|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik breng em wel als je wilt.. Past echt beter bij jullie dan bij ons.. En dat bedoel ik positief, gewoon een ander type speler.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
voetbalt Kasten Janker nog ?? V Nistelrooy ? Janko ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind ook die spitsen van Heracles goed.Everton en die andere boy. Die moeten toch wel te halen zijn,of zouden die Almelo al mooi vinden ? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 21:57 schreef remco k het volgende:Ik breng em wel als je wilt.. Past echt beter bij jullie dan bij ons.. En dat bedoel ik positief, gewoon een ander type speler.. snap ik. Ik vind hem ook geen echte Ajax spits hoewel ik me afvraag of die er nog zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 22:01 schreef piet de paler het volgende:Ik vind ook die spitsen van Heracles goed.Everton en die andere boy. Die moeten toch wel te halen zijn,of zouden die Almelo al mooi vinden ? Ja, in Almelo is altijd wat te doen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind Siggie echt een typische Ajax spits.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ligt ie daarom aan barrels? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Somalia///Held maar dit plaatje deed me eerst denken aan Errol refos? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Siggie? Wiel? Anita?
Weet ik wel Tong is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker makkelijk toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In ieder geval 1 overeenkomst met van Basten.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nog te weinig van hem gezien, kan hem nog niet echt in het rijtje legendarische ajax spitsen scharen. Ik bedoel het rijtje: van Basten en euhhhhhhhhh...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat wel. Heb jij ook zo een hekel aan hem? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bona... ja ook idd.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het niet? Maar ik geloof ook bijna niet dat het Somalia is?
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Hoe oud zou die inmiddels zijn? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens mij 34 of zo. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Dan kan het nog net. Somalia als SUPER PINCH HITTER! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 22:41 schreef FR-Roel het volgende:[..] nog te weinig van hem gezien, kan hem nog niet echt in het rijtje legendarische ajax spitsen scharen. Ik bedoel het rijtje: van Basten en euhhhhhhhhh...... Zo goed is ie zeker niet en gaat ie ook niet worden.. Het is wel een type spits die past bij het spelletje dat we willen spelen, laat ik het dan zo stellen..:-) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 22:01 schreef piet de paler het volgende:Ik vind ook die spitsen van Heracles goed.Everton en die andere boy. Die moeten toch wel te halen zijn,of zouden die Almelo al mooi vinden ? Almelo is niet mooi hoor. Grijze muizen stad. Ik kan het weten, ik woon er. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Sören Larsen viel door de mand bij Feyenoord, maar krijgt wellicht een tweede kans in de Eredivisie. De dertigjarige aanvaller kwam vorig seizoen enkele maanden naar Rotterdam om de nood voorin te ledigen; veel hielp hij niet, want in zes duels als invaller produceerde hij niet een treffer. Bij Aarhus doet Larsen het wel weer goed en scoorde hij al zes keer. Clubs uit Nederland, Duitsland en Engeland houden de routinier in de gaten. (Sporten)
zal larsen dan wel zijn.. :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
The Fly
|
|
|
Voor de mensen die niks zinnigs reageren. Reageer dan niet. Als je zelf een topic opent wil je ook niet dat die verziekt word. Kom gewoon met serieuze dingen. Pinchhiter. Ik dacht aan Amoah. Ik had al gehoopt dat Feyenoord hem vorige seizoen had gehaald, want hij kostte maar n halve ton of zo. Maar hij is naar turkije gegaan naar club "Mersin Idman Yurdu.' waar hij toch zo goed als geflopt is en al paar keer in clinch heeft gelegen met de trainen. Dus ik neem aan dat hij spijt heeft, en dan wil je het liefst terug naar het lang waar je van te voren hebt gespeeld:) NAC heeft toch nog niet het geld helemaal gekregen van die club.. nemen ze dat toch over:). Zou heus wel iets te regelen zijn, en als guidetti na dit seizoen weer weg is heb je toch een waardige vervanger:) kan hij dit seizoen warm draaien in het elftal en kan feyenoord rustig verder kijken:) |
|
|
|
|
The Fly
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 22:01 schreef piet de paler het volgende:Ik vind ook die spitsen van Heracles goed.Everton en die andere boy. Die moeten toch wel te halen zijn,of zouden die Almelo al mooi vinden ? volgens mij bedoel je armenterros. Dit vind ik zelf ook goed. alleen die kosten toch al gauw iets meer.en heb je nog overtoom en everton. allemaal contract tot 2013 en everton moet je weer iets meer salaris dokken dus die valt af. maar wel allemaal spelers maybe voor de toekomst. :) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 11:08 schreef The Fly het volgende:[..] volgens mij bedoel je armenterros. Dit vind ik zelf ook goed. alleen die kosten toch al gauw iets meer.en heb je nog overtoom en everton. allemaal contract tot 2013 en everton moet je weer iets meer salaris dokken dus die valt af. maar wel allemaal spelers maybe voor de toekomst. :) waarom zou je voor amoah dan niet meer salaris moeten dokken? Komt toch ook van buiten de EU? Of heeft ie ook een Nederlands paspoort? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 11:04 schreef The Fly het volgende:Voor de mensen die niks zinnigs reageren. Reageer dan niet. Als je zelf een topic opent wil je ook niet dat die verziekt word. Kom gewoon met serieuze dingen. stevige post. wie ben jij? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 11:04 schreef The Fly het volgende:Voor de mensen die niks zinnigs reageren. Reageer dan niet. Als je zelf een topic opent wil je ook niet dat die verziekt word. Kom gewoon met serieuze dingen. Pinchhiter. Ik dacht aan Amoah. Ik had al gehoopt dat Feyenoord hem vorige seizoen had gehaald, want hij kostte maar n halve ton of zo. Maar hij is naar turkije gegaan naar club "Mersin Idman Yurdu.' waar hij toch zo goed als geflopt is en al paar keer in clinch heeft gelegen met de trainen. Dus ik neem aan dat hij spijt heeft, en dan wil je het liefst terug naar het lang waar je van te voren hebt gespeeld:) NAC heeft toch nog niet het geld helemaal gekregen van die club.. nemen ze dat toch over:). Zou heus wel iets te regelen zijn, en als guidetti na dit seizoen weer weg is heb je toch een waardige vervanger:) kan hij dit seizoen warm draaien in het elftal en kan feyenoord rustig verder kijken:) Wie ben jij om te bepalen wat serieus en wat niet. Ik vind Amoah totaal geen serieuze optie, maar ik loop toch ook niet tegen jou te zeiken. Ik heb nog een paar Happy Pillen over, interesse?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 11:04 schreef The Fly het volgende:Voor de mensen die niks zinnigs reageren. Reageer dan niet. Als je zelf een topic opent wil je ook niet dat die verziekt word. Kom gewoon met serieuze dingen. Kom dan met een serieuze topic. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
janko lijkt de beste optie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Ik ben het hier mee eens, maar dan moeten we wel wat in te ruilen hebben. El Ahmadi????? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Huh??? Je beste voetballer ruilen tegen een reserve spits??????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dacht meer aan nibke, |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Welja joh!!! We doen Leerdam er ook bij! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Burgemeester van de Achterhoek!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij krijg Leon op je nek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Janko okay, maar Karim gaan we niet inruilen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 11:04 schreef The Fly het volgende:Voor de mensen die niks zinnigs reageren. Reageer dan niet. Als je zelf een topic opent wil je ook niet dat die verziekt word. Kom gewoon met serieuze dingen. Pinchhiter. Ik dacht aan Amoah. Ik had al gehoopt dat Feyenoord hem vorige seizoen had gehaald, want hij kostte maar n halve ton of zo. Maar hij is naar turkije gegaan naar club "Mersin Idman Yurdu.' waar hij toch zo goed als geflopt is en al paar keer in clinch heeft gelegen met de trainen. Dus ik neem aan dat hij spijt heeft, en dan wil je het liefst terug naar het lang waar je van te voren hebt gespeeld:) NAC heeft toch nog niet het geld helemaal gekregen van die club.. nemen ze dat toch over:). Zou heus wel iets te regelen zijn, en als guidetti na dit seizoen weer weg is heb je toch een waardige vervanger:) kan hij dit seizoen warm draaien in het elftal en kan feyenoord rustig verder kijken:) THE Fly, weer zo'n aparte nickname, in ieder geval welkom op het Feyenoordforum, het forum voor de ECHTE voetballiefhebber. Het zou zeer op prijs gesteld worden als je je in het nieuwelingentopic even voorstelt, wel zo netjes, kun je gelijk lezen wie er hier nog meer zitten. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha Geen probleem, ik kan wel 10 Leonnetjes op me nek (schouders) hebben:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d;-) Is ie nou echt zo klein als dat men beweerd? |
|
|
|