BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wedstrijd-topic: SE PALMEIRAS - AFC AJAX

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - zondag 15 januari 2012 - 10:43   quote  deeplink  
baco leuk stukje trouwens en ik heb alles gelezen ;-)
Stanley
 Stanley - zondag 15 januari 2012 - 10:45   quote  deeplink  
p.s. Heel snel van Rhijn vastleggen! Wordt een topper eersteklas!!!
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 15 januari 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Wat een wervelende show gisteren, dat belooft veel voor de competitie!
Ajx
 Ajx - zondag 15 januari 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 21:59 schreef remco k het volgende:
Grappig, de gehele beoogde basisopstelling van de Boer scoort een flinke onvoldoende. En de invallers doen het in mijn ogen aardig goed..

Ben al direct fan van Bouy, dat is een pareltje uit de opleiding, daar gaan we de komende jaren nog veel van zien en horen.. Lijkt qua stijl trouwens wel heel veel op Janssen, alleen dan wel fit en vol energie..
Schoffelt ook wel redelijk om zich heen heh?? Maar moet soms ook wel, maar niet zo. Had daarentegen wel een aantal pprima passes en loopacties, mag wat mij betreft blijven staan(in elk geval in de selectie)
Ajx
 Ajx - zondag 15 januari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nou was weer een duur tripje.... ze speelde erg voorspelbaar zonder verrassing....zo gaan we in de tweede helft van deze competitie de oorlog niet winnen...
De jonge garde vond ik wel opvallend goed...zo makkelijk aanpassen wil zeggen dat de rest van een niet te hoog niveau is...en dat geeft weinig hoop....kunnen ze geen braziliaan meenemen naar Amsterdam...
Was zeker geen duur tripje, alles werd betaald heh, Ajax was enige club in NL die eraan VERDIENDE....
lereeeen
 lereeeen - zondag 15 januari 2012 - 11:22   quote  deeplink  
ajoh is MAAR EEN OEFENDUEL,STELT NIKS VOOR!!!

we worden kampioen geloof mij maar
baco74
 baco74 - zondag 15 januari 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 10:43 schreef Stanley het volgende:
baco leuk stukje trouwens en ik heb alles gelezen ;-)
Haha, dank je.
baco74
 baco74 - zondag 15 januari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 10:50 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:
Wat een wervelende show gisteren, dat belooft veel voor de competitie!
Ga je toch lekker naar de ADO-show kijken.
Die hebben helemaal nog geen oefenpot kunnen winnen (gelijk tegen Zulte-Waregem en verloren van het B-elftal van HSV),
daarvoor met 4-0 op hun broek gekregen van....euh,hoe heten ze ook alweer.......

Je goed recht dat je hier post hoor, ik vind je soms nog wel grappig.
Alleen jammer dat je altijd zo negatief bent, ik zou bijna gaan denken dat Ajax je aan je hart gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2012 door baco74 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 10:45 schreef Stanley het volgende:
p.s. Heel snel van Rhijn vastleggen! Wordt een topper eersteklas!!!
Mee eens...is al ver dus misschien wel op korte termijn....
46ajaxio
 46ajaxio - zondag 15 januari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Dat is wel zo.Maar hij maakt zo veel overtredingen en lijdt vaak balverlies
er moet toch een andere oplossing zijn.Hij verovert wel veel ballen maar verliest hem dan ook vaak weer knullig.Met een scherpe de jong win je deeze wedstrijd.Als boilesen fit is anita naar middenveld en boilesen lb.Je ziet dat als je de lijn cruijff door zet wat een talent er rond loopt met ligeon bouy van Rijn Klaassen Serero.En dan deed Boerrigter nog niet eens mee.2e helft bijna alleen jeugd met opa ooijer
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 januari 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 17:07 schreef 46ajaxio het volgende:
Dat is wel zo.Maar hij maakt zo veel overtredingen en lijdt vaak balverlies
er moet toch een andere oplossing zijn.Hij verovert wel veel ballen maar verliest hem dan ook vaak weer knullig.Met een scherpe de jong win je deeze wedstrijd.Als boilesen fit is anita naar middenveld en boilesen lb.Je ziet dat als je de lijn cruijff door zet wat een talent er rond loopt met ligeon bouy van Rijn Klaassen Serero.En dan deed Boerrigter nog niet eens mee.2e helft bijna alleen jeugd met opa ooijer
lijn crujjff? Volgens mij heeft dat er weinig mee te maken volgens mij trainde de boer de jongens al en weet ie daarom wat ie aan de jonge gasten heeft. Beide kanten heeft zijn voordelen zelf opleiden kost minder maar voor sommige positie gericht aankopen kan ook handig zijn kijk maar naar psv dit seizoen: matavs, strootman, wijnaldum, mertens kost wat maar toch wel goed gedaan
Ajx
 Ajx - zondag 15 januari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 20:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

lijn crujjff? Volgens mij heeft dat er weinig mee te maken volgens mij trainde de boer de jongens al en weet ie daarom wat ie aan de jonge gasten heeft. Beide kanten heeft zijn voordelen zelf opleiden kost minder maar voor sommige positie gericht aankopen kan ook handig zijn kijk maar naar psv dit seizoen: matavs, strootman, wijnaldum, mertens kost wat maar toch wel goed gedaan
Pisvee MOET wel kopen, er is amper een talent daar doorgebroken! Maar het is wel duur heh, zeker als je al aan de rand van de afgrond staat..... Maar wij zijn Ajax en leiden op.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 16 januari 2012 - 10:59   quote  deeplink  
De wedstrijd van Zaterdag avond heeft mijn mening jegens Enoh enkel versterkt.

Wil je voetbal op het middenveld, de tegenstander ondersteboven spelen, dan moet je Enoh vervangen door iemand die WEL een pass over 7-8 meter in de voeten van een medespeler weet tegeven. Dan moet je iemand opstellen die WEL de gecreeerde ruimtes ziet, en niet de bal komt brengen.

van Rhijn vond ik overigens sterk spelen. Gretig, sterk zowel aan de bal als zonder bal. En zocht altijd naar een voetballende oplossing.

Donderdag van Rhijn op de plek van Enoh, en je zult zien dat we een betere wedstrijd zullen spelen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 16 januari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 10:41 schreef Stanley het volgende:
het wordt tijd dat Frank zijn klasse laat zien!

Is hij een middelmatige trainer die het geluk heeft te weten hoe de basiselementen van de ajax filosofie eruit ziet doordat hij bij ons heeft gevoetbald en succesvolwas.... Of daadwerkelijk een goede trainer met oog voor niet alleen talent want dat hebben ze allemaal wel, MAAR OOG VOOR CHEMIE!!!

Ik mis namelijk balans en chemie en niet alleen vanavond en ik vraag me af wanneer het kwartje bij Frank gaat vallen???

Jonkies waren super!!!
Ik heb juist het idee dat de selectie middelmatig is, en zeer beperkt is in zijn kunnen. Zeker gezien het spel wat de Boer graag wilt zien.
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 10:59 schreef Booya4Afca het volgende:

Wil je voetbal op het middenveld, de tegenstander ondersteboven spelen, dan moet je Enoh vervangen door iemand die WEL een pass over 7-8 meter in de voeten van een medespeler weet tegeven. Dan moet je iemand opstellen die WEL de gecreeerde ruimtes ziet, en niet de bal komt brengen.

van Rhijn vond ik overigens sterk spelen. Gretig, sterk zowel aan de bal als zonder bal. En zocht altijd naar een voetballende oplossing.

Donderdag van Rhijn op de plek van Enoh, en je zult zien dat we een betere wedstrijd zullen spelen.
Van Rijn speelde rechtsback, waarom wil je die op de plek van Enoh neerzetten? Zet dan Bouy op de plek neer,
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 16 januari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 11:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Rijn speelde rechtsback, waarom wil je die op de plek van Enoh neerzetten? Zet dan Bouy op de plek neer,
Omdat hij van origine centraal staat? Heeft in de A1 ook veel verdedigende middenvelder gespeeld. Zelfs nog onder Frank dacht ik, weet alleen niet zeker.
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 januari 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Als dat zo is zou ik het uitproberen in die bekerwedstrijd.Slechter dan Enoh kan haast niet.En fysiek staat hij zijn mannetje.Dus gewoon in het diepe gooien dat hebben ze met vd Vaart,Sneyder,Davids,broers de boer toch ook gedaan.Als je zegt dat hij het in de A1 onder de Boer ook gespeeld heeft gewoon proberen.
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 13:22 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Omdat hij van origine centraal staat? Heeft in de A1 ook veel verdedigende middenvelder gespeeld. Zelfs nog onder Frank dacht ik, weet alleen niet zeker.
Hij is een cenrale verdediger inderdaad, ik kan me niet herinneren dat ik er ooit iets van gezien of gehoord heb dat ie verdedigende middenvelder heeft gespeeld.. Vind het dan dus ook een groot risico om hem daar neer te zetten en ik denk ook niet dat de Boer dit gaat doen..

Bouy is van nature een linker middenvelder, maar staat wel zijn mannetje in verdedigend opzicht, ik denk dat hij daar wel goed zou kunnen spelen..
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 januari 2012 - 16:52   quote  deeplink  
Als je dan voor Bouy kiest dan zou dat betekenen dat Janssen weer verdedigende middenvelder wordt i.p.v. Bouy die toch meer aanvallend is ingesteld.Of je laat het zo en zet Bouy verdedigende middenvelder omdat hij meer loopvermogen heeft dan Janssen.En Janssen loopt vertonghen in de weg.Trouwens Enoh ook want dat is de koning teugspelen op vermeer omdat hij het overzicht niet heeft en alleen verdedigend denkt.Andere optie is Klaassen in de plaats van Janssen maar dan wordt het middenveld wel erg jong maar wel dinamisch.En Bonevacio terughalen want die deed het ook niet slecht.Positief van enoh is dat hij veel ballen verovert maar is te onbesuist. Dus dat wordt puzzelen voor frankie,maar gooi de jeugd er maar in.Daar teert van Gaal nog op en mislukt als td omdat hij contracten van jeugdspelers af liet lopen en gratis de deur uit liepen.Wat dat betreft doet Blind het goed.
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 16:52 schreef 46ajaxio het volgende:
Als je dan voor Bouy kiest dan zou dat betekenen dat Janssen weer verdedigende middenvelder wordt i.p.v. Bouy die toch meer aanvallend is ingesteld.Of je laat het zo en zet Bouy verdedigende middenvelder omdat hij meer loopvermogen heeft dan Janssen.En Janssen loopt vertonghen in de weg.Trouwens Enoh ook want dat is de koning teugspelen op vermeer omdat hij het overzicht niet heeft en alleen verdedigend denkt.Andere optie is Klaassen in de plaats van Janssen maar dan wordt het middenveld wel erg jong maar wel dinamisch.En Bonevacio terughalen want die deed het ook niet slecht.Positief van enoh is dat hij veel ballen verovert maar is te onbesuist. Dus dat wordt puzzelen voor frankie,maar gooi de jeugd er maar in.Daar teert van Gaal nog op en mislukt als td omdat hij contracten van jeugdspelers af liet lopen en gratis de deur uit liepen.Wat dat betreft doet Blind het goed.
Blind speelde trouwens goed tegen Palmeiras,
Bouy zou prima CVM kunnen spelen, Janssen LM en Erikssen RM..
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 januari 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Daley speelde inderdaad voor zijn doen goed in brazilie.Maar ik bedoeelde zijn vader die de contracten van de jeugdspelers aan het verlengen is.Dat doet hij goed en dat liet van Gaal destijds achterwege en dat heeft heel veel geld gekost dankzij het Bosmanarrest daar is van gaal heel slecht mee omgegaan,dus niet geschikt als AD.Goede trainer maar geen AD in mijn ogen althans
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind speelde trouwens goed tegen Palmeiras,
Bouy zou prima CVM kunnen spelen, Janssen LM en Erikssen RM..
Blind speelde naar behoren..niet super...Bouy af en toe speelminuten geven...exact zoals de Boer met klaassen omgaat....niet te overhaast brengen.....
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 januari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
Maar ik ben toch blij als boilesen weer hersteld is.Je kan Bouy en Klaassen dan beiden langzaam brengen zodat ze niet over de hil raken en te snel opbranden alhoewel ze tamelijk nuchter zijn vooral Klaassen
Ajx
 Ajx - maandag 16 januari 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 10:59 schreef Booya4Afca het volgende:

Nee, ANITA moet daar spelen!! Kijk naar de laatste wedstrijden van vorig seizoen, want toen deed hij het daar erg goed!
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 januari 2012 - 22:53   quote  deeplink  
dat hangt dus van boilesen af. anders moet anita nog even linksback of kiezen voor de optie bouy
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 17:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blind speelde naar behoren..niet super...Bouy af en toe speelminuten geven...exact zoals de Boer met klaassen omgaat....niet te overhaast brengen.....
Denk echt dat Blind wordt onderschat door veel mensen, natuurlijk speelde hij als linksback een aantal heel beroerde wedstrijden, maar tegen Palmeiras deed hij het gewoon voldoende..
nora
 nora - maandag 16 januari 2012 - 23:16   quote  deeplink  
Blind was in de jeugd altijd een van de betere ik veel wedstrijden gezien in de jeugd ,maar nooit als linksback en dat is ook niks voor hem hij moet in de as van het elftal spelen,volgens mij kan hij aleen maar beter worden als je hem in de as zet .
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2012 - 23:29   quote  deeplink  
Hij speelde in de jeugd heel erg veel als linker verdedigende middenvelder.. Misschien een optie om hem eens i.p.v. Enoh te proberen op die plek..
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2012 - 23:29   quote  deeplink  
Hij speelde in de jeugd heel erg veel als linker verdedigende middenvelder.. Misschien een optie om hem eens i.p.v. Enoh te proberen op die plek..
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 januari 2012 - 23:46   quote  deeplink  
Komt hij daar geen snelheid en loopvermogen voor tekort.In de jeugd speelde hij volgens mij veel op de positie waar vertonghen nu speelt en tijdens de blessure van vertonghen deed hij het daar niet onverdienstelijk.Hij mist snelheid en komt ook vaak te laat.Als hij geen snelle rechtsbuiten tegenover zich heeft speelt hij meestal wel redelijk omdt hij aardig kan opkomen en een redelijk voorzet heeft
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 januari 2012 - 23:48   quote  deeplink  
middeenveld blijft een probleemgebied worden vaak overlopen of fysiek afgetroefd
Stanley
 Stanley - dinsdag 17 januari 2012 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 23:29 schreef remco k het volgende:
Volgens mij komt Daily gewoon snelheid te kort voor het huidige topvoetbal en topvoetbal moet toch echt het uitgangspunt zijn.

Wat dat betreft opvallend dat zijn vader roept dat hij op meer speelminuten hoopt voor zijn zoon!!!
nora
 nora - dinsdag 17 januari 2012 - 10:00   quote  deeplink  
Als vader zou ik dat ook zeggen,maar ik vind wel dat Ajax Blind wel eens mag proberen op het middenveld of centraal in de verdediging,uiteraard eerst uit proberen in vriendschappelijke wedstrijden of/en indien de stand het toelaat in andere wedstrijden.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - dinsdag 17 januari 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:00 schreef nora het volgende:
Als vader zou ik dat ook zeggen,maar ik vind wel dat Ajax Blind wel eens mag proberen op het middenveld of centraal in de verdediging,uiteraard eerst uit proberen in vriendschappelijke wedstrijden of/en indien de stand het toelaat in andere wedstrijden.
Laat Blind het eens een paar jaar proberen bij Almere. Als het hem lukt om daar een basisplaats af te dwingen praten we verder.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 17 januari 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:49 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Laat Blind het eens een paar jaar proberen bij Almere. Als het hem lukt om daar een basisplaats af te dwingen praten we verder.
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het totaal eens met Verhoek.

Al zie ik hem graag verhuurd worden aan ADO ;).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door Booya4Afca --
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 17 januari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
doe maar almere want daar werken we mee samen en warom zouden we ado helpen die ons uitmaken voor rotte vis etc.Ik weet dat Ado ererdivisie soeelt en almere jupiler misschien kan sturken boom ook mee dan zijn we daar ook vanaf.Ik vraag me af of Daley zelf wil.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - dinsdag 17 januari 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:56 schreef 46ajaxio het volgende:
doe maar almere want daar werken we mee samen en warom zouden we ado helpen die ons uitmaken voor rotte vis etc.Ik weet dat Ado ererdivisie soeelt en almere jupiler misschien kan sturken boom ook mee dan zijn we daar ook vanaf.Ik vraag me af of Daley zelf wil.
ADO helpen? Doe dan Blind maar naar Almere.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 17 januari 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 16:01 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

ADO helpen? Doe dan Blind maar naar Almere.
Bek dicht flippo!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 17 januari 2012 - 16:02   quote  deeplink  
JALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAM

JALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 08:34 schreef Stanley het volgende:

[..]

Volgens mij komt Daily gewoon snelheid te kort voor het huidige topvoetbal en topvoetbal moet toch echt het uitgangspunt zijn.

Wat dat betreft opvallend dat zijn vader roept dat hij op meer speelminuten hoopt voor zijn zoon!!!
Snelheid is niet een vereist om topvoetbal te spelen, ik denk namelijk niet dat Busquets Xavi of een Xabi Alonso sneller zijn dan Blind..
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:49 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie bewezen de basis ruimschoots aan te kunnen bij Groningen toch..
Stanley
 Stanley - dinsdag 17 januari 2012 - 16:23   quote  deeplink  
remco, ik wordt wel moe van het kijken naar Barca. Is namelijk niet vergelijkbaar door een giga suplus aan kwaliteit in het team.

Bij ajax komt hij volgens mij te kort als verdediger!

Ajax zet graag druk naar voren en speelt als het goed is met veel ruimte in de rug. Dan is snelheid toch best belangrijk ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 16:23 schreef Stanley het volgende:
remco, ik wordt wel moe van het kijken naar Barca. Is namelijk niet vergelijkbaar door een giga suplus aan kwaliteit in het team.

Bij ajax komt hij volgens mij te kort als verdediger!

Ajax zet graag druk naar voren en speelt als het goed is met veel ruimte in de rug. Dan is snelheid toch best belangrijk ;-)
Volgens mij ging het in dit geval niet om Blind als verdediger maar als verdedigende middenvelder.

Heeft trouwens niks met Barca te maken, het gaat erom snelheid geen verplichting hoeft te zijn als goede voetballer zijnde. Blind is bijvoorbeeld ook niet langzamer dan Strootman en die doet het toch ook wel aardig ....

Wel grappig trouwens is dat Puyol en Pique zo'n beetje tot de langzaamste centrale verdedigers behoren van de gehele wereldtop..
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 17 januari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
maar puyol beschikt wel over een geweldig inzicht en kan voor zijn geringe lengte goed koppen.Een kwestie van timing en slimheid net op tijd een duwtje of zo.Verder is het natuurlijk makkkelijk als je voetballers om je heen hebt die je blindelings aan kunt spelen zelfs met drie man in hun rug.En die ballen al 10 jaar op dat hoge niveau mee.Als je bij Ajax een speler drie jaar of soms iets lnaager houdt ben je spekkoper.Blink je uit wordt je weggegocht door clubs met een megaschuld of Russische oliesjeiks of andere luche figuren enwij maar opleiden
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 19:27 schreef 46ajaxio het volgende:
maar puyol beschikt wel over een geweldig inzicht en kan voor zijn geringe lengte goed koppen.Een kwestie van timing en slimheid net op tijd een duwtje of zo.Verder is het natuurlijk makkkelijk als je voetballers om je heen hebt die je blindelings aan kunt spelen zelfs met drie man in hun rug.En die ballen al 10 jaar op dat hoge niveau mee.Als je bij Ajax een speler drie jaar of soms iets lnaager houdt ben je spekkoper.Blink je uit wordt je weggegocht door clubs met een megaschuld of Russische oliesjeiks of andere luche figuren enwij maar opleiden
Dat inzicht heeft die jongen ook moeten ontwikkelen.. Ik bedoel enkel te zeggen dat snelheid mooi is maar niet van doorslaggevend belang bij alle spelers om de top te halen..
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 17 januari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Maaar je ontwikkelt je makkelijker als je topvoetballers om je heen hebt.Snelheid is makkelijk om foutjes te compenseren.Het duo de boer Bind blonk ook niet uit door snelheid maar ze waren wel slim en gingen geen luchtduel aan met spiteen die een kop groter waren maar ze gaven elkaar wel rugdekking en spraken af hoe ze dat aan gingen pakken.Nadeel Ajax als je goed bent kopen ze je weg met die abnormale salarissen die ze in spanje italie engeland duitsland rusland betalen.MC heeft geloof ik 60 contactspelers waarvan dehelft verhuurd is.Wat verdient Nigel de Jong wel niet.Abnormaal voor zo een beperkte voetballer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wedstrijd-topic: SE PALMEIRAS - AFC AJAX

0.0137560