|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry man, gaat niet gebeuren.. Zou ook niet inzien waarom.. |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
quote: Ik heb helaas geen glazen bol, dan zou ik je met zekerheid kunnen vertellen of 'ie komt of niet. Maar ik heb er al een paar nachten van wakker gelegen, en ik heb het gevoel dat Dirk wel klaar is in Engeland. Voor het geld hoeft hij het natuurlijk allang niet meer te doen, en ik verwacht eigenlijk dat zijn vrouw zolangzamerhand wel weer terug wil naar Kattuk.
Opstellinkje?
----------------------------Mulder----------------------- Janmaat/De vrij----Vlaar--------------M. Indi-------Nelom ----------------Vormer-------------------Clasie---------- ---------------------------Goossens---------------------- Schaken-----------------Kuyt/Guidetti--------------Cabral
El Ahmadi wordt verkocht, Bakkal komt op de bank terecht (is ook niet goed genoeg, vind ik) en De Vrij zal moeten gaan knokken voor een plekkie. Hetzelfde geldt helaas ook voor Leerdam. |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
Oh, en on topic: Junker? Hahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Djee heeft een glazen bol, vragen we het hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 18:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt maar zowel Junker, als onze eigen opties achter Guidetti hebben hun beperkingen. Het lijkt met onnodig om Junker daar aan toe te voegen, aangezien we geen 2de spits nodig hebben, maar een 1ste spits. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 23:15 schreef michelvakkie v het volgende:[..] Ik heb helaas geen glazen bol, dan zou ik je met zekerheid kunnen vertellen of 'ie komt of niet. Maar ik heb er al een paar nachten van wakker gelegen, en ik heb het gevoel dat Dirk wel klaar is in Engeland. Voor het geld hoeft hij het natuurlijk allang niet meer te doen, en ik verwacht eigenlijk dat zijn vrouw zolangzamerhand wel weer terug wil naar Kattuk. Opstellinkje? ----------------------------Mulder----------------------- Janmaat/De vrij----Vlaar--------------M. Indi-------Nelom ----------------Vormer-------------------Clasie---------- ---------------------------Goossens---------------------- Schaken-----------------Kuyt/Guidetti--------------Cabral El Ahmadi wordt verkocht, Bakkal komt op de bank terecht (is ook niet goed genoeg, vind ik) en De Vrij zal moeten gaan knokken voor een plekkie. Hetzelfde geldt helaas ook voor Leerdam. Grappig dat je de nieuwe "aankopen" waarvan er twee nog niet eens aangekocht zijn al meteen een basisplaats geeft ten faveure van Leerdam en Bakkal, die tot nu toe basisspelers zijn en het meer dan goed doen. Ik wil maar zeggen dat ik het nog moet zien of die spelers meteen op het hogere niveau (Feyenoord) presteren.
Wat betreft Junker zeg ik: doen! Een slimme voetballer die ook in staat is om de huidige diepe spits bij Roda (Malki) te laten scoren. Mooi als tweede spits voor Feyenoord. Die jongen (toch al een laatbloeier) zal zich optrekken aan het niveau van Feyenoord. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
kuyt komt nog niet en kzie wel bakkal voor een jaartje langer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb als gebaar naar jullie toe gevraagd die vlaggen weg te halen aan Boudewijn, hij stuurde mij hier een PB over en ik denk dat ie dat vandaag of morgen wel zal doen..
Meer kan ik niet voor je betekenen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 13:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb als gebaar naar jullie toe gevraagd die vlaggen weg te halen aan Boudewijn, hij stuurde mij hier een PB over en ik denk dat ie dat vandaag of morgen wel zal doen.. Meer kan ik niet voor je betekenen.. Da's aardig van je en volgens mij is het al gebeurd want ik zie die andere avatar nergens meer van je bij posts die je vandaag geplaatst hebt. Wat mij betreft ben je dus welkom hier, zo lang je normaal blijft posten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 13:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb als gebaar naar jullie toe gevraagd die vlaggen weg te halen aan Boudewijn, hij stuurde mij hier een PB over en ik denk dat ie dat vandaag of morgen wel zal doen.. Meer kan ik niet voor je betekenen.. de mensen op deze ava kan ik zelfs nog wel respect voor opbrengen ook. Zeker voor Sjaak. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 13:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb als gebaar naar jullie toe gevraagd die vlaggen weg te halen aan Boudewijn, hij stuurde mij hier een PB over en ik denk dat ie dat vandaag of morgen wel zal doen.. Meer kan ik niet voor je betekenen.. zullen je vriendjes op je eigen forum leuk vinden...... ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, nou als je me een beetje kent weet je dat me dat geen fluit boeit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toen was voetballiefde nog heel gewoon..... En Rijkaard die spuugt op de duiters kan ook nog wel een potje breken... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat weet ik, kan me wel verheugen op de reacties hahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Junker was toch die lul die vorig jaar zei dat hij een overstap naar feyenoord geen verbetering was?????Opzouten met die hufter |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 15:00 schreef remco k het volgende:[..] Toen was voetballiefde nog heel gewoon..... En Rijkaard die spuugt op de duiters kan ook nog wel een potje breken... gezellig hier hè? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
ik weet niet misschien als 2de spits.. is wel topscorer geweest. Soort sibonnetje word het dan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja hoor, altijd al gevonden.. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
als van geel ooit met junker aankomt moet hij heel snel weer wegwezen, maar heb wel vertrouwen in van geel dus die junker komt nooit. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: blijft opvallend dat je de laatste tijd vaak post op dit mooie forum :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is onze excuusneger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nenam is al begonnen met zijn "wraakacties" Ik kan er wel om lachen, wat een zielige vertoning is die jongen toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tsjaa, wat moet je daar van zeggen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 20:27 schreef remco k het volgende:[..] Nenam is al begonnen met zijn "wraakacties" Ik kan er wel om lachen, wat een zielige vertoning is die jongen toch.. ???????????? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens! dat zijn dus ajakkesieden onder elkaar! en elkaar maar afvallen. en maar stoken... trieste lui die snavels |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
junker is een momente speler |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha en hoesow dat dan? en dat zijn we toch allemaal?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 20:31 schreef FR-Han het volgende:[..] eens! dat zijn dus ajakkesieden onder elkaar! en elkaar maar afvallen. en maar stoken... trieste lui die snavels Zo af en toe.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: LOL! Ik dacht even een tijdje dat er twee remco k's waren. Die ene met die vlaggen en deze. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 20:27 schreef remco k het volgende:[..] Nenam is al begonnen met zijn "wraakacties" Ik kan er wel om lachen, wat een zielige vertoning is die jongen toch.. hahahahaha, ik zag het ja..... ik volg de discussie met een gepaste glimlach. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 20:44 schreef Wim2 het volgende:[..] LOL! Ik dacht even een tijdje dat er twee remco k's waren. Die ene met die vlaggen en deze. hahahahaha, pak ff een biertje..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 20:44 schreef Wim2 het volgende:[..] LOL! Ik dacht even een tijdje dat er twee remco k's waren. Die ene met die vlaggen en deze. Nee kerel, er is maar een en dat ben ik... The one and only....:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je mag van mij hard op lachen hoor, doe ik ook...:-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nenam is echt een beflap man. hahahaha. dat hij kritiek hebt op jouw is krankzinnig! die gast is volgens mij zo homofiel als het maar zijn kan. enige wat hij lijkt te doen is zwakkere scoren, in de hoop dat er aan zijn guppie geknabbelt word. een showmannetje die het leed van een ander aanpakt om zieltjes te winnen, en nog belangrijker zijn eigen leegte te vullen... zo rem... plak die maar in het ajaxcafe... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:00 schreef FR-Han het volgende:nenam is echt een beflap man. hahahaha. dat hij kritiek hebt op jouw is krankzinnig! die gast is volgens mij zo homofiel als het maar zijn kan. enige wat hij lijkt te doen is zwakkere scoren, in de hoop dat er aan zijn guppie geknabbelt word. een showmannetje die het leed van een ander aanpakt om zieltjes te winnen, en nog belangrijker zijn eigen leegte te vullen... zo rem... plak die maar in het ajaxcafe... hahaha maar zo zijn ze toch allemaal daarzo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:00 schreef FR-Han het volgende:nenam is echt een beflap man. hahahaha. dat hij kritiek hebt op jouw is krankzinnig! die gast is volgens mij zo homofiel als het maar zijn kan. enige wat hij lijkt te doen is zwakkere scoren, in de hoop dat er aan zijn guppie geknabbelt word. een showmannetje die het leed van een ander aanpakt om zieltjes te winnen, en nog belangrijker zijn eigen leegte te vullen... zo rem... plak die maar in het ajaxcafe... Verzoek ingewilligd..
Ach shit... Dat is waar ook. ik heb geen eigen mening en laat me dingen opdringen.. Sorry man dit had ik niet mogen doen.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:30 schreef remco k het volgende:[..] Verzoek ingewilligd.. Ach shit... Dat is waar ook. ik heb geen eigen mening en laat me dingen opdringen.. Sorry man dit had ik niet mogen doen.. je laat je gewoon dirigeren! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahaha. hij mag mij!! want hij geloofd in mij... hij ziet toekomst... (welke bekende rotterdammer zong dat ook alweer?) lache toch remco, ik ben geliefd! ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:39 schreef FR-Han het volgende:hahahahaha. hij mag mij!! want hij geloofd in mij... hij ziet toekomst... (welke bekende rotterdammer zong dat ook alweer?) lache toch remco, ik ben geliefd! ;-) ouwe meelezert! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:39 schreef FR-Han het volgende:hahahahaha. hij mag mij!! want hij geloofd in mij... hij ziet toekomst... (welke bekende rotterdammer zong dat ook alweer?) lache toch remco, ik ben geliefd! ;-) dat was andre hazes.En dat was een feyenoorder maar ja dat kunnen ze bij ajaks niet hebben en doen ze alsof die voor ajaks was maar dat was die zeker niet!Het enige bekende was dat hij in feyenoordshirt aan heeft gehad maar heb je hazes ooit weleens in een ajaks shirt zien lopen?? (ook toen hij zogenaamd voor ajaks was wat die dus niet was)en hem dan in de aarsena een uitvaart geven hoe ziek ben je dan?en die familie spoort al helemaal niet hahaha hoesow geen respect voor de doden.kijk dat zijn nou jodenstreken maja dat krijg je als je een jodenclub bent hehe
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:44 schreef TheMenace het volgende:[..] dat was andre hazes.En dat was een feyenoorder maar ja dat kunnen ze bij ajaks niet hebben en doen ze alsof die voor ajaks was maar dat was die zeker niet!Het enige bekende was dat hij in feyenoordshirt aan heeft gehad maar heb je hazes ooit weleens in een ajaks shirt zien lopen?? (ook toen hij zogenaamd voor ajaks was wat die dus niet was)en hem dan in de aarsena een uitvaart geven hoe ziek ben je dan?en die familie spoort al helemaal niet hahaha hoesow geen respect voor de doden.kijk dat zijn nou jodenstreken maja dat krijg je als je een jodenclub bent hehe eens! waarom denk je dat geer en goor liever in de arena kwamen? omdat ze zelf ook wel snapte dat die geer te goor was voor in de kuip! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:44 schreef TheMenace het volgende:[..] dat was andre hazes.En dat was een feyenoorder maar ja dat kunnen ze bij ajaks niet hebben en doen ze alsof die voor ajaks was maar dat was die zeker niet!Het enige bekende was dat hij in feyenoordshirt aan heeft gehad maar heb je hazes ooit weleens in een ajaks shirt zien lopen?? (ook toen hij zogenaamd voor ajaks was wat die dus niet was)en hem dan in de aarsena een uitvaart geven hoe ziek ben je dan?en die familie spoort al helemaal niet hahaha hoesow geen respect voor de doden.kijk dat zijn nou jodenstreken maja dat krijg je als je een jodenclub bent hehe had nog laatst andre hazes gepost in feyenoord shirt, moet je even kijken bij topic: jou ... feyenoord helden. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:44 schreef TheMenace het volgende:[..] dat was andre hazes.En dat was een feyenoorder maar ja dat kunnen ze bij ajaks niet hebben en doen ze alsof die voor ajaks was maar dat was die zeker niet!Het enige bekende was dat hij in feyenoordshirt aan heeft gehad maar heb je hazes ooit weleens in een ajaks shirt zien lopen?? (ook toen hij zogenaamd voor ajaks was wat die dus niet was)en hem dan in de aarsena een uitvaart geven hoe ziek ben je dan?en die familie spoort al helemaal niet hahaha hoesow geen respect voor de doden.kijk dat zijn nou jodenstreken maja dat krijg je als je een jodenclub bent hehe http://forum.headliner.nl/topic-24375/p2/ |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:47 schreef albert ten vrijde het volgende:[..] had nog laatst andre hazes gepost in feyenoord shirt, moet je even kijken bij topic: jou ... feyenoord helden. beter post je zulke foto's in het ajaxcafe |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: als ze een cafe hebben. maar nee dat doe ik niet, |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 21:47 schreef FR-Han het volgende:[..] eens! waarom denk je dat geer en goor liever in de arena kwamen? omdat ze zelf ook wel snapte dat die geer te goor was voor in de kuip! whehehehe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 20:27 schreef remco k het volgende:[..] Nenam is al begonnen met zijn "wraakacties" Ik kan er wel om lachen, wat een zielige vertoning is die jongen toch.. luister remco, dat je op het feyenoord forum post is niks mis mee, ik post er ook en heb ook respect voor ze! maar ga alsjeblieft je eigen forumleden niet zwart maken op een forum van een andere club! echt dat zieke gedrag van je weer! kap er mee! je hebt het altijd over nenam, 9 van de 10 keer ben jij de aanstichter van de ruzies op het forum! dat je respect hebt voor feyenoorders is prima, heb ik ook, maar dat zieke gedrag van jou respecteer ik niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2012 door Loetje -- |
|
|
|