BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wedstrijdtopic: AJAX- AZ 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
donny_black
 donny_black - donderdag 19 januari 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heb ik al 100 keer gezegd..

Erikssen echt op 10, en twee mensen daarachter die kunnen voetballen. Theo Janssen zou daar kunnen spelen maar liever helemaal niet meer in het elftal..

De Zeeuw met Anita was de beste oplossing geweest..

Edit: Heel misschien dat de Jong met Bouy naast elkaar achter Erikssen zouden kunnen spelen..

Enoh moet in ieder geval uit het team..
Ook niet de grootste fan van Frank dan zeker ? ( Ja ben nieuw hier )
Guyt
 Guyt - donderdag 19 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen penalty in mijn ogen, Alder kreeg de bal tegen zijn arm terwijl zijn arm strak langs zijn lichaam was.. Hij bewoog zijn arm niet naar de bal en kon er echt niks aan doen..
Heb het gezien Remco was zeker geen pingel maar al met al weer zwaar teleurgesteld in AJAX.Dan zondag die kaasboeren maar pakken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 januari 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Erikssen echt op 10, en twee mensen daarachter die kunnen voetballen. Theo Janssen zou daar kunnen spelen maar liever helemaal niet meer in het elftal..

Edit: Heel misschien dat de Jong met Bouy naast elkaar achter Erikssen zouden kunnen spelen..

Maar dan speel je weer met de punt naar voren. En dat is toch niet de bedoeling?
Gruber
 Gruber - donderdag 19 januari 2012 - 16:51   quote  deeplink  
Wederom een dramatische prestatie van Ajax. Het team draait voor geen meter. Az overklast Ajax gewoon in eigen huis. Ajax kan nog niet 1 fatsoenlijke aanval opzetten. Waarom spelen met buitenspelers als er nooit een buitenspeler een actie maakt en zn man opzoekt? Aisatti op linksvoor... Hele wedstrijd geen bal geraakt. Waarom dan niet Sulejmani links en Lukoki rechts? Te veel net niet spelers in de basis. Wil Ajax echt mee gaan doen om prijzen dan moet het toch echt gaan investeren in de selectie. Natuurlijk zijn er geblesseerde maar de vervangers zijn gewoon niet goed genoeg voor Ajax 1. Wie van de jeugdspelers die op het moment moeten gaan doorbreken gaat ooit bij een Europese topclub terecht komen? Blind, Ebecilio, Ligeon, Ozbiliz, verhuurde Castillion en voormalig jeugdspeler Anita in ieder geval niet. Enige waar ik potentie in zie is Boilesen en Klaassen. MAar goed laten we eerlijk zijn. Dit zullen geen Sneijders of van der Vaartjes worden? Waarom dan niet toch die Sneijder proberen te scouten? Weet dat het tegen de huidige Ajax principes ingaat, maar als Ajax iets wil klaarspelen komende jaren dan adviseer ik ze toch zeker eens buiten de Toekomst vervangers te gaan zoeken. In ieder geval voor de komende 3 jaren.

De aankoop die Ajax wel doet: Theo Janssen wordt weer gewisseld op een kut moment en gaat boos de kleedkamer in. Dat zegt al genoeg over de sfeer bij Ajax op het moment. Waarom je spelers niet verplichten de wedstrijd op de bank af te kijken? Begrijp dat hij boos is om de wissel (ik ook) maar het geeft aan dat het hem niet meer kan boeien. En dat zal ook zn uitstraling op het team hebben. Je wint samen en verliest samen...!!
busje440
 busje440 - donderdag 19 januari 2012 - 16:55   quote  deeplink  
puinhoop in het bestuur en puinhoop op het veld
john oost oud f side
 john oost oud f side - donderdag 19 januari 2012 - 17:08   quote  deeplink  
voor mij en raadsel dat dit zooitje voetballers noemen ze zich van ajax, verliezen van az zit totaal geen voetbalgochme bij jonge jochies die dr niet in thuis horen anita en andere die het laten lopen meneer janssen die het totaal niet intresseerd wat er bij ajax gebeurd de rvc die blijft zitten en straks na drie maanden miljoenen gaat eisen als ze dr uit moeten en iedereen kijkt toe ajax ooit een grote cliub is niet meer spelers die niks kunne geen ajaxgevoel hebben frank de boer die t net niet heeft en ga zo maar door elke week wordt je zieker van dit zooitje ongeregeld na as zondag tegen az staan ze 8 pnt achter en na volgende week 11 ga zo door ajax kampioen ja verleden jaar dat was meer geluk hebben het voetbal is al jaren niet aan te loeren de goede spelers gaan weg en wat er over bljft kan of willen niet ajax t gaat jullie goed ik ben dr voorlopig wel ff klaar mee laat me voorlopig niet meer in de maling nemen az gaat door moest wel van de knvb de scheidsrechters toevallig in turkije met az verbeek als een gek aan de kant penalty voor wat gebeurde aan de andere kant ok en ajax kijkt zwijgzaam toe pppffffff wanneer lopen jullie een x van t veld af
Sander111
 Sander111 - donderdag 19 januari 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Ik lees heel vaak dat Siem de Jong vaak Overschat word, maar vandaag heeft hij wel laten zien dat hij helemaal niet overschat word en toch een heel grote waarde voor het team is! Echt een teamspeler met een goede techniek!
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 16:46 schreef donny_black het volgende:

[..]

Ook niet de grootste fan van Frank dan zeker ? ( Ja ben nieuw hier )
Juist wel, enkel moet er flink doorgeslecteerd gaan worden komende zomer..
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 16:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar dan speel je weer met de punt naar voren. En dat is toch niet de bedoeling?
Ik denk dat Ajax weer helemaal terug moet naar de basis zoals van Gaal speelde in de jaren 90, dus met een echte 10, een echte links en rechtshalf en een doorgeschoven verdediger in de vorm van Alder of Vertonghen..
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 19 januari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
als az een pingel krijgt moeten ze er ajax ook 1 geven was meer pingel dan bij toby.We worden dus weer genaaid.zondag revanche en er vol op kletsen anders sta je zondag 8 punten achter.Lodeiro er weer in en Boerrigter , Davy en Bouy gooi ze maar in het diepe
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 16:51 schreef Gruber het volgende:
Wederom een dramatische prestatie van Ajax. Het team draait voor geen meter. Az overklast Ajax gewoon in eigen huis. Ajax kan nog niet 1 fatsoenlijke aanval opzetten. Waarom spelen met buitenspelers als er nooit een buitenspeler een actie maakt en zn man opzoekt? Aisatti op linksvoor... Hele wedstrijd geen bal geraakt. Waarom dan niet Sulejmani links en Lukoki rechts? Te veel net niet spelers in de basis. Wil Ajax echt mee gaan doen om prijzen dan moet het toch echt gaan investeren in de selectie. Natuurlijk zijn er geblesseerde maar de vervangers zijn gewoon niet goed genoeg voor Ajax 1. Wie van de jeugdspelers die op het moment moeten gaan doorbreken gaat ooit bij een Europese topclub terecht komen? Blind, Ebecilio, Ligeon, Ozbiliz, verhuurde Castillion en voormalig jeugdspeler Anita in ieder geval niet. Enige waar ik potentie in zie is Boilesen en Klaassen. MAar goed laten we eerlijk zijn. Dit zullen geen Sneijders of van der Vaartjes worden? Waarom dan niet toch die Sneijder proberen te scouten? Weet dat het tegen de huidige Ajax principes ingaat, maar als Ajax iets wil klaarspelen komende jaren dan adviseer ik ze toch zeker eens buiten de Toekomst vervangers te gaan zoeken. In ieder geval voor de komende 3 jaren.

De aankoop die Ajax wel doet: Theo Janssen wordt weer gewisseld op een kut moment en gaat boos de kleedkamer in. Dat zegt al genoeg over de sfeer bij Ajax op het moment. Waarom je spelers niet verplichten de wedstrijd op de bank af te kijken? Begrijp dat hij boos is om de wissel (ik ook) maar het geeft aan dat het hem niet meer kan boeien. En dat zal ook zn uitstraling op het team hebben. Je wint samen en verliest samen...!!
Die wissel was van tevoren afgesproken en Janssen was volgens mij eerder boos over zijn eigen vertoonde spel..
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 17:14 schreef Sander111 het volgende:
Ik lees heel vaak dat Siem de Jong vaak Overschat word, maar vandaag heeft hij wel laten zien dat hij helemaal niet overschat word en toch een heel grote waarde voor het team is! Echt een teamspeler met een goede techniek!
+1
Gruber
 Gruber - donderdag 19 januari 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 17:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Die wissel was van tevoren afgesproken en Janssen was volgens mij eerder boos over zijn eigen vertoonde spel..
Dat wist ik niet. Maar dan nog. Neem plek op de bank en ga niet richting kleedkamer. Als jij op zondag voetbalt en je wordt gewisseld ga je toch ook niet alvast in het clubhuis een pilsie drinken.
Eide
 Eide - donderdag 19 januari 2012 - 17:28   quote  deeplink  
De enigen die in de buurt kwamen van een voldoende waren de Jong, Vertonghen en Cillisen. Ik hoop wel dat de mensen die roepen om Aissati na vandaag weer genezen zijn van die wil. Ik geloof niet dat die zelfs maar 1 bal goed heeft geraakt.
Boilesen
 Boilesen - donderdag 19 januari 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:

[..]

Enoh is wat dat betreft niet ideaal nee, maar ik heb Enoh de tweede helft beter zien combineren dan Eriksen. Die is hartstikke angstig om aangespeeld te worden onder druk, loopt alleen terug of verspeelt de bal heb hem letterlijk niets goed zien doen! Nog steeds vind ik Enoh heel belangrijk voor dit Ajax omdat hij op de juiste momenten een bal kan afpakken door kort op zijn tegenstander te zitten. Kijk lyon Ajax nog eens na, volgens mij de enige goede wedstrijd van de eerste seizoenshelft.
Gruber
 Gruber - donderdag 19 januari 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 17:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax weer helemaal terug moet naar de basis zoals van Gaal speelde in de jaren 90, dus met een echte 10, een echte links en rechtshalf en een doorgeschoven verdediger in de vorm van Alder of Vertonghen..
Ajax moet inderdaad terug naar de basis en daar geschikte spelers voor zoeken. Dan zoals het nu gaat 4-3-3 spelen en totaal geen balans in je team hebben. Lopen geloof ik 4 nummer 10's in de basis bij Ajax. Eriksen, Janssen, Aisatti en de Jong (ik vind hem tenminste het beste uit de verf komen op 10). Verder geen echte spits (alhoewel de Jong vandaag de beste was aan Ajax kant), geen linksbac (Anita komt toch echt veel te kort op die positie), geen linksvoor (Aisatti speelt daar waardeloos) en een middenveld dat totaal niet klikt. Kortom zowat alles gaat en staat fout wat fout kan gaan.
Mike¥¥
 Mike¥¥ - donderdag 19 januari 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Wat Mij vandaag vooral opviel was dat er weinig beweging was weinig loop acties of mogelijk 1 -2
wat vaak leidde tot balverlies, een beetje inspiratie loos
verder vond ik dat er te veel de lange bal werd gespeeld vanuit de keeper ,en dat leidde vaak tot balverliesl de 2 slechtste vond ik janssen en aisatti!!! de 2 beste Vertonghen en onze siem !
je ziet toch dat hij wel het spelletje beheerst mits hij op de juiste positie staat

ik mag hopen dat boilesen en boerrigter snel aansluiten willen me mee gaan doen om de schaal
maar er mag wel weer harder en feller gewerkt worden ,knokken voor elke bal ! op naar zondag
laten we ze ff met poep in zn broek de rust in moeten gaan!
robajax
 robajax - donderdag 19 januari 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Wat heb ik mij geërgert aan anita, heb je gezien hoe hij terug loopt als az een 1 tweetje opzette met de rechtsbuiten? tjongejonge niet te geloven daar kwam de strafschop ook door ookal is het een fout van de scheids als anita gewoon doorloopt had holman die hele bal niet eens gekregen dus ook niet op de arm van alderweireld kunnen schieten maar dat is niet de enigste x deze wedstrijd wel vaker, maar ook vaker in de competitie dat hij op zo'n sukkel drafje erachter aan loopt... niet te geloven zeg en dat noemt zich een prof-,-
Mike¥¥
 Mike¥¥ - donderdag 19 januari 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Ik vraag me dan af, Wat gaat de coach nu doen ??
denk je dat ze zondag wel in een keer er staan ?
ik heb er een hard hoofd in,az heeft nu nog meer zelfvertrouwen
en speelt ook nog eens thuis,ik Hoop dat er een Fel ajax staat ,die komt voor 3 punten
en die afdwingt!!!
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 19 januari 2012 - 18:06   quote  deeplink  
janssen begint geblesseerd aan de wedstrijd met knieklachten maar het ging wel volgens hem.Ik denk dat frank die jonge jongens gespaard heeft omdat het zondag veel belangrijker is.Ligeon stond constant tegen 2 tegenstanders omdat sulemani niet meeverdedigde.Perez gaf dat aan in de pierrot maar wist de opdracht van Sulemani niet.Was ook verrast over het meespelen van aissatti.Lodeiro doet het beter daar.Je hebt geen Litmanen die het hele veld bestrijkt.Ik opteer voor Bouy en Davy en boerrigter mis je toch echt.van gaal had de beschikking over rijkaard davids en snelle buitenspelers Makkelijk om dat te roepen maar je moet ze wel hebben
Guyt
 Guyt - donderdag 19 januari 2012 - 18:10   quote  deeplink  
FUCK FUCKING AJAX.
Stanley
 Stanley - donderdag 19 januari 2012 - 18:14   quote  deeplink  
tsjonge jonge, wat een ongelovelijk zooitje lamlendigheid bij elkaar.

Afgetroeft op inzet, beleving, fitheid en tactiek!!!

Ik zal niet roepen dat de trainer eruit moet, maar hij mag nu weleens ingrijpen en zorgen dat er een elftal komt te staan.

Geen beweging, domme passing in de voeten van de tegenstander... en zo kan ik nog wel doorgaan. Waar is het dwingende en swingende elftal dat ik een hele helft aan het begin van het seizoen heb gezien tegen Twente om de Johan Cruijff Schaal???

Niet fit en teveel blessures... ligt dan toch ook echt bij de technische staf!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Stanley --
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 17:58 schreef Mike¥¥ het volgende:
Wat Mij vandaag vooral opviel was dat er weinig beweging was weinig loop acties of mogelijk 1 -2
wat vaak leidde tot balverlies, een beetje inspiratie loos
verder vond ik dat er te veel de lange bal werd gespeeld vanuit de keeper ,en dat leidde vaak tot balverliesl de 2 slechtste vond ik janssen en aisatti!!! de 2 beste Vertonghen en onze siem !
je ziet toch dat hij wel het spelletje beheerst mits hij op de juiste positie staat

ik mag hopen dat boilesen en boerrigter snel aansluiten willen me mee gaan doen om de schaal
maar er mag wel weer harder en feller gewerkt worden ,knokken voor elke bal ! op naar zondag
laten we ze ff met poep in zn broek de rust in moeten gaan!
Dat gaat al vanaf de seizoensstart zo, iedere wesdtrijd weer erger ik mij aan het niet zien van beweging..
Mike¥¥
 Mike¥¥ - donderdag 19 januari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
En alle clubs weten maar al te goed onze zwakke plek te pakken
store,storen,en felheid
mischien een stom idee ? maar hier op in spelen
verander van tactiek,breng te gegenstander uit zn spel
maar idd hoe vaak dit al het geval is ,word je niet bepaald vrolijk van
en zet ik me nodige vraagtekens bij !
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 18:14 schreef Stanley het volgende:
tsjonge jonge, wat een ongelovelijk zooitje lamlendigheid bij elkaar.

Afgetroeft op inzet, beleving, fitheid en tactiek!!!

Ik zal niet roepen dat de trainer eruit moet, maar hij mag nu weleens ingrijpen en zorgen dat er een elftal komt te staan.

Geen beweging, domme passing in de voeten van de tegenstander... en zo kan ik nog wel doorgaan. Waar is het dwingende en swingende elftal dat ik een hele helft aan het begin van het seizoen heb gezien tegen Twente om de Johan Cruijff Schaal???

Niet fit en teveel blessures... ligt dan toch ook echt bij de technische staf!!!!
Natuurlijk ligt de fout grotendeels ook bij de staf.
Ik zou het alleen te zot voor woorden vinden om nu alweer een trainer weg te sturen. De Boer is een goede trainer in wording, maar moet nog veel leren, dat wist iedereen van tevoren, het is dan erg triest om nu alweer om een andere trainer te roepen. Geef Frank de tijd de komende 2 jaar, je zult zien dat zodra Cruijff zijn zaakjes hier op orde heeft en echt met Ajax aan de slag kan dat de Boer ook stappen gaat maken.. Gaat er niks veranderen in het bestuur en gaan we met dezelfde vaart verder, dan staan we binnen 2 jaar aan de afgrond..
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 19 januari 2012 - 18:21   quote  deeplink  
scenario vorig jaar uit de kast.Bekerfinale verliezen en kampioens wedstrijd winnen.Die slappe instelling zag je vandaag ook weer.Competitie belangrijker en een scheidsrechter die het vertikt om ons een penalty te geven bij hands az
Mike¥¥
 Mike¥¥ - donderdag 19 januari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt de fout grotendeels ook bij de staf.
Ik zou het alleen te zot voor woorden vinden om nu alweer een trainer weg te sturen. De Boer is een goede trainer in wording, maar moet nog veel leren, dat wist iedereen van tevoren, het is dan erg triest om nu alweer om een andere trainer te roepen. Geef Frank de tijd de komende 2 jaar, je zult zien dat zodra Cruijff zijn zaakjes hier op orde heeft en echt met Ajax aan de slag kan dat de Boer ook stappen gaat maken.. Gaat er niks veranderen in het bestuur en gaan we met dezelfde vaart verder, dan staan we binnen 2 jaar aan de afgrond..
Hier sluit me volledig bij aan,hij past wel bij waar we voor staan,en waar we naartoe willen
ook vind het belangrijk dat hij vaak ook even aan het publiek denkt ! wat erg belangrijk is !!
ik zeg go cruijf laat frank zn werk doen,en los de zooi intern eens op ,nog een goede scout er bij of 2
en over een aantal jaar weer domineren in nl en laten zien wat we aan kunnen op europee's niveau!
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - donderdag 19 januari 2012 - 18:37   quote  deeplink  
1strafschop onterecht tegen Ajax! en 2x straf schop niet gegeven aan Ajax.. en Esteban had rood moeten hebben met 2 handen vast houden van door gebroken Sulejmani!
nora
 nora - donderdag 19 januari 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 18:02 schreef robajax het volgende:
Wat heb ik mij geërgert aan anita, heb je gezien hoe hij terug loopt als az een 1 tweetje opzette met de rechtsbuiten? tjongejonge niet te geloven daar kwam de strafschop ook door ookal is het een fout van de scheids als anita gewoon doorloopt had holman die hele bal niet eens gekregen dus ook niet op de arm van alderweireld kunnen schieten maar dat is niet de enigste x deze wedstrijd wel vaker, maar ook vaker in de competitie dat hij op zo'n sukkel drafje erachter aan loopt... niet te geloven zeg en dat noemt zich een prof-,-
Dit is wat pas nog heb aangekaard Anita loopt altijd als een speler terug met een zak zand op zijn rug,hij gaat nooit tot het gaatje en dat zie ik bij AZ trouwens ook geen wonder ploeg maar door de harde dicipline van klojo van Beek gaan ze wel tot het gaatje en daarom winnen ze ook.En o ja ik ben blij dat Sien weer een keer goed heeft gespeeld dan kan hij weer de volgende 10 wedstrijden op teren.Het probleem is dat Ajax op dit moment gewoon klasse tekort komt.
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 18:37 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:
1strafschop onterecht tegen Ajax! en 2x straf schop niet gegeven aan Ajax.. en Esteban had rood moeten hebben met 2 handen vast houden van door gebroken Sulejmani!
Die speelde gewoon de bal en daarna de man, absoluut geen penalty.
nora
 nora - donderdag 19 januari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
We zoeken al een tijd een oplossing maar ik zie echt geen verbetering in deze ploeg er zijn er een paar van Ajax niveau en de rest is middelmatig,met dit team wordt je beslist GEEN kampioen.
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 18:45 schreef nora het volgende:
We zoeken al een tijd een oplossing maar ik zie echt geen verbetering in deze ploeg er zijn er een paar van Ajax niveau en de rest is middelmatig,met dit team wordt je beslist GEEN kampioen.
Dan moet er in de zomer door geselecteerd gaan worden, en moet de Boer veel met JC gaan praten over het eerste elftal..

De Boer wil spelen volgens de Barcelona manier. Dus met veel druk vooruit, met 5 aanvallers en opkomende backs.

De basis elf die de Boer nu voor ogen heeft is niet geschikt voor dit spelletje, de aangetrokken spelers inclusief Sigthorson voldoen hier simpelweg niet voor.

De Boer moet een keuze maken hoe te willen spelen en hier vol voor gaan, als dat betekend dat er bepaalde spelers weg moeten heb ik daar geen enkele moeite mee, zolang er maar een plan achter zit..

Het gaat er dan niet om zo goed als Barcelona te worden, maar je moet spelers hebben/kopen die in dat systeem thuishoren en je moet ze niet kopen omdat het goede spelers zijn, niet iedere speler past in ieder systeem..
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 19 januari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Ik ben het ook met mike eens.Laat frank zijn gang gaan uiteraard gesteund door cruijff.je kan hem wel wegsturen maar wat moet je dan weer opnieuw beginnen???? Dat is geen optie.Ten have en cconsorte moeten op.......En dat gedreig met als de rvc weg moeten stapt aegon ook op.Wat een lariekoek.Het is duidelijk dat uri nog steeds achter de schermen aan de touwtjes trekt.Tenhave wij hebben die opdracht gekregen.Professor lulkoek,gladjanus
alibabba
 alibabba - donderdag 19 januari 2012 - 19:10   quote  deeplink  
De eerste tik voor de rest van het seizoen....er zullen er nog vele volgen...
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 19:10 schreef alibabba het volgende:
De eerste tik voor de rest van het seizoen....er zullen er nog vele volgen...
Ik ben er ook bang voor vriend... Hopelijk een tijd waarin de Boer veel gaat leren..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 januari 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Ik zei het al tijdens de wedstrijd nu de Boer zegt het nu ook want wij hadden een penaltie moeten krijgen...zo worden we elke x weer gepiepeld..
Niet dat we niet terecht verloren hebben hoor....want AZ was een team en dat kon je van Ajax niet zeggen...zijn de spelers van AZ beter?? Nee dus... maar ze vochten wel voor iedere grasspriet en ze hadden een beter geloof als de spelers van Ajax... waar ligt dit aan ?? Ik denk toch aan de technische staf van AZ...deze heren hebben een team gesmeed die goed op elkaar ingespeeld zijn...daarnaast zie je het positivisme onder de spelers...het onoverwinnelijke wat Ajax in de negentige jaren ook had....vond Ajax heel onvolwassen spelen...zonder samenhang....nogmaals is onze technische staf te licht ??? ook vanwege de vele blessures....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Jack Huntelaar --
alibabba
 alibabba - donderdag 19 januari 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 19:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor vriend... Hopelijk een tijd waarin de Boer veel gaat leren..
Het heeft niks met de Boer te maken...de Boer is niet meer zichzelf door alle wirwar binnen Ajax en gaat het volgende slachtoffer worden van de ziekelijke cultuur binnen Ajax..elke trainer gaat KAPOT bij Ajax..ik heb echt met FRANK te doen..het is een geweldige vent en een geweldige Ajacied...ik kan het niet meer aanzien en heb inmiddels VI opgezegd...Ajax gaat echt KAPOT aan die wanstaltige mensen die dan ook nog zeggen het te doen in het belang van Ajax...het is gewoon wachten op iets dat niet door de beugel kan..de supporters zijn het echt zat en ik ben bang dat het een keer echt uit de hand gaat lopen..
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 19:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zei het al tijdens de wedstrijd nu de Boer zegt het nu ook want wij hadden een penaltie moeten krijgen...zo worden we eleke x weer gepiepeld..
Niet dat we niet tercht verloren hebben hoor....want AZ was eeb team en dat kon je van Ajax niet zeggen...zijn de spelers van AZ beter?? Nee dus... maar ze vochten voor iedere grasspriet en ze hadden een beter geloof als de spelers van Ajax... waar ligt dit aan ?? Ik denk toch aan de technische staf van AZ...deze heren hebben een taem gesmeed die goed op elkaar ingespeeld zijn...daarnaast zie je het positivisme bij de spelers...het onoverwinnelijke wat Ajax in de negentige jaren ook had....vond Ajax heel onvolwassen spelen...zonder samenhang....nogmaals is onze technische staf te licht ??? ook vanwege de vele blessures....
Ik vind Spijkerman toch wel goed in het vet zitten volgens mij...:-)
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 19:19 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het heeft niks met de Boer te maken...de Boer is niet meer zichzelf door alle wirwar binnen Ajax en gaat het volgende slachtoffer worden van de ziekelijke cultuur binnen Ajax..elke trainer gaat KAPOT bij Ajax..ik heb echt met FRANK te doen..het is een geweldige vent en een geweldige Ajacied...ik kan het niet meer aanzien en heb inmiddels VI opgezegd...Ajax gaat echt KAPOT aan die wanstaltige mensen die dan ook nog zeggen het te doen in het belang van Ajax...het is gewoon wachten op iets dat niet door de beugel kan..de supporters zijn het echt zat en ik ben bang dat het een keer echt uit de hand gaat lopen..
Je hebt ook helemaal gelijk. Echter is het niet zo dat Frank nu al een fantastische trainer is, dat is wat ik bedoel met veel leren, hij maakt fouten en die komen net zoals jij aangeeft in mijn ogen door de het bestuurlijke gezeik dat al jaren de boventoon voert
Neemt niet weg dat de Boer ook nog veel moet leren en de komende maanden moet hij veel gaan oppakken van wat er gaat gebeuren. Ajax gaat zoals jij al zegt zeker nog veel punten verliezen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 januari 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet er in de zomer door geselecteerd gaan worden, en moet de Boer veel met JC gaan praten over het eerste elftal..

De Boer wil spelen volgens de Barcelona manier. Dus met veel druk vooruit, met 5 aanvallers en opkomende backs.

De basis elf die de Boer nu voor ogen heeft is niet geschikt voor dit spelletje, de aangetrokken spelers inclusief Sigthorson voldoen hier simpelweg niet voor.

De Boer moet een keuze maken hoe te willen spelen en hier vol voor gaan, als dat betekend dat er bepaalde spelers weg moeten heb ik daar geen enkele moeite mee, zolang er maar een plan achter zit..

Het gaat er dan niet om zo goed als Barcelona te worden, maar je moet spelers hebben/kopen die in dat systeem thuishoren en je moet ze niet kopen omdat het goede spelers zijn, niet iedere speler past in ieder systeem..
Je moet Kaas hebben gegeten om een geoliede machine op het veld te brengen... Verbeek heeft zich bewezen zoals ook van Gaal...de boer is nog zoekende...hoopt voor hem en wij dat hij het in zijn vingers heeft...dit seizoen is hij mij tot nu toe tegen gevallen en de cijfers wijzn voor zich....ik hoop dat we er zondag staan maar ik ben er bang voor eerlijk gezegd....
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 19 januari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
Je zou het zo kunnen bekijken.Ik houd me voorlopig evn vast aan het scenario van vorig seizoen waarbij ze en de beker wilde winnen en landskampioen wilde worden.Focus lag op landskampioenschap en dat is na het verlies in de beker gelukt.Niet dat ik denk dat ze weer landskampioen worden want daar is psv te sterk voor en die hebben een grotere selectie met een sterk middenveld en voorhoede.Maar die moeten ook wel met al die aankopen,maar dat kan ook niet jaar in jaar uit.Az gaat dit ook niet volhouden.Die raken nog spelers kwijt
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet Kaas hebben gegeten om een geoliede machine op het veld te brengen... Verbeek heeft zich bewezen zoals ook van Gaal...de boer is nog zoekende...hoopt voor hem en wij dat hij het in zijn vingers heeft...dit seizoen is hij mij tot nu toe tegen gevallen en de cijfers wijzn voor zich....ik hoop dat we er zondag staan maar ik ben er bang voor eerlijk gezegd....
Weet je wat het is, ik vind het feit dat we geen kampioen zullen worden niet zo heel erg, zolang je maar verbetering ziet, en die zie ik niet, helaas maar waar heb ik zo langzamerhand steeds meer het idee dat ook Frank slachtoffer gaat worden van de bestuurlijke dwalingen binnen Ajax..
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 19 januari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
Het zou rampzalig zijn als frank geslachtofferd wordt en moet vangaal het dan overnemen.Dan raak je al je jeugdtrainers kwijt en krijgt coronel toch nog zijn zin want dan haakt cruijff af en verlies je veel supporters of de supporters komen in opstand omdat ze dat niet pikken
Henny
 Henny - donderdag 19 januari 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 15:59 schreef Ajax Is The Best het volgende:
KUTZOOI!!!!!!! ik ben net terug van school..........
Jij wel geweest? de rest spijbelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door Henny --
Henny
 Henny - donderdag 19 januari 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 17:14 schreef Sander111 het volgende:
Wordt meestal verkeerd gebruikt. Is gewoon 1 van de beteren en vandaag met afstand de beste.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 19 januari 2012 - 19:58   quote  deeplink  
1.verbeek heeft zijn zin door met veel bravour het veld af te stappen en werd beloond door de knvb en een ronde verder in de beker.
2.er lopen spelers tussen bij ajax die echt ajax onwaardig zijn,het GROOTSTE voorbeeld is anita...onze zwarte smurf van 1,60 meter echt een lachertje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door verbrande harry --
nora
 nora - donderdag 19 januari 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 19:53 schreef Henny het volgende:

[..]

Wordt meestal verkeerd gebruikt. Is gewoon 1 van de beteren en vandaag met afstand de beste.
Kan je nagaan wat een niveau Ajax tegenwoordig heeft als Siem al uitblinker is.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 19 januari 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 20:48 schreef nora het volgende:

[..]

Kan je nagaan wat een niveau Ajax tegenwoordig heeft als Siem al uitblinker is.
geen...hehe
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 19 januari 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Slop roept triomfantelijk dat het een succes was met die kinderen.Gratis toegang .Kan hij makkelijk zeggen want hij had zijn poen al verhaald op ons door die belachelijk hoge passepartoutprijzen.Zo lust ik er nog wel een.
nora
 nora - donderdag 19 januari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 20:57 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

geen...hehe
Nee geen he he onze Haagse Harry maar helaas heeft hij helaas in sommige dingen wel gelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wedstrijdtopic: AJAX- AZ 2-3

0.0084919