BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Ronald Koeman jaar langer bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 09:30   quote  deeplink  
Feyenoord en Ronald Koeman hebben een principeakkoord bereikt over een contract dat de oefenmeester na dit seizoen nog een jaar verbindt aan de Stadionclub. Partijen voerden de afgelopen dagen een reeks van gesprekken over een verlenging van de samenwerking en kwamen maandag tot afspraken waar iedereen zich heel goed bij voelt, aldus technisch directeur Martin van Geel.

20110725_koeman_portret_vk_scaled_7.jpg

De spelers waren dinsdagochtend de eersten die te horen kregen dat Koeman ook na dit seizoen hoofdtrainer blijft. De mededeling van de trainer werd door de selectie met grote instemming ontvangen.

Technisch directeur Martin van Geel, die samen met algemeen directeur Eric Gudde de gesprekken met Koeman en diens zaakwaarnemers voerde, is buitengewoon tevreden dat Koeman langer aan de club verbonden blijft. De conclusie van de afgelopen maanden is dat het op alle fronten klikt tussen Ronald en Feyenoord. We zijn bij Feyenoord bezig iets moois te bouwen, daarbij is de hoofdtrainer de absolute sleutelfiguur en is continuïteit belangrijk. Het is mooi dat we er na een aantal sessies naar ieders tevredenheid uit zijn uitgekomen.

Aangezien betrokkenen hadden aangegeven graag met elkaar door te gaan, ontstond op voorhand de indruk dat een verlenging van Koemans contract bij Feyenoord een formaliteit zou zijn. Volgens Van Geel was dat nadrukkelijk niet het geval. Het was geen ABC-tje. We hebben niet voor niets meerdere lange gesprekken nodig gehad. Daarbij ging het ook over geld ja... Dat lijkt me logisch. Over bedragen praten wij nooit, maar er is sprake van een behoorlijke opwaardering ten opzichte van Ronalds huidige overeenkomst. We zijn als club ver gegaan om deze toptrainer te houden, maar zijn absoluut binnen onze financiële grenzen gebleven. Hier is sprake van een deal waar iedereen content mee mag zijn.

Koeman zelf is ook blij met verlenging van zijn lopende, eenjarige contract. Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Feyenoord en ben blij dat we er uit zijn gekomen. Te meer daar we allemaal ook volop mogelijkheden zien om te groeien met deze talentvolle groep.

Feyenoord staat halverwege het seizoen op de vijfde plaats in de competitie en dwong onder leiding van Koeman de afgelopen maanden respect af met klinkende resultaten tegen vooral de andere topploegen uit de eredivisie.

bron: Feyenoord.nl
het wonder van ..
 het wonder van .. - dinsdag 17 januari 2012 - 09:35   quote  deeplink  
heel goede. goede timing. kunnen we nu weer over voetbal gaan praten.
Nibke
 Nibke - dinsdag 17 januari 2012 - 09:36   quote  deeplink  
Dit is heel goed nieuws, het beste van de afgelopen dagen. Daarna kunnen v. Gastel en
v. Bronckhorst het mooi overnemen.
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 17 januari 2012 - 09:36   quote  deeplink  
Gister goed nieuws over Goossens, vandaag Koeman... Morgen Janmaat???? ;)
tomson
 tomson - dinsdag 17 januari 2012 - 09:37   quote  deeplink  
Goed zo,weet iedereen waar die aan toe is.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 januari 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Mooi
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 17 januari 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Mooi wordt een keer tijd dat het wereldkundig gemaakt werd. Geeft meteen een duidelijk signaal af naar de groep en eventuele nieuwe aankopen. Dan kunnen we het nu inderdaad weer over voetbal gaan hebben. "Het wonder van" +1!
MMM
 MMM - dinsdag 17 januari 2012 - 10:23   quote  deeplink  
Goed nieuws!
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 17 januari 2012 - 10:32   quote  deeplink  
Zeer goed nieuws ... nieuwe aankopen ... trainer bijgetekend .... april cat.2 .... het wordt een mooi jaar.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:32 schreef henkie1969 het volgende:
Zeer goed nieuws ... nieuwe aankopen ... trainer bijgetekend .... april cat.2 .... het wordt een mooi jaar.
en dat maakt dat ik me zorgen begin te maken..... wanneer komt die dreun weer.....
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 10:35   quote  deeplink  
heel goed! doen we van gaal wel later... ;-)
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Kan zich onsterfelijk maken door dit seizoen CL voetbal te halen en daar komend seizoen de 2e ronde te halen met Feyenoord en kampioen te worden. Kan ie daarna verschrikkelijk zijn zakken gaan vullen bij een rijke club.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:36 schreef Henny het volgende:
Kan zich onsterfelijk maken door dit seizoen CL voetbal te halen en daar komend seizoen de 2e ronde te halen met Feyenoord en kampioen te worden. Kan ie daarna verschrikkelijk zijn zakken gaan vullen bij een rijke club.
vanmorgen weer je happy-pillen geslikt?

Waarom is iedereen zo ontzettend positief? We staan nu in de subtop, we gaan misschien een paar goede spelers kwijtraken (Bakkal, El Ahmadi, Guidetti) de verdediging is niet sterk (zacht uitgedrukt), Koeman heeft overal een sterke start maar presteert daarna behoorlijk minder, We gaan naar categorie 2 maar dat zegt nog helemaal niets... bij 1 meetmoment de komende 3 jaar weer terug naar categorie 3 en je bent de lul.... We krijgen 2 spelers erbij waarvan ws 1 een directe versterking is, maar ook dan is het afwachten hoe die jongens het gaan doen.

Doe mij even een paar van die happy-pillen....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 januari 2012 - 10:42   quote  deeplink  
Het lijkt de laatste tijd wel een goednieuwsshow.
Ben ik overigens erg blij mee.
Nu Janmaat nog binnen halen en Guidetti langer proberen te behouden.
Als je iemand gaat aankopen, moet dat Guidetti zijn!
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 17 januari 2012 - 10:46   quote  deeplink  
Als je iemand gaat kopen moet dat Guidetti zijn? En waarvan dan wel? groei het geld plotseling aan de boom dan? En trouwens, Guidetti zal dat zelf ook wel niet willen. Die wil stap hogerop.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 17 januari 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:40 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vanmorgen weer je happy-pillen geslikt?

Waarom is iedereen zo ontzettend positief? We staan nu in de subtop, we gaan misschien een paar goede spelers kwijtraken (Bakkal, El Ahmadi, Guidetti) de verdediging is niet sterk (zacht uitgedrukt), Koeman heeft overal een sterke start maar presteert daarna behoorlijk minder, We gaan naar categorie 2 maar dat zegt nog helemaal niets... bij 1 meetmoment de komende 3 jaar weer terug naar categorie 3 en je bent de lul.... We krijgen 2 spelers erbij waarvan ws 1 een directe versterking is, maar ook dan is het afwachten hoe die jongens het gaan doen.

Doe mij even een paar van die happy-pillen....
Bedankt man ik wordt er meteen weer chagerijnig van. >:(
Wim2
 Wim2 - dinsdag 17 januari 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien vindt city Guidetti nog niet goed genoeg voor de top en komt Feyenoord eruit. Maar die kans is klein. POSITIEF>
JE MOET POSITIEF IN HET LEVEN STAAN!!! HUP FEYENOORD WE WORDEN KAMPIOEN!!!
van geil
 van geil - dinsdag 17 januari 2012 - 11:52   quote  deeplink  
prima ...rust in de tent
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 11:50 schreef Wim2 het volgende:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien vindt city Guidetti nog niet goed genoeg voor de top en komt Feyenoord eruit. Maar die kans is klein. POSITIEF>
JE MOET POSITIEF IN HET LEVEN STAAN!!! HUP FEYENOORD WE WORDEN KAMPIOEN!!!
ja caps blijft hangen!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 17 januari 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Wat heb ik toch een klote toetsenbord. (blijft hangen etc)
van geil
 van geil - dinsdag 17 januari 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 11:59 schreef Wim2 het volgende:
Wat heb ik toch een klote toetsenbord. (blijft hangen etc)
positief bekijken
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 januari 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 12:00 schreef van geil het volgende:

[..]

positief bekijken
lol
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 17 januari 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:33 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

en dat maakt dat ik me zorgen begin te maken..... wanneer komt die dreun weer.....
die komt niet ... dit jaar geen gezeik, alleen leuk voetbal en meedoen voor europeesch
salemi
 salemi - dinsdag 17 januari 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:40 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vanmorgen weer je happy-pillen geslikt?

Waarom is iedereen zo ontzettend positief? We staan nu in de subtop, we gaan misschien een paar goede spelers kwijtraken (Bakkal, El Ahmadi, Guidetti) de verdediging is niet sterk (zacht uitgedrukt), Koeman heeft overal een sterke start maar presteert daarna behoorlijk minder, We gaan naar categorie 2 maar dat zegt nog helemaal niets... bij 1 meetmoment de komende 3 jaar weer terug naar categorie 3 en je bent de lul.... We krijgen 2 spelers erbij waarvan ws 1 een directe versterking is, maar ook dan is het afwachten hoe die jongens het gaan doen.

Je hebt absoluut een punt. Er is geen reden voor overdreven optimisme, maar gematigd optimistisch mag best wel. De huidige selectie presteert heel goed ten opzichte van de eerste seizoenshelft van afgelopen seizoen. Ik herinner me nog dat ik vorig seizoen na de thuisnederlaag tegen de Graafschap in de tram zat, met nog veel meer geslagen supporters, en dacht "hoe lang gaat het duren voordat Feyenoord er weer een beetje bovenop gekrabbeld is"? Maar nu nog geen jaar verder ziet de wereld er heel anders uit.
Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat Guidetti er volgend seizoen er niet meer is. Maar de grootste winst is dat Feyenoord nu echt langs een gezonde beleidslijn werkt. Transfervrije spelers binnenhalen, goede spelers stallen bij Excelsior, jeugd een kans geven bij de eerste selectie, financiëel gezond worden, ex-spelers in de technische staf tot en met de TD aan toe, een meer dan geweldige jeugdopleiding die hofleverancier is voor de Oranje elftallen in alle leeftijdscatagorieën.
Nogmaals, we zijn er nog lang niet. En het zou zo maar kunnen dat je uit de komende twee wedstrijden maar één punt haalt. Maar dan is er nog niets aan de hand. De basis voor een gezonde toekomst is gelegd.
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:40 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vanmorgen weer je happy-pillen geslikt?

Waarom is iedereen zo ontzettend positief? We staan nu in de subtop, we gaan misschien een paar goede spelers kwijtraken (Bakkal, El Ahmadi, Guidetti) de verdediging is niet sterk (zacht uitgedrukt), Koeman heeft overal een sterke start maar presteert daarna behoorlijk minder, We gaan naar categorie 2 maar dat zegt nog helemaal niets... bij 1 meetmoment de komende 3 jaar weer terug naar categorie 3 en je bent de lul.... We krijgen 2 spelers erbij waarvan ws 1 een directe versterking is, maar ook dan is het afwachten hoe die jongens het gaan doen.

Doe mij even een paar van die happy-pillen....
Helaas ben ik daar al 15 jaar geleden mee gestopt.

Even inhoudelijk reageren. De kwalificatie "klote seizoen" is voor vorig seizoen nog erg vriendelijk gekozen. Daarna vertrokken 3 van de 4 best presterende spelers (Castaignos, Wijnaldum en Fer) en de verwachtingen waren nihil. El Ahmadi heb ik vorig jaar niet gemist. Nu wel. Koeman (en ik denk ook de invloed van Gio en JP)slaagt er in om spelers beter te maken, ze te motiveren/prikkelen (zou niet nodig moeten zijn) en er een team van te maken. We zien wel wie er vertrekken, voorlopig wordt er aardig gescoord op de transfermarkt en vrees ik volgend seizoen niet.
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:40 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vanmorgen weer je happy-pillen geslikt?

Waarom is iedereen zo ontzettend positief? We staan nu in de subtop, we gaan misschien een paar goede spelers kwijtraken (Bakkal, El Ahmadi, Guidetti) de verdediging is niet sterk (zacht uitgedrukt), Koeman heeft overal een sterke start maar presteert daarna behoorlijk minder, We gaan naar categorie 2 maar dat zegt nog helemaal niets... bij 1 meetmoment de komende 3 jaar weer terug naar categorie 3 en je bent de lul.... We krijgen 2 spelers erbij waarvan ws 1 een directe versterking is, maar ook dan is het afwachten hoe die jongens het gaan doen.

Doe mij even een paar van die happy-pillen....
Blue Monday was gisteren, heb jij er een dag later last van?
bjorn
 bjorn - dinsdag 17 januari 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Goed nieuws dit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 januari 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:46 schreef gladdeharry het volgende:
Als je iemand gaat kopen moet dat Guidetti zijn? En waarvan dan wel? groei het geld plotseling aan de boom dan? En trouwens, Guidetti zal dat zelf ook wel niet willen. Die wil stap hogerop.
Omdat Guidetti goed bij Feyenoord past en bewezen heeft goed te renderen in dit team.
Jij koopt liever weer een verassing voor een paar miljoen die het dan toch niet blijkt te hebben??
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 17 januari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:33 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

en dat maakt dat ik me zorgen begin te maken..... wanneer komt die dreun weer.....
neen joh, die gifbeker staat al weer een tijdje in 020 en er zit nog wat in, hehehe.
De 29ste weer een slokkie en dan nog wat bestuurlijke gelul

Voor je het weet worden wij lucky Feyenoord !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 januari 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:40 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vanmorgen weer je happy-pillen geslikt?

Waarom is iedereen zo ontzettend positief? We staan nu in de subtop, we gaan misschien een paar goede spelers kwijtraken (Bakkal, El Ahmadi, Guidetti) de verdediging is niet sterk (zacht uitgedrukt), Koeman heeft overal een sterke start maar presteert daarna behoorlijk minder, We gaan naar categorie 2 maar dat zegt nog helemaal niets... bij 1 meetmoment de komende 3 jaar weer terug naar categorie 3 en je bent de lul.... We krijgen 2 spelers erbij waarvan ws 1 een directe versterking is, maar ook dan is het afwachten hoe die jongens het gaan doen.

Doe mij even een paar van die happy-pillen....
Niet iedereen zo positief hoor. Jij slaat overigens helemaal door naar de andere kant man! Komen snel wat happy-pillen jouw kant op!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 januari 2012 - 14:15   quote  deeplink  
Ronald Koeman wil ook volgend seizoen samenwerken met Giovanni van Bronckhorst, Jean Paul van Gastel en Patrick Lodewijks. Dat heeft de hoofdtrainer van Feyenoord tegen RTV Rijnmond gezegd. Ik werk prima samen met mijn huidige assistenten en heb de de club geadviseerd ook hun contracten te verlengen.

Koeman benadrukte verder dat er geen ontsnappingsclausule in zijn nieuwe contract is opgenomen. Het gaat maar om een contract voor een jaar en dus werk ik ook volgend seizoen met veel plezier bij Feyenoord.

Feyenoord maakte dinsdag bekend dat Koeman zijn aflopende contract met een seizoen heeft verlengd.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 januari 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ronald Koeman wil ook volgend seizoen samenwerken met Giovanni van Bronckhorst, Jean Paul van Gastel en Patrick Lodewijks. Dat heeft de hoofdtrainer van Feyenoord tegen RTV Rijnmond gezegd. Ik werk prima samen met mijn huidige assistenten en heb de de club geadviseerd ook hun contracten te verlengen.

Koeman benadrukte verder dat er geen ontsnappingsclausule in zijn nieuwe contract is opgenomen. Het gaat maar om een contract voor een jaar en dus werk ik ook volgend seizoen met veel plezier bij Feyenoord.

Feyenoord maakte dinsdag bekend dat Koeman zijn aflopende contract met een seizoen heeft verlengd.
Mooi!
Dus die trein kom dit jaar niet meer voorbij..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 januari 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:19 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Mooi!
Dus die trein kom dit jaar niet meer voorbij..
mwa, zal wel weer vertraging hebben. kuttreinen.
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 17 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Wat een zeikers al in dit topic..

Als je zo negatief denkt dan is Feyenoord al ten einde wat er ook gebeurd..

wees blij dat er weer genoeg positief nieuws is, vorig jaar was volledig negatieve berichten in de media.. de enige negatieve berichten dit jaar in de media zijn van de supporters hooligans..

Ik ben wel blij met de ontwikkelingen van Feyenoord en steun ze ook nu en zie wel wat er morgen komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door Zw' 28 --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 januari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:26 schreef Zw' 28 het volgende:
Wat een zeikers al in dit topic..

Als je zo negatief denkt dan is Feyenoord al ten einde wat er ook gebeurd..

wees blij dat er weer genoeg positief nieuws is, vorig jaar was volledig negatieve berichten in de media.. de enige negatieve berichten dit jaar in de media zijn van de supporters hooligans..

Ik ben wel blij met de ontwikkelingen van Feyenoord en steun ze ook nu en zie wel wat er morgen komt.
Het is bij jou ook alleen zwart wit 28!:)
bjorn
 bjorn - dinsdag 17 januari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:26 schreef Zw' 28 het volgende:
Wat een zeikers al in dit topic..

Als je zo negatief denkt dan is Feyenoord al ten einde wat er ook gebeurd..

wees blij dat er weer genoeg positief nieuws is, vorig jaar was volledig negatieve berichten in de media.. de enige negatieve berichten dit jaar in de media zijn van de supporters hooligans..

Ik ben wel blij met de ontwikkelingen van Feyenoord en steun ze ook nu en zie wel wat er morgen komt.
Gaap.
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet iedereen zo positief hoor. Jij slaat overigens helemaal door naar de andere kant man! Komen snel wat happy-pillen jouw kant op!
Zijn de Salmiakjes terug van weggeweest... YES!
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:26 schreef Zw' 28 het volgende:
Wat een zeikers al in dit topic..

Als je zo negatief denkt dan is Feyenoord al ten einde wat er ook gebeurd..

wees blij dat er weer genoeg positief nieuws is, vorig jaar was volledig negatieve berichten in de media.. de enige negatieve berichten dit jaar in de media zijn van de supporters hooligans..

Ik ben wel blij met de ontwikkelingen van Feyenoord en steun ze ook nu en zie wel wat er morgen komt.
Er is nog een vacature bij de telegraaf. Is wel wat voor jou.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 januari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 15:17 schreef Henny het volgende:

[..]

Er is nog een vacature bij de telegraaf. Is wel wat voor jou.
Bij Venco zijn er ook nog vacature's
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:26 schreef Zw' 28 het volgende:
Wat een zeikers al in dit topic..

Als je zo negatief denkt dan is Feyenoord al ten einde wat er ook gebeurd..

wees blij dat er weer genoeg positief nieuws is, vorig jaar was volledig negatieve berichten in de media.. de enige negatieve berichten dit jaar in de media zijn van de supporters hooligans..

Ik ben wel blij met de ontwikkelingen van Feyenoord en steun ze ook nu en zie wel wat er morgen komt.
onzin.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet iedereen zo positief hoor. Jij slaat overigens helemaal door naar de andere kant man! Komen snel wat happy-pillen jouw kant op!
is niet doorslaan, is realisme....
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 12:41 schreef Henny het volgende:

[..]

Blue Monday was gisteren, heb jij er een dag later last van?
yup
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 17 januari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:40 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vanmorgen weer je happy-pillen geslikt?

Waarom is iedereen zo ontzettend positief?
Is 'iedereen' makkelijk te typen of zo?
Er zijn genoeg posters die e.e.a. met nuchterheid aanschouwen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 januari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 19:00 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

yup
Lid van de blue man group..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 19:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lid van de blue man group..
net iets anders...

FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 19:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is 'iedereen' makkelijk te typen of zo?
Er zijn genoeg posters die e.e.a. met nuchterheid aanschouwen.
idd makkelijk.
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 januari 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 10:40 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vanmorgen weer je happy-pillen geslikt?

Waarom is iedereen zo ontzettend positief? We staan nu in de subtop, we gaan misschien een paar goede spelers kwijtraken (Bakkal, El Ahmadi, Guidetti) de verdediging is niet sterk (zacht uitgedrukt), Koeman heeft overal een sterke start maar presteert daarna behoorlijk minder, We gaan naar categorie 2 maar dat zegt nog helemaal niets... bij 1 meetmoment de komende 3 jaar weer terug naar categorie 3 en je bent de lul.... We krijgen 2 spelers erbij waarvan ws 1 een directe versterking is, maar ook dan is het afwachten hoe die jongens het gaan doen.

Doe mij even een paar van die happy-pillen....
voorlopig een beetje rust in de tent, . . kan geen kwaad denk ik.
en uh, . . . wat Bakkal, El Ahmadi, Guidetti betreft, volgend seizoen komen Vormer en Goossens er bij, en een spits . . . . . tsja, dat zien we dan wel weer . . :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 17 januari 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 19:08 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

idd makkelijk.
Zou je 'niemand' eens moeten proberen.
Martijn
 Martijn - dinsdag 17 januari 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Weet iemand waarom er maar 1 jaar verlenging is gedaan? Ik had liever 2 jaar erbij gehad. Of is dat een financiële reden?
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 januari 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 19:09 schreef Martijn het volgende:
Weet iemand waarom er maar 1 jaar verlenging is gedaan? Ik had liever 2 jaar erbij gehad. Of is dat een financiële reden?
is voor beide partijen vooralsnog beter lijkt me

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Ronald Koeman jaar langer bij Feyenoord









0.0063941