BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wederom schandalig

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:24 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ga er dan maar vanuit dat ik je in de kraag grijp en bij de politie inlever.
Dat meen ik serieus.
maar goed dan dat Roel het niet serieus meent.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:24 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ga er dan maar vanuit dat ik je in de kraag grijp en bij de politie inlever.
Dat meen ik serieus.
ach.... ga er dan maar vanuit als wij ooit tegenover elkaar staan dat je die kans niet hebt.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 09 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 12:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik ben voor: gewoon vriendelijk aan onverlaten vragen waar de schavuiten mee bezig zijn en of ze daar onmiddellijk mee ophouden!
Precies !
en al ze niet willen luisteren: in de kraag grijpen en inleveren bij de politie, die onverlaten.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahahaha, Roel, zet er dan ook een disclaimer onder ;)
hehehehehe
de kromme2
 de kromme2 - maandag 09 januari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 13:53 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

een gratis tv is nooit weg hahahaha, nu ff serieus: was idd sarcastisch... beetje moraalridder oproep... Eerst geweld afkeuren wat er misschien helemaal niet is geweest of gaat komen maar dan wel een oproep doen om het recht in eigen hand te nemen en bij een volgende keer op de coolsingel een groep te vormen die met dezelfde middelen eventuele relschoppers gaat bestrijden. Daar kan ik hard om lachen, maar goed ik wist al wel langer dan vandaag dat kromme2 een moraalridder is.
moraalridder of niet, ik zie die Coolsingel weer wat dichterbij komen en zou het wel zo ONGELOOFLIJK KLOTE vinden als dat feestje weer wordt verpest door een stelletje onverlaten. En ga er maar vanuit dat die kans er in zit. Het zou niet de eerste keer zijn. Ik kan me er nu al over opwinden en erop verheugen dat ik er een grijp haha
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 14:36   quote  deeplink  
09-01-2012 Feyenoord baalt van berichtgeving rond benefietwedstrijd

Feyenoord heeft zich geërgerd aan berichtgeving van diverse media over vermeende grootscheepse misdragingen van supporters rond de benefietwedstrijd tegen IJsselmeervogels van afgelopen zaterdag. In diverse kranten en op websites is het hele weekend en ook vandaag nog melding gemaakt van onder meer confrontaties tussen Feyenoord-hooligans en de Mobiele Eenheid en vechtpartijen tussen supporters van Spakenburg en die van Feyenoord. Uit eigen waarneming en uit navraag bij meegereisde vertegenwoordigers van de voetbaleenheid van de politie Rotterdam-Rijnmond is gebleken dat hiervan geen sprake is geweest en dat er welgeteld sprake is van één kortstondig incident waarbij een enkele supporter is aangehouden en na later bleek onterecht.

20120109_ijsselmeervogels_rh.jpg

Genoemd incident had plaats kort voor afloop van de door Feyenoord met 2-4 gewonnen wedstrijd. Feyenoord benadrukt dat elk incident er een teveel is en dat de aanhouding daarmee ook door de club als een smetje wordt gezien op een verder in prima sfeer verlopen benefietwedstrijd die in het teken stond van kinderen met kanker.

De honderd aanwezige patiëntjes beleefden net als enkele duizenden andere bezoekers en de spelers een mooie voethalmiddag. Na afloop hebben de spelers nog volop handtekeningen uitgedeeld en zijn vele kinderen met hen op de foto gegaan. Met de benefietwedstrijd werd een mooi geldbedrag ingezameld voor het goede doelenproject.

Feyenoord heeft daar ter plekke niets dan lof voor gekregen. Wie niet aanwezig was maar puur afgaat op sommige berichten uit de media, krijgt nu geheel ten onrechte zo ongeveer de indruk dat er sprake is geweest van een veldslag in plaats van een mooi voetbalfeest. Het in sommige media geschetste beeld brengt de club en haar supporters ten onrechte in diskrediet, aldus een woordvoerder van Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door FR-Elmo --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 14:37   quote  deeplink  
dus.......
FR010VL
 FR010VL - maandag 09 januari 2012 - 14:39   quote  deeplink  
wat een gejank weer.....
kuipje
 kuipje - maandag 09 januari 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:37 schreef FR-Roel het volgende:
dus.......
Mooi toch,

Ben blij dat de media geen gelijk heeft. Veranderd overigens niets aan mijn standpunt over de relschoppers.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 januari 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 09:00 schreef Stylzz het volgende:
Waar blijven de foto's..
De beelden van die tientallen hooligans...

Ik heb 1 dikbuikige loser gezien die opgepakt was door de fashionpolice..
nogmaals, iemand?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 januari 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:42 schreef kuipje het volgende:

[..]

Mooi toch,

Ben blij dat de media geen gelijk heeft. Veranderd overigens niets aan mijn standpunt over de relschoppers.
Ben verbolgen over het feit dat de media (Telegraaf, AD) dergelijke berichten de wereld inwerpt.
Eens afwachten of er een rectificatie volgt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben verbolgen over het feit dat de media (Telegraaf, AD) dergelijke berichten de wereld inwerpt.
Eens afwachten of er een rectificatie volgt.
+1
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben verbolgen over het feit dat de media (Telegraaf, AD) dergelijke berichten de wereld inwerpt.
Eens afwachten of er een rectificatie volgt.
is niet de 1e keer, andere keren is dat ook niet gebeurt dus waarom zou het nu gebeuren? Ik zou er niet al te lang op wachten...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nogmaals, iemand?
Die paar die het verhaal kritiekloos voor waar aannamen, kun je er persoonlijk op aanspreken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 januari 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:48 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

is niet de 1e keer, andere keren is dat ook niet gebeurt dus waarom zou het nu gebeuren? Ik zou er niet al te lang op wachten...
Ha, was ook sarcastisch...
Hebben die klerelijers geen belang bij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:39 schreef FR010VL het volgende:
wat een gejank weer.....
van wie in dit geval? Dat 'gejank' kan op zoveel mensen/groeperingen betrekking hebben.
FR010VL
 FR010VL - maandag 09 januari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
als jullie er nou zo nodig wat aan willen doen

doe een oproep om op dhz of varkenoord af te spreken en gaat er wat van zeggen.

ipv te janken op internet
Balharius
 Balharius - maandag 09 januari 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 08:05 schreef legrande het volgende:
Gaat het eindelijk weer goed met de club die ik al meer dan 50 jaar trouw bezoek zijn er wederom een stel klootzakken die onze club weer door het slijk halen in Spakenburg door daar leuzen als kankerdorp en kankerjood te gaan roepen en omstanders uit te dagen en wederom vernielingen aan te richten. Het duel tegen ijsselmeervogels stond juist in het teken van kinderen die kanker hebben of hebben gehad. Thuis tegen psv stond iedereen achter elkaar voor een paar doodzieke mensen. De feyenoordspelers bezoeken vaak sophia. Wat bezield deze hooligans en waarom lopen hier nooit eens supporters bij die deze klootzakken er op aanspreken. Ik weet het zal wel altijd zo blijven maar in deze tijd wanneer ik weer met plezier naar het voetbal ga en ontzettend uitkijk naar 29 januari blijft dit voor mij toch erg negatief.
Mensen als jij zouden journalist moeten worden !!!

Ik was namelijk wel in Spakenburg en ik weet niet waar jij mensen bovenstaande dingen hebT horen zingen maar ik heb er niets meegekregen! mischien omdat het zo'n heksenketel is daar in Spakenburg. En rellen heb ik zowieso al niet gezien mischien dat er ergens wel iemand ruzie heeft gekregen maar dat kan net zo goed op de parkeerplaats bij AH o.i.d.

Oftewel het is idd. WEDEROM SCHANDALIG dat één of andere dwaas een post doet op een forum en een aantal andere dit maar weer voor waar aanneemt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:53 schreef FR010VL het volgende:
als jullie er nou zo nodig wat aan willen doen

doe een oproep om op dhz of varkenoord af te spreken en gaat er wat van zeggen.

ipv te janken op internet
ach... het is een forum..... daar kun je dit soort zaken bespreken. Maar ik ben het met je eens dat het een hoog moraalridder gehalte had bij 1.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 09 januari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:58 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ach... het is een forum..... daar kun je dit soort zaken bespreken. Maar ik ben het met je eens dat het een hoog moraalridder gehalte had bij 1.
ik zie dat in dit geval als een mooie geuzennaam.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 15:05 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

ik zie dat in dit geval als een mooie geuzennaam.
daar twijfel ik ook niet aan.
KKL
 KKL - maandag 09 januari 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Jarenlang roepen wij het al; kom op voor je supporters!
Pik het niet dat men de club in kwaad daglicht stelt door over rellen en andere nonsens te schreeuwen.
Verketter de Robert EngeIs van deze wereld tot nu toe leek men hardleers.
Zelden kwam er een reactie vanuit de club en nog zeldzamer zijn de momenten waarop men het opnam voor de eigen aanhang.
Zo ook gisteren.
In een gezellig en rustig Spakenburg vonden agenten het na de wedstrijd nodig om een groep supporters die huiswaarts keerde onverwachts te provoceren, zowel verbaal als fysiek.
Er werd één arrestatie verricht, en waar de krant zegt dat deze man nog vast zit, kunnen wij stellen dat hij inmiddels al lang en breed weer thuis is en zijn zaak geseponeerd.
Dat zegt méér dan genoeg.
Al is er niemand die ons geloofwaardig vind onze grootste vijand is het nu ook meer dan zat!
En dus mogen al die fabeltjeskrant journalisten zich wel eens achter de oren krabben!

Hulde voor de verantwoordelijke bestuursleden voor de navolgende tekst!
Vaak zijn we flink aan het schoppen tegen jullie vorm van bedrijfsvoering maar vandaag niets dan lof.
Want zo zijn wij dan ook, het is niet altijd negatief!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 16:06 schreef KKL het volgende:
Jarenlang roepen wij het al; kom op voor je supporters!
Pik het niet dat men de club in kwaad daglicht stelt door over rellen en andere nonsens te schreeuwen.
Verketter de Robert EngeIs van deze wereld tot nu toe leek men hardleers.
Zelden kwam er een reactie vanuit de club en nog zeldzamer zijn de momenten waarop men het opnam voor de eigen aanhang.
Zo ook gisteren.
In een gezellig en rustig Spakenburg vonden agenten het na de wedstrijd nodig om een groep supporters die huiswaarts keerde onverwachts te provoceren, zowel verbaal als fysiek.
Er werd één arrestatie verricht, en waar de krant zegt dat deze man nog vast zit, kunnen wij stellen dat hij inmiddels al lang en breed weer thuis is en zijn zaak geseponeerd.
Dat zegt méér dan genoeg.
Al is er niemand die ons geloofwaardig vind onze grootste vijand is het nu ook meer dan zat!
En dus mogen al die fabeltjeskrant journalisten zich wel eens achter de oren krabben!

Hulde voor de verantwoordelijke bestuursleden voor de navolgende tekst!
Vaak zijn we flink aan het schoppen tegen jullie vorm van bedrijfsvoering maar vandaag niets dan lof.
Want zo zijn wij dan ook, het is niet altijd negatief!
eens!
Henny
 Henny - maandag 09 januari 2012 - 16:16   quote  deeplink  
Het gaat "hier" te goed en "daar" te slecht, vandaar dat de aandacht van "daar" naar "hier" verlegd moet worden. In wens die incompetente bende van de telegraaf (die al een verstandelijke beperking lijken te hebben)weinig goeds en minimaal een zeer zware griep toe. Stelletje janksnavels.
Henny
 Henny - maandag 09 januari 2012 - 16:16   quote  deeplink  
P.s. voor wie me gemist heeft.............. I'm back.
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:21 schreef kuipje het volgende:

[..]

Dus je bent het niet helemaal eens met zijn post :P

Els bij deze dan maar zand erover? Ik zal proberen in mijn volgende posts duidelijker aan te geven dat ik wel een kant kies, als jij dan probeert alle posts iets minder letterlijk te nemen? Kunnen we in ieder geval lekker door discussieren en de wereld met zn allen beter maken.

Altijd leuk toch? ;)
Doen we. Maar er hoeft van mij geen zand over. Verschil van mening is altijd prettig. Dan komt de mensheid misschien toch nog vooruit.
soccer
 soccer - maandag 09 januari 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 10:33 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een stakker ben je toch. Kom een keer op T staan, zie je het met je eigen ogen. Waarom durf jij niet gewoon iemand op zijn gedrag aan te spreken? Laf?
Het is namelijk niet bijzonder, een ander aanspreken op ongewenst gedrag, een vriendin van mij doet dat ook. Een vriend ook. Jammer dat jij het zo bijzonder vindt. Zegt veel over je. De oprechte wegloper, misschien?
Nou Els ik heb ooit een paar jongens aangesproken op hun gedrag(vielen een meisje lastig) Heb ik toch wel heel wat klappen opgelopen en geluk gehad dat mijn broer en 2 vrienden terug kwamen omdat ik zolang wegbleef. Dan ben ik nog niet bang en kan mijn mannetje staan. Alleen wat sommige gebruiken die voelen echt niets meer. Dus ik kan wel begrijpen dat sommige mensen niets meer zeggen of doen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Tja het leven en samenleving zou mooi zijn als iedereen elkaar zou durven aanspreken op zijn gedrag.maar zou dit ook lukken met iemand die vol pillen zit.Ik denk het niet.
Ik wacht nu op een aanklacht door Feyenoord tegen de Telegraaf.Kan ik staven of iedereen de waarheid heeft gesproken en er echt niets gebeurd is aldaar.
Maar ik zie op de media )computer nog geen officieel bericht .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 januari 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Wordt weer sisssss...Een aflopende sisser.
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 20:53 schreef soccer het volgende:

[..]

Nou Els ik heb ooit een paar jongens aangesproken op hun gedrag(vielen een meisje lastig) Heb ik toch wel heel wat klappen opgelopen en geluk gehad dat mijn broer en 2 vrienden terug kwamen omdat ik zolang wegbleef. Dan ben ik nog niet bang en kan mijn mannetje staan. Alleen wat sommige gebruiken die voelen echt niets meer. Dus ik kan wel begrijpen dat sommige mensen niets meer zeggen of doen.
Je moet het natuurlijk ook wel aardig brengen ;-)
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 21:04 schreef piet de paler het volgende:
Tja het leven en samenleving zou mooi zijn als iedereen elkaar zou durven aanspreken op zijn gedrag.maar zou dit ook lukken met iemand die vol pillen zit.Ik denk het niet.
Ik wacht nu op een aanklacht door Feyenoord tegen de Telegraaf.Kan ik staven of iedereen de waarheid heeft gesproken en er echt niets gebeurd is aldaar.
Maar ik zie op de media )computer nog geen officieel bericht .
Je hebt de officiële reactie van Feyenoord kunnen lezen in een post van Roel.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 januari 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Misschien wel eens een goede actie voor een thuis wedstrijd, spandoekjes voor heren van de pers.....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 21:16 schreef hotjumper het volgende:
Misschien wel eens een goede actie voor een thuis wedstrijd, spandoekjes voor heren van de pers.....
Ja, en bekers drinken naar de fotografen zoals vroeger.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 21:12 schreef Els het volgende:

[..]

Je hebt de officiële reactie van Feyenoord kunnen lezen in een post van Roel.
Ik ga lezen
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 09 januari 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Heb hem gepost naar de Volkskrant en het AD
TonJ
 TonJ - maandag 09 januari 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Was bij de wedstrijd, maar stond niet bij de Feyenoordsupporters, omdat zij veel later arriveerden! Ik heb eerst nog de wedstrijd gezien die gespeeld wer door 2 G elftallen, en werd gefloten door Wim van Hanegem! Zijn ook na de wedstrijd nog een tijd op het veld geweest, en zijn daarna nog gezellig de kantine van Ijsselmeervogels ingeweest.Wij hebben niets gemerkt van relletjes. Het was een bewogen dag, waar Feyenoord veel goodwill heeft gekweekt bij de patienten waar de wedstrijd voor werd gespeeld!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 januari 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:15 schreef TonJ het volgende:
Was bij de wedstrijd, maar stond niet bij de Feyenoordsupporters, omdat zij veel later arriveerden! Ik heb eerst nog de wedstrijd gezien die gespeeld wer door 2 G elftallen, en werd gefloten door Wim van Hanegem! Zijn ook na de wedstrijd nog een tijd op het veld geweest, en zijn daarna nog gezellig de kantine van Ijsselmeervogels ingeweest.Wij hebben niets gemerkt van relletjes. Het was een bewogen dag, waar Feyenoord veel goodwill heeft gekweekt bij de patienten waar de wedstrijd voor werd gespeeld!
Mooi en geruststellend bericht...

Ik heb me mooi in het OOtje laten nemen door het Amsterdams suffertje...
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:15 schreef TonJ het volgende:
Was bij de wedstrijd, maar stond niet bij de Feyenoordsupporters, omdat zij veel later arriveerden! Ik heb eerst nog de wedstrijd gezien die gespeeld wer door 2 G elftallen, en werd gefloten door Wim van Hanegem! Zijn ook na de wedstrijd nog een tijd op het veld geweest, en zijn daarna nog gezellig de kantine van Ijsselmeervogels ingeweest.Wij hebben niets gemerkt van relletjes. Het was een bewogen dag, waar Feyenoord veel goodwill heeft gekweekt bij de patienten waar de wedstrijd voor werd gespeeld!
Goed om te lezen TonJ !
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:15 schreef TonJ het volgende:
Was bij de wedstrijd, maar stond niet bij de Feyenoordsupporters, omdat zij veel later arriveerden! Ik heb eerst nog de wedstrijd gezien die gespeeld wer door 2 G elftallen, en werd gefloten door Wim van Hanegem! Zijn ook na de wedstrijd nog een tijd op het veld geweest, en zijn daarna nog gezellig de kantine van Ijsselmeervogels ingeweest.Wij hebben niets gemerkt van relletjes. Het was een bewogen dag, waar Feyenoord veel goodwill heeft gekweekt bij de patienten waar de wedstrijd voor werd gespeeld!
Kijk, en daar doe je het dus voor. Fijn dat je dit gepost hebt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 22:15 schreef TonJ het volgende:
Was bij de wedstrijd, maar stond niet bij de Feyenoordsupporters, omdat zij veel later arriveerden! Ik heb eerst nog de wedstrijd gezien die gespeeld wer door 2 G elftallen, en werd gefloten door Wim van Hanegem! Zijn ook na de wedstrijd nog een tijd op het veld geweest, en zijn daarna nog gezellig de kantine van Ijsselmeervogels ingeweest.Wij hebben niets gemerkt van relletjes. Het was een bewogen dag, waar Feyenoord veel goodwill heeft gekweekt bij de patienten waar de wedstrijd voor werd gespeeld!
Mooi Ton.
soccer
 soccer - maandag 09 januari 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 21:11 schreef Els het volgende:

[..]

Je moet het natuurlijk ook wel aardig brengen ;-)
Je hebt gelijk ,allen ik heb niet zo'n liefelijk stemmetje. Dus denken mensen gauw dat ik boos ben. Misschien moet ik daar toch eens op oefenen.
Zoiets in de trant van "zouden jullie aub willen stoppen met het lastig vallen vam die jonge dame. Volgens mij vindt ze het niet leuk." Zal ik de volgende keer proberen. En jouw het resultaat mededelen;-)
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 23:07 schreef soccer het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ,allen ik heb niet zo'n liefelijk stemmetje. Dus denken mensen gauw dat ik boos ben. Misschien moet ik daar toch eens op oefenen.
Zoiets in de trant van "zouden jullie aub willen stoppen met het lastig vallen vam die jonge dame. Volgens mij vindt ze het niet leuk." Zal ik de volgende keer proberen. En jouw het resultaat mededelen;-)
Een zacht woord keert de grimmigheid af.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 09 januari 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Hatelijk!
Els
 Els - maandag 09 januari 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Op wie reageer je? Of vind je het hele topic hatelijk?
FR-Han
 FR-Han - maandag 09 januari 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 14:53 schreef FR010VL het volgende:
als jullie er nou zo nodig wat aan willen doen

doe een oproep om op dhz of varkenoord af te spreken en gaat er wat van zeggen.

ipv te janken op internet
gotver watken jij zeiken man! moraal riddert en betwetert in een!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 23:16 schreef FR-Han het volgende:

[..]

gotver watken jij zeiken man! moraal riddert en betwetert in een!
+10
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 10 januari 2012 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 21:51 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik ga lezen
Zo'n lap tekst is het niet. Misschien kun je ons nu ook vertellen waar jouw bron vandaan komt?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 januari 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Ik mag dan een oude zeur zijn.maar de Telegraaf heeft nog steeds niets terug genomen van zijn stukje.
Dus eenzijdige Telegraaf lezers vinden ons nog steeds tuig.
En ik blijf erbij dat ik nog steeds aan de ene kant hoop dat we europees voetbal spelen ,maar aan de andere kant...........
Ik wacht af of er een rectificatie komt,en dat kan heel simpel als de Politie en het bestuur van de Ijselmeer vogels er op aan dringen dan gebeurt dat ook.
Maar nogmaals als je er niet geweest bent zoals ik is de trend alweer gezet
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - dinsdag 10 januari 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 16:16 schreef Henny het volgende:
P.s. voor wie me gemist heeft.............. I'm back.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 januari 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Heden avond waren er weer tienduizenden hooligans onderweg op de nederlandse wegen.......

Wees gerust media, ze waren gewoon op weg naar huis van hun werk.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wederom schandalig









0.0079631