|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
trouwens....ik kom er net achter dat als je bijv. een afbeelding quote en die link bij: Zoeken Google doet en dan op Afbeelding Zoeken drukt dan komt precies die speler en zijn naam geschreven......dus ja...... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:14 schreef Ajax Is The Best het volgende:trouwens....ik kom er net achter dat als je bijv. een afbeelding quote en die link bij: Zoeken Google doet en dan op Afbeelding Zoeken drukt dan komt precies die speler en zijn naam geschreven......dus ja...... daarom moet je ze ook uploaden via tinytic ofzo
dan zijn ze niet terug te vinden
dit is southall
heeft met everton de finale EC gespeeld in de kuip |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:16 schreef Johnqqqq het volgende:[..] daarom moet je ze ook uploaden via tinytic ofzo dan zijn ze niet terug te vinden dit is southall heeft met everton de finale EC gespeeld in de kuip wel......dat deed ik met die Montero.....precies hetzelfde.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
probeer met deze dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:14 schreef Ajax Is The Best het volgende:trouwens....ik kom er net achter dat als je bijv. een afbeelding quote en die link bij: Zoeken Google doet en dan op Afbeelding Zoeken drukt dan komt precies die speler en zijn naam geschreven......dus ja...... Bij Google Chrome werkt dat niet hoor.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Je kan ook imageshack gebruiken.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Frank Leboeuf.......hier....ik deed dat gewoon...... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: of de foto op je eigen site gooien, en dan gewoon url link plaatsen xD |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: maakt niet uit...het blijft toch zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dat maakt ook niks uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: deed.......op afbeelding zoeken......dan is het eigenlijk geen spelletje meer.....je kan valsspelen :P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Moet ik eerst ff een site ontwerpen.. :P Ik ga iig over 2 weken er één maken.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:21 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] deed.......op afbeelding zoeken......dan is het eigenlijk geen spelletje meer.....je kan valsspelen :P Moet je welke interbrowser gebruik je? IE, Chrome, Safari, Firefox? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Niet zo'n noob .tk site :) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Faalbrowser.. Bij Chrome kan dat niet.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hoezo faal...ik kan dan gewoon valsspelen :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Omdat het echte een klotebrowser is.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: vindt jij.......maar ik mag steeds raden omdat ik vals ga spelen MUHAHHAHAHAHHAH!!!!!!! :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:26 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] vindt jij.......maar ik mag steeds raden omdat ik vals ga spelen MUHAHHAHAHAHHAH!!!!!!! :P Da's gewoon zielig.. Dan verneuk je het voor anderen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: haha....denk je nou echt dat ik het ga doen?? nee...ik ga niet meer spelen.....gaan jullie maar verder.....eigenlijk moet ik nu een plaatje plaatsten maar doe jij het IPV mij |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik heb eigen bedrijf in webdesign :)
maar probeer deze eens
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:28 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] haha....denk je nou echt dat ik het ga doen?? nee...ik ga niet meer spelen.....gaan jullie maar verder.....eigenlijk moet ik nu een plaatje plaatsten maar doe jij het IPV mij doe die hierboven eens dan |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:28 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] haha....denk je nou echt dat ik het ga doen?? nee...ik ga niet meer spelen.....gaan jullie maar verder.....eigenlijk moet ik nu een plaatje plaatsten maar doe jij het IPV mij Je mag wel meedoen, als je maar niet valsspeelt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hey......die lukt niet..... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: XD en nu raden dan maar |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: maar kunnen die anderen die hiermee aan meedoen dat wel?? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: zo'n link of wat het ook is plaatsen? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: is gewoon een plaatje van een minder bekende website speler is wel bekend hoor speelde ook op WK etc |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Men moet gewoon niet valsspelen. Klaar. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:38 schreef Johnqqqq het volgende:[..] is gewoon een plaatje van een minder bekende website speler is wel bekend hoor speelde ook op WK etc dat is gewoon Tinypic :P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: haha heb met me iphone een foto gemaakt van het scherm en die geupload :P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: lol :P ok en nu doorgaan....ik weet hem iig niet ;-) |
|
|
|