|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Neeeeeeeeeeeeeeee, niet swerts. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat een schande helemaal naar spanje om op zo een kuklote amateuraccomodatie te spelen wat een lachertje!blijf dan gewoon thuis als ze niet eens in een stadion kunnen spelen! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik lees net op de tekst naast het beeld dat Swerts heeft gescoord, moet niet gekker worden!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:51 schreef RenatoBos het volgende:Ik lees net op de tekst naast het beeld dat Swerts heeft gescoord, moet niet gekker worden!!! whahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geloof niet veel van wat ik daar lees, er stond ook dat Bruno Martins Indi een klein lulletje zou hebben, dat klinkt wat vreemd. 'kutjournalisten' ! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: het beeld is zooooooooooo slecht dat we het niet eens allemaal kunnen volgen!dit is echt disrespect voor feyenoord hoor zo een kutveld/accomodatie!iedereen speelt vriendschappelijk in stadion terwijl feyenoord weer op zo een knollenaccomodatie ergens in een uithoekje voetbalt! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 15:55 schreef TheMenace het volgende:[..] het beeld is zooooooooooo slecht dat we het niet eens allemaal kunnen volgen!dit is echt disrespect voor feyenoord hoor zo een kutveld/accomodatie!iedereen speelt vriendschappelijk in stadion terwijl feyenoord weer op zo een knollenaccomodatie ergens in een uithoekje voetbalt! Ik heb er geen moeite mee. beter als niets. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mooi, 3-3. We tonen veerkracht. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
3-3. Guidetti volgens mij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag!!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik ben nogmaals heel blij dat we guidetti hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
hahaha, papagaaien soep op :P |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Was trouwens wel een noodzakelijke overtreding in de middencirkel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat ik me nou eens afvraag he betalen de feyenoordsupporters hier nou echt geld voor?toch geen entreekaartje neem ik aan dit is toch gratis mag ik hopen???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das toch duidelijk een kaart, was van achter neergehaald |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 16:06 schreef TheMenace het volgende:wat ik me nou eens afvraag he betalen de feyenoordsupporters hier nou echt geld voor?toch entreekaartje neem ik aan dit is toch gratis mag ik hopen??? Plakken er hun vakantie aan man, ik wou dat ik mijn vrouw zo ver zou kunnen krijgen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gyon doe even mee ajb. Ghehe |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Best goed keepertje Lamprou... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hoor koeman is godvere hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi hoorde je dat Ronald zeggen: Geven ze godverdomme een bal van 3 meter hoog aan iemand die maar 1,5 meter is, zijn ze blind of zo. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
jaa ik hoorde het hahahaha. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom op nog 1 doelpuntje dan.... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Komen goed weg met die vrije trappen.
WE zitten er echt doorheen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik ben tevreden!!!
Komt goed, goed gevoel naar limboland volgende week. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
WHOOO! Daar kwamen we in de laatste secondes nog behoorlijk goed weg.
LAMPROU///HELD |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
even kijken wnnr de samenvatting komt op RTV |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We hebben veerkracht getoond en waren in de tweede helft op de laatste tien minuten na de betere ploeg.
Ben ook wel tevreden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|