|
|
Twanus
|
|
|
De interesse van Fulham in Eyong Enoh schijnt serieus te worden en ook Enoh schijnt interesse te hebben dus de kans is aanwezig dat Enoh vertrekt. Ik vind Hedwiges Maduro een geweldige vervanger voor Enoh. Opgeleid bij AJAX, fysiek sterk, goed overzicht, in de kracht van zijn leven (26) en ervaring op het hoogste niveau. AJAX heeft een sterke onderhandelingspositie in de transfer rond vd Wiel naar Valencia en zou Maduro hier in mee kunnen nemen. Maduro zal graag willen spelen met het oog op het EK dus misschien is AJAX een mooie manier om aan speelminuten te komen. Als hij nog twijfelt kan hij eerst een half jaar op huurbasis komen en (hopelijk) kunnen we hem daarna transfervrij overnemen! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 16:36 schreef Twanus het volgende:De interesse van Fulham in Eyong Enoh schijnt serieus te worden en ook Enoh schijnt interesse te hebben dus de kans is aanwezig dat Enoh vertrekt. Ik vind Hedwiges Maduro een geweldige vervanger voor Enoh. Opgeleid bij AJAX, fysiek sterk, goed overzicht, in de kracht van zijn leven (26) en ervaring op het hoogste niveau. AJAX heeft een sterke onderhandelingspositie in de transfer rond vd Wiel naar Valencia en zou Maduro hier in mee kunnen nemen. Maduro zal graag willen spelen met het oog op het EK dus misschien is AJAX een mooie manier om aan speelminuten te komen. Als hij nog twijfelt kan hij eerst een half jaar op huurbasis komen en (hopelijk) kunnen we hem daarna transfervrij overnemen! GERUCHTEN TOPIC!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 16:36 schreef Twanus het volgende:De interesse van Fulham in Eyong Enoh schijnt serieus te worden en ook Enoh schijnt interesse te hebben dus de kans is aanwezig dat Enoh vertrekt. Ik vind Hedwiges Maduro een geweldige vervanger voor Enoh. Opgeleid bij AJAX, fysiek sterk, goed overzicht, in de kracht van zijn leven (26) en ervaring op het hoogste niveau. AJAX heeft een sterke onderhandelingspositie in de transfer rond vd Wiel naar Valencia en zou Maduro hier in mee kunnen nemen. Maduro zal graag willen spelen met het oog op het EK dus misschien is AJAX een mooie manier om aan speelminuten te komen. Als hij nog twijfelt kan hij eerst een half jaar op huurbasis komen en (hopelijk) kunnen we hem daarna transfervrij overnemen! Zou een super aanwinst zijn i.p.v. Enoh. Ik twijfel enkel wel aan de haalbaarheid.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Ik snap niet dat mensen zo moeiteloos afscheid willen nemen van Enoh. Ajax heeft dit jaar zijn beste wedstrijden met Enoh in de basis gespeeld. Zijn felheid zal echt zwaar gemist worden op ons middenveld. Denk overigens niet dat Maduro nu al terug wil. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: BEETJE OFFTOPIC HE KREUPELE??? |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
niet nodig ! zijn genoeg jeugd spelers in de jeugd elftallen bij ajax die beter zijn dan Maduro |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 16:50 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:niet nodig ! zijn genoeg jeugd spelers in de jeugd elftallen bij ajax die beter zijn dan Maduro Noem eens 1 jongen op die controleur zou kunnen worden in het komende jaar dan?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ouasim Bouy, Vurnon Anita, Joeri de Kamps |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: lig plat man whahahahahahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En je weet niet eens waarom.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ouasim Bouy is een aanvallende middenvelder. Joeri de Kamps is een linkermiddenvelder met een voorkeur om aanvallend te spelen. Anita is geen jeugdspeler.
Anita kan daar uiteraard wel spelen, dat roep ik hier zelf ook al heel lang. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook geen jeugdspeler meer.
Ik ben altijd wel fan van hem geweest, zeker in zijn jeugd periode was hij altijd een van de beteren van zijn elftal.
Enkel zie ik niet in op basis waarvan je hem op deze positie zou zien spelen, in de jeugd speelde hij daar wel, enkel was dat in de tijd dat we met twee controleurs speelden in de jeugd.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Waarom zou je ze allemaal moeten kunnen noemen , spelen alle jeugdelftallen van Ajax zonder verdedigende middenvelder dan??? Zou Rodney Sneijder daar graag zien, of het nou wel of geen jeugd speler is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:10 schreef sebas79 het volgende:[..] Waarom zou je ze allemaal moeten kunnen noemen , spelen alle jeugdelftallen van Ajax zonder verdedigende middenvelder dan??? Zou Rodney Sneijder daar graag zien, of het nou wel of geen jeugd speler is Het is gewoon een vraag, meer niet, ben gewoon benieuwd wie er doorkomen, ik zou het namelijk nu niet weten.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Maduro is een goede voetballer maar een Nederlandse club kan het salaris wat hij inmiddels gewend is niet betalen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 16:36 schreef Twanus het volgende:De interesse van Fulham in Eyong Enoh schijnt serieus te worden en ook Enoh schijnt interesse te hebben dus de kans is aanwezig dat Enoh vertrekt. Ik vind Hedwiges Maduro een geweldige vervanger voor Enoh. Opgeleid bij AJAX, fysiek sterk, goed overzicht, in de kracht van zijn leven (26) en ervaring op het hoogste niveau. AJAX heeft een sterke onderhandelingspositie in de transfer rond vd Wiel naar Valencia en zou Maduro hier in mee kunnen nemen. Maduro zal graag willen spelen met het oog op het EK dus misschien is AJAX een mooie manier om aan speelminuten te komen. Als hij nog twijfelt kan hij eerst een half jaar op huurbasis komen en (hopelijk) kunnen we hem daarna transfervrij overnemen! Mij heb je...puik idee...Maduro vind ik persoonlijk een hele goede voetballer die wordt onderschat zoals ook vroeger Seedorf onderschat werd...weet alleen niet of hij zo'n goede stofzuiger is als Enoh..
Nog een optie.. want stel dat Enoh wordt verkocht... Jantje doorschuiven en als de weerga Chivu terug halen...
Toch zie ik Enoh ergens nog graag een paar jaar blijven... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Misschien Vormer ofzo, altijd wel een goede speler gevonden! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] Ouasim Bouy is een aanvallende middenvelder. Joeri de Kamps is een linkermiddenvelder met een voorkeur om aanvallend te spelen. Anita is geen jeugdspeler. Anita kan daar uiteraard wel spelen, dat roep ik hier zelf ook al heel lang. Joeri de Kamps is Verdedigende Middenvelder bij Jong Ajax/Ajax A1 ... anders heb je nog: Youssef Fennich en Yener Arica |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Van mij mogen ze Enoh verkopen. Leuk dat ie 10 van de 11 duels wint, maar hij is nog niet in staat om Amsterdam Centraal Station te raken op 10 meter afstand. Wat een drama. Met al die waardeloos ingespeelde ballen is hij in mijn ogen een vetragende factor in het spel. De onbenullige gele kaarten nog buiten beschouwing gelaten... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: gaat al naar die kutkakkerlakken |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:44 schreef Oceanu het volgende:Van mij mogen ze Enoh verkopen. Leuk dat ie 10 van de 11 duels wint, maar hij is nog niet in staat om Amsterdam Centraal Station te raken op 10 meter afstand. Wat een drama. Met al die waardeloos ingespeelde ballen is hij in mijn ogen een vetragende factor in het spel. De onbenullige gele kaarten nog buiten beschouwing gelaten... Als je de uitspraak van Frank bedoelt.. hij zei : ''Enoh wint 11 van de 10 duels'' |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:45 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Als je de uitspraak van Frank bedoelt.. hij zei : ''Enoh wint 11 van de 10 duels'' Die bedoelde ik inderdaad. Maar dan nog zit ik iedere keer met samengeknepen billen als die gozer aan de bal is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:45 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Als je de uitspraak van Frank bedoelt.. hij zei : ''Enoh wint 11 van de 10 duels'' Klopt... die is nog niet verkocht...niet voor 5 miljoen... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hahaha je hebt helemaal gelijk.. de passes kunnen beter |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Afpakken de beste maar vervolg moet beter maar toch nuttig voor onze schooljongens |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Helaas onhaalbaar. Al is een type Maduro exact wat wij nodig hebben. |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
Gabri? Is wel al oud (32), en kan me herinneren dat hij nogal blessuregevoelig was, maar kan me ook herinneren dat hij qua salaris niet al te veel hoeft te kosten (had al eens flink ingeleverd)... |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Enoh wint in 1 wedstrijd meer duels dan Dailey Blind in een heel seizoen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij post in 1uur meer onzin dan alle forumbezoekers het hele afgelopen jaar. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2012 - 10:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Jij post in 1uur meer onzin dan alle forumbezoekers het hele afgelopen jaar. Arena-supporter! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik zie liever Gabri terugkomen mocht ie weggaan. Die is transfervrij. Ben altijd een fan van hem geweest.
Maar zie uiteindelijk liever Enoh blijven. Ik vervloek hem ook wel eens alsie weer zo'n knullig moment heeft maar vind maar weereens zo'n felle speler die erbovenop zit. Beter dan dat zacht eitje verdedigen wat ze in de jeugd leren. Dat technische gedoe steeds. Gewoon erbovenop klappen. Dan af en toe maar eens een gele of rode kaart. Maar zo iemand hebben wij gewoon nodig. En Enoh is dit seizoen prima bezig. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
quote: Dat is waar
Zou wel lekker zijn als we iemand hadden die dat kon en ook kon voetballen... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2012 - 12:14 schreef Ajax_fan het volgende:Dat technische gedoe steeds. Gewoon erbovenop klappen. Dan af en toe maar eens een gele of rode kaart. Maar zo iemand hebben wij gewoon nodig. Weet je zeker dat je een fan van Ajax bent? ;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gabri was altijd een kanjer is nu transfervrij is 32 kan nog wel 1 of 2 jaar mee tot er een goede jeugdspeler zover is . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:42 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Joeri de Kamps is Verdedigende Middenvelder bij Jong Ajax/Ajax A1 ... anders heb je nog: Youssef Fennich en Yener Arica Youssef Fennich en Yener Arica zie ik voorlopig echt niet een belangrijke rol bij het eerste vervullen, van hen weet ik ook niet of het controleurs zijn.
De Kamps speelde regelmatig als controleur, enkel speelt hij nu in de Janssen rol en dus niet controlerend..
Mocht het zo zijn dat Enoh vertrekt, dan vind ik wel dat daar echt een andere speler voor moet worden aangetrokken, Maduro is dan een hele goede optie.. |
|
|
|