|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 23:17 schreef tomson het volgende:Hoorde bij el zeggen dat de Ruiter van Excelsior dit seizoen al zo'n 140 reddingen verricht heeft. Slechte keeper. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: dit heb jij goed gezien en ook goed verwoord KLASSE |
|
|
|
|
Feyenoord Vak-s Hool
|
|
|
Ron Robert Zieler weghalen bij hannover 96?:P xD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mis ik iets???we hebben toch drie keepers |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wesley de Ruiter is echt by far de allerslechtste keeper in de Eredivisie. Vergeleken bij die grabbelaar is Mulder buitencategorie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het is gewoon inherent aan jonge keepers dat ze soms hele vervelende fouten op rottige momenten maken. In de emotie vergeet je dat dan wel eens. Bij generatiegenoten (Esteban, Cilissen, Roon) zie/ zag je hetzelfde. Denk dat ze vooral op zoek moeten naar een transfervrije oudere tweede keeper. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 23:55 schreef Alexmem het volgende:Het is gewoon inherent aan jonge keepers dat ze soms hele vervelende fouten op rottige momenten maken. In de emotie vergeet je dat dan wel eens. Bij generatiegenoten (Esteban, Cilissen, Roon) zie/ zag je hetzelfde. Denk dat ze vooral op zoek moeten naar een transfervrije oudere tweede keeper. Van Dijk :D |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 23:55 schreef Alexmem het volgende:Het is gewoon inherent aan jonge keepers dat ze soms hele vervelende fouten op rottige momenten maken. In de emotie vergeet je dat dan wel eens. Bij generatiegenoten (Esteban, Cilissen, Roon) zie/ zag je hetzelfde. Denk dat ze vooral op zoek moeten naar een transfervrije oudere tweede keeper. Hebben we al. Graafland. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ik eerlijk ben zie je eigenlijk ook niet waar die gasten staan he? Zowel Lamprou als Graafland. Als Mulder ineens een paar weken uit zou vallen moet ik het nog maar zien. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Graafland had toch maar t/m dit seizoen? Denk overigens ook wel aan keeper die zich op hoger niveau bewezen heeft. Met alle respect voor Graafland b |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 00:14 schreef tomson het volgende:Als ik eerlijk ben zie je eigenlijk ook niet waar die gasten staan he? Zowel Lamprou als Graafland. Als Mulder ineens een paar weken uit zou vallen moet ik het nog maar zien. yup, groot vraagteken inderdaad. Laten we hopen dat we daar niet achter hoeven te komen dit seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 00:19 schreef Alexmem het volgende:Graafland had toch maar t/m dit seizoen? Denk overigens ook wel aan keeper die zich op hoger niveau bewezen heeft. Met alle respect voor Graafland b Ik ook, maar een goede ervaren keeper kan een treetje lager wel 1ste doelman worden, dus dat is een moeilijk verhaal. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Niels Konijnenburg van Heerjansdam? Als 2e keeper.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|