BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wederom schandalig

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 januari 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 19:19 schreef hotjumper het volgende:
Heden avond waren er weer tienduizenden hooligans onderweg op de nederlandse wegen.......

Wees gerust media, ze waren gewoon op weg naar huis van hun werk.....
Telegraaf gelezen?
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - dinsdag 10 januari 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Zoals zo vaak worden we weer in een kwaad daglicht gezet. Het word echt tijd dat de telegraaf NIET MEER IN ONZE MOOIE KUIP MAG KOMEN .laten ze lekker bericht doen over de grote poel des verderfs er valt nog genoeg over te schrijven.
Maximus
 Maximus - dinsdag 10 januari 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Heb gepost bij dat artikel over vrouwen en kinderen die gratis naar het grootste bordeel van amsterdam mogen op telegraaf. kijken of ie geplaatst wordt..
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 10 januari 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Een rotstreek van een super...
http://www.pinguinpablo.nl/plaatjes/215
tomson
 tomson - woensdag 11 januari 2012 - 22:53   quote  deeplink  
Gezien op twitterbalk Pownews: ijsselmeervogels onstemd over "overdreven kamervragen rellende Feyenoordfans" kamervragen? Wtf?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 januari 2012 - 23:00   quote  deeplink  
IJsselmeervogels ontstemd over Kamervragen
Gepubliceerd op 11 januari 12, 20:00 Laatst bijgewerkt op 11 januari 12, 21:44
SPAKENBURG - IJsselmeervogels heeft ontstemd gereageerd op het feit dat er woensdag Kamervragen zijn gesteld naar aanleiding van 'rellen' rondom de wedstrijd tegen Feyenoord van afgelopen zaterdag.

De PvdA-fractie in de Tweede Kamer reageerde op een artikel in De Telegraaf onder de kop: Voetbaltuig verstoort wedstrijd voor zieken. Op basis van de berichten in De Telegraaf stelde de PvdA woensdag negen Kamervragen aan de ministers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Edith Schippers, en van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten.

Bij de Thomas Memorial, waarbij Feyenoord belangeloos meewerkte aan het inzamelen van geld voor kinderen die kanker hebben, waren een paar kleine opstootjes, veroorzaakt door Rotterdamse hooligans.

Maar de schade beperkte zich tot een kapotte toiletspiegel op het complex van Vogels en een actie van de politie toen Feyenoord-fans het dorp in wilden trekken. Daarbij werd één man aangehouden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 januari 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Telegraaf als bron voor Kamervragen. Lachwekkend.
tomson
 tomson - woensdag 11 januari 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
IJsselmeervogels ontstemd over Kamervragen
Gepubliceerd op 11 januari 12, 20:00 Laatst bijgewerkt op 11 januari 12, 21:44
SPAKENBURG - IJsselmeervogels heeft ontstemd gereageerd op het feit dat er woensdag Kamervragen zijn gesteld naar aanleiding van 'rellen' rondom de wedstrijd tegen Feyenoord van afgelopen zaterdag.

De PvdA-fractie in de Tweede Kamer reageerde op een artikel in De Telegraaf onder de kop: Voetbaltuig verstoort wedstrijd voor zieken. Op basis van de berichten in De Telegraaf stelde de PvdA woensdag negen Kamervragen aan de ministers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Edith Schippers, en van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten.

Bij de Thomas Memorial, waarbij Feyenoord belangeloos meewerkte aan het inzamelen van geld voor kinderen die kanker hebben, waren een paar kleine opstootjes, veroorzaakt door Rotterdamse hooligans.

Maar de schade beperkte zich tot een kapotte toiletspiegel op het complex van Vogels en een actie van de politie toen Feyenoord-fans het dorp in wilden trekken. Daarbij werd één man aangehouden.
1 kamervraag kost geloof ik iets meer dan 3500 euro, tel maar uit.....
MMM
 MMM - woensdag 11 januari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
PvdA, achja..
tomson
 tomson - woensdag 11 januari 2012 - 23:09   quote  deeplink  
Linkse hobby's?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 januari 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 23:07 schreef tomson het volgende:

[..]

ik had niet alles geplakt,beetje dom maar alsnog het hele verhaal,4000 euro

1 kamervraag kost geloof ik iets meer dan 3500 euro, tel maar uit.....
IJsselmeervogels ontstemd over Kamervragen
Gepubliceerd op 11 januari 12, 20:00 Laatst bijgewerkt op 11 januari 12, 21:44
SPAKENBURG - IJsselmeervogels heeft ontstemd gereageerd op het feit dat er woensdag Kamervragen zijn gesteld naar aanleiding van 'rellen' rondom de wedstrijd tegen Feyenoord van afgelopen zaterdag.

De PvdA-fractie in de Tweede Kamer reageerde op een artikel in De Telegraaf onder de kop: Voetbaltuig verstoort wedstrijd voor zieken. Op basis van de berichten in De Telegraaf stelde de PvdA woensdag negen Kamervragen aan de ministers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Edith Schippers, en van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten.

Bij de Thomas Memorial, waarbij Feyenoord belangeloos meewerkte aan het inzamelen van geld voor kinderen die kanker hebben, waren een paar kleine opstootjes, veroorzaakt door Rotterdamse hooligans.

Maar de schade beperkte zich tot een kapotte toiletspiegel op het complex van Vogels en een actie van de politie toen Feyenoord-fans het dorp in wilden trekken. Daarbij werd één man aangehouden.

Vogels-voorzitter Peter van Diermen is verontwaardigd omdat de PvdA heeft gehandeld op basis van 'overdreven verhalen in de media'. Hij zegt: ,,Niemand uit de Tweede Kamer heeft contact met onze club opgenomen om te vragen wat er nou eigenlijk is gebeurd. Men is blind achter de opgezwollen verhalen uit De Telegraaf aangegaan. Ik geloof dat Kamervragen 4000 euro per stuk kosten. Die negen keer 4000 euro hadden ze beter kunnen doneren aan de Kanjerketting.''
tomson
 tomson - woensdag 11 januari 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Had wel eens gelezen 3500. Maar ja,inflatie he? Groot gelijk dat geld had beter gelijk naar de kanjerketting kunnen gaan. Belachelijk gewoon. Moesten zich diep schamen,stelletje hypocrieten.
LaSpliff
 LaSpliff - woensdag 11 januari 2012 - 23:52   quote  deeplink  
Nadat ik vernam dat de pvda kamervragen had gesteld omtrent de wedstrijd tegen Ijsselmeervogels kon ik het niet laten om een mailtje richting de pvda te sturen:

Geachte heer Marcouch,

Ik stuur deze mail naar aanleiding van de Kamervragen die u heeft gesteld rondom de benefietwedstrijd Ijsselmeervogels Feyenoord. Zoals u zelf inmiddels wel weet is er helemaal niets ernstigs gebeurd rond deze wedstrijd, sterker nog: het was één groot voetbalfeest. Maar Feyenoord en haar supporters moet en zal door onze nationale media en politiek in een kwaad daglicht worden gesteld, althans zo lijkt het.
Mijn suggestie voor uw volgende Kamervragen:
Gisteren (10-01-2012) werd bekend dat er plannen zijn om een film te maken over het bombardement van 10 mei 1940 door de Duitsers op Rotterdam.
Vandaag verscheen op de site van de harde kern van onze amsterdamse vrienden (www.afca.nl) het volgende bericht:

http://www.afca.nl/nieuws/open-sollicitatie/ (copy/paste werkt helaas niet op deze site)

Dit is niet de eerste keer dat deze site danwel groepering zich op dergelijke wijze uitlaat. Ik refereer aan de t-shirts (bommen op Rotterdam) die een aantal seizoenen geleden te bestellen waren rondom de wedstrijd Feyenoord ajaks, en zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen.
Als er in De Kuip iets over joden wordt geroepen staat het hele land weer op zijn achterste poten, terwijl men in Rotterdam alléén de link legt naar ajaks en geenszins refereert aan de Tweede Wereldoorlog. De ajacieden noemen zichzelf tenslotte joden, hebben Israëlische vlaggen in het stadion hangen enz. Maar een reactie op dit soort smakeloze acties zoals die van vandaag zie of hoor ik niet.
Laat ook in dit geval zien dat u ballen heeft en ga ook hiermee in de Tweede Kamer aan de slag. Eerlijk gezegd verwacht ik er weinig van, schijnbaar is alles wat er uit onze hoofdstad komt heilig

Met vriendelijke groet,

Arne W.
LaSpliff
 LaSpliff - woensdag 11 januari 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Het antwoord kwam zo'n drie kwartier later:

Beste W.

Dank voor uw emailbericht. Ik begrijp uw boosheid. die moet mijnsinzien gericht zijn op de supporters die er elke keer weer een zooitje van maken door crimineelgedrag. De kamervragen hebben uiteraard ook die functie. De vragen worden gesteld aan de minister met het verzoek de kamer te informeren over wat waar is van de berichtgeving en wat er vervolgens tegen te doen etc etc...

Wij beogen ook het voetbal en de voetbalsupporters die deugen te verdedigen door diegenen die niet deugen aan te pakken. De antwoorden van de minister kunnen dus ook rechtzetten wat er in de media evt. verkeerd is gesuggereerd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zal mijn collega die woordvoerder sport informeren over uw email.

Vriendelijke groeten
Ahmed Marcouch
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 januari 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Wellicht een idee de kamer een keer te gaan spammen
Maximus
 Maximus - donderdag 12 januari 2012 - 04:47   quote  deeplink  
Laat die homo eerst eens een cursus nederlands gaan volgen... Tijd voor een email-bombardement?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 januari 2012 - 04:55   quote  deeplink  
Moet hij aan de minister ook vragen hoe hij moet neuken?
LaSpliff
 LaSpliff - donderdag 12 januari 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 04:55 schreef hotjumper het volgende:
Moet hij aan de minister ook vragen hoe hij moet neuken?
+1
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
maar ja ,in de verklaring van FR 12 staat toch waar ik bang voor was.......
waar rook was ..........
wij gingen europa in wij gingen europa in......zolang dat soort mensen er zijn weet ik niet of ik zo blij ben als we europa in mogen,nog een stunt in europa (verleden)en de ploeg is dood ,willen we dat of steken we nog steeds onze koppies in het zand.en roepen we in keer ach er is niets gebeurd ,en naderhand wir habeb es nicht gewusst.En al zijn het maar een tiental in nederland (vriendschappelijke wedstrijd) dit kan ons de kop kosten in een eufa wedsstrijd of niet ????????
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - donderdag 12 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 21:56 schreef piet de paler het volgende:
maar ja ,in de verklaring van FR 12 staat toch waar ik bang voor was.......
waar rook was ..........
wij gingen europa in wij gingen europa in......zolang dat soort mensen er zijn weet ik niet of ik zo blij ben als we europa in mogen,nog een stunt in europa (verleden)en de ploeg is dood ,willen we dat of steken we nog steeds onze koppies in het zand.en roepen we in keer ach er is niets gebeurd ,en naderhand wir habeb es nicht gewusst.En al zijn het maar een tiental in nederland (vriendschappelijke wedstrijd) dit kan ons de kop kosten in een eufa wedsstrijd of niet ????????
doomdenker
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 januari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 21:58 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

doomdenker
vertrouw jij op een goede afloop dan ? ik was helaas bij alle wedstrijden uit en thuis waar het fout ging.Is er wat veranderd dan ?
Els
 Els - donderdag 12 januari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 21:56 schreef piet de paler het volgende:
maar ja ,in de verklaring van FR 12 staat toch waar ik bang voor was.......
waar rook was ..........
wij gingen europa in wij gingen europa in......zolang dat soort mensen er zijn weet ik niet of ik zo blij ben als we europa in mogen,nog een stunt in europa (verleden)en de ploeg is dood ,willen we dat of steken we nog steeds onze koppies in het zand.en roepen we in keer ach er is niets gebeurd ,en naderhand wir habeb es nicht gewusst.En al zijn het maar een tiental in nederland (vriendschappelijke wedstrijd) dit kan ons de kop kosten in een eufa wedsstrijd of niet ????????
Misschien moet je een keer in de echte wereld gaan kijken?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 januari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 22:03 schreef piet de paler het volgende:

[..]

vertrouw jij op een goede afloop dan ? ik was helaas bij alle wedstrijden uit en thuis waar het fout ging.Is er wat veranderd dan ?
Het klinkt wel negatief van je maar kan je geen ongelijk geven, denk dat niemand je kan toezeggen dat er iets veranderd zou zijn.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 januari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 22:04 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer in de echte wereld gaan kijken?
Pardon Els echte wereld ?
Els
 Els - donderdag 12 januari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 22:09 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Pardon Els echte wereld ?
Ja, Piet, de echte wereld. Je zegt dat je van alles hebt meegemaakt, maar reageert nogal overdreven op het eerste de beste vechtpartijtje. Nogmaals, het is nooit goed als mensen elkaar slaan, ik kan zelfs betogen het mensen geen ruzie moeten zoeken. Maar al die principes voorkomen niet dat er weleens wat gebeurt. Dat is dan geen ramp, maar gewoon fact of life. Geen reden om te gaan lopen angsthazen over Europese wedstrijden.
Self-fullfilling prophecy komt bij mij op, en het citaat van Nicolaas Beets: De mens lijdt vaak het meest, van het lijden dat hij vreest, doch nimmer op komt dagen.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2012 door Els --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 januari 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 22:16 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, Piet, de echte wereld. Je zegt dat je van alles hebt meegemaakt, maar reageert nogal overdreven op het eerste de beste vechtpartijtje. Nogmaals, het is nooit goed als mensen elkaar slaan, ik kan zelfs betogen het mensen geen ruzie moeten zoeken. Maar al die principes voorkomen niet dat er weleens wat gebeurt. Dat is dan geen ramp, maar gewoon fact of life. Geen reden om te gaan lopen angsthazen over Europese wedstrijden.
Self-fullfilling prophecy komt bij mij op, en het citaat van Nicolaas Beets: De mens lijdt vaak het meest, van het lijden dat hij vreest, doch nimmer op komt dagen.....
Misschien weet ik daarom wel zo goed wat er kan gebeuren .En wat mensen toe in staat zijn.
en begrijp ik ben niet thuis en krijg alles mee vanuit de media.
Els
 Els - donderdag 12 januari 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 22:20 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Misschien weet ik daarom wel zo goed wat er kan gebeuren .En wat mensen toe in staat zijn.
en begrijp ik ben niet thuis en krijg alles mee vanuit de media.
Misschien had je de verklaring van Feyenoord over het gebeuren ook in de media moeten lezen. En de communicatie van de club moeten vertrouwen. En er mee stoppen de club verder schade toe te brengen met deze volkomen overbodige discussie.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 januari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
O.K ik zal het er noooit meer over hebben.
Els
 Els - donderdag 12 januari 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2012 - 22:37 schreef piet de paler het volgende:
O.K ik zal het er noooit meer over hebben.
Hahaha, da's nou ook weer niet nodig. Gewoon, alleen maar als we het verdienen.
it,s me
 it,s me - zaterdag 14 april 2012 - 08:32   quote  deeplink  
ik ben er geweest en het viel allemaal wel mee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wederom schandalig









0.0090701