|
|
remco k
|
|
|
De Boer: "We gaan Sulejmani geen topsalaris bieden"
Ajax zal financieel gezien niet het onderste uit de kan halen om Miralem Sulejmani langer vast te leggen. Dat zei trainer Frank de Boer. Ajax wil graag langer door met de Serviër, die nog tot medio 2013 vastligt.
"Danny Blind moet dat uitmaken, maar we gaan Mickey geen topsalaris bieden", zei De Boer tegen AjaxLife. "We zijn tevreden over Mickey, zeer tevreden zelfs, maar zijn contract loopt tot 2013. Als hij niet wil bijtekenen, is het deze zomer misschien beter om te vertrekken."
Sulejmani werd door Marco van Basten voor een recordbedrag van 16,25 miljoen euro naar Amsterdam gehaald. De 23-jarige aanvaller kwam tot dusver 139 officiële wedstrijden voor de Amsterdammers. Daarin kwam hij tot 38 treffers. Eerder speelde hij voor sc Heerenveen en Partizan Belgrado.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/143069/De_Boer:_We_gaan_Sulejmani_geen_topsalaris_bieden#ixzz1iuAzt7JM |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Was 2 minuten later met dit bericht in de topic: Geruchten en Transfers 2012/2013. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Was 2 minuten later met dit bericht in de topic: Geruchten en Transfers 2012/2013. Hoort daar niet thuis.
Gaat namelijk niet om een gerucht van een transfer, maar om dat wat de Boer zegt, dat vind ik hoogst merkwaardig.. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Volkomen terecht, zwaar overschatte voetballer. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Dat Ajax hem geen topsalaris gaat bieden, snap ik wel. Als je naar de statistieken kijkt, is dit seizoen eigenlijk pas het eerste seizoen dat hij goede resultaten haalt. De 3 hiervoor was het gewoon matig. De volle overtuiging zal dus ontbreken en dat kan ik begrijpen. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Suljemani verkopen = ruimte maken voor W. Verhoek = eindelijk weer eens een rechtsbuiten die een voorzet op maat kan geven = wat Ajax nodig heeft. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:05 schreef Oceanu het volgende:Dat Ajax hem geen topsalaris gaat bieden, snap ik wel. Als je naar de statistieken kijkt, is dit seizoen eigenlijk pas het eerste seizoen dat hij goede resultaten haalt. De 3 hiervoor was het gewoon matig. De volle overtuiging zal dus ontbreken en dat kan ik begrijpen. Volledig mee eens,heeft inderdaad de jaren hier voor matig gepresteerd te weinig rendement. Overigens heeft hij dit jaar meer rendement dus het kan een gerucht zijn.... Eerst zien en dan geloven want de Boer gaat niet over het salaris van spelers, daar gaat Blind over, is zelfs terug te lezen in dat bericht. Stel dat deze uitspraak geen gerucht is dan loopt hij Blind voor zijn voeten, bewust of onbewust... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Sulejmani is echt wel belangrijk voor Ajax, niet voor niets topscoorder bij Ajax nu. Alleen moet hij nog veel meer scoren, hij verprutst veel kansen. Het gaat nu goed maar moet echt nog beter, anders tegen een goed bod verkopen en een goede vervanger halen deze zomer! Het aantal goals tegenover zijn doelpogingen zijn er echt te weinig.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:13 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:Suljemani verkopen = ruimte maken voor W. Verhoek = eindelijk weer eens een rechtsbuiten die een voorzet op maat kan geven = wat Ajax nodig heeft. Als wij het over dezelfde Verhoek hebben dan heeft die inderdaad meer rendement qua op maat aangeven...maar goed we hebben Lukoki en Ozbiliz nog....Narsingh terug halen zou ook geen verkeerde zijn want Ozbiliz is vaak geblesseerd...Narsingh heeft ook een hoog gemiddelde met zijn voorzetten.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als wij het over dezelfde Verhoek hebben dan heeft die inderdaad meer rendement qua op maat aangeven...maar goed we hebben Lukoki en Ozbiliz nog....Narsingh terug halen zou ook geen verkeerde zijn want Ozbiliz is vaak geblesseerd...Narsingh heeft ook een hoog gemiddelde met zijn voorzetten.. en kost ook gelijk een paar miljoen! Gewoon een speler uit verweggiestan halen, Nederlandse spelers zijn niet meer te betalen! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Terecht dat je sulejmani geen topsalaris meegeeft! Die jongen verneukt zoveel ballen dat is gewoon niet leuk meer! Er zit veel meer in deze jongen,wat hij ook af en toe wel laat zien, maar bij ajax moet je veel constanter presteren als wat hij doet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:17 schreef ThomasAjacied het volgende:Sulejmani is echt wel belangrijk voor Ajax, niet voor niets topscoorder bij Ajax nu. Alleen moet hij nog veel meer scoren, hij verprutst veel kansen. Het gaat nu goed maar moet echt nog beter, anders tegen een goed bod verkopen en een goede vervanger halen deze zomer! Het aantal goals tegenover zijn doelpogingen zijn er echt te weinig.. ook geen fan van Suarez destijds?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:25 schreef AFCAMylife het volgende:[..] en kost ook gelijk een paar miljoen! Gewoon een speler uit verweggiestan halen, Nederlandse spelers zijn niet meer te betalen! Laat ze maar rond kijken daar in Brazilie....ook goed...als het maar een goede is voor zo weing mogelijk knaken... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Laat ze maar rond kijken daar in Brazilie....ook goed...als het maar een goede is voor zo weing mogelijk knaken... teken ik voor! |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:25 schreef AFCAMylife het volgende:[..] en kost ook gelijk een paar miljoen! Gewoon een speler uit verweggiestan halen, Nederlandse spelers zijn niet meer te betalen! In de categorie "een kampioenselftal samenstellen voor Dummies".
"Welke speler van Ajax, die ongeveer 4 keer zoveel kost als Verhoek, was vorig seizoen in beide wedstrijden tegen ADO onzichtbaar"?
"Welke ADO-speler, die ongeveer 4 keer zo goedkoop is als Suljemani, was vorig bij ALLE 4 de doelpunten van ADO tegen Ajax betrokken"? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: die schoot er echt wel iets meer in, en was vaker beslissend! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:13 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:Suljemani verkopen = ruimte maken voor W. Verhoek = eindelijk weer eens een rechtsbuiten die een voorzet op maat kan geven = wat Ajax nodig heeft. die gast bakt er helemaal niks van.. als je Sulejmani verkoopt, dan moet je een type Narsingh/Tadic kopen.. die zijn goed. Of de jeugd er neer zetten: Lukoki, Ozbiliz |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Eens !!!!!!!!!!!! En zeg maar gerust: Veel vaker. Om nog maar te zwijgen van zijn inzet. Heeft onze Mickey nooit echt goed naar gekeken volgens mij. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:44 schreef Grasmaaier het volgende:[..] die gast bakt er helemaal niks van.. als je Sulejmani verkoopt, dan moet je een type Narsingh/Tadic kopen.. die zijn goed. Of de jeugd er neer zetten: Lukoki, Ozbiliz Ach ja, de een (Narsingh) staat er tegen Excelsior uit, de ander (Verhoek) tegen Ajax en PSV. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Laat ze maar rond kijken daar in Brazilie....ook goed...als het maar een goede is voor zo weing mogelijk knaken... Laat de chauffeur van de bus maar rondkijken in Brazilie, daar heb je meer aan. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Dit heeft niet alleen met Sulejmani te maken, het heeft ook te maken met het algemene beleid dat eerder is ingezet door Ajax (ook door PSV trouwens), om spelers geen topsalarissen meer te bieden. Dat kan Ajax zich niet meer veroorloven. Maar het zal ook een rol spelen dat;
1. Ajax destijds veel te veel heeft betaald voor Sulejmani, en; 2. hij jaren te weinig heeft gepresteerd voor een topsalaris van (uit mijn hoofd) 1,8 mio. Pas het laatste jaar presteert hij naar behoren. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Laat ze maar rond kijken daar in Brazilie....ook goed...als het maar een goede is voor zo weing mogelijk knaken... Geloof dat spelers van buiten de EU minimaal 600k salaris opstrijken? Zijn geen goedkope jongens over het algemeen. |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
hij mag wel iets terug doen voor Ajax! heef pas 1 jaar goed gevoetbald. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Laat maar gaan, kost veel, is vervangbaar en dat maakt weer de weg vrij voor jeugd. Sulejmani vind ik een fijne voetballer, maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou dat hij teveel verdiend dat is wel duidelijk en dat hij teveel gekost heeft is ook duidelijk maar van mij hoeft hij niet weg,maar zijn salaris mag wat mij betreft aangepast worden hij hoort qua voetbal bij de top van Nederland maar zeker geen top Europa. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Als hij gewoon hard werkt en mede zorgt voor de schaal ,krijgen ze toch ook een bonus ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die had meer kansen nodig dan Sulejmani hoor, en Sulejmani is een buitenspeler die meer de buitenkant houd...Sulejmani heeft dit seizoen trouwens een hoger rendement per wedstrijd dan Overmars in zijn beste seizoen bij Ajax... Zo slecht is het dus niet, of was Overmars ook niet goed?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
gezien de situatie bij ajax, lijkt het mij niet alleen goed wat de Boer zegt betreffende sulejmani, wat mij betreft moeten de onderhandelingen met alle spelers worden gedaan, iedereen presteerd onder de maat, ver onder de maat, we moeten terug naar eerst een flesje cola na een goede wedstrijd, pas als men de sterren van de hemel speelt kan men weer verder gaan onderhandelen |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
Ik zou Sulejmani verkopen(mits voor een goed bedrag, ondanks dat hij het nu goed doet vindt ik hem nog steeds niet zo dreigend als hij in zijn SC Heereveen tijd was. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Sulejmani gewoon behouden, prima speler! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Suarez..7 doelpunten in 13 wedstrijden is echt niet slecht...terwijl hij in 2009/10 in 33 eredivisie wedstrijden 35 doelpunten maakte... Wie wil Sulejmani kopen voor 25 miljoen ???? Staan ze in de rij??? nee dus....dat komt doodeenvoudig dat Sulejmani te veel kansen nodig heeft en zijn assists niet te vergelijken zijn met het rendement van Tadic of Narsingh ... Sulejmani is pas lekker gaan draaien sinds vorig jaar rond deze tijd...de voorgaande jaren was het een stuk minder...maar goed hij doet het nu goed dus even de tweede helft van de competitie aan zien..Sulejmani is echt niet te vergelijken met Suarez en dat weet jij als geen ander... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Suarez..7 doelpunten in 13 wedstrijden is echt niet slecht...terwijl hij in 2009/10 in 33 eredivisie wedstrijden 35 doelpunten maakte... Wie wil Sulejmani kopen voor 25 miljoen ???? Staan ze in de rij??? nee dus....dat komt doodeenvoudig dat Sulejmani te veel kansen nodig heeft en zijn assists niet te vergelijken zijn met het rendement van Tadic of Narsingh ... Sulejmani is pas lekker gaan draaien sinds vorig jaar rond deze tijd...de voorgaande jaren was het een stuk minder...maar goed hij doet het nu goed dus even de tweede helft van de competitie aan zien..Sulejmani is echt niet te vergelijken met Suarez en dat weet jij als geen ander... Wat ik neerzet in bovenstaande post zijn gewoon feiten.. Iemand zei dat Suarez in zijn laatste seizoen 100 keer effectiever was dan Sulejmani in dit seizoen. Dat is feitelijk dus gewoon niet waar.. Suarez had voor zijn 7 goals 2 keer zoveel doelpogingen nodig als Sulejmani voor zijn 11 goals..
natuurlijk is Suarez een VEEEEEEEEEEEEEEEL betere speler, maar daar ging het niet om, en al helemaal niet om het financiele plaatje dat jij schetste.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 22:07 schreef remco k het volgende:[..] Wat ik neerzet in bovenstaande post zijn gewoon feiten.. Iemand zei dat Suarez in zijn laatste seizoen 100 keer effectiever was dan Sulejmani in dit seizoen. Dat is feitelijk dus gewoon niet waar.. Suarez had voor zijn 7 goals 2 keer zoveel doelpogingen nodig als Sulejmani voor zijn 11 goals.. natuurlijk is Suarez een VEEEEEEEEEEEEEEEL betere speler, maar daar ging het niet om, en al helemaal niet om het financiele plaatje dat jij schetste.. Excuse me...het is maar hoe je het leest....had misschien verder terug moeten lezen...als het om zijn laatste paar wedstrijden ging net na het WK heb je gelijk.... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
denk dat het niet alleen om mickey persoonlijk gaat maar om het beleid binnen ajax, ze betalen de absurde salarissen niet meer en daar hebben ze gelijk in. ze maken misschien een uitzondering voor de absolute dragers van het alftal, maar daar valt mickey in mijn ogen niet onder. Daar heeft hij te weinig voor laten zien en ik kijk niet alleen naar het laatste jaar maar naar zijn gehele periode bij ajax. Mocht er een goed club met een goede cent komen mag hij van mij weg, mickey is vervangbaar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 23:12 schreef dege het volgende:denk dat het niet alleen om mickey persoonlijk gaat maar om het beleid binnen ajax, ze betalen de absurde salarissen niet meer en daar hebben ze gelijk in. ze maken misschien een uitzondering voor de absolute dragers van het alftal, maar daar valt mickey in mijn ogen niet onder. Daar heeft hij te weinig voor laten zien en ik kijk niet alleen naar het laatste jaar maar naar zijn gehele periode bij ajax. Mocht er een goed club met een goede cent komen mag hij van mij weg, mickey is vervangbaar. Eens! denk ook dat hij van de Boer voor een goede cent weg mag...hij is het gewoon net niet...Boerrigter is het net wel ondanks zijn rug.... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Volledig mee eens,heeft inderdaad de jaren hier voor matig gepresteerd te weinig rendement. Overigens heeft hij dit jaar meer rendement dus het kan een gerucht zijn.... Eerst zien en dan geloven want de Boer gaat niet over het salaris van spelers, daar gaat Blind over, is zelfs terug te lezen in dat bericht. Stel dat deze uitspraak geen gerucht is dan loopt hij Blind voor zijn voeten, bewust of onbewust... Ik denk bewust en als we nu 13m voor hem kunnen vangen, zou ik zeggen.. DOEN!!! EIgenlijk is er geen plek voor hem in het elftal, al is het wel een goede speler, maar een rechtsbuiten dat is hij niet. Hij moeachter de spitsen, maar daar hebben we er al zoveel van, Helaas maar waar. Verkopen en een echte rechtsbuiten neerzetten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
lekker opvallend......... |
|
|
|