|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Ajax nog steeds geen thuiswedstrijd gewonnen tegen 11 man sinds augustus. Slechtste reeks sinds 1921. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:57 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:Ajax nog steeds geen thuiswedstrijd gewonnen tegen 11 man sinds augustus. Slechtste reeks sinds 1921. Pijnlijk als dit zo is.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Jong is de enige die knokt daar voorin.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heeft onze geweldige Theo vandaag uberhaubt al een bal bij een mede speler gekregen??
Zat er even op te letten maar 4 keer balverlies in de laatste 5 minuten en dat terwijl hij de bal 5 keer heeft gehad.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
KUTZOOI!!!!!!! ik ben net terug van school.......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu wordt ie net gewisseld.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:57 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:Ajax nog steeds geen thuiswedstrijd gewonnen tegen 11 man sinds augustus. Slechtste reeks sinds 1921. Dat heb je fout hoor, dit doms zei je van de week ook al. Ga maar ff checken!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Aissati eraf en Loderio erop dat ik maar.. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Zagreb telt niet mee, die laten zich door iedereen omkopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als Zagreb niet meetelt, waarom spelen wij dan geen CL meer?? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 15:54 schreef remco k het volgende:Het verschil tussen Ajax en AZ. Bij Ajax is er maar 1 speler die zijn taak uitvoerd zoals het hoort en die doet dat ook naar behoren namelijk de Jong. Bij AZ staan er 11 spelers op het veld die hun taak uitvoeren waarvan er niet 1 boven uitsteekt of een wereld wedstrijd speelt. Als er bij AZ ook nog eens spelers naar hun topniveau gaan groeien zijn we helemaal kansloos. Ajax is onsamenhangend.. Er zijn wel meer spelers bij Ajax die een redelijke wedstrijd spelen, het is gewoon geen geheel. Dat komt denk ik omdat Aissati, Ligeon, Enoh, e.d. gewoon niet goed genoeg zijn voor dit niveau. Daarnaast is er gewoon geen team en geen samenhang omdat er de verkeerde mensen op de verkeerde plaatsen staan.
Janssen komt lang niet zo goed uit de verf als bij Twente, Eriksen zou een wereldspeler kunnen worden maar wordt niet goed gebruikt. Sulejmani heeft een goede actie, maar wordt ook niet op de goede manier in het spel betrokken. (Zo kunnen we even doorgaan natuurlijk)
Het probleem begint echter op het middenveld, als het middenveld niet staat maakt dat de verdediging onrustig, en kunnen de aanvallers niet in stelling gebracht worden...
Je zag dit de afgelopen jaren ook EXACT bij Feyenoord... Feyenoord speelde als een degradatie kandidaat door een gebrek aan organisatie, structuur, balans en rust in het spel. Nu doet Feyenoord gewoon mee voor de top3 plaatsen met exact dezelfde spelersgroep. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Extra spits Bulykin er in en voor de pot die bal..... |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
De Boer: nog 80% kans op de titel
18 december 2011
Frank de Boer was vanmiddag te gast in de allerlaatste uitzending van Studio Ajax. De Boer sprak onder andere over de jeugdopleiding, maar keek ook vooruit. 'Hoe groot de kans op de titel dit seizoen nog is voor Ajax? Ik denk wel 80%. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
echt vies van de KNVB als Ajax vandaag verliest.......en Gert-Jan Verbeek de gierigerd!!!!! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Ben altijd een fan van Eriksen, maar wat speelt die jongen een ongelooflijk slechte 2e helft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:06 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:De Boer: nog 80% kans op de titel 18 december 2011 Frank de Boer was vanmiddag te gast in de allerlaatste uitzending van Studio Ajax. De Boer sprak onder andere over de jeugdopleiding, maar keek ook vooruit. 'Hoe groot de kans op de titel dit seizoen nog is voor Ajax? Ik denk wel 80%. Je moet echt eens kappen met dat provoceren, dat je hier post heb ik gene moeite mee, maar ga hier niet tijdens wedstrijden dit soort provocerende dingen posten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:08 schreef Ajax Is The Best het volgende:echt vies van de KNVB als Ajax vandaag verliest.......en Gert-Jan Verbeek de gierigerd!!!!! Waarom?? Omdat AJax zelf niet kan voetballen?? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nogal selectief, bij 4 wedstrijden komen we (terrecht)tegen 10 man te staan, blijven zo weinig 11-tegen-11-wedstrijden over waarin we oa tegen Feyenoord, Twente en AZ gelijk speelden. Gewoon een statistiekje van lik me vestje van jou, maar als jij er op klaar komt vind ik het best hoor. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dus jij vindt dat de KNVB het goed heeft gedaan???!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Kom op Ajax, trek er nog een verlenging uit......doe het voor de kids en mij. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: dat niet, maar het is nu eenmaal zo. Ajax moet gewoon beter.Klaar! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: De KNVB heeft correct gehandeld, al had van mij het gewone publiek er wel bij mogen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is niet van belang wat ik daarvan vind, Ajax is akkoord gegaan met deze uitkomst en komt voetballend vandaag gewoon op alle vlakken te kort en worden volledig van de mat geveegd. Het is een wonder dat we maar 1 goal achter staan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben ik niet met je eens, de daadwerkelijk reden van het van het veld aflopen van Verbeek is niet eens fatsoenlijk onderzocht..
Zowel AZ als Ajax had uit de beker gezet moeten worden, maar ja dat kost de KNVB weer te veel geld.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:15 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik niet met je eens, de daadwerkelijk reden van het van het veld aflopen van Verbeek is niet eens fatsoenlijk onderzocht.. Zowel AZ als Ajax had uit de beker gezet moeten worden, maar ja dat kost de KNVB weer te veel geld.. Dan had je alleen maar verliezers gehad, nu hebben beide ploegen een eerlijke kans. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zuivere rode kaart voor Vertonghen daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een hele DIKKE onvoldoende voor het gehele elftal, en zeker niet de eerste keer dit seizoen, begint namelijk gewoonte te worden. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
FUCK DIT MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet waar. een eerlijke kans was die wedstrijd gewoon uitspelen, Ajax was beter en stond met 1-0 voor, dat met het publiek erachter was een moeilijke klus geweest voor AZ..
Overigens is een eerlijke kans voor beide ploegen in deze situatie niet iets wat de KNVB mee had mogen nemen in hun beslissing..
AJAX kon geen veiligheid garanderen, AZ is van het veld gelopen wat zwaar tegen de regels in is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:14 schreef remco k het volgende:[..] Is niet van belang wat ik daarvan vind, Ajax is akkoord gegaan met deze uitkomst en komt voetballend vandaag gewoon op alle vlakken te kort en worden volledig van de mat geveegd. Het is een wonder dat we maar 1 goal achter staan.. Volledig met je eens....hebben we toch de verkeerde trainer....of kunnen deze gasten niet beter????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] Niet waar. een eerlijke kans was die wedstrijd gewoon uitspelen, Ajax was beter en stond met 1-0 voor, dat met het publiek erachter was een moeilijke klus geweest voor AZ.. Overigens is een eerlijke kans voor beide ploegen in deze situatie niet iets wat de KNVB mee had mogen nemen in hun beslissing.. AJAX kon geen veiligheid garanderen, AZ is van het veld gelopen wat zwaar tegen de regels in is.. Mja, daar gaan we het niet over eens worden dan, de veiligheid van de spelers is in mijn ogen veel belangrijker dan het al dan niet direct uitspelen van een wedstrijd. Ik heb veel respect voor de manier waarop Verbeek toen heeft gehandelt, ondanks dat ik de persoon Verbeek een kwal vindt. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:21 schreef remco k het volgende:Een hele DIKKE onvoldoende voor het gehele elftal, en zeker niet de eerste keer dit seizoen, begint namelijk gewoonte te worden. Jij bent de meest redelijke en realistische Ajacied die ik tegengekomen ben op de voetbalforums. Was dik en dik verdiend, net als Real - Barca gisteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Volledig met je eens....hebben we toch de verkeerde trainer....kunnen deze gasten niet beter???? We hebben de perfecte trainer, hij moet enkel nog veel leren.. De manier van voetballen die we nastreven is niet weggelegd voor een aantal spelers, en als twee van die spelers naast elkaar op het middenveld spelen heb je gewoon een groot probleem..
Het is tekenend dat het middenveld van Ajax dit seizoen nog niet 1 wedstrijd goed is geweest..
Iedere wedstrijd dat Janssen en Enoh er beiden in staan is voor het middenveld een verloren wedstrijd.. En dat gaat niet veranderen.. Geen enkele dynamiek of balans en dat kost ons de kop.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: oh daar hebben we onze *kuch* echte *kuch* ajacied |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ajax had vandaag gewoon lang niet het niveau van AZ.
Wat is er mis mee om dat toe te geven? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Zie R weer ouwe teringhoeren over Janssen maar die CE kent er toch ook geen kloot van flikker op met die deen.Overschatte kneus.Overzicht heeft ie verder ken die dr geen tyfus van |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:26 schreef moa het volgende:[..] Mja, daar gaan we het niet over eens worden dan, de veiligheid van de spelers is in mijn ogen veel belangrijker dan het al dan niet direct uitspelen van een wedstrijd. Ik heb veel respect voor de manier waarop Verbeek toen heeft gehandelt, ondanks dat ik de persoon Verbeek een kwal vindt. Maar Verbeek is niet om die reden van het veld gestapt, hij is van het veld gestapt om die rode kaart en niet om de veiligheid. Het duurde 3 minuten vanaf het voorval tot aan die kaart, als hij om de veiligheid weg was gegaan had hij dat direct gedaan, ook zie je hem tegen de scheids zeggen dat hij niet meer voor hem zal spelen.
Trouwens ook de reden dat Verbeek van de clubleiding niet mocht reageren voor de camera, het opvliegertje VErbeek had anders schade aan de zaak van AZ toegebracht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goede zeer inhoudelijk reactie..
Of wou je zeggen dat het goed is wat Ajax heeft laten zien..
Vraag me af wanneer je een "echtere" Ajacied bent, wanneer je realistisch durft te zeggen dat het slecht is, of gewoon blijven roepen dat alles zo geweldig is tegen beter weten in.. Persoonlijk ga ik voor de eerste optie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:30 schreef Guyt het volgende:Zie R weer ouwe teringhoeren over Janssen maar die CE kent er toch ook geen kloot van flikker op met die deen.Overschatte kneus.Overzicht heeft ie verder ken die dr geen tyfus van Toch betrokken bij de twee goals, wat heeft Theo goed gedaan vandaag?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: +1 en dat geld voor het gehele eftal, niemand speelde een voldoende al zou alleen de Jong ervoor in aanmerking komen..
Buiten hem om was het door iedereen echt dramatisch.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heeft anders in dit opzicht wel gelijk.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Klopt is toch schrijnend om te zien hoe vreselijk slecht AJAX is is om te janken.Ze wilde verdomme niet.Maar wil nog wel de pingel zien heb de aanleiding niet gezien volgens me zoon was er niet veel aan de hand.Daarbij gelaten was AZ beter mede omdat AJAX ontzettend slecht was en een instelling van lik me reet. |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:37 schreef Guyt het volgende:Klopt is toch schrijnend om te zien hoe vreselijk slecht AJAX is is om te janken.Ze wilde verdomme niet.Maar wil nog wel de pingel zien heb de aanleiding niet gezien volgens me zoon was er niet veel aan de hand.Daarbij gelaten was AZ beter mede omdat AJAX ontzettend slecht was en een instelling van lik me reet. Instelling van Ajax is al tijden ver onder de maat. Maar de goede wissels van Frank helpen niet echt... .. . |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
AZ toonde nog maar eens aan dat een beetje druk zetten op het middenveld genoeg is om elke aanvalsintentie van Ajax lam te leggen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:37 schreef Guyt het volgende:Klopt is toch schrijnend om te zien hoe vreselijk slecht AJAX is is om te janken.Ze wilde verdomme niet.Maar wil nog wel de pingel zien heb de aanleiding niet gezien volgens me zoon was er niet veel aan de hand.Daarbij gelaten was AZ beter mede omdat AJAX ontzettend slecht was en een instelling van lik me reet. Geen penalty in mijn ogen, Alder kreeg de bal tegen zijn arm terwijl zijn arm strak langs zijn lichaam was.. Hij bewoog zijn arm niet naar de bal en kon er echt niks aan doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 16:39 schreef Boilesen het volgende:AZ toonde nog maar eens aan dat een beetje druk zetten op het middenveld genoeg is om elke aanvalsintentie van Ajax lam te leggen Yep en dat komt omdat we het op het middenveld te kort komen.. |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
quote: En hoe kan Ajax dat het beste oplossen dan, volgens jou ? |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
Was inderdaad geen penalty zijn arm zat stijf tegen z'n lichaam. Ongeloofelijk dat dat een penalty is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat heb ik al 100 keer gezegd..
Erikssen echt op 10, en twee mensen daarachter die kunnen voetballen. Theo Janssen zou daar kunnen spelen maar liever helemaal niet meer in het elftal..
De Zeeuw met Anita was de beste oplossing geweest..
Edit: Heel misschien dat de Jong met Bouy naast elkaar achter Erikssen zouden kunnen spelen..
Enoh moet in ieder geval uit het team..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door remco k -- |
|
|
|