|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Voorin wordt vaak door Eriksen...Aisattie en Sulejmani onnodig balverlies geleden...daar gaan we de fout al in...daarna worden we over de vleugels uitgespeeld... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Geen 'three little birds' van Bob in de rust, in plaats daarvan 'de drie biggetjes' van K3. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Aangezien ik op mn werk zit en geen tv heb,
Wie speelt goed? En hadden we wat jullie betreft beter in Brazilie achter kunnen laten? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Werkt normaal gesproken goed als slaapmiddel, maar vandaag is het wel vol te houden. Dit jaar is het sowieso al een stuk leuker om te kijken als andere jaren. Ik kijk gemiddeld een uurtje of 2-2½ voetbal per dag en aangezien er vandaag niet veel anders is, ik een pappa middag heb en thuis ben is het een goed tijdverdrijf voor de donderdagmiddag. Mag van mij best 120 minuten duren hoor. En stiekem heb ik nog nooit naar Ajax gekeken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik denk dat het probleem vooral is dat er drie vrij aanvallend ingestelde spelers staan, er zit geen echte controleur tussen die overzicht bewaart, ballen afpakt en de lijntjes uit zet. Daarnaast is er voorin bij Ajax natuurlijk een duidelijk gebrek aan kwaliteit in deze opstelling. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:19 schreef Booya4Afca het volgende:Aangezien ik op mn werk zit en geen tv heb, Wie speelt goed? En hadden we wat jullie betreft beter in Brazilie achter kunnen laten? het halve elftal... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:Voorin wordt vaak door Eriksen...Aisattie en Sulejmani onnodig balverlies geleden...daar gaan we de fout al in...daarna worden we over de vleugels uitgespeeld... Nogmaals, die passes worden vanuit het middenveld verstuurd. Enoh verdedigd alleen maar achteruit en JAnssen kan ook geen druk zetten.. Balverlies is niet zo erg als je maar druk vooruit zet..
Gister bij Barca Real wordt die wedstrijd gewonnen door BArca omdat ze vooruit verdedigen.. Dit heeft niks te maken met wereldtoppers, dit is gewoon het type speler dat je wel of niet hebt.. Janssen Enoh en de Jong zijn allemaal spelers die op het middenveld niet vooruit verdedigen, en aangezien dat wel de bedoeling is bij Ajax komen de middenvelders van AZ constant vrij om de passes op de buitenspelers te geven.. Dat Anita en Ligeon compleet overlopen wordt is een feit maar daar ligt de fout niet, die fout ligt bij het vooruit verdedigen van de middenvelders.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:19 schreef Booya4Afca het volgende:Aangezien ik op mn werk zit en geen tv heb, Wie speelt goed? En hadden we wat jullie betreft beter in Brazilie achter kunnen laten? Enoh, Anita JAnssen Ligeon extreem slecht. Verder iedereen matig, de Jong speelt gewoon goed.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:22 schreef moa het volgende:[..] Ik denk dat het probleem vooral is dat er drie vrij aanvallend ingestelde spelers staan, er zit geen echte controleur tussen die overzicht bewaart, ballen afpakt en de lijntjes uit zet. Daarnaast is er voorin bij Ajax natuurlijk een duidelijk gebrek aan kwaliteit in deze opstelling. missen Boerrigter op links...een echte 10..Klaasen er in....Eriksen eruit speelt weer als een juffrouw.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:22 schreef moa het volgende:[..] Ik denk dat het probleem vooral is dat er drie vrij aanvallend ingestelde spelers staan, er zit geen echte controleur tussen die overzicht bewaart, ballen afpakt en de lijntjes uit zet. Daarnaast is er voorin bij Ajax natuurlijk een duidelijk gebrek aan kwaliteit in deze opstelling. Enoh is toch echt niet aanvallend ingesteld.. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Verdedigend Ligeon en anita erg slecht. Ik vrees voor de 2e helft. AL krijgen we de 2e goal toch wel kado. Kom op mannen en vreet die kaasboeren op.
Toch wel aparte sfeer in de ArenA, kan er wel mee leven! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] missen Boerrigter op links...een echte 10..Klaasen er in....Eriksen eruit speelt weer als een juffrouw.... En zonder hem hadden we toch echt nog geen goal gemaakt.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Nee niet perse, maar het is ook geen controleur met overzicht etc.. Dat is het type speler dat je gewoon centraal op het middenveld nodig hebt. De Zeeuw deed dat voorheen goed, en Janssen had die rol over moeten nemen maar die valt sinds zijn komst naar Ajax al tegen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: aanvulling is Eriksen...hoop dat hij beter speelt in de 2e helft anders hij of Janssen wisselen voor Klaassen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:26 schreef moa het volgende:[..] Nee niet perse, maar het is ook geen controleur met overzicht etc.. Dat is het type speler dat je gewoon centraal op het middenveld nodig hebt. De Zeeuw deed dat voorheen goed, en Janssen had die rol over moeten nemen maar die valt sinds zijn komst naar Ajax al tegen. Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] aanvulling is Eriksen...hoop dat hij beter speelt in de 2e helft anders hij of Janssen wisselen voor Klaassen Erikssen speelt niet extreem slecht, als je zo'n assist geeft en bij de tweede goal betrokken bent is dat gewoon niet zo. Hij speelt matig en toch doet hij weer dingen die weergaloos zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alle spelers komen gewoon overal een stapje te laat. Er lijkt geen enkel patroon in het spel te zitten en dat komt denk ik enkel en alleen door het gebrek aan balans op het middenveld.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik vind Aisatti ook niet zo best. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Aisatti heeft gewoon geen niveau voor de top. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
die arme Ligeon kan t niveau duidelijk nog niet aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Doet JAnssen eigenlijk wel mee?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo dat is lang geleden dat ik zo'n pass van JAn heb gezien.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zuivere penaltie ontnomen... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat gaat ook niet gebeuren. Helaas is dit het niveau wat er al jaren "doorbreekt" uit onze befaamde opleiding. Daarom is de komst en het blijven JC een absolute must!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:28 schreef remco k het volgende:[..] Erikssen speelt niet extreem slecht, als je zo'n assist geeft en bij de tweede goal betrokken bent is dat gewoon niet zo. Hij speelt matig en toch doet hij weer dingen die weergaloos zijn.. Daar heb je gelijk in....het is allemaal zo extreem soms goed soms slecht... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hij kan z'n arm toch niet in z'n reet douwen |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Man man man, zonde van de tijd dit.. Te triest voro woorden hoe slecht dit Ajax is..
Kan iemand trouwens aan de scheids vragen waar Alder zijn handen moet laten?? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit Ajax komt nog bijna slechter over als het hele gezeik eromheen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoals ik al eerder zei, niemand heeft het erover maar de inzet van Sulejmani in de eerste helft werd met de arm van de doellijn gehaald.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: gewoon van het veld afstappen met z'n allen.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:46 schreef remco k het volgende:[..] Zoals ik al eerder zei, niemand heeft het erover maar de inzet van Sulejmani in de eerste helft werd met de arm van de doellijn gehaald.. Niet gezien, en als het zo is schande.
Maar die actie van Esteban bij Sulejmani was absoluut geen penalty, net zoals de handsbal van aldeweireld. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Weer 3 goals om je oren in een thuiswedstrijd. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Da's nog geen eens 4! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach, als je ziet hoe Ajax speelt verdien je ook niet te winnen, en moet je echt gaan oppassen dat we niet richting plaats 5 t/m 10 gaan verdwijnen in de competitie..
Zoals Ajax nu namelijk speelt is het objectief gezien gewoon niet beter dan een Groningen, Heerenveen, Heracles...
En ploegen als PSV, TWENTE, AZ, FEYenoord zijn momenteel echt stukken beter dan dat wij zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:47 schreef moa het volgende:[..] Niet gezien, en als het zo is schande. Maar die actie van Esteban bij Sulejmani was absoluut geen penalty, net zoals de handsbal van aldeweireld. klopt helemaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat is die Enoh drama zeg.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
het is wel tijd voor een wissel Frank!!! Ligeon, Aissati en Janssen presteren NIETS |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Da's niet nieuw toch ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het verschil tussen Ajax en AZ.
Bij Ajax is er maar 1 speler die zijn taak uitvoerd zoals het hoort en die doet dat ook naar behoren namelijk de Jong.
Bij AZ staan er 11 spelers op het veld die hun taak uitvoeren waarvan er niet 1 boven uitsteekt of een wereld wedstrijd speelt.
Als er bij AZ ook nog eens spelers naar hun topniveau gaan groeien zijn we helemaal kansloos.
Ajax is onsamenhangend.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:47 schreef moa het volgende:[..] Niet gezien, en als het zo is schande. Maar die actie van Esteban bij Sulejmani was absoluut geen penalty, net zoals de handsbal van aldeweireld. gaan we na de wedstijd nog eens bekijken.... |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:49 schreef remco k het volgende:[..] Zoals Ajax nu namelijk speelt is het objectief gezien gewoon niet beter dan een Groningen, Heerenveen, Heracles... ...ADO |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ligeon kaan daar helemaal niks aan doen, hij staat constant tegen 2 man omdat SUlejmani zijn verdedigende werk niet doet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:54 schreef remco k het volgende:Het verschil tussen Ajax en AZ. Bij Ajax is er maar 1 speler die zijn taak uitvoerd zoals het hoort en die doet dat ook naar behoren namelijk de Jong. Bij AZ staan er 11 spelers op het veld die hun taak uitvoeren waarvan er niet 1 boven uitsteekt of een wereld wedstrijd speelt. Als er bij AZ ook nog eens spelers naar hun topniveau gaan groeien zijn we helemaal kansloos. Ajax is onsamenhangend.. Ajax is geen team....AZ wel...hiermee worden wij in de verste verten geen kampioen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax won met deze mensen met 4-0 van jullie, sorry jullie horen dus niet in dat rijtje thuis.. Dat is ook de reden dat jullie niet in het linker rijtje staan.. |
|
|
|