klinkt zo raar....wij zijn niets meer en niets minder dan de anderen die er nooit komen.....iedereen is welkom........voor sommigen ligt de drempel hoog.......nergens voor nodig,waar ik wel moeite mee heb is de strekking van je eerste 2 posts.....gelijk op de aanval,nergens voor nodig,en vind je het wel nodig,pak mij dan Gaat erom dat jij en Remco k gezeik met elkaar hebben en dan vind ik niet dat deze 2 zich er mee moeten bemoeien, want zo ver ik het volg hebben zei hier niks mee te maken. Ze willen alleen bij jou,amsterdammer113,ALTIJD PRIJS IN DE K enz.horen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 20:00 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Gaat erom dat jij en Remco k gezeik met elkaar hebben en dan vind ik niet dat deze 2 zich er mee moeten bemoeien, want zo ver ik het volg hebben zei hier niks mee te maken. Ze willen alleen bij jou,amsterdammer113,ALTIJD PRIJS IN DE K enz.horen. Het eerste gedeelte ben ik met je eens......is tussen Remco en mij,het tweede gedeelte moet je hun vragen.....heb ik geen invloed op......in zoverre ik stimuleer niks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar ik denk dat we in het cafe verder moeten gaan....deze discussie hoort niet op dit topic |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:43 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Dat ie goeie post plaatst zal vast, maar menneer wil wel heel erg bij jou en die andere cafegangers horen is het niet??, zelfde geld voor Ajax Is The Best. wat lul je nou allemaal??!!!!!! hoezo nou een meeloper?!!?!?!?!? ik geef mn mening........dus ik zou maar niet al te veel lullen!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 20:00 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Gaat erom dat jij en Remco k gezeik met elkaar hebben en dan vind ik niet dat deze 2 zich er mee moeten bemoeien, want zo ver ik het volg hebben zei hier niks mee te maken. Ze willen alleen bij jou,amsterdammer113,ALTIJD PRIJS IN DE K enz.horen. hahahahha...je bent ook zo lollig!!!! ik heb het alleen over die Verhoek en dan zegt Remco dat het niet zo is...en dan komen we in een dsicussie.......nogmaals: wat lul je nou????!!! |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 20:30 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] wat lul je nou allemaal??!!!!!! hoezo nou een meeloper?!!?!?!?!? ik geef mn mening........dus ik zou maar niet al te veel lullen!!!! Gewoon even in de spiegel kijken dan zie je het vanzelf:)voor de rest laat ik deze discussie voor wat het is. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 20:35 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Gewoon even in de spiegel kijken dan zie je het vanzelf:)voor de rest laat ik deze discussie voor wat het is. ?? maar ik ga ook niet door in deze discussie ;-) |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote: Das dan mooi toch?:0 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach meneer Verhoek....ik begijp heel goed dat u uw lol hier kan halen....en morgen tegen uw vrienden kan zeggen.......hahahaha ik was weer goed bezig,u uw lol en ik ....ach ik heb mijn rust wel. Wel een beetje triest dat u uw lol op deze manier kan beleven.
Nogmaal geniet er van........ik ben Ajacied en jij??.......een parasiet.....dank u meneer Verhoek.....oja even een aanvulling en doe daar uw ding mee meneer Verhoek
Een parasiet is een levensvorm die zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt (+/-). Het vakgebied dat zich bezighoudt met parasieten is de parasitologie.
Een parasiet kan in het gast-organisme leven, in welk geval men spreekt van een endoparasiet, of buiten het lichaam van het gast-organisme: een ectoparasiet.
De schade aan de gastheer is niet zo groot dat deze aan de relatie ten onder gaat; in dit laatste geval spreken we van een parasitoïde.
Parasitisme is een van de vormen van symbiose; hoewel dit laatste woord ook wel selectief voor vormen van samenleving wordt gebruikt die niet ten koste van een van de partners gaan.
Parasieten kunnen van groot tot heel klein zijn. In volgorde van afnemende grootte: dier of plant, insect, schimmel, bacterie, bacteriofaag, prion, springend gen.
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: T is mooi dat jij jezelf grappig vindt.. maakt jou alleen maar zieliger |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Hij wil gewoon graag negatieve aand8 (provoceren) denk dat je et beste kunt negeren als het je stoort (hij mist successe bij zn eigen clubje vndaar zn vele posts hier) |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Zoiets heet met een mooi woord: 'Clubliefde' ... iets wat ze bij die struisvogels niet kennen.
Hij is veruit de beste verdediger in de Eredivisie en zou bij een club als Liverpool wekelijks spelen. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2012 - 18:48 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Zoiets heet met een mooi woord: 'Clubliefde' ... iets wat ze bij die struisvogels niet kennen. Hij is veruit de beste verdediger in de Eredivisie en zou bij een club als Liverpool wekelijks spelen. Als je gelijk zou hebben dan had Ajax niet op 23 tegendoelpunten gestaan na 17 wedstrijden. In de tijd van Thomas Vermaelen kreeg Ajax over 34 wedstrijden nog minder doelpunten tegen.
En daarom speelt Vermaelen bij Arsenal en is er geen hond geinteresseerd in Vertonghen. |
|
|
|