BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat als we ooit na koeman een nieuwe trainer moeten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 17 januari 2012 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 07:35 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ongesteld? [img][/img] en de link ertussen
Heren ff on-topic graag. -:]
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 07:44 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Heren ff on-topic graag. -:]
ik geef er info bij aap! zodat hij zijn trainer kan plakken...
on-topic. drlove... je hebt nog steeds niet je trainer genoemd die amsterdams is en uit wraakgevoelens naar feyenoord wil...
De Spot
 De Spot - dinsdag 17 januari 2012 - 07:51   quote  deeplink  
Ik zou ook blij zijn met van Gaal,al denk ik niet dat het gebeurt..dan zou ik gaan voor Ron Jans!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 januari 2012 - 07:52   quote  deeplink  
media_xl_1031233.jpg

Hansie Hansie!
De Spot
 De Spot - dinsdag 17 januari 2012 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 07:52 schreef hoogvliet010 het volgende:
[ afbeelding ]

Hansie Hansie!
hahahaha lachen...ach hij zal best geen koekebakker zijn..
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 08:07   quote  deeplink  
robert maaskant?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 08:08   quote  deeplink  
Robert Maaskant gaat liever vandaag dan morgen aan de slag bij een nieuwe club. De trainer, die onlangs de laan uit werd gestuurd bij het Poolse Wisla Kraków, heeft een uitgesproken voorkeur voor Feyenoord. 'Ik ben zeker beschikbaar.'

Robert Maaskant. ©PRO SHOTS
Maaskant sluit echter ook niet uit dat hij in Polen blijft werken. 'In Polen wil ik alleen bij de absolute top werken, maar dat zal de toekomst uitwijzen', benadrukt de nog steeds in Kraków woonzame oefenmeester tegenover RTV Rijnmond. 'Het kan overal in de wereld zijn en als er een Nederlandse club komt gaan we daar naar kijken.'

Koeman op de trein
Maaskant beseft zich terdege dat Feyenoord niet op zoek is naar een nieuwe trainer, maar schuift zijn voorkeur voor de Rotterdammers ook niet onder stoelen of banken. 'Volgens mij doet Ronald Koeman het heel aardig ondanks de afgelopen weken. Maar misschien dat Ronald wel weer op een trein springt naar een grotere club en dan ben ik beschikbaar

media_l_1010689.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door FR-Han --
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 17 januari 2012 - 08:16   quote  deeplink  
Nonderju kut. Maaskantje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door GeenGelul --
De Spot
 De Spot - dinsdag 17 januari 2012 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 08:08 schreef FR-Han het volgende:
Robert Maaskant gaat liever vandaag dan morgen aan de slag bij een nieuwe club. De trainer, die onlangs de laan uit werd gestuurd bij het Poolse Wisla Kraków, heeft een uitgesproken voorkeur voor Feyenoord. 'Ik ben zeker beschikbaar.'

Robert Maaskant. ©PRO SHOTS
Maaskant sluit echter ook niet uit dat hij in Polen blijft werken. 'In Polen wil ik alleen bij de absolute top werken, maar dat zal de toekomst uitwijzen', benadrukt de nog steeds in Kraków woonzame oefenmeester tegenover RTV Rijnmond. 'Het kan overal in de wereld zijn en als er een Nederlandse club komt gaan we daar naar kijken.'

Koeman op de trein
Maaskant beseft zich terdege dat Feyenoord niet op zoek is naar een nieuwe trainer, maar schuift zijn voorkeur voor de Rotterdammers ook niet onder stoelen of banken. 'Volgens mij doet Ronald Koeman het heel aardig ondanks de afgelopen weken. Maar misschien dat Ronald wel weer op een trein springt naar een grotere club en dan ben ik beschikbaar

[ afbeelding ]
Ik twijfel vind het altijd zo"n praatjesmaker...
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 08:27 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ik twijfel vind het altijd zo"n praatjesmaker...
ergens vind ik het een goeie vent. maar of dat hem ook een goeie trainer maakt...
De Spot
 De Spot - dinsdag 17 januari 2012 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 08:29 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ergens vind ik het een goeie vent. maar of dat hem ook een goeie trainer maakt...
Han ik kan daar ook niks zinnigs over zeggen,misschien klikt het wel tis natuurlijke wel een jongen uit het Rotterdamse..
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 08:33 schreef De Spot het volgende:

[..]

Han ik kan daar ook niks zinnigs over zeggen,misschien klikt het wel tis natuurlijke wel een jongen uit het Rotterdamse..
al zou hij ooit bij ons terecht komen, hoop ik niet dat hij net als bij wrisla als een debiel lanks die zijlijn staat te gebaren. dan kunnen we net zo goed ook gelijk sjaak polak als stadionspeaker inhuren.

FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 09:29   quote  deeplink  
17-01-2012 Ronald Koeman jaar langer bij Feyenoord

Feyenoord en Ronald Koeman hebben een principeakkoord bereikt over een contract dat de oefenmeester na dit seizoen nog een jaar verbindt aan de Stadionclub. Partijen voerden de afgelopen dagen een reeks van gesprekken over een verlenging van de samenwerking en kwamen maandag tot afspraken waar iedereen zich heel goed bij voelt, aldus technisch directeur Martin van Geel.

20110725_koeman_portret_vk_scaled_7.jpg

De spelers waren dinsdagochtend de eersten die te horen kregen dat Koeman ook na dit seizoen hoofdtrainer blijft. De mededeling van de trainer werd door de selectie met grote instemming ontvangen.

Technisch directeur Martin van Geel, die samen met algemeen directeur Eric Gudde de gesprekken met Koeman en diens zaakwaarnemers voerde, is buitengewoon tevreden dat Koeman langer aan de club verbonden blijft. De conclusie van de afgelopen maanden is dat het op alle fronten klikt tussen Ronald en Feyenoord. We zijn bij Feyenoord bezig iets moois te bouwen, daarbij is de hoofdtrainer de absolute sleutelfiguur en is continuïteit belangrijk. Het is mooi dat we er na een aantal sessies naar ieders tevredenheid uit zijn uitgekomen.

Aangezien betrokkenen hadden aangegeven graag met elkaar door te gaan, ontstond op voorhand de indruk dat een verlenging van Koemans contract bij Feyenoord een formaliteit zou zijn. Volgens Van Geel was dat nadrukkelijk niet het geval. Het was geen ABC-tje. We hebben niet voor niets meerdere lange gesprekken nodig gehad. Daarbij ging het ook over geld ja... Dat lijkt me logisch. Over bedragen praten wij nooit, maar er is sprake van een behoorlijke opwaardering ten opzichte van Ronalds huidige overeenkomst. We zijn als club ver gegaan om deze toptrainer te houden, maar zijn absoluut binnen onze financiële grenzen gebleven. Hier is sprake van een deal waar iedereen content mee mag zijn.

Koeman zelf is ook blij met verlenging van zijn lopende, eenjarige contract. Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Feyenoord en ben blij dat we er uit zijn gekomen. Te meer daar we allemaal ook volop mogelijkheden zien om te groeien met deze talentvolle groep.

Feyenoord staat halverwege het seizoen op de vijfde plaats in de competitie en dwong onder leiding van Koeman de afgelopen maanden respect af met klinkende resultaten tegen vooral de andere topploegen uit de eredivisie.

bron: Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door FR-Elmo --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 januari 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 06:46 schreef Wim2 het volgende:
Hoe komt het dat ik een foto probeer te plakken en hij doet het niet?
Ik krijg gewoon zon rood kruisje.
Dan mag je niet linken naar die foto...
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Zou op slot KUNNEN nu Koeman bijtekent.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:39 schreef Henny het volgende:
Zou op slot KUNNEN nu Koeman bijtekent.
tuurlijk niet. er komt ook ooit een eind aan koemans tijd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 januari 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 17:10 schreef FR-Han het volgende:
ik hoef co zoiezo niet! dan maar louis!! veel jonge spelers, dus v gaal word mijn inziens de man dan!

[ afbeelding ]
Gek!!!
Gio of v.Gastel zijn de eventuele opvolgers!
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:40 schreef FR-Han het volgende:

[..]

tuurlijk niet. er komt ook ooit een eind aan koemans tijd
Stond ook KUNNEN met hoofdletters omdat het nu niet actueel, maar op zich wel een interessante topic is. Als ie over anderhalf jaar weg zou gaan, dan zijn er weer heel andere namen/stellingen, voor- en afkeuren.
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 17 januari 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 19:09 schreef Gyan010 het volgende:
Ik zou het nog een keertje met Gullit proberen.
ben je gek of zo zekers weer naar de kloten gaan met zn onzinnige aankopen
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 17 januari 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 20:01 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die er kijk op heeft. Wat een mooi uithangbord zou dat zijn zeg. Louis in een Feyenoord pak... [ afbeelding ]
nee niet doen pak jp en gio kunnen we ook mee vooruit
Wim2
 Wim2 - dinsdag 17 januari 2012 - 11:54   quote  deeplink  
foto_852__original.gif&w=410&h=389&ei=ilMVT4vsE8ucOpbbvJQD&zoom=1&iact=rc&dur=359&sig=115876853004766383675&page=1&tbnh=149&tbnw=150&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=114&ty=96

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door Wim2 --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 11:54 schreef Wim2 het volgende:
[ afbeelding ]
kap is met je offtopic geklooi wim. als je het niet intressant vind, reageer dan gewoon niet
Wim2
 Wim2 - dinsdag 17 januari 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Sorry, ik probeerde een foto te plakken van een slot,
maar is helemaal mislukt @#$@!!#@ >:(
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 januari 2012 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 11:55 schreef FR-Han het volgende:

[..]

kap is met je offtopic geklooi fr-han. als je het niet intressant vind, reageer dan gewoon niet
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 17 januari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 08:16 schreef GeenGelul het volgende:
Nonderju kut. Maaskamtje
Donder op kut
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 januari 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 08:08 schreef FR-Han het volgende:
Robert Maaskant gaat liever vandaag dan morgen aan de slag bij een nieuwe club. De trainer, die onlangs de laan uit werd gestuurd bij het Poolse Wisla Kraków, heeft een uitgesproken voorkeur voor Feyenoord. 'Ik ben zeker beschikbaar.'

Robert Maaskant. ©PRO SHOTS
Maaskant sluit echter ook niet uit dat hij in Polen blijft werken. 'In Polen wil ik alleen bij de absolute top werken, maar dat zal de toekomst uitwijzen', benadrukt de nog steeds in Kraków woonzame oefenmeester tegenover RTV Rijnmond. 'Het kan overal in de wereld zijn en als er een Nederlandse club komt gaan we daar naar kijken.'

Koeman op de trein
Maaskant beseft zich terdege dat Feyenoord niet op zoek is naar een nieuwe trainer, maar schuift zijn voorkeur voor de Rotterdammers ook niet onder stoelen of banken. 'Volgens mij doet Ronald Koeman het heel aardig ondanks de afgelopen weken. Maar misschien dat Ronald wel weer op een trein springt naar een grotere club en dan ben ik beschikbaar

[ afbeelding ]
geen gekke keuze.
het wonder van ..
 het wonder van .. - dinsdag 17 januari 2012 - 14:55   quote  deeplink  
hier is totaal geen discussie over... na koeman is het van gastel, van bronckhorst, makaay. geen vacature!
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 17 januari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 12:38 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Donder op kut,
Had je wat KUT, haha ;-]

%7B1291909552%7D_preview.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door GeenGelul --
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 17 januari 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 11:55 schreef FR-Han het volgende:

[..]

kap is met je offtopic geklooi wim. als je het niet intressant vind, reageer dan gewoon niet
slotje, koeman blijft nog een jaar

12083164628UIg0x.jpg
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 15:04 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

slotje, koeman blijft nog een jaar

[ afbeelding ]
lees eerst is normaal de topictitel. slotjes jankert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door FR-Han --
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 17 januari 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 15:21 schreef FR-Han het volgende:

[..]

lees eerst is normaal de topictitel. slotjes jankert
Waar wil je nu nog over lullen dan, jankert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door GeenGelul --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 15:47 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Waar wil je nu nog over lullen dan, jankert
komt ie hersenloze... koemans contract loopt af zomer 2013... welke contracten lopen dan toevallig af, welke trainers zijn dan beschikbaar, en welke passen bij ons... alles kan wel een slotje op. maar dat is zonde. beter slotjes op het snavel forum, en niet op ons forum toch?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 15:51   quote  deeplink  
maaskant, gullit, v gaal, co... zijn nu vrij... maar wie straks, en wie past? dat is de hanvraag!
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 16:05   quote  deeplink  
Jij vraagt, ik pas rellen Han.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 17 januari 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Alex Pastoor.

Hij heeft sowieso een goede band met de voormalig Excelsior spelers.
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 17 januari 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 15:50 schreef FR-Han het volgende:

[..]

alles kan wel een slotje op. maar dat is zonde. beter slotjes op het snavel forum, en niet op ons forum toch?
Zegt de koning slotjesvrager
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 16:26 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Zegt de koning slotjesvrager
das toch geen trainert?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 januari 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 16:26 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Zegt de koning slotjesvrager
Wie is dat dan?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 17:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wie is dat dan?
volgens geengeluk ben ik dat. onzin natuurlijk, hier een potentieele trainert:

RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 januari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Whahahahahaha nee dat kun me niet maken, bij Feyenoord gaan die beelden de wereld over, whahahahahaha wat een droeftoeter zeg
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 17 januari 2012 - 17:56   quote  deeplink  
NOU IN IEDERGEVAL KUNNEN WE WEER EEN JAAR VOORUIT EN DAN, ALS DE INTENSIE IS ELK JAAR DE VOORTGANG OP DE LOEP NEMEN ZOU GEEN SLECHT IDEE ZIJN GOED VOOR DE CLUB EN TRAINER, IN IEDERGEVAL BEN IK WEL POSITIEF OVER DE TRAINERS ZO KRUIPEN WE TOCH SNELLER DAN VERWACHT UIT DE DAL
FANTASTISCH MAN, IS ER NOG EEN VRIJ EN GEZELLIG HETE MEID OVER DIE IK MAG INJECTEREN ?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 17:56 schreef dr. Love het volgende:
NOU IN IEDERGEVAL KUNNEN WE WEER EEN JAAR VOORUIT EN DAN, ALS DE INTENSIE IS ELK JAAR DE VOORTGANG OP DE LOEP NEMEN ZOU GEEN SLECHT IDEE ZIJN GOED VOOR DE CLUB EN TRAINER, IN IEDERGEVAL BEN IK WEL POSITIEF OVER DE TRAINERS ZO KRUIPEN WE TOCH SNELLER DAN VERWACHT UIT DE DAL
FANTASTISCH MAN, IS ER NOG EEN VRIJ EN GEZELLIG HETE MEID OVER DIE IK MAG INJECTEREN ?
je CAPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! injecteer die maar lampie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door FR-Han --
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 17 januari 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 17:57 schreef FR-Han het volgende:

[..]

je CAPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! injecteer die maar lampie
En eerst post in Word zetten zou het lezen ook makkelijker maken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 januari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 17:56 schreef dr. Love het volgende:
NOU IN IEDERGEVAL KUNNEN WE WEER EEN JAAR VOORUIT EN DAN, ALS DE INTENSIE IS ELK JAAR DE VOORTGANG OP DE LOEP NEMEN ZOU GEEN SLECHT IDEE ZIJN GOED VOOR DE CLUB EN TRAINER, IN IEDERGEVAL BEN IK WEL POSITIEF OVER DE TRAINERS ZO KRUIPEN WE TOCH SNELLER DAN VERWACHT UIT DE DAL
FANTASTISCH MAN, IS ER NOG EEN VRIJ EN GEZELLIG HETE MEID OVER DIE IK MAG INJECTEREN ?
Hansworst wil jouw wel injecteren!
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 17 januari 2012 - 20:56   quote  deeplink  
NEE MAN IK BEN GEEN GAY, IK ZOEK HETE FEYENOORD CHICS
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 januari 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Capslock is gay!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 januari 2012 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 20:56 schreef dr. Love het volgende:
NEE MAN IK BEN GEEN GAY, IK ZOEK HETE FEYENOORD CHICS
Kalendertje kopen
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kalendertje kopen
+1
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 17 januari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 20:56 schreef dr. Love het volgende:
NEE MAN IK BEN GEEN GAY, IK ZOEK HETE FEYENOORD CHICS
Google afbeeldingen?
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - dinsdag 17 januari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 20:56 schreef dr. Love het volgende:
NEE MAN IK BEN GEEN GAY, IK ZOEK HETE FEYENOORD CHICS
dr love

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat als we ooit na koeman een nieuwe trainer moeten?









0.0120141