BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wederom schandalig

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - maandag 09 januari 2012 - 08:05   quote  deeplink  
Gaat het eindelijk weer goed met de club die ik al meer dan 50 jaar trouw bezoek zijn er wederom een stel klootzakken die onze club weer door het slijk halen in Spakenburg door daar leuzen als kankerdorp en kankerjood te gaan roepen en omstanders uit te dagen en wederom vernielingen aan te richten. Het duel tegen ijsselmeervogels stond juist in het teken van kinderen die kanker hebben of hebben gehad. Thuis tegen psv stond iedereen achter elkaar voor een paar doodzieke mensen. De feyenoordspelers bezoeken vaak sophia. Wat bezield deze hooligans en waarom lopen hier nooit eens supporters bij die deze klootzakken er op aanspreken. Ik weet het zal wel altijd zo blijven maar in deze tijd wanneer ik weer met plezier naar het voetbal ga en ontzettend uitkijk naar 29 januari blijft dit voor mij toch erg negatief.
FR-Han
 FR-Han - maandag 09 januari 2012 - 08:15   quote  deeplink  
hoe jammer het ook is, ik denk dat je hier weinig gehoor krijgt op je vragen
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 08:05 schreef legrande het volgende:
Gaat het eindelijk weer goed met de club die ik al meer dan 50 jaar trouw bezoek zijn er wederom een stel klootzakken die onze club weer door het slijk halen in Spakenburg door daar leuzen als kankerdorp en kankerjood te gaan roepen en omstanders uit te dagen en wederom vernielingen aan te richten. Het duel tegen ijsselmeervogels stond juist in het teken van kinderen die kanker hebben of hebben gehad. Thuis tegen psv stond iedereen achter elkaar voor een paar doodzieke mensen. De feyenoordspelers bezoeken vaak sophia. Wat bezield deze hooligans en waarom lopen hier nooit eens supporters bij die deze klootzakken er op aanspreken. Ik weet het zal wel altijd zo blijven maar in deze tijd wanneer ik weer met plezier naar het voetbal ga en ontzettend uitkijk naar 29 januari blijft dit voor mij toch erg negatief.
1 was je zelf in Spakenburg?
2 geen idee wat ze bezielt.
3 ik spreek mensen regelmatig aan op hun gedrag. Het valt mij juist op dat de stewards dat nooit doen en mij de kastanjes uit het vuur laten halen
bjorn
 bjorn - maandag 09 januari 2012 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 08:05 schreef legrande het volgende:
Gaat het eindelijk weer goed met de club die ik al meer dan 50 jaar trouw bezoek zijn er wederom een stel klootzakken die onze club weer door het slijk halen in Spakenburg door daar leuzen als kankerdorp en kankerjood te gaan roepen en omstanders uit te dagen en wederom vernielingen aan te richten. Het duel tegen ijsselmeervogels stond juist in het teken van kinderen die kanker hebben of hebben gehad. Thuis tegen psv stond iedereen achter elkaar voor een paar doodzieke mensen. De feyenoordspelers bezoeken vaak sophia. Wat bezield deze hooligans en waarom lopen hier nooit eens supporters bij die deze klootzakken er op aanspreken. Ik weet het zal wel altijd zo blijven maar in deze tijd wanneer ik weer met plezier naar het voetbal ga en ontzettend uitkijk naar 29 januari blijft dit voor mij toch erg negatief.
Inderdaad erg triest dat dit op zo n dag gebeurd, maar wat doe je der aan? Er zitten er altijd wel een paar tussen die het verpesten.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 08:05 schreef legrande het volgende:
Gaat het eindelijk weer goed met de club die ik al meer dan 50 jaar trouw bezoek zijn er wederom een stel klootzakken die onze club weer door het slijk halen in Spakenburg door daar leuzen als kankerdorp en kankerjood te gaan roepen en omstanders uit te dagen en wederom vernielingen aan te richten. Het duel tegen ijsselmeervogels stond juist in het teken van kinderen die kanker hebben of hebben gehad. Thuis tegen psv stond iedereen achter elkaar voor een paar doodzieke mensen. De feyenoordspelers bezoeken vaak sophia. Wat bezield deze hooligans en waarom lopen hier nooit eens supporters bij die deze klootzakken er op aanspreken. Ik weet het zal wel altijd zo blijven maar in deze tijd wanneer ik weer met plezier naar het voetbal ga en ontzettend uitkijk naar 29 januari blijft dit voor mij toch erg negatief.
ik zou er juist niet teveel aandacht aan bevestigen....
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 januari 2012 - 09:00   quote  deeplink  
Waar blijven de foto's..
De beelden van die tientallen hooligans...

Ik heb 1 dikbuikige loser gezien die opgepakt was door de fashionpolice..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 09:04   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door FR-Elmo --
Marsco
 Marsco - maandag 09 januari 2012 - 09:12   quote  deeplink  
Schandalig is het! Zonder twijfel...
Waar ik wel beetje erg moe van wordt, keer op keer... is dat dit soort zaken bij Feyenoord breed uitgemeten worden waar het bij andere clubs dood genegeerd wordt door de telegrafen en AD's.
Maar goed... doet er niets aan af dat bovenstaande inderdaad te triest voor woorden is. We moeten alleen niet net doen alsof dit alleen bij Feyenoord gebeurd. Het wordt wel prominenter het nieuws ingebracht als het bij Feyenoord gebeurd.
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2012 - 09:17   quote  deeplink  
Als het echt uit de klauw gelopen was,waren er toch minstens wel wat filmpjes op YouTube opgedoken toch? Denk dat het allemaal wel losloopt.
FR-Han
 FR-Han - maandag 09 januari 2012 - 09:24   quote  deeplink  
valt me ook op dat het bijna altijd dezelfde zijn die het hier moeten posten
el-loco
 el-loco - maandag 09 januari 2012 - 09:26   quote  deeplink  
Wat een hersenloze debielen zijn dit. Trieste sukkels. Je bent voor een goed doel aan het voetballen en dan ga je rellen:s Vreemd! Als ze uberhaupt iemand oppakken dan hopen dat iemand een fikse werkstraf uit mag gaan voeren bij een ziekenhuis wat ernstig zieke kankerpatientjes behandelt!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 09 januari 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 09:26 schreef el-loco het volgende:
Wat een hersenloze debielen zijn dit. Trieste sukkels. Je bent voor een goed doel aan het voetballen en dan ga je rellen:s Vreemd! Als ze uberhaupt iemand oppakken dan hopen dat iemand een fikse werkstraf uit mag gaan voeren bij een ziekenhuis wat ernstig zieke kankerpatientjes behandelt!!
denk dat het 'rellen'wel mee viel. voor de rest moeten we altijd respectvol omgaan met de zieke mensen!
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 09:28 schreef FR-Han het volgende:

[..]

denk dat het 'rellen'wel mee viel. voor de rest moeten we altijd respectvol omgaan met de zieke mensen!
Zeker weten,als die teksten daar geroepen zouden zijn zou dat diep triest wezen.
Maar dat er daar echt gereld is lijkt me toch stug.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 januari 2012 - 10:25   quote  deeplink  
waarom kan men die 30 man niet gewoon opsluiten?
waarom word hun uitkering als ze die hebben gewoon niet stop gezet.
waarom zitten ze niet een maand vast en bewerkt met een gummieknuppel...
ik geloof wel dat dit gebeurd anders zou de vader van Thomas wel dankbaarder geweest zijn.
de opbrengste (belangerijk)wegen niet op tegen de schade..
schandalige vertooning...voor het vuurpeleton met zulke gasten
kuipje
 kuipje - maandag 09 januari 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 08:20 schreef Els het volgende:

[..]

1 was je zelf in Spakenburg?
2 geen idee wat ze bezielt.
3 ik spreek mensen regelmatig aan op hun gedrag. Het valt mij juist op dat de stewards dat nooit doen en mij de kastanjes uit het vuur laten halen
Het is dat ik met de bijbel ben opgevoed en niet met de Koran, anders had ik gedacht dat de dag des oordeels was aangebroken. Wederom is het Els namelijk die alles goed doet, ik begin bijna te denken dat ze de profeet is die Feyenoord naar een hoger Niveau brengt.
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 10:30   quote  deeplink  
Ik heb tot nu toe, van iedereen die er geweest is, gehoord dat er geen enkele wanklank was. Dus waar waren die rellen dan? In elk geval niet voor en ook niet tijdens de wedstrijd.
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:28 schreef kuipje het volgende:

[..]

Het is dat ik met de bijbel ben opgevoed en niet met de Koran, anders had ik gedacht dat de dag des oordeels was aangebroken. Wederom is het Els namelijk die alles goed doet, ik begin bijna te denken dat ze de profeet is die Feyenoord naar een hoger Niveau brengt.
Wat een stakker ben je toch. Kom een keer op T staan, zie je het met je eigen ogen. Waarom durf jij niet gewoon iemand op zijn gedrag aan te spreken? Laf?
Het is namelijk niet bijzonder, een ander aanspreken op ongewenst gedrag, een vriendin van mij doet dat ook. Een vriend ook. Jammer dat jij het zo bijzonder vindt. Zegt veel over je. De oprechte wegloper, misschien?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door Els --
kuipje
 kuipje - maandag 09 januari 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:33 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een stakker ben je toch. Kom een keer op T staan, zie je het met je eigen ogen. Waarom durf jij niet gewoon iemand op zijn gedrag aan te spreken? Laf?
Het is namelijk niet bijzonder, een ander aanspreken op ongewenst gedrag, een vriendin van mij doet dat ook. Een vriend ook. Jammer dat jij het zo bijzonder vindt. Zegt veel over je.
Valt mee hoor, ;)

Ik vind het meer grappig dat jij me tot aan de grond affikte omdat ik bang was voor leuzen en matpartijen bij de opkomst van de groene haas. Daar was inderdaad niks gebeurd (gelukkig), maar nu zie je iedere dag weer een bericht op het internet dat mensen zich misdragen hebben. Dat was dus precies de reden dat ik toendertijd huiverig was. En nu zie je dus dat iedereen zijn twijfel trekt over dit gedrag, en terecht.

Snap dus niet helemaal wat ik verkeerd deed en iedereen nu goed

Ik vind het daarentegen super dat je mensen aanspreekt op hun gedrag, ik zou het zelf inderdaad niet durven, ben blij dat iemand het doet!
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:36 schreef kuipje het volgende:

[..]

Valt mee hoor, ;)

Ik vind het meer grappig dat jij me tot aan de grond affikte omdat ik bang was voor leuzen en matpartijen bij de opkomst van de groene haas. Daar was inderdaad niks gebeurd (gelukkig), maar nu zie je iedere dag weer een bericht op het internet dat mensen zich misdragen hebben. Dat was dus precies de reden dat ik toendertijd huiverig was. En nu zie je dus dat iedereen zijn twijfel trekt over dit gedrag, en terecht.

Snap dus niet helemaal wat ik verkeerd deed en iedereen nu goed

Ik vind het daarentegen super dat je mensen aanspreekt op hun gedrag, ik zou het zelf inderdaad niet durven, ben blij dat iemand het doet!
En nu fik ik je weer af, De Telegraaf heeft gisteren ten onrechte gesuggereerd dat er vooraf rellen waren, is door Ijsselmeervogels weersproken. Er is iemand afgevoerd door de politie, dat is op de foto te zien, maar waarom? Onduidelijk. Iedereen die er geweest is, zegt dat het een hartstikke leuke middag was. En weer komt een krant met de opmerking dat er rellen waren. Waar waren ze dan? Het is zo makkelijk om te vertellen dat er rellen waren bij een wedstrijd van Feyenoord, iedereen gelooft het. Heb je de reacties gezien op dat nepartikel in de Telegraaf? We werden al weer gescalpeerd en gevierendeeld. Mijn reactie dat het ongefundeerd was, is niet geplaatst, past niet in het beleid van De Telegraaf. Je kent de historie toch wel van Feyenoord? Je weet toch wel van die journalisten van de Nieuwe Revu? Of sla je dat soort info liever over en geloof je alleen maar dat je medesupporters Neanderthalers zijn, met schuim op hun bek en loerend op elke mogelijkheid om mensen te molesteren. Ik zou het zo prettig vinden als mensen zich eerst eens zouden afvragen of iets waar is. De nuance zien. Afgelopen weekend heeft wedereom bewezen dat de journalistiek het niet zo nauw neemt met de waarheid. Zou prettig zijn als medesupporters in elk geval de discussie eerlijk ingaan en niet achter de meute aanhobbelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door Els --
bollebeer
 bollebeer - maandag 09 januari 2012 - 10:47   quote  deeplink  
ik was daar,echt niets aan de hand,
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2012 - 10:55   quote  deeplink  
Wanneer gaan alle forums FR12 lunatic enzv eens stelling nemen tegen deze (ik weiger om dit Feyenoord fans te noemen) heren.
Zal je zien dwingen we met veel pijn en moeite Europees voetbal af en dan hebben we weer een schorsing te pakken als het zo ver komt dat we ons plaatsen.En maar roepen we love you Feyenoord.Ik ben niet in Nederland en ga af op de media.
En die spreken van schandalig gedrag.Dus er is wel degelijk iets gebeurd.
En zo niet dan hebben we de toon weer gezet.Prachtig jongens
kuipje
 kuipje - maandag 09 januari 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:45 schreef Els het volgende:

[..]

En nu fik ik je weer af, De Telegraaf heeft gisteren ten onrechte gesuggereerd dat er vooraf rellen waren, is door Ijsselmeervogels weersproken. Er is iemand afgevoerd door de politie, dat is op de foto te zien, maar waarom? Onduidelijk. Iedereen die er geweest is, zegt dat het een hartstikke leuke middag was. En weer komt een krant met de opmerking dat er rellen waren. Waar waren ze dan? Het is zo makkelijk om te vertellen dat er rellen waren bij een wedstrijd van Feyenoord, iedereen gelooft het. Heb je de reacties gezien op dat nepartikel in de Telegraaf? We werden al weer gescalpeerd en gevierendeeld. Mijn reactie dat het ongefundeerd was, is niet geplaatst, past niet in het beleid van De Telegraaf. Je kent de historie toch wel van Feyenoord? Je weet toch wel van die journalisten van de Nieuwe Revu? Of sla je dat soort info liever over en geloof je alleen maar dat je medesupporters Neanderthalers zijn, met schuim op hun bek en loerend op elke mogelijkheid om mensen te molesteren. Ik zou het zo prettig vinden als mensen zich eerst eens zouden afvragen of iets waar is. De nuance zien. Afgelopen weekend heeft wedereom bewezen dat de journalistiek het niet zo nau neemt met de waarheid. Zou prettig zijn als medesupporters in elk geval de discussie eerlijk ingaan en niet achter de meute aanhobbelen.
Kijk en daar sla je de spijker op zijn kop, "en nu fik ik je weer af".

Ik trek dan misschien mijn twijfel bij sommige supporters, en dan bedoel ik vooral van die randdebielen die het maasgebouw bestormen. Maar jij trekt zelfs de twijfel bij mensen als ik, omdat ze zulke dingen afkeuren en niet achter het geheel blijven staan. Is het nou echt zo raar dat ik me probeer te distancieren van die vechtersbazen.

Verder zeg je dat ik als medesupporter in elk geval de discussie moet aangaan, dat is volgens mij precies wat ik probeer, maar dan maak je me uit voor achterlijk omdat ik iedereen veroordeel en niet achter de feyenoord supporter zou staan.

Om het een keer duidelijk voor je te maken, ik sta 100% achter Feyenoord (ok misschien 90% omdat ik zo nu en dan mijn twijfel heb over het bestuur) en ik sta 110% achter mijn mede supporter, want die debielen die gaan matten en leuzen roepen noem ik geen supporter. Ik vind die jongens echter wel een probleem, want wat jij zegt over de media daar heb je gelijk in. Feyenoord is nou eenmaal een club waar de media van smult, fanatiek en ALTIJD aanwezig! Maar helaas zijn die randdebielen zo nu en dan ook aanwezig en verpesten die het zo nu en dan voor de echte supporter.

Dus ik zeg niet dat iedere supporter een mongool is, maar ik wil graag wel achterhalen of die mongolen nou aanwezig waren zaterdag of niet.. want of de media nou gelijk hebben of niet, het had net zo goed wel kunnen gebeuren.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:58 schreef kuipje het volgende:

[..]

Kijk en daar sla je de spijker op zijn kop, "en nu fik ik je weer af".

Ik trek dan misschien mijn twijfel bij sommige supporters, en dan bedoel ik vooral van die randdebielen die het maasgebouw bestormen. Maar jij trekt zelfs de twijfel bij mensen als ik, omdat ze zulke dingen afkeuren en niet achter het geheel blijven staan. Is het nou echt zo raar dat ik me probeer te distancieren van die vechtersbazen.

Verder zeg je dat ik als medesupporter in elk geval de discussie moet aangaan, dat is volgens mij precies wat ik probeer, maar dan maak je me uit voor achterlijk omdat ik iedereen veroordeel en niet achter de feyenoord supporter zou staan.

Om het een keer duidelijk voor je te maken, ik sta 100% achter Feyenoord (ok misschien 90% omdat ik zo nu en dan mijn twijfel heb over het bestuur) en ik sta 110% achter mijn mede supporter, want die debielen die gaan matten en leuzen roepen noem ik geen supporter. Ik vind die jongens echter wel een probleem, want wat jij zegt over de media daar heb je gelijk in. Feyenoord is nou eenmaal een club waar de media van smult, fanatiek en ALTIJD aanwezig! Maar helaas zijn die randdebielen zo nu en dan ook aanwezig en verpesten die het zo nu en dan voor de echte supporter.

Dus ik zeg niet dat iedere supporter een mongool is, maar ik wil graag wel achterhalen of die mongolen nou aanwezig waren zaterdag of niet.. want of de media nou gelijk hebben of niet, het had net zo goed wel kunnen gebeuren.
Mee eens
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:55 schreef piet de paler het volgende:
Wanneer gaan alle forums FR12 lunatic enzv eens stelling nemen tegen deze (ik weiger om dit Feyenoord fans te noemen) heren.
Zal je zien dwingen we met veel pijn en moeite Europees voetbal af en dan hebben we weer een schorsing te pakken als het zo ver komt dat we ons plaatsen.En maar roepen we love you Feyenoord.Ik ben niet in Nederland en ga af op de media.
En die spreken van schandalig gedrag.Dus er is wel degelijk iets gebeurd.
En zo niet dan hebben we de toon weer gezet.Prachtig jongens
Vraag je nou eerst eens af of het wel waar is. Of ga jij er voor het gemak ook maar van uit dat als De Telegraaf iets schrijft, het wel waar moet zijn.
Als er rellen zijn, dan moet daar stelling tegenin genomen worden. Maar 'als' moet wel de betekenis hebben van 'indien' en niet automatisch gelezen worden met de betekenis van 'toen'.
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:58 schreef kuipje het volgende:

[..]

Kijk en daar sla je de spijker op zijn kop, "en nu fik ik je weer af".

Ik trek dan misschien mijn twijfel bij sommige supporters, en dan bedoel ik vooral van die randdebielen die het maasgebouw bestormen. Maar jij trekt zelfs de twijfel bij mensen als ik, omdat ze zulke dingen afkeuren en niet achter het geheel blijven staan. Is het nou echt zo raar dat ik me probeer te distancieren van die vechtersbazen.

Verder zeg je dat ik als medesupporter in elk geval de discussie moet aangaan, dat is volgens mij precies wat ik probeer, maar dan maak je me uit voor achterlijk omdat ik iedereen veroordeel en niet achter de feyenoord supporter zou staan.

Om het een keer duidelijk voor je te maken, ik sta 100% achter Feyenoord (ok misschien 90% omdat ik zo nu en dan mijn twijfel heb over het bestuur) en ik sta 110% achter mijn mede supporter, want die debielen die gaan matten en leuzen roepen noem ik geen supporter. Ik vind die jongens echter wel een probleem, want wat jij zegt over de media daar heb je gelijk in. Feyenoord is nou eenmaal een club waar de media van smult, fanatiek en ALTIJD aanwezig! Maar helaas zijn die randdebielen zo nu en dan ook aanwezig en verpesten die het zo nu en dan voor de echte supporter.

Dus ik zeg niet dat iedere supporter een mongool is, maar ik wil graag wel achterhalen of die mongolen nou aanwezig waren zaterdag of niet.. want of de media nou gelijk hebben of niet, het had net zo goed wel kunnen gebeuren.
Ik fik iedereen af die generaliseert en oneerlijk is.
Ik keur geweld af, heb ik altijd gedaan. Ik vind het namelijk niet leuk om iemand op zijn bek te slaan, vind het niet leuk om te zien en vind het al helemaal niet leuk om een klap op m'n bek te krijgen. Ik geloof in lichamelijke integriteit.
Degenen die het Maasgebouw hebben bestormd, vind ik verschrikkelijke mensen. Ik stond ertussen, weet je nog, doelloos tegen ze te schreeuwen, omdat ze me toch niet hoorden.
Ik trek jouw gedrag niet in twijfel omdat je het geweld veroordeelt, maar omdat je meehuilt met de wolven in het bos, achter de muziek aanloopt, zonder je eerst af te vragen of het allemaal wel klopt. Ik vind het heel erg moeilijk om om te gaan met mensen die achter een ander aanlopen en niet zelf denken.
Ik maak je niet uit voor achterlijk, dat vind ik een aj=kelig scheldwoord. Ik vind je wel onnadenkend en kritiekloos naar de gevestigde orde en instituten, om specifiek te zijn nu de journalisten.
De personen die vechten zijn ook Feyenoordsupporters, je lost het probleem niet op door net te doen alsof ze er niet zijn. Er zijn een aantal beroepsrellers, zeker bij het incident bij het Maasgebouw, maar er zijn ook Feyenoordsupporters die gewelddadig zijn en een kort lontje hebben. Alcohol en drugs erin en je hebt een vaatje buskruit. Negeren en ontkennen helpt niet, dus moet je ermee in gesprek. Wij, Feyenoord, spelers, ex-spelers en politie. En de stewards, die mogen ze ook wel iets heldhaftiger maken.
Ik ben het met je eens dat het altijd kan gebeuren, omdat Feyenoord dit nu eenmaal in zich draagt. Het zal ongetwijfeld onuitroeibaar zijn, maar enig zelfreinigend vermogen mag toch wel van ons verwacht worden.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 09 januari 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Ik neem me plechtig voor dat als we weer een keer op de Coolsingel staan (misschien dit jaar al !) en als deze mongolen ons feestje weer komen verpesten, dat ik dan wel wat verder ga dan ze er op aanspreken. Grijpen en bij de politie inleveren dat tuig.
Desnoods loop ik een paar knallen voor mijn kop op, het kan me niks schelen.

Laten we ons dat allemaal voornemen. We pikken het niet meer, dat wangedrag.
Laten we dan eens positief de pers halen.
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:14 schreef de kromme2 het volgende:
Ik neem me plechtig voor dat als we weer een keer op de Coolsingel staan (misschien dit jaar al !) en als deze mongolen ons feestje weer komen verpesten, dat ik dan wel wat verder ga dan ze er op aanspreken. Grijpen en bij de politie inleveren dat tuig.
Desnoods loop ik een paar knallen voor mijn kop op, het kan me niks schelen.

Laten we ons dat allemaal voornemen. We pikken het niet meer, dat wangedrag.
Laten we dan eens positief de pers halen.
Helemaal eens met je post. Echter: Het zijn geen mongolen, mongolen zijn inwoners van China eo of doorgaans zeer vriendelijke mensen met een verstandelijke beperking. Het is zo'n rotwoord, laten we dat, net als kanker, nou eens proberen te vermijden.
FR-Han
 FR-Han - maandag 09 januari 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:55 schreef piet de paler het volgende:
Wanneer gaan alle forums FR12 lunatic enzv eens stelling nemen tegen deze (ik weiger om dit Feyenoord fans te noemen) heren.
Zal je zien dwingen we met veel pijn en moeite Europees voetbal af en dan hebben we weer een schorsing te pakken als het zo ver komt dat we ons plaatsen.En maar roepen we love you Feyenoord.Ik ben niet in Nederland en ga af op de media.
En die spreken van schandalig gedrag.Dus er is wel degelijk iets gebeurd.
En zo niet dan hebben we de toon weer gezet.Prachtig jongens
het is pure stemmingmakerij piet. er was niets aan de hand
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:16 schreef Els het volgende:

[..]

Helemaal eens met je post. Echter: Het zijn geen mongolen, mongolen zijn inwoners van China eo of doorgaans zeer vriendelijke mensen met een verstandelijke beperking. Het is zo'n rotwoord, laten we dat, net als kanker, nou eens proberen te vermijden.
Zou fijn zijn idd en niet alleen omdat mijn dochtertje DownSyndroom heeft!
kuipje
 kuipje - maandag 09 januari 2012 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:16 schreef Els het volgende:

[..]

Helemaal eens met je post. Echter: Het zijn geen mongolen, mongolen zijn inwoners van China eo of doorgaans zeer vriendelijke mensen met een verstandelijke beperking. Het is zo'n rotwoord, laten we dat, net als kanker, nou eens proberen te vermijden.
Dus je bent het niet helemaal eens met zijn post :P

Els bij deze dan maar zand erover? Ik zal proberen in mijn volgende posts duidelijker aan te geven dat ik wel een kant kies, als jij dan probeert alle posts iets minder letterlijk te nemen? Kunnen we in ieder geval lekker door discussieren en de wereld met zn allen beter maken.

Altijd leuk toch? ;)
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:00 schreef Els het volgende:

[..]

Vraag je nou eerst eens af of het wel waar is. Of ga jij er voor het gemak ook maar van uit dat als De Telegraaf iets schrijft, het wel waar moet zijn.
Als er rellen zijn, dan moet daar stelling tegenin genomen worden. Maar 'als' moet wel de betekenis hebben van 'indien' en niet automatisch gelezen worden met de betekenis van 'toen'.
Nogmaals ik lees de media op afstand ,en niet alleen de telegraaf gaf dit item door (met foto van in actie zijnde M.E.
En we weten dat er op ons gelet wordt.Prachtig die beelden van politie met getrokken pistool (ging over heel de wereld)
Al twijfel je aan de media het leed is alweer geschied.
Mijn idee zou dan zijn om als Fan club een klacht in te dienen ????? of waar rook is....enzv
de kromme2
 de kromme2 - maandag 09 januari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Zou fijn zijn idd en niet alleen omdat mijn dochtertje DownSyndroom heeft!
OK, zal het niet meer gebruiken. Ik neem aan dat je begrijpt hoe ik het bedoel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door de kromme2 --
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:27 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

OK, zal het niet meer gebruiken. Ik neem aan dat je begrijpt hoe ik het bedoel.
Er zijn alternatieven genoeg hè: onverlaten, idioten, raddraaiers, relschoppers, schavuiten, vlerken, lijdenswegen, alberts, etc. etc. etc. ;-P
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:27 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

OK, zal het niet meer gebruiken. Ik neem aan dat je begrijpt hoe ik het bedoel.
No problem, ik schreef niet voor niets "niet alleen". Ik voel me namelijk niet aangesproken omdat ik me idd realiseer dat het een (scheld)woord is dat niet specifiek gericht is tegen mensen met DS of de inwoners van Mongolië. Maar net als 'kanker' zou het wel mogen verdwijnen uit het taalgebruik wat mij betreft!
De Spot
 De Spot - maandag 09 januari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Waar gaat het allemaal over....het is het melden niet waard..begrijp deze topic ook niet!!!
FR010VL
 FR010VL - maandag 09 januari 2012 - 12:05   quote  deeplink  
wat een gejank weer pfffff
FR-Han
 FR-Han - maandag 09 januari 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:05 schreef FR010VL het volgende:
wat een gejank weer pfffff
wat een inhoudsloze reactie. kom op man! iedereen zit op het puntje van ze stoel voor jou reactie, kom je met dit...
de kromme2
 de kromme2 - maandag 09 januari 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:31 schreef JanM het volgende:

[..]

No problem, ik schreef niet voor niets "niet alleen". Ik voel me namelijk niet aangesproken omdat ik me idd realiseer dat het een (scheld)woord is dat niet specifiek gericht is tegen mensen met DS of de inwoners van Mongolië. Maar net als 'kanker' zou het wel mogen verdwijnen uit het taalgebruik wat mij betreft!
zeker !
Jan, ik stel voor dat wij elkaar opzoeken op de Coolsingel -als het zover is- en als vigilante tekeer gaan tegen de eventuele onverlaten die ons feestje dreigen te verpesten.
Wie doen er mee ?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 januari 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:25 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

zeker !
Jan, ik stel voor dat wij elkaar opzoeken op de Coolsingel -als het zover is- en als vigilante tekeer gaan tegen de eventuele onverlaten die ons feestje dreigen te verpesten.
Wie doen er mee ?
Daar krijg je dan rellen van, he.
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:25 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

zeker !
Jan, ik stel voor dat wij elkaar opzoeken op de Coolsingel -als het zover is- en als vigilante tekeer gaan tegen de eventuele onverlaten die ons feestje dreigen te verpesten.
Wie doen er mee ?
Ik ben voor: gewoon vriendelijk aan onverlaten vragen waar de schavuiten mee bezig zijn en of ze daar onmiddellijk mee ophouden!
Marsco
 Marsco - maandag 09 januari 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:14 schreef de kromme2 het volgende:
Ik neem me plechtig voor dat als we weer een keer op de Coolsingel staan (misschien dit jaar al !) en als deze mongolen ons feestje weer komen verpesten, dat ik dan wel wat verder ga dan ze er op aanspreken. Grijpen en bij de politie inleveren dat tuig.
Desnoods loop ik een paar knallen voor mijn kop op, het kan me niks schelen.

Laten we ons dat allemaal voornemen. We pikken het niet meer, dat wangedrag.
Laten we dan eens positief de pers halen.
Nobel streven, maar ben bang dat je er uiteindelijk niet alleen klappen aan overhoudt... een stadion verbod, want je loopt ertussen en niemand die zal zien aan je gedragingen dat je er bent voor het goede.

Verders... ben ik het eigenlijk wel eens met Els.
Denk overigens in dit geval, dat al zou het waar zijn... ik grote twijfels heb bij de achtergrond van die rand debielen. Want rellen bij Ijsselmeervogels, direct al bij betreden terrein... Dan kom je daar niet voor een gezellig voetbalmiddagje en het kan ook niets te maken hebben met 'ongezonde' rivaliteit. Ijsselmeervogels, waar hebben we het over?! Al is het waar dat er tientallen Feyenoord hooligans rotzooi kwamen trappen... dat waren geen Feyenoorders, ook niet diegenen die er zo van overtuigd zijn dat ze voor de 'club vechten'. Hooguit een beetje tuig in een shirt van Feyenoord gebruik makend van de opportunity (a la Hoek van Holland).

Of ik heb iets gemist natuurlijk...

Is er hier eigenlijk niemand te vinden die erbij is geweest? Kan me toch ook moeilijk voorstellen dat er tientallen hooligans komen rellen op zo's sportparkje en de kinderen er niets van gemerkt hebben. Klinkt ook al zo ongeloofwaardig.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:25 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

zeker !
Jan, ik stel voor dat wij elkaar opzoeken op de Coolsingel -als het zover is- en als vigilante tekeer gaan tegen de eventuele onverlaten die ons feestje dreigen te verpesten.
Wie doen er mee ?
doe liever aan de andere kant mee, kan ik meteen gratis een tv uitzoeken. Als er dan toch geknokt moet worden dan maar iets er aan over houden.
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 12:35   quote  deeplink  
In ieder geval 1 persoon en volgens mij heb ik meer posts in dit topic gezien van ooggetuigen die allemaal aangeven dat er niets aan de hand was ...

quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:47 schreef bollebeer het volgende:
ik was daar,echt niets aan de hand,
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:34 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

doe liever aan de andere kant mee, kan ik meteen gratis een tv uitzoeken. Als er dan toch geknokt moet worden dan maar iets er aan over houden.
???
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:34 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

doe liever aan de andere kant mee, kan ik meteen gratis een tv uitzoeken. Als er dan toch geknokt moet worden dan maar iets er aan over houden.
Zakelijk...enigszins sarcastisch bedoeld Roel?
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 januari 2012 - 13:03   quote  deeplink  
uit de bunschoter:
http://www.debunschoter.nl/scripts/edoris/edoris.dll?tem=bun_text_detail_new&doc_id=67623&webdept=2

quote:

Komst Feyenoord-hooligans loopt met sisser af

1 Reageer 0 reacties
07 januari 2012: 20:38
De vriendschappelijke wedstrijd IJsselmeervogels - Feyenoord werd ook bezocht door enkele tientallen Feyenoord-hooligans met een stadionverbod. De situatie op het voetbalveld en in het centrum was op een gegeven moment zeer dreigend, maar liep uiteindelijk met een sisser af.

De hooligans waren niet naar Spakenburg gekomen voor een leuke wedstrijd, maar hadden duidelijk verkeerde bedoelingen. Door de politie werd uit voorzorg de ME achter de hand gehouden. De politie verrichtte één aanhouding. Een 26-jarige Rotterdammer werd opgepakt wegens openlijke geweldpleging. Er zijn door de hooligans kleine vernielingen aangericht.

Gezien de dreigende situatie besloten café's en winkels op verzoek de deuren te sluiten en brak de markt een half uur eerder af.

De hooligans zijn na de wedstrijd naar een bus gedirigeerd en onder politiebegeleiding naar het station in Amersfoort vervoerd, waar ze op de trein naar Rotterdam zijn gezet.
Misschien dat de perceptie van de gemiddelde Feyenoord supporter anders is dan die van de gemiddelde journalist, want op geen enkele fan site heb ik iets gelezen over een dreigende sfeer. Als ik de verhalen over de plaatselijke derby daar hoor zijn ze daar wel erger gewent. Hierover lees je dan amper wat in de landelijke pers. Bij evenementen zijn er altijd wel groepjes die uit zijn op rottigheid, "vroeger" hoorde je daar niks over, maar zo als ik al eerder heb aangegeven als Feyenoord in Schubbekutteveen speelt en er valt een stoel om dan staat de pers al te trappelen om het verhaal op te blazen.
Zolang het niveau van de berichtgeving op het dat van het ad en de telegraaf in deze blijft (die spraken al van rellen voor er iets aan de hand was) wordt het vanzelf een "self fullfilling prophecy". Het zou me niet verbazen als de berichtgeving op de sites van ad, telegraaf en nu.nl juist bepaalde onverlaten heeft "getriggert" naar spakenburg af te reizen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 januari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Blijft natuurlijk overeind dat zelfs de kleinste vernieling/schermutseling afkeurenswaardig is.
Maar goed, elke club heeft dergelijke types in huis.

Desalniettemin heeft bepaalde pers de publieke opinie weer aardig weten te beïnvloeden. Vraasg me af waar het grootste tuig in dit geval bivakkeert.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:37 schreef tomson het volgende:

[..]

Zakelijk...enigszins sarcastisch bedoeld Roel?
een gratis tv is nooit weg hahahaha, nu ff serieus: was idd sarcastisch... beetje moraalridder oproep... Eerst geweld afkeuren wat er misschien helemaal niet is geweest of gaat komen maar dan wel een oproep doen om het recht in eigen hand te nemen en bij een volgende keer op de coolsingel een groep te vormen die met dezelfde middelen eventuele relschoppers gaat bestrijden. Daar kan ik hard om lachen, maar goed ik wist al wel langer dan vandaag dat kromme2 een moraalridder is.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 09 januari 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:34 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

doe liever aan de andere kant mee, kan ik meteen gratis een tv uitzoeken. Als er dan toch geknokt moet worden dan maar iets er aan over houden.
Ga er dan maar vanuit dat ik je in de kraag grijp en bij de politie inlever.
Dat meen ik serieus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:24 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ga er dan maar vanuit dat ik je in de kraag grijp en bij de politie inlever.
Dat meen ik serieus.
hahahaha, Roel, zet er dan ook een disclaimer onder ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wederom schandalig









0.0076620