BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti: Koeman is God, een legende!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 17 januari 2012 - 11:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Guidetti: Koeman is God, een legende! (Algemeen Dagblad)

Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 januari 2012 - 20:57   quote  deeplink  
Koeman///GOD!!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 18 januari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Koeman///GOD!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 januari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Ronald is synoniem voor heerscher. Zoek t op.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 januari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Guidetti is gestoord als hij in de 2e helft van de competitie veel scoort mag hij dat van mij.
Zou Feyenoord al een alternatief hebben voor na het tijdperkje Guidetti ?
en zo ja geef eens een hint waar ik aan moet denken
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 00:10 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Wij doen niet aan die overdreven verheerlijking. Daar hebben ze in onze hoofdstad meer verstand van.
In Nederland zijn we sowieso niet zo heel erg goed in het "eren" van onze helden.. Toch een wereld van een verschil als je dat vergelijkt met landen als Brazilië en Argentinië..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 januari 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

In Nederland zijn we sowieso niet zo heel erg goed in het "eren" van onze helden.. Toch een wereld van een verschil als je dat vergelijkt met landen als Brazilië en Argentinië..
ligt niet zo in onze aard denk ik
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 21:54 schreef piet de paler het volgende:

[..]

ligt niet zo in onze aard denk ik
Denk ik ook niet, en misschien ook wel de reden dat JC in Spanje woont, hij is ook mijn held maar je kan niet ontkennen dat hij wel van de aandacht houd..:-)
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 januari 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Hebben wij nog wel helden ???
Die we op handen dragen en niet bij de eerste misstap tot aan zijn enkels afzagen.
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 21:59 schreef piet de paler het volgende:
Hebben wij nog wel helden ???
Die we op handen dragen en niet bij de eerste misstap tot aan zijn enkels afzagen.
Dat zijn er nog maar weinig denk ik..

Als ik zie hoe men bij Ajax onder veel supporters met van Gaal omgaat schaam ik me diep..

Die man is eigenhandig verantwoordelijk voor onze succes jaren..

Hetzelfde geldt bij jullie als ik een aantal hoor over van Hanegem bijvoorbeeld..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 januari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Ik wil v Hanegem niet vergelijken met v Gaal.
Willem is in zijn uitspraken iets droger en iets emotioneler dan Louis.
V Gaal blijft een goede trainer,maar de mens Willem vind ik beter. De trainer v Gaal is beter,Kwestie van smaak en keuzes denk ik.Maar het draait om het voetbal
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 22:06 schreef piet de paler het volgende:
Ik wil v Hanegem niet vergelijken met v Gaal.
Willem is in zijn uitspraken iets droger en iets emotioneler dan Louis.
V Gaal blijft een goede trainer,maar de mens Willem vind ik beter. De trainer v Gaal is beter,Kwestie van smaak en keuzes denk ik.Maar het draait om het voetbal
Het gaat erom dat beide heren heel veel voor hun club betekend hebben, die mensen behoor je gewoon te eren, zeker als supporter van de betreffende club zijnde..
kuipje
 kuipje - donderdag 19 januari 2012 - 10:48   quote  deeplink  
Sören Larsen viel door de mand bij Feyenoord, maar krijgt wellicht een tweede kans in de Eredivisie. De dertigjarige aanvaller kwam vorig seizoen enkele maanden naar Rotterdam om de nood voorin te ledigen; veel hielp hij niet, want in zes duels als invaller produceerde hij niet een treffer. Bij Aarhus doet Larsen het wel weer goed en scoorde hij al zes keer. Clubs uit Nederland, Duitsland en Engeland houden de routinier in de gaten. (Sporten)

Zal larsen wel zijn :P

foutje verkeerde topic :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door kuipje --
Henny
 Henny - donderdag 19 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 22:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat erom dat beide heren heel veel voor hun club betekend hebben, die mensen behoor je gewoon te eren, zeker als supporter van de betreffende club zijnde..
Wat is dat voor een foto??? Raakt Hassie daar zijn teentjes kwijt???
Henny
 Henny - donderdag 19 januari 2012 - 11:38   quote  deeplink  
Voor de jongeren onder ons:

Dug out HMSH stort in
door Peter Alleblas

Een opmerkelijk kampioenschap, een sensationele overstap van een speler van de ene club naar de andere of een ander markant moment. De sportredactie van de Haagsche Courant belicht wekelijks een opvallende gebeurtenis uit het roemrijke verleden van de Haagse sport- geschiedenis. Deze week de ingestorte dug out bij HMSH.

Tijdens de oefenwedstrijd tegen HMSH zou de dug-out van Ajax, die op de foto al lichtjes doorbuigt, instorten.
(foto Milan Konvalinka)
Het seizoen 1983-1984 is voor voetbalvereniging HMSH het meest bizarre geweest in haar geschiedenis. Een seizoen met twee hoogtepunten de titel in de derde klasse én de HC Cup en één dieptepunt. Het kampioenschap en de prestigieuze beker sieren de palmares van de club, maar de tragiek op zondag 29 januari 1984 zal voor altijd een schaduw werpen over de successen in die jaargang.
Tijdens een oefenwedstrijd regen HMSH, aan de Vrederustlaan, stortte op die dag de dug-out van Ajax in. Acht gewonden. Assistent-trainer Hassie van Wijk en penningmeester Lou Bartels waren er het ergst aan toe nadat ze het betonnen dak op hun voet hadden gekregen. Bij Van Wijk moesten vijf tenen geamputeerd worden, bij Bartels twee.

Dagen, weken was HMSH in de ban van de komst van Ajax dat met een unieke lichting voetballers als Gerald Vanenburg, Frank Rijkaard, Marco van Basten en Ronald Koeman de harten van menig (Ajax-)liefhebber stal. Ook dat van Nol Thomassen. "Ik was een groot fan van Ajax. Ik heb de week voor de wedstrijd dan ook in een roes geleefd", herinnert de voormalige verdediger van het eerste elftal van HMSH zich nog. "Maar de oefenwedstrijd werd uiteindelijk één van mijn grootste dieptepunten uit mijn carrière."

Kunstgras
Leen van der Knoop speelde ook in de hoofdmacht. Op kantoor, in het Rijswijkse Plaspoelpolder, zet hij zijn gezicht in een plooi van diepe ernst. "We zouden op het kunstgrasveld spelen tegen Ajax. Op vrijdag werd dat veld sneeuwvrij gemaakt. Maar op zaterdag begon het te dooien. Aad de Mos, toen trainer van Ajax, en assistent Hassie van Wijk, begonnen op de dag van de wedstrijd op de consul in te praten. Ze wilden toch graag op het hoofdveld spelen, op gras. Henk de Ridder, de consul, is een beetje gek gemaakt toen. 'Joh, Henk, doe het nou, dan gaan wij vanavond lekker stappen in Amsterdam', hoor ik De Mos nog tegen Henk zeggen. Dus werd uitgeweken naar veld 1, waar dug-outs stonden. Was dat maar nooit gebeurd..."

Het oefenduel werd bezocht door zo'n drieduizend toeschouwers. Ze kregen tot de dertiende minuut van de tweede helft dertien doelpunten van Ajax voorgeschoteld, alsof het lot al ssymbolisch was bezegeld. Voor rust stonden wel vijftien, overwegend jeugdige, supporters op dug-out van Ajax. Ze hadden het verzoek van bestuursleden van HMSH om van het dak af te komen genegeerd. Ook in de tweede helft bleven de toeschouwers op de dug-out staan.

In die dertiende minuut ontrolde zich een enorm drama. Nol Thomassen: "Ineens hoorde ik een doffe knal. Grote paniek. Ik weet nog dat vlak voor het instorten van de dug-out Olsen en Koeman waren gewisseld."

Ook Van Basten, die de tweede helft niet meespeelde, ontsnapte. Hij wilde na rust naar de dug-out lopen, maar werd even opgehouden, net voordat de dug-out instortte. De Mos moest met lichte verwondingen naar het ziekenhuis, doelman Hans Galjé bleef ongedeerd.
Leen van der Knoop, die toen ook tweede penningmeester was: "Het kwam 's avonds op het Journaal en Studio Sport en de kranten stonden er bol van. Daarna is een juridisch speekspel begonnen. Ajax wilde een schadeclaim indienen, de KNVB stelde ons verantwoordelijk en er ontstond commotie over de dug-out. We hadden kijkgaten in de dug-out laten aanbrengen. De vraag was of Bouw- en Woningtoezicht wel toestemming had gegeven voor die gaten. Toch stond uiteindelijk de verzekering garant voor de schade."

Nol Thomassen draagt het incident voor altijd met zich mee. "Vijf jaar later was er een programma op tv, met Hassie van Wijk. Hij vertelde dat hij zondags altijd naar Langs de Lijn luisterde. Wanneer de uitslagen uit de hoofdklasse en de eerste klasse werden opgelezen, zei hij, en HMSH kwam voorbij, dan werd hij elke keer herinnerd aan die wedstrijd."

Bron: http://www.hmsh.nl/nieuwslokaal.html

Jarenlang zongen we elke wedstrijd tegen de snaveltjes het liedje: Hassie is zijn tenen kwijt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti: Koeman is God, een legende!









0.0064370