|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
De Japanner Takumi Minamino is momenteel op stage bij Feyenoord. Het Japanse toptalent wordt maandag 17 en komt uit voor Cerezo Osaka en Japan onder 17. Met vijf doelpunten was hij anderhalf jaar geleden gedeeld topscorer tijdens de Kampioenschap van Azië onder 17. Tijdens het WK onder 17 scoorde hij tot eigen teleurstelling slechts een keer voor de Japanners, die in de kwartfinale werden uitgeschakeld door Brazilië. Hij is opgeleid via de Wiel Coerver Coaching-methode. Zaterdag deed de nog 16-jarige spits een helft mee met Feyenoord onder 19 tijdens de vriendschappelijke wedstrijd op het VDL-terrein in Maassluis tegen de leeftijdsgenoten van KV Mechelen. De Japanse spits zorgde voor de 2-0. Uiteindelijk wonnen de Rotterdammers met 5-0. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ben benieuwt... Wel knap dat hij gelijk de 1e wedstrijd al scoort als je zelf uit de B komt en meteen met de A meedoet, zonder enig ervaring met ons land cultuur competitie taal etc etc etc. En dat ook nog eens op zown jonge leeftijd. Ik hoop dat het iets is. Ben altijd fan van onze Jappie's geweest. Ono & Ryotje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 13:50 schreef Beempjerotterdam het volgende:Ben benieuwt... Wel knap dat hij gelijk de 1e wedstrijd al scoort als je zelf uit de B komt en meteen met de A meedoet, zonder enig ervaring met ons land cultuur competitie taal etc etc etc. En dat ook nog eens op zown jonge leeftijd. Ik hoop dat het iets is. Ben altijd fan van onze Jappie's geweest. Ono & Ryotje eens! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
binnenkort sushi in de kuip |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Hahaha zkr zkr, daar doe ik het voor!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik zit te rekenen, hij is nu pas 16 nog. Morgen 17. 1,5 jaar geleden topscoorder op het Kampioenschap van Azië onder 17. Hij was toen pas 14,5 jaar. Dat is helemaal lijp! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben benieuwd, klinkt goed allemaal. En inderdaad die Japanners doen het goed bij ons. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wordt weer dringen op de perstribune; arrigato!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voorzichtig behandelen!!!! voor je t weet n harakirigevalletje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:Ben benieuwd, klinkt goed allemaal. En inderdaad die Japanners doen het goed bij ons. zou idd wel weer leuk zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet allemaal blijken. Ryo zakte ver terug, Ono was goud. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Hebben we daar euroooootjes voor over en mogen we die uitgeven? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voor een 16- jarige is het minimumloon 23,04 € per dag. Dat lijkt me dan toch geen probleem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Voor een 16- jarige is het minimumloon 23,04 € per dag. Dat lijkt me dan toch geen probleem. Sponsor jij ff zeker? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Voor een 16- jarige is het minimumloon 23,04 € per dag. Dat lijkt me dan toch geen probleem. Zullen we dan op dit forum inzamelen en hem maar vastleggen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: T is wel een zeeuw he, wat denk je zelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaaaa T is ook een Zeeuw, ik wist het wel!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: My share
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ach joh,dump ik m'n foster parents kindje heb ik weer wat budget voor deze... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Goed idee, 98% van het geld van foster parents plan is "strijkstokgeld". |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klasse, zijn waarschijnlijk beide even jong, van deze heb je meer plezier want die kan je straks zien uitgroeien tot onze nieuwe groeibriljant. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn niet mijn woorden hè! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
niet rascistisch bedoeld,maar haal spelers uit Nedrland of binnen de EEG de loon kosten buiten de EU zijn te hoog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 21:15 schreef piet de paler het volgende:niet rascistisch bedoeld,maar haal spelers uit Nedrland of binnen de EEG de loon kosten buiten de EU zijn te hoog Tuurlijk busladingen vol Polen. d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 21:15 schreef piet de paler het volgende:niet rascistisch bedoeld,maar haal spelers uit Nedrland of binnen de EEG de loon kosten buiten de EU zijn te hoog Een goeie Japanse voetballer verdient meer dan zijn eigen salaris terug...Moet hij wel een Onootje worden.... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
japanners zijn zeer gedisiplineerd,,en commercieel zeer interresant... altijd proberen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
als ik aan Japanners denk moet ik altijd denken aan die strip (uit mijn yijd) takata takata of zoiets. Ik weet het niet zou hij niet weer een van onze talenten dwars gaan zitten ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 22:07 schreef piet de paler het volgende:als ik aan Japanners denk moet ik altijd denken aan die strip (uit mijn yijd) takata takata of zoiets. Ik weet het niet zou hij niet weer een van onze talenten dwars gaan zitten ? Als hetzelf zo'n groot talent is so what! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
De nieuwe Takifuma Ogura... Eindelijk |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klasse, zijn waarschijnlijk beide even jong, van deze heb je meer plezier want die kan je straks zien uitgroeien tot onze nieuwe groeibriljant. Maar van je foster parents kind krijg je nog een tekening. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
voor het eerst dat ik paal de pieter onzin zie verkondigen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jaja. geloof er niets van! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hab je teruggelezen dan, volgens mij niet. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 22:07 schreef piet de paler het volgende:als ik aan Japanners denk moet ik altijd denken aan die strip (uit mijn yijd) takata takata of zoiets. Ik weet het niet zou hij niet weer een van onze talenten dwars gaan zitten ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jawel;) maar ik blijf het ontkennen. Je hebt het hem ingefluisterd! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verdomme, dat zou tussen Henny en mij blijven, oeps.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mmmmm waar komt Henny vandaan? Nu is hij aan de beurt ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: wendy begrijpt jou niet:( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: wendy begrijpt jou niet:( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Voor een 16- jarige is het minimumloon 23,04 € per dag. Dat lijkt me dan toch geen probleem. Is daar koffiegeld bij inbegrepen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Takumi Minamino
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
12
|
|
|
Zeg, is er al wat meer bekend over het resultaat van zijn stage? |
|
|
|