|
|
Johnqqqq
|
|
|
Oke het is simpel..
1 afbeelding
Voetbal gerelateerd persoon..
En raad maar wie het is! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
1e |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Een getinte man met zwart haar, heeft net geen snor, met een veel te coole shirt en is keeper..
Volgende? :-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Jorge Campos !!! De keeper. Eeeeh spits. Wat was ie eigenlijk ??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
John heeft het plaatje, ik de beschrijving, Oceanu de naam.. Kan niet beter toch? :-) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mag ik er eentje neerzetten? Vind het een leuk spelletje..
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Kiki :) deze 2 dan links en rechts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2012 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dwight Yorke en Roy Keane???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wat heeft het spel voor zin als je het antwoord al krijgt als je met je muis op de foto terecht komt??? Of als je op quote drukt en het antwoord al tevoorschijn komt??
Verder prachtig spel, maar zo lek als een mandje! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 23:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wat heeft het spel voor zin als je het antwoord al krijgt als je met je muis op de foto terecht komt??? Of als je op quote drukt en het antwoord al tevoorschijn komt?? Verder prachtig spel, maar zo lek als een mandje! Sja.. Of je negeert het? Lees je er dus overheen? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee gap, vond het een leuk spel maar helaas niet helemaal gelukt! Als je de foto's nu eerst opslaat op je computer, een andere naam geeft en ze vervolgens via tinypic upload kan het inderdaad een leuk spel worden! Iets meer werk, maar dan kan het! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dus niet negatief bedoelt, maar enkel een tip om het te laten slagen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 23:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee gap, vond het een leuk spel maar helaas niet helemaal gelukt! Als je de foto's nu eerst opslaat op je computer, een andere naam geeft en ze vervolgens via tinypic upload kan het inderdaad een leuk spel worden! Iets meer werk, maar dan kan het! Weet ik, maar wat is het probleem als je er gewoon overheen leest? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 23:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee gap, vond het een leuk spel maar helaas niet helemaal gelukt! Als je de foto's nu eerst opslaat op je computer, een andere naam geeft en ze vervolgens via tinypic upload kan het inderdaad een leuk spel worden! Iets meer werk, maar dan kan het! je hebt gelijk idd.. of een foto zoeken waar de voetballer naam niet instaat... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Omdat het spel dan toch niet leuk is? Je wilt een spel waarin iedereen zich kan vinden en waarin je kan discussieren, maar er is altijd wel iemand die vals speelt dan! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Het was ook niet negatief bedoeld, enkel als aanvulling! Hopelijk gaat het lukken, dan kan het inderdaad een leuk spel wezen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 23:11 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Omdat het spel dan toch niet leuk is? Je wilt een spel waarin iedereen zich kan vinden en waarin je kan discussieren, maar er is altijd wel iemand die vals speelt dan! ;-) Ok, dan heb ne gelijk ja.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Grappig dit:
wie-o-wie is dit en wie-o-wie weet het. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Helaas is deze held (links op de foto) niet meer onder ons. Wie of wie? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
volgende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2012 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Tyf toch eens een eind op man. Normaal kan het mij geen reet schelen wat jij hier en daar neer kwakt. Maar zodra het over Ajacieden gaat die niet meer onder ons zijn, mot je je muil houden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Fuck man, volgens mij is het een noor maar ik kom niet op zijn naam! Whahahahaha! En nu baal ik dat zijn naam er niet staat! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey vieze ooievaar, als je hier wilt blijven komen dien je een beetje meer respect te tonen voor echte Ajacieden als Haarms! En anders tyf je echt een heel eind op! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2012 - 10:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Fuck man, volgens mij is het een noor maar ik kom niet op zijn naam! Whahahahaha! En nu baal ik dat zijn naam er niet staat! ;-) Het is inderdaad een noor!
kort achternaampje |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Volgens mij is het dan Tore André Flo?? Klopt dat? |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Klopt helemaal
Jij weer |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahaha ben daar niet zo goed in man! Als je wilt mag je een nieuwe pica plaatsen! Vind het leuk om te raden man! ;-)
Als ik de volgende raad ga ik inderdaad op zoek naar een leuke foto! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2012 door ajaxfan lol -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laudrup had ik zo gedacht.. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2012 door ajaxfan lol -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ajaxfan lol