|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey gappiie van harte gefeliciteerd met je
Hoop dat je staks een hele fijne dag hebt......als ik thuis kom neem ik een
op je...en je weet......
ik ben er voor je......
Fijne dag gappie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik denk aan je vriend......maak er een mooie dag van......!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hey Luis, gefeliciteerd man! Hopelijk geniet je van een mooie dag! En vanavond neem ik een biertje op jouw 21ste verjaardag! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hee Luis! Van harte gefeliciteerd man!! ;-) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Er is er een jarig, HOERA HOERA Dat kun je wel zien dat is
Gefeliciteerd pik! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
LUIS VAN HARTE MET JE 21STE VERJAARDAG.
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Suarez oooohhhhoooooo...Suarez oooohooohooohoooo... proficiat kerel geniet er van vandaag!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,HAPPY BIRTHDAY TO YOU,HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU***
Van Harte Kerel! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Had geen envelop meer...toch proficiat vent...
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gefeliciteerd met je verjaardag Luis. Dat je maar een grote kerel mag worden.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van harte man, dat er nog veel mogen volgen! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
van harte gefeliciteerd Luis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hebben we al gebak(kal) in huis, is Luis gek op en zet er graag zijn tanden in. |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag! Dikke kus van missie |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Gefeliciteerd,Fijne verjaardag. helaas mocht de uitslag niet zo positief zijn ! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Gefeliciteerd man! Nog vele jaren gewenst vanuit Zeeland! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties! nenam je hebt er weer iets heel moois van gemaakt! doet toch wel wat met me altijd! sorry dat ik gister niet meer gereageerd heb, was druk bezig en zitten even wat dingen tegen! missy, jij ook bedankt dat je gereageert hebt! en amsterdammer jij ook! iedereen trouwens! hahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik had het nog niet gezien; Beter te laat dan nooit...van harte gefeliciteerd Luis en nog vele jaren!!! |
|
|
|