|
|
DY
|
|
|
quote: denk je dat het mij boeit dat ik het v een ander hoor? ik blijf onvoorwaardelijk achter mulder staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
geweldige actie van Schaken. geel voor een speler van Basel. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
waarom gaat nelom zitten? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
ze kunnen beter gewoon de hele tijd zo dicht bij inzoomen, toch veel beter. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wij kregen ook een vrije trap op een mooie positie. Maar hier zo Goossens gewoon handiger zijn denk ik. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:12 schreef DY het volgende:[..] denk je dat het mij boeit dat ik het v een ander hoor? ik blijf onvoorwaardelijk achter mulder staan. Zeik dan ook niet achterlijke.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nelom wordt gewisseld voor Kongolo. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Guidetti neemt nu gewoon de vrije trappen van dichtbij, bij de vogels ging die er wel mooi in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ligt het aan de streaming of is het tempo gewoon zo laag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basel heeft veel overtredingen nodig. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: best wel warm, 40 minuten gespeeld, doet de tempo wel wat zakken :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ik ook, tijd voor een kaart |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: dat ze nog niks hebben gekregen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Klote zooi. Waarom doet die Mulder niets! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ze hebben 1x geel gekregen. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Mulder is egt zwak bezig idd! zag het nou ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Uitkijken hoor, straks komt DY hier weer kwaad reageren! Niet dat iemand die knul serieus neemt maar toch.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: neh word gewoon 3-4 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb de 3e goal van Basel niet gezien trouwens, kijk de samenvatting wel. Word moe van dat beeld. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:19 schreef MMM het volgende:[..] [..] Uitkijken hoor, straks komt DY hier weer kwaad reageren! Niet dat iemand die knul serieus neemt maar toch.. is dat mulders vriend? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tjah je had op 2-0 moeten komen en dan wordt het 1-1
en je moet ook niet in een warm land oefenen P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
rust, Feyenoord verdiende minstens een gelijke stand. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:19 schreef MMM het volgende:[..] [..] Uitkijken hoor, straks komt DY hier weer kwaad reageren! Niet dat iemand die knul serieus neemt maar toch.. Whahaha op die gozer gaa ik niet eens meer in jo:P |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat een kutbeeld op internet en dat voor 2012!!tering hey je ziet geen moer! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Achja, een oefenpotje tegen een ploeg verliezen die united er heeft uitgegooid verliezen kan gebeuren. Maar aan het begin van de eerste helft waren we wel duidelijk beter. En de hitte doet de rest. Gewoon niets om geven. VVV is van een veel lager kaliber. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
denk niet dat basel de beste opstelling heeft neergezet |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Denk je dat echt-_- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen dat de blessure van Nelom meevalt. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:19 schreef MMM het volgende:[..] [..] Uitkijken hoor, straks komt DY hier weer kwaad reageren! Niet dat iemand die knul serieus neemt maar toch.. ik kom op een forum om mijn mening te verkondigen niet om serieus genomen te worden als je daar een forum voor nodig hebt tja.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:30 schreef DY het volgende:[..] ik kom op een forum om mijn mening te verkondigen niet om serieus genomen te worden als je daar een forum voor nodig hebt tja.. Ok |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hopen dat Koeman die jongens paar schuppe heeft verkocht, want da van net sloeg natuurlijk nergens op. op de 1e 15 min na dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Lkkre Desperado erbij gepakt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tjah geweldig hopelijk wat meer spirit maar eigenlijk is dit ook geen accomodatie he moet je kijken op wat voor knolleniets je speelt houd nou toch op!ken je vreidnschappelijk nou nooit eens in een normaal stadion spelen?? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:37 schreef TheMenace het volgende:[..] tjah geweldig hopelijk wat meer spirit maar eigenlijk is dit ook geen accomodatie he moet je kijken op wat voor knolleniets je speelt houd nou toch op!ken je vreidnschappelijk nou nooit eens in een normaal stadion spelen?? Vind het wel wat hebben met die palmbomen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Vind ik ook wel wat hebben, maar iets meer stadion mag wel :P |
|
|
|