BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax ( zondag 22 januari 14:30 - Eredivisie)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 20 januari 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Tijd voor revanche??? Of de eerste nekslag op weg naar het einde van dit seizoen???

Aanstaande zondag is het dan zover, de tweede helft van de Eredivisie gaat van start en voor Ajax zijn de eerste weken van cruciaal belang, te beginnen met de wedstrijd uit tegen AZ.

AZ_logo_grijs6017.gif ajaxlogo.gif

Wil Ajax ook dit seizoen tot de laatste speelronde meedoen om de titel, dan zal het moeten winnen van AZ.
Persoonlijk zie ik afgelopen donderdag en as zondag als hele verschillende wedstrijden, enkel hoop ik wel dat Ajax het verlies van donderdag meeneemt als motivatie om vol voor de winst te gaan.

Afgelopen seizoen gingen we redelijk kansloos met 2-0 onderuit in Alkmaar.

Ik hoop van harte dat het niet weer gaat gebeuren, maar ik ben er wel een beetje bang voor..

Mijn gedachte misschien tegen beter weten in is dat Ajax wint met 1-3.
baco74
 baco74 - vrijdag 20 januari 2012 - 20:52   quote  deeplink  
Lekker weer een wedstrijd-topic van Remco.
Klasse man, ik hou het (tegen beter weten in misschien) ook op 1-3.
Ajx
 Ajx - vrijdag 20 januari 2012 - 21:09   quote  deeplink  
Ik vind dat Frank moet gaan schuiven, en ik denk dat het dit moet worden:

Cilissen(gaat Vermeer zijn, maar Cillisen is beter)
v/d Wiel(van Rhijn)-Alderweireld-Vertonghen-Koppers
Anita
Eriksen-Janssen
Sulejmani-De Jong-Ozbiliz(Lukoki)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 00:18   quote  deeplink  
-------------------------------------Vermeer---------------------------------------
van Rhijn-----------Alderweireld--------------Vertonghen-------------------Anita---
---------------------------------------Enoh----------------------------------------
----------------Eriksen-------------------------------------Janssen----------------
------Ozbiliz-----------------------De Jong----------------------------Sulejmani---
romano
 romano - zaterdag 21 januari 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Maakt niet uit wie er spelen: AZ gaat winnen. Betere ploeg, betere trainer, betere instelling, betere automatismen. Om zondag kwart over vier is het seizoen over voor Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:34 schreef romano het volgende:
Maakt niet uit wie er spelen: AZ gaat winnen. Betere ploeg, betere trainer, betere instelling, betere automatismen. Om zondag kwart over vier is het seizoen over voor Ajax.
Nou dat is mooi...we hoeven niet meer te voetballen.... ik denk dat ze juist nu met anderen in het elftal moeten gaan strijden...misschien wel met Lodeiro en Bulykin ipv Eriksen en De Jong...er moet zondag gebikkeld worden...ze moet hun ballen uit d'r broek lopen....thats the spirit...
romano
 romano - zaterdag 21 januari 2012 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou dat is mooi...we hoeven niet meer te voetballen.... ik denk dat ze juist nu met anderen in het elftal moeten gaan strijden...misschien wel met Lodeiro en Bulykin ipv Eriksen en De Jong...er moet zondag gebikkeld worden...ze moet hun ballen uit d'r broek lopen....thats the spirit...
Helemaal mee eens, maar tot op heden hebben ze dat maar een keer laten zien de afgelopen twaalf maanden: in de kampioenswedstrijd tegen Twente. Verder was het een en al plichtmatigheid. En met die instelling worden ze zondag van het veld geblazen.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom dan?? We maken twee goals, we scoren altijd, waarom moeten de mensen van het veld die bijdragen aan die goals?? Waarom niet een Enoh, JAnssen, en Anita eraf halen?? Die jongens dragen niks bij.. Enoh is van die jongens nog wel een speler die enigzins in vorm is maar hoort gewoon niet in dit systeem te spelen.

Lekker logisch om bij slecht spel de spelers eraf te halen die wel wat bijdragen..
alibabba
 alibabba - zaterdag 21 januari 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Sorry mensen...ik ben het hele gedoe rondom Ajax zo beu dat ik het niet meer kan opbrengen om met een voorbeschouwing te komen....ik wacht tot 7 februari, wanneer de rechter met een uitspraak komt, en kijk dan verder..10 februari zal ook een belangrijke dag worden en ik hoop zó ontzettend dat het allemaal de goede kant opvalt.

Het doet me zo vreselijk veel pijn om Ajax te zien kwakkelen....FRANK DE BOER zie je lijden en grijpt nu naar dingen om het beter te laten draaien, maar ik ben bang dat het tij niet meer te keren is...als FRANK al gaat grijpen naar Aissati, is het einde zoek...alle spelers die onder dit bewind acteren, halen nooit het optimale rendement..dan kan FRANK wel dingen gaan eisen, maar het gaat nooit meer lukken om de spelers in het juiste vaarwater te krijgen onder deze chaos..

Sulejmani zegt dit; "Het gevoel is niet best", vervolgde de Serviër. "Als we dit seizoen nog wat willen, moeten we onze instelling veranderen. We moeten compacter spelen en agressiever zijn. Waarom dat nu ontbrak, weet ik niet. In de beginfase lieten we goede dingen zien, maar dat konden we niet doortrekken."

Het gevoel is niet best en Miralem weet niet waarom de juiste instelling en agressiviteit ontbrak...het is héél duidelijk waar dat aan ligt; de algehele tendens bij Ajax is desastreus en dat werkt door in alle geledingen..Ajax is in handen van Slob en vd.Zaat...hoe kan je dan verwachten dat het 1e elftal presteert?

Vertonghen die al klaagt over het optreden van zijn eigen spelers...was dat niet de man die onlangs nog riep dat Ajax vaker de nul moest houden? Dat is al aardig gelukt Jan...Vertonghen heeft het juiste gevoel ook niet meer..."Er is wel gesproken over contractverlenging, maar dat stelde niet echt veel voor. Misschien vindt Ajax het wel prima als ik vertrek, dat weet ik niet. Maar ik denk dat ik in de komende tijd wel een mooie transfer kan maken."

De Ajax NV wil miljoenen pakken voor Jan en Jan denkt aan een mooie transfer...en Ajax wil zo kampioen worden? Schei toch uit zeg...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:51 schreef romano het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar tot op heden hebben ze dat maar een keer laten zien de afgelopen twaalf maanden: in de kampioenswedstrijd tegen Twente. Verder was het een en al plichtmatigheid. En met die instelling worden ze zondag van het veld geblazen.
Het doet pijn maar je hebt wel gelijk...de plichtmatigheid straalt er vanaf....moet Ajax misschien een inspirator aanstellen ??? want de begeleiding heeft het team na de kampioenswedstrijd nog niet echt op scherp gezet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan?? We maken twee goals, we scoren altijd, waarom moeten de mensen van het veld die bijdragen aan die goals?? Waarom niet een Enoh, JAnssen, en Anita eraf halen?? Die jongens dragen niks bij.. Enoh is van die jongens nog wel een speler die enigzins in vorm is maar hoort gewoon niet in dit systeem te spelen.

Lekker logisch om bij slecht spel de spelers eraf te halen die wel wat bijdragen..
Het maakt niet uit wie als we maar geen juffrouws opstellen...misschien Janssen en Anita wel ja ook goed...Enoh maakt blunders maar die loopt tenminste het snot voor zijn ogen....dat zijn de bikkels die we juist nodig hebben....en inderdaad De Jong scoort gemakkelijk dat is misschien nog een van de weinige die in vorm is...
Nogmaals we moeten vanaf nu kerels opstellen...is het na een kwartier niks...diecet wisselen......De Boer moet nu spijkers met koppen slaan...tenminste dat is mijn mening...dan pakken we misschien de drie punten en is Feyenoord ook gelijk gewaarschuwd...en anders is het seizoen voorbij...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 januari 2012 - 11:38   quote  deeplink  
We verliezen de komende 2 wedstrijden, omdat we/ze onder de indruk zijn van de tegenstander.
Iedere keer weer, elke wedstrijd opnieuw zijn we/ze te gemakzuchtig en worden we weer verslagen!

Zet er maar "renners" in en daarmee bedoel ik jochies die zich in het 1e willen spelen en zich dus moeten bewijzen, dan zal je zien dat opeens de tegenstander denkt #wtf, we moeten aan de bak# #is dit Ajax?....kuuuuuut we gaan eraan#

Plichtmatig voetbal is het juiste woord voor hoe we nu presteren.

Evengoed ben ik zondag op Leidsche en voor wie het interesseerd, ik ben er vanavond ook.

Succes jongens, Ajax blijft toch je leven he!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 21 januari 2012 - 11:42   quote  deeplink  
Ik ben normaal super optimistisch, maar voor deze wedstrijd niet. Als we dezelfde basis 11 neerzetten als Donderdag, dan verliezen we gewoon. Denk dat je serieus met dit elftal meer kans maakt: Vermeer, van Rhijn, Vertonghen, Alderweireld, Koppers, Anita, Eriksen, Klaassen, Lodeiro, de Jong, Sulejmani.

Dit zijn jongens die echt voor Ajax willen voetballen en zich willen bewijzen..
jodocus
 jodocus - zaterdag 21 januari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
komt dit seizoen niet meer goed helaas , t zal wel weer verlies worden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 14:28   quote  deeplink  
Dit is mannentaal...hopende dat ze dit ook waar maken....
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/203131/Lodeiro_Laten_zien_dat_we_ware_kampioen_zijn.html
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Bosman zegt dat AZ een topspits mist ??? Maar mist Ajax die ook niet ?????
http://www.soccernews.nl/news/144301/Bosman_noemt_zwakke_punt_AZ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2012 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 januari 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 11:42 schreef Grasmaaier het volgende:
Ik ben normaal super optimistisch, maar voor deze wedstrijd niet. Als we dezelfde basis 11 neerzetten als Donderdag, dan verliezen we gewoon. Denk dat je serieus met dit elftal meer kans maakt: Vermeer, van Rhijn, Vertonghen, Alderweireld, Koppers, Anita, Eriksen, Klaassen, Lodeiro, de Jong, Sulejmani.

Dit zijn jongens die echt voor Ajax willen voetballen en zich willen bewijzen..
heb niets gezien afgelopen donderdag maar heb er ook een hard hoofd in. Spelen te plichtmatig zonder vertrouwen samenhorigheid. Teveel mooi weer voetballers! Knokken voor de punten vroeger waren tegenstanders bang om tegen ons te spelen. Nu raakt het team in paniek als de mouwen opgestroopt moeten worden. Tegen utrecht word je ook compleet afgebluft irriteer me er echt aan. Hoop op winst maar dan zullen we aan de bak moeten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2012 door Hummel10 --
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - zaterdag 21 januari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
als vink niet de wedstrijd beslis!? dan wint Ajax met 1-3!
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Erg jammer te lezen dat de negativiteit rondom Ajax nu eindelijk ook de ploeg en nog erger, het optimisme bij de supporters heeft geraakt.. Zodra ik mensen als Apik, Alibabba, 113 en ondergetekende zo negatief zie en hoor als nu, dan bekruipt me een heel naar gevoel..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 januari 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 16:04 schreef remco k het volgende:
Erg jammer te lezen dat de negativiteit rondom Ajax nu eindelijk ook de ploeg en nog erger, het optimisme bij de supporters heeft geraakt.. Zodra ik mensen als Apik, Alibabba, 113 en ondergetekende zo negatief zie en hoor als nu, dan bekruipt me een heel naar gevoel..
en terecht ze zijn de club kapot aan het maken: ten have en co en JC net zo goed. Rust is wat er nodig is aan de top bij de achterban en vooral op het veld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 21 januari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 16:04 schreef remco k het volgende:
"Ondergetekende" zet het negatieve zelf neer,daar heb je zelf invloed op......op die andere drie niet,vindt het een beetje een rare post.....no offends trouwens
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 18:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

en terecht ze zijn de club kapot aan het maken: ten have en co en JC net zo goed. Rust is wat er nodig is aan de top bij de achterban en vooral op het veld.
JC maakt de club niet kapot, hij maakt duidelijk wat er kapot is, en hij laat zien wie daarvoor verantwoordelijk zijn, dat hij hard is in zijn oordeel en het ook niet altijd netjes speelt is niet meer dan normaal, op een normale nette manier krijg je al die klootzakken namelijk de club niet uit..
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 18:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

"Ondergetekende" zet het negatieve zelf neer,daar heb je zelf invloed op......op die andere drie niet,vindt het een beetje een rare post.....no offends trouwens
Het gaat erom dat dit het gevoel van die mensen is, ik zeg niet dat dit gevoel raar is, ik zeg enkel dat niet door niets komt, en als mensen zoals de genoemden op zo'n manier denken is dat niet voor niks, het negativisme begint over te slaan op de supporters, dat was voorheen niet zo en dat is wat mij een slecht gevoel geeft.. Niet alleen over het spel van het eerste op dit moment, maar over de toekomst van onze club..

I.p.v. een rare post is het niks meer dan een constatering dat het zo is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2012 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 21 januari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat erom dat dit het gevoel van die mensen is, ik zeg niet dat dit gevoel raar is, ik zeg enkel dat niet door niets komt, en als mensen zoals de genoemden op zo'n manier denken is dat niet voor niks, het negativisme begint over te slaan op de supporters, dat was voorheen niet zo en dat is wat mij een slecht gevoel geeft.. Niet alleen over het spel van het eerste op dit moment, maar over de toekomst van onze club..

I.p.v. een rare post is het niks meer dan een constatering dat het zo is..
Oke duidelijk.......ik laat het hier bij
robajax
 robajax - zaterdag 21 januari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Mensen dit is echt puur de instelling er ontbreekt een chemie in dit elftal ik weet niet hoe het kan maar als je sommige over het veld heen slenteren heb ik het idee dat ze plichtmatig hun wedstrijdje spelen een leuk salaris ophalen en dan weer naar huis toe balen dat ze de volgende dag weer moeten trainen sorry hoor maar dat is toch raar als klein jongetje hebben ze toch allemaal gehoopt op een profcarriere en nu hebben ze het en genieten ze naar mijn menig er niet van? Hoe kan dat?!

overigens hebben jullie anita zien teruglopen tegen az? dat is gewoon om te lachen ik word er een beetje wanhopig van...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2012 door robajax --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Ik zie idd veel negativiteit...dus wordt het tijd dat onze hoofdrolspelers de mouwen opstropen... ze moet vol voor de overwinning gaan...Lodeiro zegt "we moeten nu laten zien dat wij de werkelijke kampioen van Nederland zijn"....ik hoop dat het nu niet bij woorden blijft...en als we winnen is het weer allemaal hosanna.....AJAX....AJAX
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zie idd veel negativiteit...dus wordt het tijd dat onze hoofdrolspelers de mouwen opstropen... ze moet vol voor de overwinning gaan...Lodeiro zegt "we moeten nu laten zien dat wij de werkelijke kampioen van Nederland zijn"....ik hoop dat het nu niet bij woorden blijft...en als we winnen is het weer allemaal hosanna.....AJAX....AJAX
Niet bepaald hoor, al zouden we winnen is het nog niet bijzonder goed gevoel. Hte moet namelijk ook tegen de kleintjes eens gewoon goed zijn..
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 22 januari 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Vanmiddag gaat het er om draaien mannen.. Hoop dat Frankie een goede tactiek klaar heeft liggen!
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:50 schreef Johnnyafca het volgende:
Vanmiddag gaat het er om draaien mannen.. Hoop dat Frankie een goede tactiek klaar heeft liggen!
Ondanks het zwakke spel van donderdag, heb ik toch goede hoop en denk ik dat de jongens nu eindelijk eens wakker geschud zijn.
Ben benieuwd, heb er zin in.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:53 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ondanks het zwakke spel van donderdag, heb ik toch goede hoop en denk ik dat de jongens nu eindelijk eens wakker geschud zijn.
Ben benieuwd, heb er zin in.
Hopen tegen beter weten in?? Of denk je daadwerkelijk dat we er voor het eerst dit seizoen eens wel zullen staan in mentaal opzicht??
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 22 januari 2012 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hopen tegen beter weten in?? Of denk je daadwerkelijk dat we er voor het eerst dit seizoen eens wel zullen staan in mentaal opzicht??
Ik deel (helaas) de zelfde mening Remko.. Wat een kut instelling hebben de spelers toch bijna elke wedstrijd
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien weer een koude douche vandaag.
Maar ik wil niet bij voorbaat ons kansloos wanen.
Donderdag hadden we net zo goed kunnen winnen, hoe beroerd we ook speelden.
Hoop toch op een winst vandaag met iets beter spel, ben ik al blij.
We zijn vorig jaar kampioen geworden
en toen heb ik ook niet al te veel wedstrijden gezien waarvan men kan zeggen dit was Ajax(-hoge school)-voetbal,
het zal nog wel even duren voordat we dat niveau bereiken.
En ja, ook ik zie tot nu toe weinig progressie in deze ploeg.
Ik basser dat dan maar op de vele blessures en toch wel smalle selectie die we hebben om het Ajaxspel te spelen wat we allemaal graag zien.
Er zal gesneden en geinvesteerd moeten worden in het eerste en de jeugdelftallen,
een beetje volgend jaar maar ook nog de jaren erna.
Die weg is inmiddels ingezet wordt en dat wordt dan ook een lange
en het getouwtrek bij het bestuur en de directie zorgt ervoor dat er ook nog eens vele hobbels in die lange weg zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door baco74 --
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 22 januari 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:51 schreef baco74 het volgende:

[..]

en toen heb ik ook niet al te veel wedstrijden gezien waarvan men kan zeggen dit was Ajax(-hoge school)-voetbal,
Ik basser dat dan maar op de vele blessures en toch wel smalle selectie die we hebben om het Ajaxspel te spelen wat we allemaal graag zien.
Er zal gesneden en geinvesteerd moeten worden in het eerste en de jeugdelftallen,
en het getouwtrek bij het bestuur en de directie zorgt ervoor dat er ook nog eens vele hobbels in die lange weg zitten.
Je zegt dat het nog wel even zal duren voordat we dat niveau bereiken. Dan kan je lang wachten.. Jan gaat spoedig verkocht worden, Gregory, Eriksen?!? En dan? Met welke spelers gaan we dan op hoog niveau voetballen?
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:51 schreef baco74 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens....
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:53 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Je zegt dat het nog wel even zal duren voordat we dat niveau bereiken. Dan kan je lang wachten.. Jan gaat spoedig verkocht worden, Gregory, Eriksen?!? En dan? Met welke spelers gaan we dan op hoog niveau voetballen?
Het ligt er dan aan wie er terugkomt.. Dat goed spelers weggaan is altijd zo en niet zo'n grote ramp. Erikssen zal kunnen worden opgevangen door bijvoorbeeld Lodeiro als hij zich zo door ontwikkeld.. Als Lodoiero basis is zal Klaassen definitief bij de selectie komen en daarna deze plek ovenemen, in de jeuegd zitten een aantal andere grote talenten, misschien dat over 3/4 jaar v/d Vaart of Snijder terug komt..

Voor Vertonghen zul je een Chivu of een soortgelijk speler moeten kopen.. Zo zul je een combinatie krjgen van gekochte spelers, eigen jeugd en terugkomende spelers..

Volgens mij is dat hoe het hoort bij Ajax, en zo krijg je een overwegend jong elftal dat altijd gretig is om te winnen..
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:53 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Wilde je ff discuseren om het begrip 'even'?

Als die mensen weggaan dan zullen er anderen op moeten staan of aangetrokken moeten worden.
Altijd zo gewwest en zal denk ik altijd zo bliven.

Zolang 'De Toekomst' nog niet op orde, is zoals dat dat bij Ajax zou moeten zijn,
zal er slim geinvesteerd moeten worden.
In niet al te dure spelers ipv spelers die bij de concurrent 6 goede wedstrijden achter de rug hebben
en aan een ploeg gaan bouwen waarin iedereen enigzins vervangbaar is dankzij de taktische kwaliteiten die we in de aankomende jaren erin moeten gaan slijpen.
Tsja we zullen geduld moeten hebben, het is niet anders.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 22 januari 2012 - 12:16   quote  deeplink  
1-3 wordt het. 2x de Jong 1x Vertonghen
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2012 - 12:32   quote  deeplink  
ik heb geen flauw idee wat ik nog van ajax moet denken, het voetbalt zo plichtmatig, ik heb zelde een echte goede wedstrijd gezien onder frankie, eigenlijk alleen tegen ac milan, de eerste helft vorig jaar tegen vitesse, tegen fc twente en dit jaar tegen zagreb!

sowiezo op dit moment is het zon chaos, meneer ten have die de club kapot maakt en iemand die zich groter voelt dan de club, martin sturkenboom die een meisje die een ernstige ziekte niet door haar man op een traningscomplex laat afzetten om aan haar werk te kunnen, er heerst een hele ellendige sfeer, een sfeer die heel ajax helemaal kapot maakt!

bovendien zitten we met zoveel blessures en komen er zowat elke week weer mensen bij, ik snap niet hoe dat komt, is dat de training? is iets waar ik jullie mening wel over horen wil eigenlijk! Az is gewoon een fitter elftal, iedere wedstrijd weer, ze hebben geen vaste doelpuntenmaker, maar er zijn er zoveel die daar kunnen scoren. heb wel respect voor die gertjan verbeek, altijd staat er een fit elftal, alleen zn akelige trekjes bevallen me niet!

kortom, ik zie geen enkele reden waarom wij vanmiddag gaan winnen in alkmaar, en dat bedoel ik niet verkeerd, vooral wie moet er linksback gaan spelen? zowel koppers als anita gaan verzopen worden door beerens, dat is het eerste wat al mis zal gaan denk ik, het middenveld van az is zoveel meer één dan dat van ajax, ons middenveld is los zand! onze aanval vind ik ook niet goed momenteel, derk boerrigter zou er wel bij moeten vind ik om enigzins een potje te kunnen breken!

ik heb 2-1 voor az op mn sportpooler voorspeld, echter denk ik steeds meer aan 4-1! en volgende week hetzelfde verhaal! sorry voor mensen die dit verkeerd oppakken, maar ga jezelf maar eens na, waarom zou dit ajax winnen uit bij az en feyenoord? zouden ze het wel doen, dan doen we ook weer helemaal mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:16 schreef Grasmaaier het volgende:
1-3 wordt het. 2x de Jong 1x Vertonghen
Ik help het je hopen.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ik heb geen flauw idee wat ik nog van ajax moet denken, het voetbalt zo plichtmatig, ik heb zelde een echte goede wedstrijd gezien onder frankie, eigenlijk alleen tegen ac milan, de eerste helft vorig jaar tegen vitesse, tegen fc twente en dit jaar tegen zagreb!

sowiezo op dit moment is het zon caos, meneer ten have die de club kapot maakt en iemand die zich groter voelt dan de club, matrin sturkenboom die een meisje die een ernstige ziekte niet door haar man op een traningscomplex laat afzetten om aan haar werk te kunnen, er heerst een hele ellendige sfeer, een sfeer die heel ajax helemaal kapot maakt!

bovendien zitten we met zoveel blessures en komen er zowat elke week weer mensen bij, ik snap niet hoe dat komt, is dat de training? is iets waar ik jullie mening wel over horen wil eigenlijk!
V
Az is gewoon een fitter elftal, iedere wedstrijd weer, ze hebben geen vaste doelpuntenmaker, maar er zijn er zoveel die daar kunnen scoren. heb wel respect voor die gertjan verbeek, altijd staat er een fit elftal, alleen zn akelige trekjes bevallen me niet!

kortom, ik zie geen enkele reden waarom wij vanmiddag gaan winnen in alkmaar, en dat bedoel ik niet verkeerd, booral wie moet er linksback gaan spelen? zowel koppers als anita gaan verzopen worden door beerens, dat is het eerste wat al mis zal gaan denk ik, het middenveld van az is zoveel meer één dan dat van ajax, ons middenveld is los zand! onze aanval vind ik ook niet goed momenteel, dek boerrigter zou er wel bij moeten vind ik om enigzins een potje te kunnen breken!

ik heb 2-1 voor az op mn sportpooler voorspeld, echter denk ik steeds meer aan 4-1!
en volgende week hetzelfde verhaal!

sorry voor mensen die dit verkeerd oppakken, maar ga jezelf maar eens na, waarom zou dit ajax winnen uit bij az en feyenoord? zouden ze het wel doen, dan doen we ook weer helemaal mee
Volgens de Boer kwamen al die blessures inderdaad door te zwaar trainen.. Hier is in NOvember verandering in gekomen met andere trainingsvormen, ik denk enkel niet dat we daar het resultaat al van kunnen zien aangezien die fysieke arbeid wel bij die jongens in de benen zit. Ik verwacht nog wel het een en ander aan blessures dus..
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2012 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:37 schreef remco k het volgende: [..] Volgens de Boer kwamen al die blessures inderdaad door te zwaar trainen.. Hier is in NOvember verandering in gekomen met andere trainingsvormen, ik denk enkel niet dat we daar het resultaat al van kunnen zien aangezien die fysieke arbeid wel bij die jongens in de benen zit. Ik verwacht nog wel het een en ander aan blessures dus..
als je dat dan toch door hebt als de boer zijnde, dan ga je toch proberen die trainingsaanpak te veranderen of niet dan? ik snap de boer soms ook niet, is het een goede trainer of een geluksvogel die kampioen is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

als je dat dan toch door hebt als de boer zijnde, dan ga je toch proberen die trainingsaanpak te veranderen of niet dan?
ik snap de boer soms ook niet, is het een goede trainer of een geluksvogel die kampioen i?
Dat heeft hij ook gedaan, in November is de training aangepast, je blijft alleen met het probleem zitten dat die jongens de fysieke arbeid wel in de benen heeft zitten..

Zit trouwens Vitesse te kijken, maar jezus wat is die van der Heijden goed zeg, speelt echt stukken beter als Vertonghen op die plek, onbegrijpelijk dat ze dit geweldige talent gewoon hebben laten gaan..
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 22 januari 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heeft hij ook gedaan, in November is de training aangepast, je blijft alleen met het probleem zitten dat die jongens de fysieke arbeid wel in de benen heeft zitten..

Zit trouwens Vitesse te kijken, maar jezus wat is die van der Heijden goed zeg, speelt echt stukken beter als Vertonghen op die plek, onbegrijpelijk dat ze dit geweldige talent gewoon hebben laten gaan..
Speelt Reis? Of zit hij op de bank? Voorspel een grote toekomst voor hem.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:45 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Speelt Reis? Of zit hij op de bank? Voorspel een grote toekomst voor hem.
Hij speelt, en ik ben het met je eens, ik riep ook direct dat Ajax hem een contract aan moest bieden..
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:43 schreef remco k het volgende: [..] Dat heeft hij ook gedaan, in November is de training aangepast, je blijft alleen met het probleem zitten dat die jongens de fysieke arbeid wel in de benen heeft zitten.. Zit trouwens Vitesse te kijken, maar jezus wat is die van der Heijden goed zeg, speelt echt stukken beter als Vertonghen op die plek, onbegrijpelijk dat ze dit geweldige talent gewoon hebben laten gaan..
ik ga zo kijken, vind sowiezo dat ajax spelers weg heeft gedaan die ze nooit weg hadden mogen en doen, en daar is inderdaad jan-arie van der heijden er 1 van
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik ga zo kijken, vind sowiezo dat ajax spelers weg heeft gedaan die ze nooit weg hadden mogen en doen, en daar is inderdaad jan-arie van der heijden er 1 van
Die jongen had Vertonghen zonder problemen kunnen vervangen bij een blessure of een vertrek, ook is hij in mijn ogen veel dynamischer dan een Janssen en had op die plek bij ons zelfs in de basis niet misstaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongen had Vertonghen zonder problemen kunnen vervangen bij een blessure of een vertrek, ook is hij in mijn ogen veel dynamischer dan een Janssen en had op die plek bij ons zelfs in de basis niet misstaan.
Wie is er bij jou niet beter of dynamischer als Janssen ?? Je kan ook overdrijven....of je roept hiermee reacties op....
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 12:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie is er bij jou niet beter of dynamischer als Janssen ?? Je kan ook overdrijven....of je roept hiermee reacties op....
Inderdaad, ik blijf erover doorgaan, maar in dit systeem heb je ook gewoon geen fuck aan hem.. Hij is in mijn ogen een van de grote redenen dat dit Ajax niet loopt..

En als antwoord op je vraag, er zijn inderdaad weinig spelers die minder dynamiek hebben dan Janssen, blijkt bij Ajax gewoon een matige statische voetballer waarbij ook nog eens zijn trap hem wekelijks in de steek laat.. Het zou mij verbazen als hij vanmiddag wel een goede wedstrijd speelt.. Zou trouwens de eerste zijn om toe te geven als dat wel zo is..
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Nou Blind als linksback tegen de snelle Beerens en Anita rechtsback, verder staat het middenveld wederom gewoon hetzelfde, ik verwacht er nu helemaal niet veel meer van..
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
Ebecilio en Blind gvd ik zeg mensen niet kijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax ( zondag 22 januari 14:30 - Eredivisie)

0.0093898