|
|
Gilles
|
|
|
Wie denken jullie dat de Afrika Cup gaat winnen? Met Karim hebben we alleen invloed bij Marokko. Ik denk dat Ivoorkust de Cup gaat winnen.
Wie weet lopen er nog wel wat talenten rond bij de kleinere landen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Marokko kan me niet snel genoeg uitgeschakeld worden ... Karim weer terug tenminste. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er speelt een Feyenoord bij Marokko dat weer in de Afrika Cup speelt... oh.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Iemand ook een tante in Marokko? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan dit jaar zomaar n afrikaans land zijn |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Ongetwijfeld dat er een noord afrikaans land gaat winnen. Inzicht onbreekt nog steeds bij de (meeste) zuiderlijkere landen. Opportunistisch voetbal haalt het nou eenmaal bijna nooit. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
weg met deze bontkragen vuilnis topic!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wat maakt 't uit...
Ik hoop dat áls Marokko ver komt, dat ze dan ook winnen.. is ie tenminste daar niet voor niets naar toe gegaan..
Ghana verdiende tijdens het WK veel meer tegen die irritante uruguay en Suarlet, dus doe dan toch maar Ghana!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Het kan mij serieus allemaal gestolen worden daar haha. Enige die ik het gun is onze mocro. Ivoorkust ook leuk team |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2012 - 23:49 schreef Beempjerotterdam het volgende:Het kan mij serieus allemaal gestolen worden daar haha. Enige die ik het gun is onze mocro. Ivoorkust ook leuk team Die gun ik het dus, Ivoorkust, Marokko er gelijk het liefst uit! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Idd, jij snapt hem. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2012 - 23:41 schreef de flh het volgende:Wat maakt 't uit... Ik hoop dat áls Marokko ver komt, dat ze dan ook winnen.. is ie tenminste daar niet voor niets naar toe gegaan.. Ghana verdiende tijdens het WK veel meer tegen die irritante uruguay en Suarlet, dus doe dan toch maar Ghana!! anti feyenoordert!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wil Karim gauw terug, marokko gauw eruit. Beste voor Feyenoord gewoon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarom?
Ik gun het elk land. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Het intereseert me geen ene FOK! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is een beetje t zelfde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat het beste land mag winnen, maar ik wil Karim gewoon zo snel mogelijk terughebben bij Feyenoord dus daarom maar gelijk eruit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik gun het Libye, Syrië of Egypte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, en met welke reden Henk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hebben al een lastig jaar achter de rug. Volken daar kunnen wel nationale trots gebruiken. Verder vind ik de Hutus en de Tutsis ook gevaarlijke outsiders. Om over de tosties nog maar te zwijgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 17:20 schreef FR-Henk het volgende:Hebben al een lastig jaar achter de rug. Volken daar kunnen wel nationale trots gebruiken. Verder vind ik de Hutus en de Tutsis ook gevaarlijke outsiders. Om over de tosties nog maar te zwijgen. Fc hutu vs tutsi united. (met machetes) XD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 17:20 schreef FR-Henk het volgende:Hebben al een lastig jaar achter de rug. Volken daar kunnen wel nationale trots gebruiken. Verder vind ik de Hutus en de Tutsis ook gevaarlijke outsiders. Om over de tosties nog maar te zwijgen. Nobele kijk op de deelnemers van je Henk, denk echter dat de tostie 's het niet gaan maken op de africa cup want die hebben nog geen kaas gegeten van voetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nobele kijk op de deelnemers van je Henk, denk echter dat de tostie 's het niet gaan maken op de africa cup want die hebben nog geen kaas gegeten van voetbal. Daar heb jij weer een punt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Toch apart, afrikanen die hard hun best doen om de afrika cup in de hoop dan goed verkocht te worden..... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Han