|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt Barbie zitten fotoshoppen, kwajongen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: PROEST....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja bode ze is ook voor Feyenoord..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mooi, de vier steunpilaren van het huidige Feyenoord! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Vind ik ook T, dus heb ik h`m maar eventjes gemaakt!:) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Geen wallpaper, maar wel leuk!
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Kan toch niet anders, met die UEFA CUP ernaast!:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: whit arms wide open :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik dacht ik up deze nog eens, er zullen toch wel andere designs zijn die hier mooi bij kunnen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Er is maar 1 club en das Feyenoord voor mij maar ik heb ook een zwak voor Leeds United. Tevens een tip, mocht je graag naar een sfeervolle Engelse wedstrijd willen ga dan naar Elland Road. Ik ga vaak naar Liverpool, Sunderland en Newcastle maar al die supporterssides tezamen komen niet bij die van Leeds.
Wie kan er voor mij iets maken van het Feyenoordembleem en die van Leeds waarbij die van Feyenoord uiteraard het meest dominant moet zijn....Ik loop zelf altijd schetsen te maken met het Feyenoordlogo rechtop en het LUFC logo schuin diagonaal in de schaduw daar achter.....maar ik laat mij ook graag verrassen door jullie inspiratie..... alvast bedankt als iemand hier zijn of haar tijd in wil steken! Een biertje staat altijd klaar op Varkenoord!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 21:43 schreef Madhopfc het volgende:Er is maar 1 club en das Feyenoord voor mij maar ik heb ook een zwak voor Leeds United. Tevens een tip, mocht je graag naar een sfeervolle Engelse wedstrijd willen ga dan naar Elland Road. Ik ga vaak naar Liverpool, Sunderland en Newcastle maar al die supporterssides tezamen komen niet bij die van Leeds. Wie kan er voor mij iets maken van het Feyenoordembleem en die van Leeds waarbij die van Feyenoord uiteraard het meest dominant moet zijn....Ik loop zelf altijd schetsen te maken met het Feyenoordlogo rechtop en het LUFC logo schuin diagonaal in de schaduw daar achter.....maar ik laat mij ook graag verrassen door jullie inspiratie..... alvast bedankt als iemand hier zijn of haar tijd in wil steken! Een biertje staat altijd klaar op Varkenoord!!! Een tip.Vraag Renato Bos.Die kan volgens mij alles met een pc.Die flanst zo wat in elkaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geloof je het zelf Aartus ? Bos//prutserplakkert ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 22:15 schreef Aartus het volgende:[..] Een tip.Vraag Renato Bos.Die kan volgens mij alles met een pc.Die flanst zo wat in elkaar. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2013 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
leuk tog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2013 door pat -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Waarom is er nog geen art met Pelle? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
dacht ik net ook al aan, ik zit nu op werk maar vanavond maar ff knutselen |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
Ja inderdaad ik wil die graag op mn bureaublad zetten maar kan je hem dan in verschillende formaten maken? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vind die van makaay wel mooi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ze allemaal mooi, top dat pat weer wat post hier.. |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
Ja inderdaad die staat nu op mn achtergrond Ik wil graag aan Pat Vragen of hij die in het formaat en scherpte van die van Makaay wil maken
Alvast Bedankt Groetjes Daan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Misschien kan Pat er eentje van Babovic maken voor MMM, eentje van Mulder voor l en eentje van Bruins voor mij ;-P |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 15:49 schreef JanM het volgende:Misschien kan Pat er eentje van Babovic maken voor MMM, eentje van Mulder voor l en eentje van Bruins voor mij ;-P Dan kunnen ze alle 3 de prullenbak in! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
haha de formaten zijn allemaal op hd formaat. welk formaat zou je zelf willen? en ik begin eerst met pelle... daarna zien we verder. en bruins???
@renatobos: mercie
|
|
|
|
pat
|
|
|
een avatar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lijdensweg woont daarin, dan heeft ie wat aanspraak.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Maar wel bijna bovenin ..... om neer te kijken op het ..... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
Ik hoop op die van Pelle ja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen druk opleggen Daan..d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie achtergrond van Pelle heb ik nog nergens kunnen vinden. |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
hopelijk bevalt deze is veel werk aan gedaan hehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
mooi mooi. ik heb zelf geen tijd gehad om creabea te zijn maar dat komt wel goed binnenkort |
|
|
|