BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gouden tijden in aantocht!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Ik vind dat Martin v.Geel erg goed bezig is en ik denk dat er weer gouden tijden gaan aanbreken in de Kuip.
Ik vind dat v.Geel de pijlen op de juiste transfervrije spelers richt en dat hij met de contracten van potentievolle spelers hetzelfde doet.
Dit beleid met een terugkomst van Drenthe en Kuyt binnen twee jaar maken straks van Feyenoord weer de ploeg die ze moeten verslaan voor het kampioenschap.
Brand maar los want dit zal wel verschillende reacties op roepen!
KKL
 KKL - woensdag 11 januari 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Prima...dromen mag altijd!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 12:54 schreef KKL het volgende:
Prima...dromen mag altijd!
Mits het inderdaad ook zo is dat Feyenoord weer financieel gezond word natuurlijk!
Er is in ieder geval genoeg potentie om weer een echte topclub te worden!
jjh
 jjh - woensdag 11 januari 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Ik denk niet dat we te hoge verwachtingen moeten hebben. Helaas is de Nederlandse competitie de laatste jaren erg veranderd. In het heden gaan spelers niet alleen meer naar de grote drie (Feyenoord, Ajax en PSV) maar doen ook FC Twente en AZ mee en in mindere mate clubs als SC Heerenveen en Vitesse. De tijden dat de drie grote clubs om het kampioenschap streden zijn in mijn ogen definitief voorbij. We zijn een competitie geworden waar talenten zich kunnen ontwikkelen en na een jaar of 2 a 3 een stap hogerop willen. Alles leuk en aardig maar ik denk niet dat Feyenoord de te kloppen club zal zijn. Spelers komen en gaan en zo zal dat ook bij de andere clubs zijn. We mogen dromen maar ik denk dat we niet moeten overdrijven en met beide beentjes o pde grond moeten blijven. Te vaak hebben we in het verleden gedacht aan een kampioenschap en te vaak zijn we hierin teleurgesteld. We moeten eerst maar eens naar de volgende wedstrijd kijken. Dromen mag natuurlijk altijd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 januari 2012 - 13:11   quote  deeplink  
De provincie clubjes zijn geen blijverdjes. Ze kunnen nu mee komen door het gebrek aan financien en leiding bij de grote 3 over de afgelopen jaren.
Zodra die zich hersteld hebben en weer geworteld zijn, zal de oude orde weer hersteld worden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 11 januari 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 12:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind dat Martin v.Geel erg goed bezig is en ik denk dat er weer gouden tijden gaan aanbreken in de Kuip.
Ik vind dat v.Geel de pijlen op de juiste transfervrije spelers richt en dat hij met de contracten van potentievolle spelers hetzelfde doet.
Dit beleid met een terugkomst van Drenthe en Kuyt binnen twee jaar maken straks van Feyenoord weer de ploeg die ze moeten verslaan voor het kampioenschap.
Brand maar los want dit zal wel verschillende reacties op roepen!
Duurt allemaal veel te lang. Hij had janmaat allang moeten laten tekenen.
En ik snap niet wat hij met Goossens moet, Ja hooguit voor op de bank ipv Van Haaren lkkr bankzitten.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 11 januari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 12:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind dat Martin v.Geel erg goed bezig is en ik denk dat er weer gouden tijden gaan aanbreken in de Kuip.
Ik vind dat v.Geel de pijlen op de juiste transfervrije spelers richt en dat hij met de contracten van potentievolle spelers hetzelfde doet.
Dit beleid met een terugkomst van Drenthe en Kuyt binnen twee jaar maken straks van Feyenoord weer de ploeg die ze moeten verslaan voor het kampioenschap.
Brand maar los want dit zal wel verschillende reacties op roepen!
Ik vind dat Van Geel UITSTEKEND bezig is. Kan gewoon niet beter.
Ik vind zelfs dat we dit jaar nog kans maken op het kampioenschap. Kijk maar naar de onderlinge wedstrijden tegen de clubs die boven ons staan. We hebben in die onderlinge duels (gelijk met met AZ) de meeste punten gehaald en hadden zelfs meer verdiend (o.a. tegen AZ en 020).
Als het Koeman lukt deze jongens ook tegen de mindere teams de punten te laten pakken, wordt je kampioen. Zo simpel is het.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 11 januari 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:
De provincie clubjes zijn geen blijverdjes. Ze kunnen nu mee komen door het gebrek aan financien en leiding bij de grote 3 over de afgelopen jaren.
Zodra die zich hersteld hebben en weer geworteld zijn, zal de oude orde weer hersteld worden.
dat denk ik ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:09 schreef jjh het volgende:
Ik denk niet dat we te hoge verwachtingen moeten hebben. Helaas is de Nederlandse competitie de laatste jaren erg veranderd. In het heden gaan spelers niet alleen meer naar de grote drie (Feyenoord, Ajax en PSV) maar doen ook FC Twente en AZ mee en in mindere mate clubs als SC Heerenveen en Vitesse. De tijden dat de drie grote clubs om het kampioenschap streden zijn in mijn ogen definitief voorbij. We zijn een competitie geworden waar talenten zich kunnen ontwikkelen en na een jaar of 2 a 3 een stap hogerop willen. Alles leuk en aardig maar ik denk niet dat Feyenoord de te kloppen club zal zijn. Spelers komen en gaan en zo zal dat ook bij de andere clubs zijn. We mogen dromen maar ik denk dat we niet moeten overdrijven en met beide beentjes o pde grond moeten blijven. Te vaak hebben we in het verleden gedacht aan een kampioenschap en te vaak zijn we hierin teleurgesteld. We moeten eerst maar eens naar de volgende wedstrijd kijken. Dromen mag natuurlijk altijd.
Goed onderbouwt verhaal.
Ik denk alleen dat er spelers weg gekocht zullen worden en omdat v.Geel de goede contracten verlengd waardoor alleen maar geld gegenereerd word. Hierdoor worden we sneller gezond en krijgen we meer stootkracht op de transfermarkt.
Als er een Kuyt en een Drenthe bij Feyenoord rond lopen maakt dat het ook weer aantrekkelijker voor nieuwe spelers.
Door ons beleid met jonge spelers zijn we in de toekomst verzekerd van inkomsten mits we het zo blijven doen als nu.
Ik denk dat we eindelijk in een opwaartse spiraal zijn beland in plaats van een neerwaartse!
Binnen 3 jaar (misschien al binnen 1 of 2) doen wij gewoon weer mee voor de top 3. (wie weet hoe raar dit seizoen nog zal verlopen)
FR010VL
 FR010VL - woensdag 11 januari 2012 - 13:18   quote  deeplink  
beter trekken pim en kornuiten de portemonnee voor guidetti
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:15 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ik vind dat Van Geel UITSTEKEND bezig is. Kan gewoon niet beter.
Ik vind zelfs dat we dit jaar nog kans maken op het kampioenschap. Kijk maar naar de onderlinge wedstrijden tegen de clubs die boven ons staan. We hebben in die onderlinge duels (gelijk met met AZ) de meeste punten gehaald en hadden zelfs meer verdiend (o.a. tegen AZ en 020).
Als het Koeman lukt deze jongens ook tegen de mindere teams de punten te laten pakken, wordt je kampioen. Zo simpel is het.
Wij zijn het helemaal eens!
De bal is rond , DUS MAAK ME GEK!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:18 schreef FR010VL het volgende:
beter trekken pim en kornuiten de portemonnee voor guidetti
Twijfel!
Is wel weer een aanslag op het geld dan!
Zie hem graag blijven maar tegen welke prijs en risico's??
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 11 januari 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:18 schreef FR010VL het volgende:
beter trekken pim en kornuiten de portemonnee voor guidetti
Ja dat zou helemaal mooi zijn !
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 11 januari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wij zijn het helemaal eens!
De bal is rond , DUS MAAK ME GEK!!
hehehe
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:21 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ja dat zou helemaal mooi zijn !
Laat hem eerst er maar eens minimaal 20 tot 25 in schieten!!
Laatste tijd erg goed maar is nog erg jong.
Ik denk dat je tegen het einde van het seizoen pas moet bepalen of hij echt en grote investering waard is.
Nu zeer tevreden maar het seizoen duurt nog lang!
FR010VL
 FR010VL - woensdag 11 januari 2012 - 13:27   quote  deeplink  
die jongen heeft een instelling waarmee hij er zeker gaat komen, hij moet en zal slagen

het enige wat deze inverstering tot een flop kan maken is een blessure waardoor hij nooit meer kan voetballen

kopen voor ronde 4 tot 6 miljoen....weg voor over de 10

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door FR010VL --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 11 januari 2012 - 13:28   quote  deeplink  
Laat hem maar zorgen dat ze vandaag nog tekenen, want anders kan hij ze nog wel eens kwijt raken aan de concurentie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 januari 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:27 schreef FR010VL het volgende:
die jongen heeft een instelling waarmee hij er zeker gaat komen, hij moet en zal slagen

inverstering
domme vlaardingert,komt nog geen goeie hond vandaan...
FR010VL
 FR010VL - woensdag 11 januari 2012 - 13:34   quote  deeplink  
je zus op een lorrie.. kut

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door FR010VL --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Kut Vlaardingen!
Vooral bij het wapen zitten alleen maar homo's!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 januari 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:34 schreef FR010VL het volgende:
je zus op een lorrie.. kut
achterlijke haringkop,jodendorp dat vlaardingen..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

achterlijke haringkop,jodendorp dat vlaardingen..
Hehehhehehehee!
De Spot
 De Spot - woensdag 11 januari 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Mits het nieuwe stadion er komt..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:45 schreef De Spot het volgende:
Mits het nieuwe stadion er komt..
Pfffff!
Belangrijke dingen eerst!
FR010VL
 FR010VL - woensdag 11 januari 2012 - 13:50   quote  deeplink  
mongooltje hoe kom jij er nou in godsnaam bij dat ik uit vlaardingen kom...zielepiet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:50 schreef FR010VL het volgende:
mongooltje hoe kom jij er nou in godsnaam bij dat ik uit vlaardingen kom...zielepiet
Hij kent je waarschijnlijk omdat hij er zelf vandaan komt!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 januari 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:50 schreef FR010VL het volgende:
mongooltje hoe kom jij er nou in godsnaam bij dat ik uit vlaardingen kom...zielepiet
010VL duhhh ben je zo dom dat je het zelf niet weet,prutsert hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

010VL duhhh ben je zo dom dat je het zelf niet weet,prutsert hahaha
Go Leon, go Leon!
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 11 januari 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:50 schreef FR010VL het volgende:
mongooltje hoe kom jij er nou in godsnaam bij dat ik uit vlaardingen kom...zielepiet
Zo zo. Nieuw woordje geleerd van je sociaal begeleider?.Reageer gewoon man. VL zou namelijk best voor Vlaardingen kunnen staan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:58 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Zo zo. Nieuw woordje geleerd van je sociaal begeleider?.Reageer gewoon man. VL zou namelijk best voor Vlaardingen kunnen staan.
Arnhem jodendorp, komt nog geen goede hond vandaan!!! heheheheheehehehe
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 januari 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:58 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Zo zo. Nieuw woordje geleerd van je sociaal begeleider?.Reageer gewoon man. VL zou namelijk best voor Vlaardingen kunnen staan.
Arnhem jodendorp, komt nog geen goede hond vandaan!!! heheheheheehehehe
van geil
 van geil - woensdag 11 januari 2012 - 14:11   quote  deeplink  
championsleague is zomaar mogelijk,als dit lukt komt er n stroomversnelling
wel moet er vooral mentaal doorgegroeit worden,om een eventueel zwaar progamma op te vangen...
FR010VL
 FR010VL - woensdag 11 januari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
of vatos locos kuttekop
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 januari 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:14 schreef FR010VL het volgende:
of vatos locos kuttekop
nee dat is VLK man... sjeeses.
FR010VL
 FR010VL - woensdag 11 januari 2012 - 14:21   quote  deeplink  
ha ha bassie goede grap
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 januari 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:09 schreef jjh het volgende:
Ik denk niet dat we te hoge verwachtingen moeten hebben. Helaas is de Nederlandse competitie de laatste jaren erg veranderd. In het heden gaan spelers niet alleen meer naar de grote drie (Feyenoord, Ajax en PSV) maar doen ook FC Twente en AZ mee en in mindere mate clubs als SC Heerenveen en Vitesse. De tijden dat de drie grote clubs om het kampioenschap streden zijn in mijn ogen definitief voorbij. We zijn een competitie geworden waar talenten zich kunnen ontwikkelen en na een jaar of 2 a 3 een stap hogerop willen. Alles leuk en aardig maar ik denk niet dat Feyenoord de te kloppen club zal zijn. Spelers komen en gaan en zo zal dat ook bij de andere clubs zijn. We mogen dromen maar ik denk dat we niet moeten overdrijven en met beide beentjes o pde grond moeten blijven. Te vaak hebben we in het verleden gedacht aan een kampioenschap en te vaak zijn we hierin teleurgesteld. We moeten eerst maar eens naar de volgende wedstrijd kijken. Dromen mag natuurlijk altijd.
Ik heb altijd hoge verwachtingen aan het begin van elk seizoen....
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 11 januari 2012 - 14:34   quote  deeplink  
Feyenoord in april uit categorie 1
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 januari 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:34 schreef albert ten vrijde het volgende:
Feyenoord in april uit categorie 1
Eerst zien dan geloven
van geil
 van geil - woensdag 11 januari 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:34 schreef albert ten vrijde het volgende:
Feyenoord in april uit categorie 1
1 april:)
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 11 januari 2012 - 14:40   quote  deeplink  
zag dit stukje in het ad:

Feyenoord en NAC onder verscherpt toezicht KNVB

media_xl_1070679.jpg

UPDATE De licentiecommissie van de KNVB heeft negen clubs ingedeeld in categorie 1, waardoor ze onder verscherpt toezicht van de bond staan. Het gaat om drie clubs uit de eredivisie (Feyenoord, NAC Breda en Roda JC) en zes uit de Jupiler League.

KNVB-directeur Bert van Oostveen. © anp
Dat maakte de KNVB vandaag bekend. Tijdens de vorige meting, in augustus vorig jaar, zaten 13 clubs in categorie 1. De clubs uit categorie 1 moeten aan de hand van een plan van aanpak werken aan financieel herstel en binnen 3 jaar opklimmen naar de 'veilige' categorie 2. In die categorie zitten momenteel 20 clubs, zeven clubs zijn financieel volledig gezond.

De clubs die in categorie 1 zitten zijn Roda JC, SC Veendam, Feyenoord, AGOVV, FC Den Bosch, Dordrecht, Emmen, Helmond Sport en NAC Breda.

Excelsior, NEC, Willem II en FC Zwolle zijn de afgelopen periode 'gepromoveerd' van categorie 1 naar 2. Het aantal clubs in 3, de hoogste en meest veilige categorie, is toegenomen van vijf naar zeven. Ajax en FC Oss hebben Go Ahead Eagles, MVV, Telstar, FC Twente en FC Volendam vergezeld.

De KNVB beoordeelt al jarenlang de financiële situatie van clubs door middel van een puntensysteem. Doelstelling daarvan is de continuïteit van de clubs en de competities te waarborgen.

Het bericht uit Zeist betekent niet direct een tegenvaller voor Feyenoord, dat een maand geleden van de licentiecommissie van de KNVB nog een bevestiging kreeg dat de financiële situatie bij de Rotterdamse club zo sterk is verbeterd dat Feyenoord qua puntenaantal in categorie 2 zou kunnen worden ingedeeld. Om daar defintief aan te voldoen moeten de Rotterdammers nog één keer het benodigde puntenaantal van 65 halen. Naar verwachting gebeurt dat in april van dit jaar.

Een indeling in categorie 2 is voor Feyenoord - en andere clubs uiteraard - van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club dan niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door albert ten vrijde --
Henny
 Henny - woensdag 11 januari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:40 schreef albert ten vrijde het volgende:
zag dit stukje in het ad:

Feyenoord en NAC onder verscherpt toezicht KNVB

[ afbeelding ]

UPDATE De licentiecommissie van de KNVB heeft negen clubs ingedeeld in categorie 1, waardoor ze onder verscherpt toezicht van de bond staan. Het gaat om drie clubs uit de eredivisie (Feyenoord, NAC Breda en Roda JC) en zes uit de Jupiler League.

KNVB-directeur Bert van Oostveen. © anp
Dat maakte de KNVB vandaag bekend. Tijdens de vorige meting, in augustus vorig jaar, zaten 13 clubs in categorie 1. De clubs uit categorie 1 moeten aan de hand van een plan van aanpak werken aan financieel herstel en binnen 3 jaar opklimmen naar de 'veilige' categorie 2. In die categorie zitten momenteel 20 clubs, zeven clubs zijn financieel volledig gezond.

De clubs die in categorie 1 zitten zijn Roda JC, SC Veendam, Feyenoord, AGOVV, FC Den Bosch, Dordrecht, Emmen, Helmond Sport en NAC Breda.

Excelsior, NEC, Willem II en FC Zwolle zijn de afgelopen periode 'gepromoveerd' van categorie 1 naar 2. Het aantal clubs in 3, de hoogste en meest veilige categorie, is toegenomen van vijf naar zeven. Ajax en FC Oss hebben Go Ahead Eagles, MVV, Telstar, FC Twente en FC Volendam vergezeld.

De KNVB beoordeelt al jarenlang de financiële situatie van clubs door middel van een puntensysteem. Doelstelling daarvan is de continuïteit van de clubs en de competities te waarborgen.

Het bericht uit Zeist betekent niet direct een tegenvaller voor Feyenoord, dat een maand geleden van de licentiecommissie van de KNVB nog een bevestiging kreeg dat de financiële situatie bij de Rotterdamse club zo sterk is verbeterd dat Feyenoord qua puntenaantal in categorie 2 zou kunnen worden ingedeeld. Om daar defintief aan te voldoen moeten de Rotterdammers nog één keer het benodigde puntenaantal van 65 halen. Naar verwachting gebeurt dat in april van dit jaar.

Een indeling in categorie 2 is voor Feyenoord - en andere clubs uiteraard - van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club dan niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro.
Gaap, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Huh wat, oh Albert is terug .zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Maak me even wakker als er iets interessants te melden valt.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 11 januari 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:44 schreef Henny het volgende:

[..]

Gaap, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Huh wat, oh Albert is terug .zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Maak me even wakker als er iets interessants te melden valt.
boring maar waar.

van geil wilde bewijs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door albert ten vrijde --
van geil
 van geil - woensdag 11 januari 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:45 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

boring maar waar.

van geil wilde bewijs.
it wasn't me...
maakte alleen n 1 aprilgrap
Henny
 Henny - woensdag 11 januari 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 12:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind dat Martin v.Geel erg goed bezig is en ik denk dat er weer gouden tijden gaan aanbreken in de Kuip.
Ik vind dat v.Geel de pijlen op de juiste transfervrije spelers richt en dat hij met de contracten van potentievolle spelers hetzelfde doet.
Dit beleid met een terugkomst van Drenthe en Kuyt binnen twee jaar maken straks van Feyenoord weer de ploeg die ze moeten verslaan voor het kampioenschap.
Brand maar los want dit zal wel verschillende reacties op roepen!
Prima stelling. Het gaat gewoon goed, dat merk je aan de reacties van alle oud spelers die ineens weer "vol" van Feyenoord zijn en terug willen, spelers van andere clubs die graag naar Feyenoord willen, aan de Telegraaf die telkens probeert om de ellende bij 020 naar de achtergrond te verdringen door ons negatief af te schilderen en leugens te verspreiden. De sponsor die geheel onverwachts nog een jaar doorgaat, de azijn zeikers in de praatprogramma's die ineens vol lof zijn over Feyenoord enz. Het is heel belangrijk dat we positief in het nieuws blijven en dat deze sleeping giant weer eens wakker wordt, opstaat en niet allen wat betreft supporters en stadion maar ook wat betreft prestaties en uitstraling in het buitenland DE club van Nederland wordt.
Henny
 Henny - woensdag 11 januari 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:45 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

boring maar waar.

van geil wilde bewijs.
Knap gevonden hoor Albert, we zijn ontzettend blij dat jij deel uit maakt van dit forum. Weet niet wat we zonder jou zouden moeten.
van geil
 van geil - woensdag 11 januari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:52 schreef Henny het volgende:

[..]

Knap gevonden hoor Albert, we zijn ontzettend blij dat jij deel uit maakt van dit forum. Weet niet wat we zonder jou zouden moeten.
dat zei mn oudwerkgever ook....
en er achteraan,,,,,maar!!!!!!we gaan t toch proberen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 januari 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 14:21 schreef FR010VL het volgende:
ha ha bassie goede grap
vatos locos staat voor vlaardingen poephoofd...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 11 januari 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 13:50 schreef FR010VL het volgende:
mongooltje hoe kom jij er nou in godsnaam bij dat ik uit vlaardingen kom...zielepiet
is toch vlevoland?
van geil
 van geil - woensdag 11 januari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 15:15 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

is toch vlevoland?
vlieland
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 januari 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 15:15 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

is toch vlevoland?
vld volendam vl vlaardingen vatos locos butthead!!!
:/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gouden tijden in aantocht!









0.0073919