|
|
adriu
|
|
|
quote: je bent wel door geslagen met je Ajax. maar je kan wel eens gelijk krijgen . psv en az en twente zijn helemaal uit vorm! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: nou ik denk het is al gespeeld Ajax is en wort weer kampioen! en dar kan renatobos niets meer aan doen!!! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
huil nou niet renatobos! over een jaar of 5 wort azje ook wel weer een x kampioen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 21:25 schreef adriu het volgende:huil nou niet renatobos! over een jaar of 5 wort azje ook wel weer een x kampioen! Voor Renatobos hoeft AZ de volgende 100 jaar geen kampioen te worden hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 21:25 schreef adriu het volgende:huil nou niet renatobos! over een jaar of 5 wort azje ook wel weer een x kampioen! als ze verliezen hoor je ze niet en als ze eens wat winnen hebben ze weer de grootste bek echt bijlmergevallen....
je weet diep in je hart ook wel dat bijlmer het niet verdient geef maar toe.want ze hebben meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld en scheidsrechters meegehad en andere clubs die alles zo ineens weggeven net als vorig jaar.ik bedoel maar te zeggen de bijlmer kan niks op eigen kracht dat weet je zelf ook diep in je nephart toch?hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 22:25 schreef TheMenace het volgende:[..] als ze verliezen hoor je ze niet en als ze eens wat winnen hebben ze weer de grootste bek echt bijlmergevallen.... je weet diep in je hart ook wel dat bijlmer het niet verdient geef maar toe.want ze hebben meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld en scheidsrechters meegehad en andere clubs die alles zo ineens weggeven net als vorig jaar.ik bedoel maar te zeggen de bijlmer kan niks op eigen kracht dat weet je zelf ook diep in je nephart toch?hahaha En zo is het mr net.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joden, kaasjoden het is allemaal niks.. |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
woensdag weten we wie kampioen is!!! heb ik toch gelijk!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door ajaxkampioen 2012 -- |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote: (Renatobos) nou ik zou zeggen tot over 100 jaar!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 april 2012 door ajaxkampioen 2012 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gelukkig snap je er geen moer van he? Blijven opletten in de klas hoor! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: als wij, feyenoord nou kampioen worden kom jij het dan met je 020 sjaaltje vieren bij ons op de coolsingel? dan kan je dat nogeen keer zeggen tegen alle feestvierende feyenoorders met een echt voetbal hart. misschien leer je daar iets van ipv de internet held uit te hangen op een forum. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: (ajaxkampioen 2112) Tot dan.. |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote: ok af geproken de eerste 100 jaar az geen kampioen! |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 22:25 schreef TheMenace het volgende:[..] als ze verliezen hoor je ze niet en als ze eens wat winnen hebben ze weer de grootste bek echt bijlmergevallen.... je weet diep in je hart ook wel dat bijlmer het niet verdient geef maar toe.want ze hebben meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld en scheidsrechters meegehad en andere clubs die alles zo ineens weggeven net als vorig jaar.ik bedoel maar te zeggen de bijlmer kan niks op eigen kracht dat weet je zelf ook diep in je nephart toch?hahaha is wel knap dat de slechste ploeg kampioen wort!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk niet dat AZ kampioen word..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2012 - 15:12 schreef pat het volgende:[..] als wij, feyenoord nou kampioen worden kom jij het dan met je 020 sjaaltje vieren bij ons op de coolsingel? dan kan je dat nogeen keer zeggen tegen alle feestvierende feyenoorders met een echt voetbal hart. misschien leer je daar iets van ipv de internet held uit te hangen op een forum. Als themance dan even het feestje bij ajax komt vieren met zn feyenoord sjaaltje houd hij miss ook eens zn grote mond.Kijk hoe die gast post dan.Heeft het alleen maar over bijlmer dit bijlmer dat.En het is onterecht als ajax kampioen word.Is niet waar degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat is de terechte kampioen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
is toch zielig voor een paar mensen hier! Ajax is nu 99.7% kampioen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Successupportertje is er ook weer |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote: (domdom) ben al meer dan 60 jaar lid van Ajax!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door ajaxkampioen 2012 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
je bent en blijft een kneus |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: en dat al meer dan 60 jaar |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote: maar wel een kneus die kampioen is en wort!!!!!! |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote: over psv praten we niet meer!!! 37.000.000 in versteren in gemeenschap geld! en nog niets!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2012 - 18:55 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:[..] over psv praten we niet meer!!! 37.000.000 in versteren in gemeenschap geld! en nog niets!! mr wel reageren ouwe homofiel.. en we hebben de beker |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote: beker? die schenk ik je van harte! is nog kapot ook! ha ha |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
mag de club met de meeste punten kampioen worden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: verrek je niks ouwe jood |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: ( infamous) is niet netjes iemand uitschelden voor homofiel? je moet wel tegen je verlies kunnen. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2012 - 21:48 schreef adriu het volgende:[..] ( infamous) is niet netjes iemand uitschelden voor homofiel? je moet wel tegen je verlies kunnen. dat neemt niet weg dat t n ouwe homofiel is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wort... Tijd voor spellingscontrole kneus |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
(domdom)kan je niets anders verzinnen! |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
(domdom)je moet ook tegen je verlies kunnen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door ajaxkampioen 2012 -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahaha
je kan ook niet anders verwachten van bijlmers hehehe allemaal analfabeten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: jij en ik spelen niet mee anders had ik allang gehakt van je gemaakt!wees blij dat er een scherm tussenzit!
net of jullie tegen je verlies kunnen jankerds! hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De dom dom staat in utrecht utrecht |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
7 jaar wilde ze het niet over voetbal hebben en nu zijn ze weer supporter |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 13:10 schreef TheMenace het volgende:[..] jij en ik spelen niet mee anders had ik allang gehakt van je gemaakt!wees blij dat er een scherm tussenzit! net of jullie tegen je verlies kunnen jankerds! hahahaha Whahahahahahahaha.LOL.TheMenace internet hooligan. |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
zegt de Psv.er tegen een az.er heb je het al gehoord ? Ajax wort kampioen! ach zegt de az.er niets bijzonders Ajax wort elk jaar kampioen!! en nu een slot je er op! wand kampioen kan az toch niet meer worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door ajaxkampioen 2012 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
f-side
|
|
|
az 13 punten voor ajax met de schaal er van door |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goed vasthouden hè.. |
|
|
|
|
410
|
|
|
het moet jullie pijn doen dan, dat ajax kampioen word! jullie zijn er nameljk erg mee bezig |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2012 - 22:04 schreef albert ten vrijde het volgende:[..] plus het is volgens mij verboden in correcte formatie te geven, hierbij een waarschuwing.. kijk naar mijn naam en waar we staan! |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
Ajax 97% az2% twente1% psv0%! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 12:56 schreef 410 het volgende:het moet jullie pijn doen dan, dat ajax kampioen word! jullie zijn er nameljk erg mee bezig Onzin jullie dringen het op, maar net hoe je er tegen aan kijkt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
Bij een muur..? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: idd Bos ze kruipen weer overal onder vandaan en als t mis gaat zijn ze op vakantie |
|
|
|