|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Hij mag niet posten na 0:00 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kwabert wie?Maar maakt verders niet uit +1 |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beetje een 010 en 015 mix |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Verklaar je nader.. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ja... Tussen 010 en 015 is toch geen na 0:00? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hierbij meld ik me aan als albert de vrijde niet ok vindert! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Topicje waard lijkt me... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ahh, Duidelijk, had h`m ff niet....thx |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ik help jullie wel op weg geen probleem! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ook gelijk jullie:) mooi man! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ja toch... Ik zie dat er meelezerts zijn vandaar |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lijkt me ook! ook al ligt hij nu met plakkerige handjes naast mama in bed, toch lijkt het me dat hij morgen beseft dat hij niet langer gewenst is! ik spreek hierbij namens iedereen albert. beter vlucht je terug naar 020. hier een zojuist op opsporing verzocht geplaatste foto...
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je bent goed bezig, kan er niks anders van maken!!! Scherp en alert! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Klopt. Alles beter dan scherp en albert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wat een nsb topic, albert is nog half zo irritant als jij en gyan waren, stelletje hypocriete hoeren jongens! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 03:33 schreef hotjumper het volgende:[..] Wat een nsb topic, albert is nog half zo irritant als jij en gyan waren, stelletje hypocriete hoeren jongens! lol |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
hee, die foto, dát ben ik! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Albert is nog half zo irritant als Willem... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: beetje een vreemde eend in de bijt . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hannie/franniebert blijven. Genoeg jaknikkerts hier en natuurlijk ook lul de behangers. Reken ik mezelf ook toe. I don't care. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: een beetje wel Sevi !! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 12:25 schreef FR-Henk het volgende:Hannie/franniebert blijven. Genoeg jaknikkerts hier en natuurlijk ook lul de behangers. Reken ik mezelf ook toe. I don't care. wie is hannie? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ach joh, koosnaampje voor Frannie/Albert. Tis een echte Hannie. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik vind dat alles met han erin onder mijn patent valt! zoals fhantastisch, handig, enz, enz! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 12:43 schreef FR-Han het volgende:[..] ik vind dat alles met han erin onder mijn patent valt! zoals fhantastisch, handig, enz, enz! of onhandig, gehannes, mishandeling etc |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 12:43 schreef FR-Han het volgende:[..] ik vind dat alles met han erin onder mijn patent valt! zoals fhantastisch, handig, enz, enz! Ik stel voor dat je me aanklaagt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lulhannes of handig? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
ScHANdalig slecht topic dit ;-P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jullie kaarten de van pattent uitgestelde woordspelingen aan. en die zijn niet geldig in dit geval!! en leon... LACH NIET!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 14:44 schreef FR-Han het volgende:jullie kaarten de van pattent uitgestelde woordspelingen aan. en die zijn niet geldig in dit geval!! en leon... LACH NIET!! sorry maat :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 14:44 schreef FR-Han het volgende:jullie kaarten de van pattent uitgestelde woordspelingen aan. en die zijn niet geldig in dit geval!! en leon... LACH NIET!! Ghehe, is geen reden om je te verHANgen Biek, zo is het niet bedoeld. Jij bent toch de HANdyman.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk maar ik denk niet dat hij dat kan HANderen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: tuurlijk spermathenk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 14:44 schreef FR-Han het volgende:jullie kaarten de van pattent uitgestelde woordspelingen aan. en die zijn niet geldig in dit geval!! en leon... LACH NIET!! en als je dan lacht dan nog altijd: hanhanhanhanhan.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens!! alleen zijn mensen geneigt het master ervoor weg te laten... dat vind ik persoonlijk mindert... ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mogen namen???? bv HAN BERGER?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De grotten van Han
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan moet je echt wel meer grotten plakken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: zo dan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: heb je ook wijdere grotten? eentje waar ik albert in kan lozen, en waar hij nooit meer terug gevonden word? |
|
|
|