|
|
uitnoord
|
|
|
zoals is gebleken heeft de KNVB in navolging van de FIFA geen respect voor de burgerwet en discrimineert in dit geval de supporters van zowel Ajax als AZ. Mannen worden uitgesloten, vrouwen en kinderen kunnen in hun ogen geen schade aanbrengen, hier word het burgerlijk wetboek gepasseerd. wat is jullie mening????? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Klinklare onzin.
Dat zou betekenen dat een Intratuin of wat voor een concern dan ook, geen ladies night meer zal mogen organiseren??
Feit is gewoon dat Ajax een straf heeft gekregen. En er normaal gesproken geen supporters de ArenA mogen betreden. Dat resulteerd in enkel verliezers.
- Geen supporters = geen sfeer - Geen supporters tijdens een bekerwedstrijd die toch al niet al te serieus genomen wordt door velen..
Ik vind het een prima oplossing om enkel vrouwen en kinderen de mogelijkheid te geven om die wedstrijd WEL te bezoeken.
Zo zitten wij niet tegen lege stoelen aan te kijken, is er toch iets van sfeer wat voor zowel de spelers als de KNVB prettig is. Daarnaast is het voor de kinderen ook eens fijn om zonder geouwehoer een voetbalwedstrijd te kunnen bezoeken.
Wel ben ik van mening dat alle supprorters die een kaartje hebben gekocht, gecompenseerd dienen te worden, op wat voor een manier dan ook. En daar is de KNVB niet voor verantwoordelijk, maar Ajax zelf.
We moeten echt eens kappen om zaken enkel zwart/wit te zien...
Het is overigens niet de KNVB die dit heeft voorgesteld, maar Ajax zelf...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Prima idee kunnen we eens kijken wat de dames voor sfeer kunnen brengen vind het echt een leuk idee moeder en dochter na het stadion en papa thuis voor de buis |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 11:36 schreef uitnoord het volgende:zoals is gebleken heeft de KNVB in navolging van de FIFA geen respect voor de burgerwet en discrimineert in dit geval de supporters van zowel Ajax als AZ. Mannen worden uitgesloten, vrouwen en kinderen kunnen in hun ogen geen schade aanbrengen, hier word het burgerlijk wetboek gepasseerd. wat is jullie mening????? je moet je woede en frustratie niet uiten op de knvb, maar op die idioot wat het nodig vond het veld te bestormen, die is hier de oorzaak van en inderdaad, de supporters zijn er de dupe van maar dat komt niet door de knvb. zij moesten wel een straf opleggen, dat was te verwachten en als dan als alternatief vrouwen en kinderen wel mogen worden toeglaten is dat in mijn ogen een goede optie, altijd beter als een leeg stadion. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ik zeg allemaal jurk aan en pruik op WE GAAN GEWOON ALS VROUW |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
Ajax discrimineert mannen en kinderen van 13 tot 18, er worden alleen maar kinderen t/m 12 toegelaten. Een kind is iemand tot 18 jaar.
Ajax is gewoon verkeerd bezig. De KNVB ook, omdat 1 mongool het veld opgaat dat niemand meer mag komen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Maakt niet uit wie er in die koepel zit.Ik zie het verschil niet.Het zijn toch ALTIJD allemaal kinderen wijfen en homo's die daar komen.Ze hebben zeker weer geld nodig in de bijlmer hahahaha
ps:Snap niet dat er een discussie is:GEEN toeschouwers zijn GEEN toeschouwers!klaar over! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 17:54 schreef Debiewl het volgende:Ajax discrimineert mannen en kinderen van 13 tot 18, er worden alleen maar kinderen t/m 12 toegelaten. Een kind is iemand tot 18 jaar. Ajax is gewoon verkeerd bezig. De KNVB ook, omdat 1 mongool het veld opgaat dat niemand meer mag komen. als je 18 bent kun je als jongen het veld opstuiven kan aan drank kome dus paar biertjes ze worde gek in de kop en hoppe zelfde verhaal als met die wesley! Een kind van 12 bedenkt zich nog wel ffe 50 x voor dat die dat doet! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: zie je ik wist het gewoon!jullie zijn toch ook travo's!altijd al geweest!haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 17:54 schreef Debiewl het volgende:Ajax discrimineert mannen en kinderen van 13 tot 18, er worden alleen maar kinderen t/m 12 toegelaten. Een kind is iemand tot 18 jaar. Ajax is gewoon verkeerd bezig. De KNVB ook, omdat 1 mongool het veld opgaat dat niemand meer mag komen. En terecht jullie mogen blij zijn dat jullie er nog in zitten.ik had jullie uit de beker gehaald en az verder laten bekeren. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:31 schreef TheMenace het volgende:[..] En terecht jullie mogen blij zijn dat jullie er nog in zitten.ik had jullie uit de beker gehaald en az verder laten bekeren. Gelukkig bepaal jij dat niet. Het enige dat jij bepaald is het intypen van jouw domme uitlokkende teksten. Succes ermee, stakker. |
|
|
|
|
Snorder
|
|
|
TheMenace, wat aandacht te kort met je trolling?
Ik vind het idee leuk, nu kijk ik met plezier naar de wedstrijd. Hopelijk ook wat vrouwen die hun Shirt uitdoen, 410 vrouwelijke tak? Shirts uit en springen maar! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:31 schreef TheMenace het volgende:[..] En terecht jullie mogen blij zijn dat jullie er nog in zitten.ik had jullie uit de beker gehaald en az verder laten bekeren. ja en ik had jou door een aap in je kont laten neuken als ik de knvb was! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:28 schreef marius het volgende:[..] als je 18 bent kun je als jongen het veld opstuiven kan aan drank kome dus paar biertjes ze worde gek in de kop en hoppe zelfde verhaal als met die wesley! Een kind van 12 bedenkt zich nog wel ffe 50 x voor dat die dat doet! Als ze gewoon die dag geen alcohol aan mensen geven.
Wat zullen er de 19de veel kinderen ziek zijn zeg |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 17:54 schreef Debiewl het volgende:Ajax discrimineert mannen en kinderen van 13 tot 18, er worden alleen maar kinderen t/m 12 toegelaten. Een kind is iemand tot 18 jaar. Ajax is gewoon verkeerd bezig. De KNVB ook, omdat 1 mongool het veld opgaat dat niemand meer mag komen. idd, dit slaat natuurijk nergens op. Hetzelfde als dat Alphen aan de rijn ineens geen mannen meer toelaat omdat er 1 gek rondliep. Het is allemaal zo'n onzin, maar het gaat de KNVB erom dat AJax nog strenger moet zijn en beter op moet letten, maar wat wil je nou met een stadion waar 50.000 mensen in kunnen. De kans dat er 1 gek is, is groter dan bij ADO Den Haag, alhoewel.. misschien niet de beste vergelijking, want die zijn allemaal gek.. Maargoed men begrijpt wat ik bedoel neem ik aan |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:28 schreef TheMenace het volgende:Maakt niet uit wie er in die koepel zit.Ik zie het verschil niet.Het zijn toch ALTIJD allemaal kinderen wijfen en homo's die daar komen.Ze hebben zeker weer geld nodig in de bijlmer hahahaha ps:Snap niet dat er een discussie is:GEEN toeschouwers zijn GEEN toeschouwers!klaar over! en voor welk club ben jij? ADO? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:31 schreef TheMenace het volgende:[..] En terecht jullie mogen blij zijn dat jullie er nog in zitten.ik had jullie uit de beker gehaald en az verder laten bekeren. Eh kleuter, Maak eerst de basisschool maar af, dan praten we verder!
Wij zijn ajax, wij zijn de beste! |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 11:36 schreef uitnoord het volgende:zoals is gebleken heeft de KNVB in navolging van de FIFA geen respect voor de burgerwet en discrimineert in dit geval de supporters van zowel Ajax als AZ. Mannen worden uitgesloten, vrouwen en kinderen kunnen in hun ogen geen schade aanbrengen, hier word het burgerlijk wetboek gepasseerd. wat is jullie mening????? man wat loop jij nou te zijken gaa jij eerst is un leven zoeken voor dat je weer met je discriminaatsie kom ik word daar zo ziek van ik geef ajax groot gelijk |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 januari 2012 - 17:54 schreef Debiewl het volgende:Ajax discrimineert mannen en kinderen van 13 tot 18, er worden alleen maar kinderen t/m 12 toegelaten. Een kind is iemand tot 18 jaar. Ajax is gewoon verkeerd bezig. De KNVB ook, omdat 1 mongool het veld opgaat dat niemand meer mag komen. en jij bent zo zielig dat je allen maar dingen gaat zite zoeken op ajax te kune zijken man zoek un leven |
|
|
|
|
flippalippa
|
|
|
leer eens spellen amsterdam123, ergens een spelfoutje/typfoutje ok... maar niemand zal je ooit serieus nemen als je zo belachelijk dom en onderontwikkeld schrijft en spelt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 12:22 schreef flippalippa het volgende:leer eens spellen amsterdam123, ergens een spelfoutje/typfoutje ok... maar niemand zal je ooit serieus nemen als je zo belachelijk dom en onderontwikkeld schrijft en spelt. Mooie eerste post...
Overigens neemt niemand hem serieus.. De mensen die wél op hem reageren, kennen hem nog niet. Ik moet altijd wel lachen om z'n posts en imiteer ze.. Isie heel blij mee :-) |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 15:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Mooie eerste post... Overigens neemt niemand hem serieus.. De mensen die wél op hem reageren, kennen hem nog niet. Ik moet altijd wel lachen om z'n posts en imiteer ze.. Isie heel blij mee :-) hahaha gaa met je neus in de poeder zite sukkel want je bent niks en je word ook niks en jij bent geen ajaxcied je bent gewoon un kk sukkel |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 12:22 schreef flippalippa het volgende:leer eens spellen amsterdam123, ergens een spelfoutje/typfoutje ok... maar niemand zal je ooit serieus nemen als je zo belachelijk dom en onderontwikkeld schrijft en spelt. gaa jij eerst is wat nieuws verzine sukkeltje nep ajaxcied |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Correctie : AjaCied
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 15:47 schreef amsterdam123 het volgende:[..] hahaha gaa met je neus in de poeder zite sukkel want je bent niks en je word ook niks en jij bent geen ajaxcied je bent gewoon un kk sukkel Misschien ff KK weghalen, is niet zo netjes om te gebruiken kerel.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik denk dat je dat eigenlijk bij elk woord zou moeten doen. Spelt namelijk geen enkel woord goed ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 15:47 schreef amsterdam123 het volgende:[..] hahaha gaa met je neus in de poeder zite sukkel want je bent niks en je word ook niks en jij bent geen ajaxcied je bent gewoon un kk sukkel Dankje voor deze zeer inhoudelijke post met een vleugje kritiek! Houd ik van! :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
De neige reden dat die homos's naar Ajax-AZ willen en daar zo een poespas over maken is dat de toegang gratis is.Als ze hadden moeten betalen dan zouden ze geen belangstelling hebben gehad.Nu staan Albert Verlinden en consorte vooraan om een kaartje te bemachtigen terwijl voetbal ze geen r... interressert |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 15:47 schreef amsterdam123 het volgende:[..] hahaha gaa met je neus in de poeder zite sukkel want je bent niks en je word ook niks en jij bent geen ajaxcied je bent gewoon un kk sukkel Voor de grote kracht van de domheid moet het verstand zwichten. |
Dit citaat vond ik wel toepassselijk. Leuk dat je weer terug bent, Amsterdam123.......NOT!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 17:28 schreef baco74 het volgende:[..] [ code ] Dit citaat vond ik wel toepassselijk. Leuk dat je weer terug bent, Amsterdam123....... NOT!!!! Ik vond hem nog wel grappig.. Beter dan die VerhoekADOman.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ajax, wordt, altijd, genaaid. |
|
|
|