|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Van Gaal is al aan de slag gegaan bij Ajax' (ELF Voetbal)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
'Van Gaal is al aan de slag gegaan bij Ajax'
quote: Officieel is de benoeming van Louis van Gaal als nieuwe algemeen directeur van Ajax door de rechter opgeschort. Ook zou hij niet eerder kunnen beginnen in Amsterdam dan 1 juli 2012, omdat Van Gaal zo'n vertrek- en betalingsregeling had getroffen met zijn vorige werkgever Bayern München. Maar nu sijpelen er geluiden door, dat hij wel degelijk al aan de slag is gegaan in de ArenA.
Volgens De Telegraaf ging Van Gaal begin dit jaar een gesprek aan met de ondernemingsraad van Ajax en was hij op zondag 8 januari aanwezig bij een vergadering van de vier commissarissen Steven ten Have, Marian Olfers, Paul Römer en Edgar Davids. "Dit alles met het doel zijn komst juridisch helemaal dicht te timmeren", aldus de krant.
In die vergadering legde Van Gaal nogmaals uit dat er 'wat hem betreft geen enkele discrepantie is tussen zijn visie en de lijn-Cruijff en dat ook bij hem het individu voorop staat in de opleiding'. Dit veronderstelt dat Van Gaal wel degelijk een samenwerking ziet zitten met Cruijff, terwijl laatstgenoemde inmiddels heeft laten weten dat dat een utopie is.
Volgens bronnen van De Telegraaf zou Van Gaal zelfs al bezig zijn met nieuwe spelers, die niet op het wensenlijstje staan van het technisch hart bestaande uit Wim Jonk, Dennis Bergkamp en Frank de Boer. Als dat waar is, is de beoogd directeur al aan de slag gegaan in Amsterdam en dat kan hem gezien de eerdere uitspraak van de rechter en de afspraak met Bayern aanzienlijk in de problemen brengen.
Dat Van Gaal onlangs gesprekken met de ondernemingsraad en de rvc voerde, terwijl de voorzieningsrechter zijn aanstelling in de wacht zette, vindt de advocaat van de NV Ajax, Peter Wakkie, niet vreemd. "De rechter heeft niets gezegd over kennismakingsgesprekken." Wakkie verdedigt de vier rvc-leden vanmiddag in het hoger beroep dat dient omtrent het opschorten van de aanstelling van Van Gaal en Martin Sturkenboom.
Van Gaal zegt dus: "wat hem betreft geen enkele discrepantie is tussen zijn visie en de lijn-Cruijff en dat ook bij hem het individu voorop staat in de opleiding".
Is dat ook weer uit de wereld en kunnen alle Cruijff meelopers ook weer met een gerust hart van Gaal omarmen! :)
Overigens is de reactie van de Telegraaf wederom onruststokend en gewoon zeer fout, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van ze:
quote:Dat kwam uit de koker van de juridische vechtmachine Ten Have en lijkt de zoveelste strategische stap in de procedure om Van Gaal definitief te kunnen aanstellen als algemeen directeur van Ajax. Waar Van Gaal het op baseerde dat hij het plan Cruijff kan én wil uitvoeren, is evenwel onduidelijk. Nog steeds voerde hij geen gesprek met het technisch hart, bestaand uit Frank de Boer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp. Zich inhoudelijk op de hoogte laten stellen van de visie Cruijff deed hij evenmin. en ook een belachelijke reactie:
quote:Bovendien is de praktijk anders. Er klinken steeds meer geluiden door dat Ajax actief bezig is met mogelijk nieuwe spelers, die niet op het wensenlijstje staan van Frank de Boer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp. En dus lijkt de conclusie gerechtvaardigd dat Van Gaal in Amsterdam al aan de touwtjes trekt en de beoogd algemeen directeur dwars tegen de lijn-Cruijff in dendert. Alsof Wim Jonk en Dennis Bergkamp gaan bepalen wie er in het eerste komen! Frank de Boer heeft hier recht van spreken maar aangezien hij op zich niet onwelwillend tegenover van Gaal staat kunnen de spelers wel op het lijstje van de Boer/van Gaal/Ajax staan maar dus niet ook op die van Jonk en Bergkamp. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Boudewijn, indirect zijn hier al meerdere topics over. En bovendien hoop ik dat je de laatste maanden niet onder een steen hebt gelegen en weet je hoe 98% van dit forum denkt. En dus denk ik dat als er iemand fout is het niet de telegraaf is die slechts een beetje tegengewicht biedt tegenover die Ten Have schoften en hen AD!
Zoals gezegd zijn er tig topics waar je dit had kunnen posten, moet jij toch weten;-) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
1 ding staat buiten kijf. Mocht Johan uit de Arena verdrongen worden dan zet ik nooit een stap meer in dat stadion!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 09:11 schreef Boudewijn het volgende:'Van Gaal is al aan de slag gegaan bij Ajax'[..] Van Gaal zegt dus: "wat hem betreft geen enkele discrepantie is tussen zijn visie en de lijn-Cruijff en dat ook bij hem het individu voorop staat in de opleiding". Is dat ook weer uit de wereld en kunnen alle Cruijff meelopers ook weer met een gerust hart van Gaal omarmen! :) Overigens is de reactie van de Telegraaf wederom onruststokend en gewoon zeer fout, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van ze: [..] en ook een belachelijke reactie: [..] Alsof Wim Jonk en Dennis Bergkamp gaan bepalen wie er in het eerste komen! Frank de Boer heeft hier recht van spreken maar aangezien hij op zich niet onwelwillend tegenover van Gaal staat kunnen de spelers wel op het lijstje van de Boer/van Gaal/Ajax staan maar dus niet ook op die van Jonk en Bergkamp. Wim Jonk en Dennis Bergkamp behoren tot het technisch hart van de club. Dat houdt in dat er bij een eventuele aankoop niet alleen wordt gekeken naar Ajax 1, maar ook naar de lagere lagen in de jeugdopleiding. Want het laatste wat je wilt is dat een speler vanuit buitenaf de ontwikkeling van je eigen kweek in de weg staat.
Overigens heeft ook de Boer de keuze gemaakt voor het beleid van Cruijff, zonder van Gaal af te vallen...
Daarnaast heeft dit weinig met Cruijff meelopers te maken. van Gaal wordt in deze misbruikt om de positie van Ten Have veilig te stellen. Niets meer niets minder.
Het is nog altijd Cruijff vs rest RvC, en niet Cruijff vs van Gaal.
Dus, geachte heer Boudewijn. Je doet je voorkomen als neutraal, maar we wetel inmiddels al een tijdje hoe jij hier tegen aan kijkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
marco, ff een lullige reactie mijner zijde, nooit geen stap de ARENA in, betekend eigenlijk, dat je altijd zal binnen blijven stappen in de arena. inderdaat begrijp ik heel goed wat jij bedoelt en ik zal mij zeker achter jou scharen, mensen moeten weten dat Cruijff de man is die Ajax erbovenop kan helpen, waar mensen als ten Have de boel alleen maar slechter maken, wel ben ik van mening dat Cruijff best wel een samenwerking met van Gaal aan zou kunnen, maar van van Gaal een onbegrijpelije stap nu al te beginnen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 10:07 schreef uitnoord het volgende:marco, ff een lullige reactie mijner zijde, nooit geen stap de ARENA in, betekend eigenlijk, dat je altijd zal binnen blijven stappen in de arena. inderdaat begrijp ik heel goed wat jij bedoelt en ik zal mij zeker achter jou scharen, mensen moeten weten dat Cruijff de man is die Ajax erbovenop kan helpen, waar mensen als ten Have de boel alleen maar slechter maken, wel ben ik van mening dat Cruijff best wel een samenwerking met van Gaal aan zou kunnen, maar van van Gaal een onbegrijpelije stap nu al te beginnen Ik ben nog niet helemaal wakker hey :) Ik kom zelf uit Limburg en ga normaal gesproken elke thuiswedstrijd bekijken met een tiental vrienden. Hier betalen wij grof geld voor ( benzine, entree, eten en drinken ) en staat die hele zondag in het teken van ons aller AJAX. Wij staan ook volledig achter J.C en mocht het deze man onmogelijk worden gemaakt om te werken in de Arena dan zullen we met zij allen niet meer gaan kijken. Sterker nog : ik kijk niet eens meer op tv. Ik weet dat de spelers en trainer hier niets aan kunnen doen, maar het zit me echt gewoon te diep om zulk wanbeleid te steunen. Ik zal mijn handen dus volledig van AJAX aftrekken. Is toch te gek voor woorden dat deze man kale man ( ten have aka de duivel ) nog lekker naar de arena kan om eventjes wat lakens uit te delen. Als hij zo doorgaat word het echt eens tijd dat we hem onze gevoelens erin rammen!! Deze man geeft geen ene moer om ajax en zit daar puur en alleen om zijn geile ego te strelen en even aan de buitenwereld te laten zien wat hij wel allemaal voor elkaar krijgt. KOTSEN MOET IK ERVAN!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 09:11 schreef Boudewijn het volgende:'Van Gaal is al aan de slag gegaan bij Ajax'[..] Van Gaal zegt dus: "wat hem betreft geen enkele discrepantie is tussen zijn visie en de lijn-Cruijff en dat ook bij hem het individu voorop staat in de opleiding". Is dat ook weer uit de wereld en kunnen alle Cruijff meelopers ook weer met een gerust hart van Gaal omarmen! :) Overigens is de reactie van de Telegraaf wederom onruststokend en gewoon zeer fout, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van ze: [..] en ook een belachelijke reactie: [..] Alsof Wim Jonk en Dennis Bergkamp gaan bepalen wie er in het eerste komen! Frank de Boer heeft hier recht van spreken maar aangezien hij op zich niet onwelwillend tegenover van Gaal staat kunnen de spelers wel op het lijstje van de Boer/van Gaal/Ajax staan maar dus niet ook op die van Jonk en Bergkamp. Schei nou toch eens uit man!!! Waar blijf JIJ nou met je neutraliteit??? Jij bent neutraal, alles en iedereen mag het doen bij AJAX, zolang het maar TEGEN Johan Cruijff is.
Ik zeg; Ban de Boud... ;-) |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Ajax begint steeds meer op het CDA te lijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 09:11 schreef Boudewijn het volgende:Alsof Wim Jonk en Dennis Bergkamp gaan bepalen wie er in het eerste komen! Frank de Boer heeft hier recht van spreken maar aangezien hij op zich niet onwelwillend tegenover van Gaal staat kunnen de spelers wel op het lijstje van de Boer/van Gaal/Ajax staan maar dus niet ook op die van Jonk en Bergkamp. Dat bepaald het volledige trio met de Boer Jonk en Bergkamp wel degelijk, die jongens zijn samen verantwoordelijk voor het technisch beleid binnen de club.
De Boer is in dit geval hoofdtrainer, en Jonk en Bergkamp zijn in dit geval AJAX.. Ze bepalen met zijn drieen of een speler al da niet is geschikt om naar Ajax te komen.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:38 schreef remco k het volgende:[..] Dat bepaald het volledige trio met de Boer Jonk en Bergkamp wel degelijk, die jongens zijn samen verantwoordelijk voor het technisch beleid binnen de club. De Boer is in dit geval hoofdtrainer, en Jonk en Bergkamp zijn in dit geval AJAX.. Ze bepalen met zijn drieen of een speler al da niet is geschikt om naar Ajax te komen.. Kijk, dat zeg jij en anderen wel zo, maar is dat ook echt zo? Zijn ze daarvoor ook echt contractueel aangesteld en is dat gecommuniceerd via een persbericht? Want iedereen kan elkaar natuurlijk wel napraten omdat kamp Cruijff het zo wil hebben en net doen alsof het zo is, maar juridisch gezien kan het zomaar anders liggen. Ik zelf weet het niet, het zou kunnen maar het lijkt me gewoon vreemd dat jeugdtrainers gaan over spelers die aangetrokken worden voor het eerste elftal. Uiteraard zal vooraf gevraagd kunnen worden over welke jeugdspelers goed genoeg zijn en op welke positie ze kunnen spelen maar nieuwe externe spelers is toch iets anders lijkt mij.
Ja en verder, iedereen die mij bekritiseerd dat ik voor van Gaal zou zijn: klopt, maar een beetje tegenwind hier op het forum is niet erg. Het is gewoon een feit dat Cruijff veel meelopers en napraters heeft, ook onder de supporters die elk ander persoon overschreeuwt (kijk maar naar de reacties op mijn berichten) maar dat wil nog niet zeggen dat alles wat kamp Cruijff zegt de waarheid is. Anders hadden ze juridisch gezien wel veel steviger gestaan! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 15:59 schreef Boudewijn het volgende:[..] Kijk, dat zeg jij en anderen wel zo, maar is dat ook echt zo? Zijn ze daarvoor ook echt contractueel aangesteld en is dat gecommuniceerd via een persbericht? Want iedereen kan elkaar natuurlijk wel napraten omdat kamp Cruijff het zo wil hebben en net doen alsof het zo is, maar juridisch gezien kan het zomaar anders liggen. Ik zelf weet het niet, het zou kunnen maar het lijkt me gewoon vreemd dat jeugdtrainers gaan over spelers die aangetrokken worden voor het eerste elftal. Uiteraard zal vooraf gevraagd kunnen worden over welke jeugdspelers goed genoeg zijn en op welke positie ze kunnen spelen maar nieuwe externe spelers is toch iets anders lijkt mij. Ja en verder, iedereen die mij bekritiseerd dat ik voor van Gaal zou zijn: klopt, maar een beetje tegenwind hier op het forum is niet erg. Het is gewoon een feit dat Cruijff veel meelopers en napraters heeft, ook onder de supporters die elk ander persoon overschreeuwt (kijk maar naar de reacties op mijn berichten) maar dat wil nog niet zeggen dat alles wat kamp Cruijff zegt de waarheid is. Anders hadden ze juridisch gezien wel veel steviger gestaan! 1. Jonk en Bergkamp zijn geen jeugdtrainers.
2. Dat het juridisch een puinhoop ligt komt door het feit dat beide partijen, Jonk / Bergkamp en van Gaal uit naam van de RvC zijn benoemd.
Tijdens beide benoemingen zijn een aantal afspraken / beloftes gedaan.
Vandaar dat de voorzieningsrechter had besloten dat de leden van Ajax het maar moesten zeggen.
Wat betreft het technisch hart:
Ja het is zo dat zowel de Boer als Jonk en Bergkamp het technisch hart van Ajax waarborgen. Dat houdt dus in, gezien het feit dat de TD functie is komen te vervallen, dat zij met zn 3en gaan kijken wie er eventueel in aanmerking zou kunnen komen om bij Ajax 1 te komen voetballen.
Dat geldt voor zowel eigen jeugd, als eventuele aankopen. Moet er specifiek gescout worden? Dan komt die opdracht vanuit het technisch hart en zal worden neergelegd bij een van de scouts.
Het gaat mij niet eens om Cruijff vs van Gaal, of Cruijff vs de overige leden van de RvC.
Het gaat mij om het feit dat er een plan is gemaakt om de CLUB Ajax te reorganiseren. Om de nadruk te leggen op talenten, zoals het vroeger altijd was en hoe de CLUB Ajax is groot geworden.
Het plan, wat door Cruijff en 15 andere jeugdtrainers is samengesteld, is door de Vereniging als rode draad door de vereniging aangenomen. Vervolgens gaat Ajax NV bemoeien met het beleid van AFC Ajax. Sterker nog, ze gaan hun eigen beleid doordrukken op de vereniging, door buiten alles en iedereen om van Gaal aan te stellen als AD directeur van AFC Ajax, en ook nog eens een TD te benoemen. Een functie die niet eens bestaat...
En daar gaat het om. Het is nu Ajax NV vs AFC Ajax.
En ik kan je vertellen, zonder AFC Ajax is AJAX NV natuurlijk niets waard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
16.10: De advocaat haalt een verhaal van Van Gaal aan uit Voetbal International van 2011. Daarin zegt Van Gaal dat Ajax wel een goede algemeen directeur zou kunnen gebruiken. Maar ook: Ik ben geen mogelijkheid zolang Johan cruijff er zit. Zodra Cruijff is vertrokken, wil ik best algemeen directeur worden.
DIT is precies wat de RvC heeft proberen te doen.
Van Gaal aanstellen, in de hoop dat Cruijff de handoek in de ring zou gooien.
Waarom van Gaal? Omdat hij nog steeds als held ontvangen wordt in de ArenA voor zijn bewezen diensten in de jaren 90.
Ten Have zou gedacht hebben.. " Als ik nu de ene icoon eruit werk door een ander icoon aan te stellen, zullen de supporters het mij wel vergeven".
16.13: Advocaat Cruijff: Als Van Gaal hoort dat hij achter de rug van Cruijff om wel kan intreden, staat hij opeens wel open.
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tis allemaal te zielig voor woorden, verwijten over en weer, ik denk dat er nog maar voor weinig mensen duidelijk is wat er daadwerkelijk is gebeurt..
Neemt niet weg dat het overgrote merendeel van de supporters Cruijff wil en alleen Cruijff. Ik hoor bij die groep net als het merendeel van dit forum.
Ajax bestaat niet zonder supporters, waarom wordt die stem niet gehoord en waarom treed ten HAve niet af op last van deze groep supporters..
Zonder supporters,fans teletekstsupporters hooligans of welke naam je ze ook maar meegeeft bestaat Ajax niet eens..
Ik heb echt een donkerbruin gevoel dat dit echt de verkeerde kant op gaat vallen en dat Ajax straks zonder JC verder zal moeten.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Is toch allemaal heel duidelijk hoe het bij Ajax in elkaar zit:
Snappie :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Is wel enige lijn in te ontdekken,toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 17:35 schreef remco k het volgende:Tis allemaal te zielig voor woorden, verwijten over en weer, ik denk dat er nog maar voor weinig mensen duidelijk is wat er daadwerkelijk is gebeurt.. Neemt niet weg dat het overgrote merendeel van de supporters Cruijff wil en alleen Cruijff. Ik hoor bij die groep net als het merendeel van dit forum. Ajax bestaat niet zonder supporters, waarom wordt die stem niet gehoord en waarom treed ten HAve niet af op last van deze groep supporters.. Zonder supporters,fans teletekstsupporters hooligans of welke naam je ze ook maar meegeeft bestaat Ajax niet eens.. Ik heb echt een donkerbruin gevoel dat dit echt de verkeerde kant op gaat vallen en dat Ajax straks zonder JC verder zal moeten.. Krijgen jullie vandaag uitsluitsel en dus een uitspraak of gaan daar ook weer weken overheen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De complete soap kennende zal het wel een jaar gaan duren voordat we meer weten.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik lees net op Telesport dat er op 7 februari een uitspraak van de rechter komt. Ik ben benieuwd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 17:35 schreef remco k het volgende:Tis allemaal te zielig voor woorden, verwijten over en weer, ik denk dat er nog maar voor weinig mensen duidelijk is wat er daadwerkelijk is gebeurt.. Neemt niet weg dat het overgrote merendeel van de supporters Cruijff wil en alleen Cruijff. Ik hoor bij die groep net als het merendeel van dit forum. Ajax bestaat niet zonder supporters, waarom wordt die stem niet gehoord en waarom treed ten HAve niet af op last van deze groep supporters.. Zonder supporters,fans teletekstsupporters hooligans of welke naam je ze ook maar meegeeft bestaat Ajax niet eens.. Ik heb echt een donkerbruin gevoel dat dit echt de verkeerde kant op gaat vallen en dat Ajax straks zonder JC verder zal moeten.. EENS!! Of we moeten zonder JC verder of..de RVC strijkt tientallen miljoenen op...het zijn gewoon geldwolven anders hadden ze wel naar de stem van de supporters geluisterd... Ajax = supporters...supporters= Ajax Ten Have met zijn marionetten opzouten.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als de RvC daadwerkelijk opstapt en Aegon hier in meegaat, loop je dus sponsorgeld mis, maar zouden er dan ook niet weer nieuwe sponsors klaar staan (die dus wel in de visie en het 'plan' Cruijff geloven) en zich graag bij AJAX aansluiten?
Er is namelijk in Nederland geen club zo groot en zo vaak in de media (of het nu positief of negatief is) als ONS ALLER AJAX***
Publiciteit is publiciteit, of het nu negatief of positief is....
De positieve publiciteit komt dan vanzelf weer teug als AJAX van dat stelletje 'bordkoppers' is verlost.
btw; Mocht het Cruijff niet lukken om AJAX weer aan te laten pikken bij de Europeesche top, dan pas mogen alle Cruijff-tegenstanders hun grote mond open trekken, maar dan heeft hij het in ieder geval WEL geprobeerd op ZIJN manier en zal er niemand in dit landje meer zijn die het wel voor elkaar krijgt of er moet iemand zijn als een, jawel, Abrhamovitsch, maar dan nog..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De naam Cruijff is wereldwijd misschien wel groter dan de naam Ajax..
Denk dat er misschien wel grotere sponsors gevonden kunnen worden dan Aegon.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 21:47 schreef remco k het volgende:De naam Cruijff is wereldwijd misschien wel groter dan de naam Ajax.. Denk dat er misschien wel grotere sponsors gevonden kunnen worden dan Aegon.. Zeker weten... |
|
|
|
|
ijsfijn
|
|
|
wow wat een werk heeft die van gaal gelevered. hij is in gesprek geweest met de 4 RVC leden. tjonge jongen zeg. ik mag hopen dat hij zijn handen niet teveel vuil heeft gemaakt.
maar goed het is mij duidelijk wees een rat en je komt overal. en juridisch. houd toch op met je juridich gezeur. in nederland is het recht ver te zoeken. dat zal dit weer bewijzen en daarover zien we genoeg in de politiek terug.
Johan cruyff is belazerd toen RVC van gaal aanstelde zonder zijn inbrengen. iedereen in ajax en nederland weet dat dit een laffe daad is. en als er 1 ding is waar ik een gruwlijk hekel aan heb is dat het wel.
zoals ik al eerder zei. elke groete voetbal club in nederland en omstreken heeft een voorbeeld functie voor de maatschappij. wat hier gebeurt laat alleen maar zien dat Ajax bestuurd wordt door een stel ratten. smerige gniepers van het allerlaagste niveau. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van Gaal is net zo'n grote rat als ten Have...ik vind het bij de beesten af dat hij nu achter de schermen al begonnen is...het blijkt maar weer dat hij een 1/2 duitser is.... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Op voorhand: Ik zet niemand aan tot het ondernemen van fysieke acties of zo, laat dat duidelijk zijn, maar:
Ik vraag me heel stevig af hoe de reacties van de supporters zullen zijn als die dr Snuggles van een Ten Have blijft zitten. Tot dusver hebben de supporters zich volgens mij behoorlijk gedragen mbt het bestuur. De rellen bij Ajax-Az wijt ik aan het gebeuren op het veld. Geprotesteerd hebben ze, maar puur verbaal en netjes. Ik heb sterk de indruk dat dat niet zo blijft als die gluiperd aan mag blijven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 00:16 schreef Oceanu het volgende:Op voorhand: Ik zet niemand aan tot het ondernemen van fysieke acties of zo, laat dat duidelijk zijn, maar: Ik vraag me heel stevig af hoe de reacties van de supporters zullen zijn als die dr Snuggles van een Ten Have blijft zitten. Tot dusver hebben de supporters zich volgens mij behoorlijk gedragen mbt het bestuur. De rellen bij Ajax-Az wijt ik aan het gebeuren op het veld. Geprotesteerd hebben ze, maar puur verbaal en netjes. Ik heb sterk de indruk dat dat niet zo blijft als die gluiperd aan mag blijven. Zeker weten dat de pleuris dan uitbreekt bij de supporters...kom niet aan onze "verlosser"...ten Have red het dan niet met een persverklaring...weet iemand nog een onderduikadres voor hem ???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Snap niet wat sommige mensen er tussen doen, zoals bv. NTR/VU/Hogeschool van Amsterdam/Piet Keizer/Da Vinci Group/Zaterdag3(wie zijn dit??)/Henk Kesler/Arie van Eijden/Teamleiders??
Kan iemand mij dit wel uitleggen??????????/ |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] EENS!! Of we moeten zonder JC verder of..de RVC strijkt tientallen miljoenen op...het zijn gewoon geldwolven anders hadden ze wel naar de stem van de supporters geluisterd... Ajax = supporters...supporters= Ajax Ten Have met zijn marionetten opzouten.... Vertrek RvC HOEFT GEEN MILJOENEN te kosten, dat KAN!! En waarom zou Aegon het nu wel doen, terwijl eerder er ook al een berg bestuurlijke chaos was(en eigenlijk al een jaar is...) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:56 schreef Ajx het volgende:[..] Snap niet wat sommige mensen er tussen doen, zoals bv. NTR/VU/Hogeschool van Amsterdam/Piet Keizer/Da Vinci Group/Zaterdag3(wie zijn dit??)/Henk Kesler/Arie van Eijden/Teamleiders?? Kan iemand mij dit wel uitleggen??????????/ Ben je serieus?
Het plaatje niet:) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Nee, maar ik zie mensen en dingen die er helemaal niet in thuis horen joh, heb ook de Adidas Bal zien staan, zulke dingen snap ik echt niet!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 21:11 schreef Ajx het volgende:[..] Nee, maar ik zie mensen en dingen die er helemaal niet in thuis horen joh, heb ook de Adidas Bal zien staan, zulke dingen snap ik echt niet!! Plaatje is maar een vorm van humor hoor. Weet je wel: H U M O R. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha lach me dood hier! ;-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Nog even serieus, klopt dat plaatje wel of niet? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tuurlijk niet, al heeft alles wel wat met Ajax te maken (UvA, hoge school, adidasbal etc...). |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2012 - 09:11 schreef Boudewijn het volgende:'Van Gaal is al aan de slag gegaan bij Ajax'[..] Van Gaal zegt dus: "wat hem betreft geen enkele discrepantie is tussen zijn visie en de lijn-Cruijff en dat ook bij hem het individu voorop staat in de opleiding". Is dat ook weer uit de wereld en kunnen alle Cruijff meelopers ook weer met een gerust hart van Gaal omarmen! :) Overigens is de reactie van de Telegraaf wederom onruststokend en gewoon zeer fout, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van ze: [..] en ook een belachelijke reactie: [..] Alsof Wim Jonk en Dennis Bergkamp gaan bepalen wie er in het eerste komen! Frank de Boer heeft hier recht van spreken maar aangezien hij op zich niet onwelwillend tegenover van Gaal staat kunnen de spelers wel op het lijstje van de Boer/van Gaal/Ajax staan maar dus niet ook op die van Jonk en Bergkamp. Ik begrijp niet dat je dat je met dit soort berichtgeving komt. Je weet dondersgoed dat verreweg het merendeel van dit forum deze berichtgeving meer dan hekelt...de gang van zaken bij Ajax zijn meer dan bekend en het wanstaltige gedrag van mensen als ten HaTe en Schurkenboom zijn zo vies dat het mensen als BERGKAMP, JONK, DE BOER, CRUIJFF en zelfs jou man V.GAAL enorm schaad...
Onder de forumregels valt dit; Provocaties op het forum ten aanzien van andere gebruikers. Een mening geven waar tussen de regels door een sterke provocatie te lezen valt, zal door ons beoordeeld worden als provocatie. Gebruik dus je gezond verstand inzake het reageren op topics!
Gezond verstand gebruiken staat hoog in jullie vaandel, maar dat vind ik toch erg ver te zoeken in jou berichtgeving....wat je er verder mee doet, moet je zelf weten, maar voor mij heet je vanaf nu voortaan BoudeGijn:) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 10:50 schreef alibabba het volgende:[..] Ik begrijp niet dat je dat je met dit soort berichtgeving komt. Je weet dondersgoed dat verreweg het merendeel van dit forum deze berichtgeving meer dan hekelt...de gang van zaken bij Ajax zijn meer dan bekend en het wanstaltige gedrag van mensen als ten HaTe en Schurkenboom zijn zo vies dat het mensen als BERGKAMP, JONK, DE BOER, CRUIJFF en zelfs jou man V.GAAL enorm schaad... Onder de forumregels valt dit; Provocaties op het forum ten aanzien van andere gebruikers. Een mening geven waar tussen de regels door een sterke provocatie te lezen valt, zal door ons beoordeeld worden als provocatie. Gebruik dus je gezond verstand inzake het reageren op topics! Gezond verstand gebruiken staat hoog in jullie vaandel, maar dat vind ik toch erg ver te zoeken in jou berichtgeving....wat je er verder mee doet, moet je zelf weten, maar voor mij heet je vanaf nu voortaan BoudeGijn:) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 21:22 schreef baco74 het volgende:[..] Tuurlijk niet, al heeft alles wel wat met Ajax te maken (UvA, hoge school, adidasbal etc...). Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, gelukkig zeg.. Was al bang dat het echt zou zijn.... Je stelt me nu enorm gerust joh.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 10:50 schreef alibabba het volgende:[..] Ik begrijp niet dat je dat je met dit soort berichtgeving komt. Je weet dondersgoed dat verreweg het merendeel van dit forum deze berichtgeving meer dan hekelt...de gang van zaken bij Ajax zijn meer dan bekend en het wanstaltige gedrag van mensen als ten HaTe en Schurkenboom zijn zo vies dat het mensen als BERGKAMP, JONK, DE BOER, CRUIJFF en zelfs jou man V.GAAL enorm schaad... Onder de forumregels valt dit; Provocaties op het forum ten aanzien van andere gebruikers. Een mening geven waar tussen de regels door een sterke provocatie te lezen valt, zal door ons beoordeeld worden als provocatie. Gebruik dus je gezond verstand inzake het reageren op topics! Gezond verstand gebruiken staat hoog in jullie vaandel, maar dat vind ik toch erg ver te zoeken in jou berichtgeving....wat je er verder mee doet, moet je zelf weten, maar voor mij heet je vanaf nu voortaan BoudeGijn:) + Teveel |
|
|
|
|
Bulpid
|
|
|
Chruijff tijdperk voorbij .Leve van Gaal kom snel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Totaal niet mee eens en laat ik jouw naam maar niet anders schrijven. Wat jij met Cruiff wel doet. |
|
|
|