|
|
pat
|
|
|
hier wil ik photoshop designs gaan maken van onze mannen. wil je ook iets gaaf zetten? zet hier dan neer.
Als je nou een idee hebt dan is het het makkelijkste om mij even een berichtje te sturen met wat je voor ogen hebt.
thema: voetbal/feyenoord/1908/speler/legioen kleur: rood/wit woord-wit Tekst: tekst op het plaatje afmeting: wallpaper, signature etc
ik kan ook iets doen met een foto die je zelf hebt gemaakt. let's have some fun
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
hier heb ik veel werk staan https://www.deviantart.com/hunterbmx ik zie dat de upload website ermee is opgehouden dus ik zal dit even aanpassen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
john guidetti:
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Gaaf, goe gedaan joochie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kun je ook iets met de kuip of met het feyenoordlogo Pat? Of doe je enkel onze helden? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
alles wat met feyenoord te maken heeft natuurlijk, ook het logo hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lijkt me gaaf. Kijk nu al uit naar je volgende creatie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet zelf gemaakt, vind hem wel mooi.
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
die van jumper is wat lq maar wel grappig idee haha degene die je hebt gevonden renate... daar moet het logo gedraait worden... kan beter hoor maar leuk dat jullie meeposten haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 20:34 schreef pat het volgende:die van jumper is wat lq maar wel grappig idee haha degene die je hebt gevonden renate... daar moet het logo gedraait worden... kan beter hoor maar leuk dat jullie meeposten haha Ja en leuk dat je me naam WEER verkeerd schrijft, pot. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ja sorry hoor hahaha RENATO |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 20:34 schreef pat het volgende:die van jumper is wat lq maar wel grappig idee haha degene die je hebt gevonden renate... daar moet het logo gedraait worden... kan beter hoor maar leuk dat jullie meeposten haha Omdat het een avatar voor een facebook pagina is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk dat ze deze hier het mooiste vonden.
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
er komt ook zeker een gave van de kuip met feyenoord logo... misschien morgen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
de mooiste foto is natuurlijk.....ikke als kleine jongen op de lijnbaan met mijn hand aab de europacup.Maar niet direct art maar wel leuk |
|
|
|
|
pat
|
|
|
geef die foto dan fix ik wel een leuk design ervan haha |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: +1 die is zeker gaaf! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Pat, erg mooi wat je doet! Blijf zo doorgaan..;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb je deze ook in de afmeting 1024 bij 768? Wil 'm graag gebruiken als achtergrond!
Alvast bedankt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan heb ik nog wel een paar leuke ideeën voor piet zijn design d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je had 'm elders ook gepost, zag ik. Beetje te hemels idd, but never mind. Artistiek verantwoord, mate. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Pat, doe je ook wel eens dingen waarop het mooi weer is.... We zingen ten slotte niet voor niets; " Zoek een plaatsje in de zon" |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Voor MMM:
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik gok dat er binnenkort een wallpaper van een willekeurige speler met een rijke pa voorbij komt. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 02:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik gok dat er binnenkort een wallpaper van een willekeurige speler met een rijke pa voorbij komt. Hahaha +1
Heeft hij toevallig niet 2x gescoord voor Feyenoord en tegen 020 de rode kaart gepakt?? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha
quote: Heel erg bedankt! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
HELD!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 15:38 schreef pat het volgende:heel erg gaaf gedaan hoogvliet... babovic heb ik al eerder gezien. dit is de mijne van babo met dezelfde render ook nogeens haha. vlaar is geweldig [ afbeelding ] hahaha He Pat, je denk toch niet dat ik ze zelf maak??? Weet sinds kort hoe ik moet knippen en plakken!:)
Nice work Pat! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
oh ik dacht dat je het zelf had gemaakt. dan nog zijn ze mooi |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 15:38 schreef pat het volgende:heel erg gaaf gedaan hoogvliet... babovic heb ik al eerder gezien. dit is de mijne van babo met dezelfde render ook nogeens haha. vlaar is geweldig [ afbeelding ] De Baab!! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
wordt aangepast
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaaf deze, ik sla ze allemaal op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pracht topic! (kon niet zonder baba). |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
John G.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door finsend -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die zou je hem toe moeten spelen,zou hij zo maar dik waarderen vermoed ik. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: heb m via twitter gestuurd haha! goed voor z´n ego. Hij mag zo´n ego hebben, hij presteert er naar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 16:44 schreef finsend het volgende:[..] heb m via twitter gestuurd haha! goed voor z´n ego. Hij mag zo´n ego hebben, hij presteert er naar Top! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
laat ff horen of je berichtje terug heb van hem haha lijkt me geweldig als spelers er ook op reageren, dat zou helemaal geweldig zijn |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908