BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Man U wil Rooney verkopen

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 06 januari 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Man U wil Rooney verkopen
Sir Alex Ferguson heeft het gehad met Wayne Rooney. Dat bericht althans de Engelse kwaliteitskrant The Independent in koeieletters in zijn zaterdageditie. De voorpagina van de krant is vanavond uitgelekt. Volgens de Independent is Ferguson het gestap en gedrink van Rooney spuugzat. Daags na Kerst verscheen de spits met een kater op de training, en dat was zeker niet de eerste keer. Op Twitter reageerde Rooney zelf ook: 'The Independent schrijft rotzooi. Mijn toekomst ligt bij Manchester United. De manager en ik hebben geen problemen.'

Bron: ad.nl
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 06 januari 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 23:57 schreef albert ten vrijde het volgende:

Sir Alex Ferguson heeft het gehad met Wayne Rooney. Dat bericht althans de Engelse kwaliteitskrant The Independent in koeieletters in zijn zaterdageditie.

De voorpagina van de krant is vanavond uitgelekt. Volgens de Independent is Ferguson het gestap en gedrink van Rooney spuugzat. Daags na Kerst verscheen de spits met een kater op de training, en dat was zeker niet de eerste keer.

Op Twitter reageerde Rooney zelf ook: 'The Independent schrijft rotzooi. Mijn toekomst ligt bij Manchester United. De manager en ik hebben geen problemen.'

RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 januari 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 23:57 schreef albert ten vrijde het volgende:
Sir Alex Ferguson heeft het gehad met Wayne Rooney. Dat bericht althans de Engelse kwaliteitskrant The Independent in koeieletters in zijn zaterdageditie. De voorpagina van de krant is vanavond uitgelekt. Volgens de Independent is Ferguson het gestap en gedrink van Rooney spuugzat. Daags na Kerst verscheen de spits met een kater op de training, en dat was zeker niet de eerste keer. Op Twitter reageerde Rooney zelf ook: 'The Independent schrijft rotzooi. Mijn toekomst ligt bij Manchester United. De manager en ik hebben geen problemen.'

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door RenatoBos --
Ajx
 Ajx - zaterdag 07 januari 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Topspelers vertrekken bij Ferguson altijd met een knaldeur, dus zal me niet verbazen als dat nu weer is!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 januari 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 20:49 schreef Ajx het volgende:
Topspelers vertrekken bij Ferguson altijd met een knaldeur, dus zal me niet verbazen als dat nu weer is!
Jouw misschien niet, maar ik wel want ben best benieuwd wat een knaldeur is.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
is allemaal weer nep, de krant heeft gefopt!!1

slotje ...
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - zondag 08 januari 2012 - 16:55   quote  deeplink  
...!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Man U wil Rooney verkopen

0.0058519