|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 18:13 schreef FR-Han het volgende:[..] heb je ook wijdere grotten? eentje waar ik albert in kan lozen, en waar hij nooit meer terug gevonden word? hannibal wist dat soort grotten te vinden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 18:13 schreef FR-Han het volgende:[..] heb je ook wijdere grotten? eentje waar ik albert in kan lozen, en waar hij nooit meer terug gevonden word? Ja.. de grotten van Han... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar die zijn niet wijd genoeg, ik ben druk aan het graven Han momentje.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha Stylzz heeft gelijk!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Neuh ben t wel gewend. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dus fr-han wil een prins albert in zn grot? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: van mij part schop je heel het koningshuis erin! mijn grotten hebben hun waarde al bewezen! een echte trekpleister geworden! toeristen kunnen erna gelijk door na spa. om aldaar een ander/volgend welness resort te doorlopen! heerlijk toch? boeken bij biek en gyan travels! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
allemaal leuk maar waar is Albert?
ik krijg overigens het gevoel dat ik begin te geloven wie het is! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:allemaal leuk maar waar is Albert? ik krijg overigens het gevoel dat ik begin te geloven wie het is! de.fan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:allemaal leuk maar waar is Albert? ik krijg overigens het gevoel dat ik begin te geloven wie het is! L? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:allemaal leuk maar waar is Albert? ik krijg overigens het gevoel dat ik begin te geloven wie het is! Biek? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Dus dit was zijn belangrijke nieuws. Ben blij dat ik er niet op heb gewacht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik denk sportdwaas.? hoi albert :) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Dat zou zomaar is kunnen, had daarstraks nog een reactie van hem gezien op Sportdwaas
albert ten vrijde - zondag 08 januari 2012 - 21:55 quote deeplink
laatste post van sportdwaas was dat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sportdwaas? Wie is dat dan, heb zijn naam wel eens meer bij topics gezien maar hij zegt mij verders niks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:21 schreef bjorn het volgende:[..] Dat zou zomaar is kunnen, had daarstraks nog een reactie van hem gezien op Sportdwaas albert ten vrijde - zondag 08 januari 2012 - 21:55 quote deeplink laatste post van sportdwaas was dat? meen je niet hahahaha Albert welkom hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:Sportdwaas? Wie is dat dan, heb zijn naam wel eens meer bij topics gezien maar hij zegt mij verders niks sportdwaas is een forum////held!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: En een geweldige wedstrijdvoorspeller |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die lopen er vele rond, zegt me echt niks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik weet enkel dat zijn avatar een Feyenoordshirt betreft Zal me eens in hem verdiepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:27 schreef RenatoBos het volgende:Ik weet enkel dat zijn avatar een Feyenoordshirt betreft Zal me eens in hem verdiepen. gewoon even op een forum kijken van een andere club behalve waar je misschien sowieso kijkt. daar staan allemaal topics van hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:29 schreef FR-Roel het volgende:[..] gewoon even op een forum kijken van een andere club behalve waar je misschien sowieso kijkt. daar staan allemaal topics van hem. Check, zag net Albert volop op het voetbalforum posten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hannie/franniebert is niet Sportdwaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij is een forum jongen van de eerste dag,plaatste elke week een mooi schema van de westrijden die in die week op het programma stonden met een lekker recept erbij hahahaha... Af en toe best irritant maar wat mij betreft meer dan welkom!!!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hij is een forum jongen van de eerste dag,plaatste elke week een mooi schema van de westrijden die in die week op het programma stonden met een lekker recept erbij hahahaha... Af en toe best irritant maar wat mij betreft meer dan welkom!!!! +1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schrijftaal + vele fouten klopt niet. Hannie/franniebert maak laatste tijd veel fouten, daarvoor minder. Toneelspelert. Sportdwaas te serieus voor dat soort dingen. Binnenlandse Veiligheidsdienst onderzoekt het verder. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hij is een forum jongen van de eerste dag,plaatste elke week een mooi schema van de westrijden die in die week op het programma stonden met een lekker recept erbij hahahaha... Af en toe best irritant maar wat mij betreft meer dan welkom!!!! eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hij is een forum jongen van de eerste dag,plaatste elke week een mooi schema van de westrijden die in die week op het programma stonden met een lekker recept erbij hahahaha... Af en toe best irritant maar wat mij betreft meer dan welkom!!!! Ja ik zit net het een en ander te lezen van hem, interessant persoon. Ga nog ff verders lezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja ik zit net het een en ander te lezen van hem, interessant persoon. Ga nog ff verders lezen. ik zit op mijn phone maar heb ff het voetbal nieuws bekeken en dat bevestigd mijn vermoedens.. Abert///held!!! hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik zit op mijn phone maar heb ff het voetbal nieuws bekeken en dat bevestigd mijn vermoedens.. Abert///held!!! hahaha Haha okay we zullen zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou ja sommige zaten hem op het laatst aardig op zijn nek,volgens mij heeft hij met gelijken munt terug betaald hahaha terwijl die andere ook helden zijn maar soms zit je er tuusen in he hahaha Voor mij is dit dus top entertainment alleen heb ik er helaas zelf een einde aangemaakt ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nie mokken,lekker fokken... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:56 schreef sportdwaas het volgende:[..] nee deze alias is niet van mij. Eerlijk is eerlijk ik heb er wel 1 maar daar mag je naar raden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er moet duidelijk meer geneukt worden!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nou ja sommige zaten hem op het laatst aardig op zijn nek,volgens mij heeft hij met gelijken munt terug betaald hahaha terwijl die andere ook helden zijn maar soms zit je er tuusen in he hahaha Voor mij is dit dus top entertainment alleen heb ik er helaas zelf een einde aangemaakt ;) einde aan gemaakt? whahahaha. ik begin net. de recepten relnicht kan nu helemaal lachen! ik schuif een darmstoofpot in zijn rectum! albert///sportjood! hehehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2012 - 07:42 schreef FR-Han het volgende:[..] einde aan gemaakt? whahahaha. ik begin net. de recepten relnicht kan nu helemaal lachen! ik schuif een darmstoofpot in zijn rectum! albert///sportjood! hehehe Klare taal s'morgens vroeg Biek, zal maar niet vragen waarover je gedroomd heb vannacht. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
albert!! sterf af!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Han, gaat het wel helemaal goed? En weet je zeker dat je die onzin wil laten staan? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: bij deze ingekort!! |
|
|
|