|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:53 schreef Guyt het volgende:En tja Lodeiro sorry hoor maar hoe ken dr daar zo over geoordeeld worden hij valt alleen wel eens in.Ik ben ook nog echt niet overtuigd van hem. lodeiro heeft voor de winterstop als gelegendheids spits gespeeld, dat is niet zijn positie, heeft tie best aardig gedaan, nu speelde die wat meer op zn eigen plekkie en blijkt tie best uit te weg te kunnen, alles beter dan janssen! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dezelfde als jij, het probleem is, eriksen is 19, je mag van die jongen niet verwachten dat tie een elftal compleet op steeptouw neemt! hij lijd veel balverlies dat klopt, maahij is zo jong, vond het heel positief dat notabene hij vandaag fysiek meekon! als janssen hem eens wat beter ondersteunde, kon eriksen en makkelijker voetballen en een keer balverlies permiteren, jongen geeft toch veel goede passes en hij is een van de weinige die een goede steekbal blijkt te hebben! verder vond ik trouwens het apart dat je in de eerste helft er eenpaar keer uit kan komen en er 2 spelers vrij staan en een staat gedettusn 3 man, dat je dan die gaat aanspelen! acties op eigen helft maken om daar 2 man voorbij te gaan en vervolgens de bal kwijt te raken! het meest heb ik me geiriteerd aan sulejmani, verliest de bal en meneer loopt rustig vrder, dat tie maar zorgt dat tie de bal terug verovert! daar erger ik me aan! Eriksen is niks en word niks geloof me nou.Btw Boilesen is ook 19 en voetbalt geweldig dus dat eeuwige gezeik over zn leeftijd weten we nu wel.Bovendien is hij al zo lang basis speler en ik zie echt geen verbetering.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Guyt -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:57 schreef Guyt het volgende:[..] Eriksen is niks en word niks geloof me nou.Btw Boilesen is ook 19 en voetbalt geweldig dus dat eeuwige gezeik over zn leeftijd weten we nu wel.Bovendien is hij al zo lang basis speler en ik zie echt geen verbetering. dan weet ik niet wat jij ziet sorry, de rest op het middenveld deugt niet en daarom valt het op als eriksen een fout maakt. boillesen is goed maar maakt ook nog zat fouten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik heb steeds meer het gevoel dat frank niet meer weet waar die mee bezigi, lodeiro kan makkelijk mee, die mag van mij gewoon in de basis! weet jij wanneer boerrigter , v.d wiel en ollesen terugzijn? alle drie werden op korte termijn terug verwacht dor de Boer.. Weet alleen echt niet wanneer. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dan weet ik niet wat jij ziet sorry, de rest op het middenveld deugt niet en daarom valt het op als eriksen een fout maakt. boillesen is goed maar maakt ook nog zat fouten Boilesen vind ik beter op zn leeftijd dan Eriksen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:52 schreef Guyt het volgende:[..] 19 0f niet dat maakt me niets uit.Feit is dat ik me wekelijks irriteer aan dat mannetje.Ik ken me niet geheugen dat ik dat bij vd Vaart en Sneijder zo erg had.Die vond ik toen echt al beter.En ik vind dat je die vergelijking niet mag maken.Hij mag zelfs hun schoenveters niet strikken. Zoals ik al zei, Erikssen heeft feitelijk gewoon een hoger rendement dan die jongens op 19 jarige leeftijd.
Je kan wel zeggen dat die leeftijd je niks interesseert, maar het is gewoon een feit dat een 19 jaroge jongen geen elftal kan dragen, dat kon Messi zelfs niet.. Erikssen speelt gewoon wisselvallig momenteel en dat mag je hem niet verwijten, jongens als Jan, de Jong Theo en misschien Sulejmani zelfs moeten zorgen dat het team constant is, pas dan kan je als 19 jarige excelleren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:53 schreef Guyt het volgende:En tja Lodeiro sorry hoor maar hoe ken dr daar zo over geoordeeld worden hij valt alleen wel eens in.Ik ben ook nog echt niet overtuigd van hem. Hij speelde voor de winterstop echt bijna alles vanaf November.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dezelfde als jij, het probleem is, eriksen is 19, je mag van die jongen niet verwachten dat tie een elftal compleet op steeptouw neemt! hij lijd veel balverlies dat klopt, maahij is zo jong, vond het heel positief dat notabene hij vandaag fysiek meekon! als janssen hem eens wat beter ondersteunde, kon eriksen en makkelijker voetballen en een keer balverlies permiteren, jongen geeft toch veel goede passes en hij is een van de weinige die een goede steekbal blijkt te hebben! verder vond ik trouwens het apart dat je in de eerste helft er eenpaar keer uit kan komen en er 2 spelers vrij staan en een staat gedettusn 3 man, dat je dan die gaat aanspelen! acties op eigen helft maken om daar 2 man voorbij te gaan en vervolgens de bal kwijt te raken! het meest heb ik me geiriteerd aan sulejmani, verliest de bal en meneer loopt rustig vrder, dat tie maar zorgt dat tie de bal terug verovert! daar erger ik me aan! Helemaal gelijk, ook over Sulejmani, voor de winterstop was hij heel goed, enkel vond ik hem donderdag en vandaag heel elscht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook heel wisselvallig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:57 schreef Guyt het volgende:[..] Eriksen is niks en word niks geloof me nou.Btw Boilesen is ook 19 en voetbalt geweldig dus dat eeuwige gezeik over zn leeftijd weten we nu wel.Bovendien is hij al zo lang basis speler en ik zie echt geen verbetering. Zal dat dan de reden zijn dat er zoveel clubs hem willen en in hem geinterseerd zijn?? Nee sorry Guyt, maar wat Erikssen betreft sla je de plank echt volledig mis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt het over Loderio en dat hij weinig heeft gespeeld, doe eens een gokje wat Boilesen al gespeeld heeft dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt het over Loderio en dat hij weinig heeft gespeeld, doe eens een gokje wat Boilesen al gespeeld heeft dan?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:06 schreef remco k het volgende:[..] Zal dat dan de reden zijn dat er zoveel clubs hem willen en in hem geinterseerd zijn?? Nee sorry Guyt, maar wat Erikssen betreft sla je de plank echt volledig mis. Nee jij slaat de plank volledig mis. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:06 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt het over Loderio en dat hij weinig heeft gespeeld, doe eens een gokje wat Boilesen al gespeeld heeft dan?? Wat ik van Boilesen heb gezien was leuk.Ken je na gaan hoe goed die kan worden als ik nu al onder de indruk van deze jongen ben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En met mij dan heel veel mensen op de wereld.. Die jongen gaat slagen bij een topclub, dat is voor mij gewoon nu al zeker.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En met mij dan heel veel mensen op de wereld.. Die jongen gaat slagen bij een topclub, dat is voor mij gewoon nu al zeker.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:06 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt het over Loderio en dat hij weinig heeft gespeeld, doe eens een gokje wat Boilesen al gespeeld heeft dan?? Ook pas 19 jaar Boilesen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Toby Alderweireld 2 tot 3 weken eruit GODVEREJEZUS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Precies, ik ben ook niet negatief over Boilesen, integendeel zelfs, dat soort jongens mogen van mij fouten maken.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
tegen de kakkerlakken zal opa ooijer weer spelen denk ik zo |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:08 schreef remco k het volgende:[..] En met mij dan heel veel mensen op de wereld.. Die jongen gaat slagen bij een topclub, dat is voor mij gewoon nu al zeker.. Denk het ook ja zal vast slagen als bankzitter bij een topclub. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik zie hier weer allerlei reacties dat FRANK DE BOER er weer niks van kan....is het jullie dan nog niet duidelijk dat het niet steeds aan de trainers kan liggen dat Ajax telkens in een verval komt??? Is het nou zo moeilijk te zien waar het telkens aan ligt??? MENSEN ALS SLOB, VD.ZAAT, TEN HATE, SCHURKENBOOM, HENNIKS EN HUN AANHANG ZIJN DE ENIGE SCHULDIGE VAN DE ALGEHELE MALAISE steeds en trainers en spelers daaronder kunnen nooit optimaal functioneren als dat soort gasten niet OPROTTEN!!!
Als je alleen al kijkt naar FRANK toen ie net begon bij Ajax en de FRANK van nu....dat is een wereld van verschil geworden door de PUINHOOP bij Ajax...als jij moest werken onder mensen waar je totaal geen binding mee hebt, is het gevoel niet optimaal...een gevoel van warmte, van éénsgezindheid, van vertrouwen is héél ver te zoeken en juist die gevoelens heeft Ajax nodig om Ajax optimaal te laten draaien....waarom word dit niet erkend????
CRUIJFF is degene die hier steeds op hamert, maar beleidsbepalers van Ajax willen overleven ten koste van alles....allerlei ego's die zeggen alles in het belang van Ajax te doen maar Ajax naar de vernieling helpen om er zelf beter van te worden...dat is er werkelijk aan de hand bij Ajax...hoe kun je dan verwachten dat trainers als Wouters, Westerhof, Adriaanse, Koeman, Blind, ten Cate, Koster, v.Basten, Jol, en nu de Boer optimaal presteren??? Vóór de Boer zijn al die trainers na de beursgang op hun bek gegaan tezamen met alle TD's die er geweest zijn...wat kun je dan verwachten van alle spelers die onder dat bewind moeten acteren??? Die gaan ook allemaal op hun bek tezamen met de supporters...ga je kopen, word het niks...ga je de jeugd een kans geven, word het niks...en maar roepen dat we moeten kopen, dat de trainer weer weg moet en weet ik allemaal wat...
HET PROBLEEM MOET BIJ DE WORTEL AANGEPAKT WORDEN EN NERGENS ANDERS...SLOB, VD.ZAAT, SCHURKENBOOM, TEN HATE, HENNIKS, HUN AANHANG EN EERDER VD.LOOG, CORONEP ZIJN DE WORTEL EN ZOLANG DAT SCHOREM BLIJFT ZITTEN, KAN IEDEREEN ROEPEN WAT IE WIL, MAAR JE KOMT TELKENS VAN DE REGEN IN DE DRUP... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ik denk van rhijn, deed het niet zo slecht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:19 schreef alibabba het volgende:Ik zie hier weer allerlei reacties dat FRANK DE BOER er weer niks van kan....is het jullie dan nog niet duidelijk dat het niet steeds aan de trainers kan liggen dat Ajax telkens in een verval komt??? Is het nou zo moeilijk te zien waar het telkens aan ligt??? MENSEN ALS SLOB, VD.ZAAT, TEN HATE, SCHURKENBOOM, HENNIKS EN HUN AANHANG ZIJN DE ENIGE SCHULDIGE VAN DE ALGEHELE MALAISE steeds en trainers en spelers daaronder kunnen nooit optimaal functioneren als dat soort gasten niet OPROTTEN!!! Als je alleen al kijkt naar FRANK toen ie net begon bij Ajax en de FRANK van nu....dat is een wereld van verschil geworden door de PUINHOOP bij Ajax...als jij moest werken onder mensen waar je totaal geen binding mee hebt, is het gevoel niet optimaal...een gevoel van warmte, van éénsgezindheid, van vertrouwen is héél ver te zoeken en juist die gevoelens heeft Ajax nodig om Ajax optimaal te laten draaien....waarom word dit niet erkend???? CRUIJFF is degene die hier steeds op hamert, maar beleidsbepalers van Ajax willen overleven ten koste van alles....allerlei ego's die zeggen alles in het belang van Ajax te doen maar Ajax naar de vernieling helpen om er zelf beter van te worden...dat is er werkelijk aan de hand bij Ajax...hoe kun je dan verwachten dat trainers als Wouters, Westerhof, Adriaanse, Koeman, Blind, ten Cate, Koster, v.Basten, Jol, en nu de Boer optimaal presteren??? Vóór de Boer zijn al die trainers na de beursgang op hun bek gegaan tezamen met alle TD's die er geweest zijn...wat kun je dan verwachten van alle spelers die onder dat bewind moeten acteren??? Die gaan ook allemaal op hun bek tezamen met de supporters...ga je kopen, word het niks...ga je de jeugd een kans geven, word het niks...en maar roepen dat we moeten kopen, dat de trainer weer weg moet en weet ik allemaal wat... HET PROBLEEM MOET BIJ DE WORTEL AANGEPAKT WORDEN EN NERGENS ANDERS...SLOB, VD.ZAAT, SCHURKENBOOM, TEN HATE, HENNIKS, HUN AANHANG EN EERDER VD.LOOG, CORONEP ZIJN DE WORTEL EN ZOLANG DAT SCHOREM BLIJFT ZITTEN, KAN IEDEREEN ROEPEN WAT IE WIL, MAAR JE KOMT TELKENS VAN DE REGEN IN DE DRUP... ik ben het helemaal met je eens, ik bedoel het niet verkeerd over de boer, maar ik zie het elftal zo weinig progressie maken, het is zo voorspelbaar |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Toch begint de Boer me zo langzamerhand ook de strot uit te hangen. Btw Frank is de trainer dus eindverantwoordelijke.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Guyt -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:19 schreef alibabba het volgende:Ik zie hier weer allerlei reacties dat FRANK DE BOER er weer niks van kan....is het jullie dan nog niet duidelijk dat het niet steeds aan de trainers kan liggen dat Ajax telkens in een verval komt??? Is het nou zo moeilijk te zien waar het telkens aan ligt??? MENSEN ALS SLOB, VD.ZAAT, TEN HATE, SCHURKENBOOM, HENNIKS EN HUN AANHANG ZIJN DE ENIGE SCHULDIGE VAN DE ALGEHELE MALAISE steeds en trainers en spelers daaronder kunnen nooit optimaal functioneren als dat soort gasten niet OPROTTEN!!! Als je alleen al kijkt naar FRANK toen ie net begon bij Ajax en de FRANK van nu....dat is een wereld van verschil geworden door de PUINHOOP bij Ajax...als jij moest werken onder mensen waar je totaal geen binding mee hebt, is het gevoel niet optimaal...een gevoel van warmte, van éénsgezindheid, van vertrouwen is héél ver te zoeken en juist die gevoelens heeft Ajax nodig om Ajax optimaal te laten draaien....waarom word dit niet erkend???? CRUIJFF is degene die hier steeds op hamert, maar beleidsbepalers van Ajax willen overleven ten koste van alles....allerlei ego's die zeggen alles in het belang van Ajax te doen maar Ajax naar de vernieling helpen om er zelf beter van te worden...dat is er werkelijk aan de hand bij Ajax...hoe kun je dan verwachten dat trainers als Wouters, Westerhof, Adriaanse, Koeman, Blind, ten Cate, Koster, v.Basten, Jol, en nu de Boer optimaal presteren??? Vóór de Boer zijn al die trainers na de beursgang op hun bek gegaan tezamen met alle TD's die er geweest zijn...wat kun je dan verwachten van alle spelers die onder dat bewind moeten acteren??? Die gaan ook allemaal op hun bek tezamen met de supporters...ga je kopen, word het niks...ga je de jeugd een kans geven, word het niks...en maar roepen dat we moeten kopen, dat de trainer weer weg moet en weet ik allemaal wat... HET PROBLEEM MOET BIJ DE WORTEL AANGEPAKT WORDEN EN NERGENS ANDERS...SLOB, VD.ZAAT, SCHURKENBOOM, TEN HATE, HENNIKS, HUN AANHANG EN EERDER VD.LOOG, CORONEP ZIJN DE WORTEL EN ZOLANG DAT SCHOREM BLIJFT ZITTEN, KAN IEDEREEN ROEPEN WAT IE WIL, MAAR JE KOMT TELKENS VAN DE REGEN IN DE DRUP... Helemaal gelijk, kan ook niet snappen dat men Frank al weer weg zou willen hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: boillessen heeft de laatste 6 wedstrijden vorig seizoen gespeelt en de eerste 6 van dit seizoen, hij is een talent, maar is nog logischerwijs heel wisselvallig, hij heeft wel potentie en veel ook
maar je mag van een 19 jarige niet verwachten zoals eriksen dat hij het elftal draagt, dat zou janssen moeten doen! eriksen gaat een grote worden, en als je er een beetje kijk op hebt zie je dat ook wel, maar als je een kolojo van een janssen achter je hebt staat die alles verkeerd uitvoert , is een fout van eriksen direct uitvergroot! maar hij geeft zoveel assists zoveel lekkere steekpases en wordt fysiek steeds sterker, die jongen komt er wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: want? onderbouw het dan haha |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] boillessen heeft de laatste 6 wedstrijden vorig seizoen gespeelt en de eerste 6 van dit seizoen, hij is een talent, maar is nog logischerwijs heel wisselvallig, hij heeft wel potentie en veel ook maar je mag van een 19 jarige niet verwachten zoals eriksen dat hij het elftal draagt, dat zou janssen moeten doen! eriksen gaat een grote worden, en als je er een beetje kijk op hebt zie je dat ook wel, maar als je een kolojo van een janssen achter je hebt staat die alles verkeerd uitvoert , is een fout van eriksen direct uitvergroot! maar hij geeft zoveel assists zoveel lekkere steekpases en wordt fysiek steeds sterker, die jongen komt er wel Ik heb er kijk op man lul niet zo raar.Ik vind het niks daarmee basta.Ken dr genoeg die niet gecharmeerd zijn.Mag ik vinden wat ik vind zonder meteen opmerkingen als (als je dr een beetje kijk op hebt zie je dat ook wel)naar me hoofd geslingerd te krijgen.Ik vind het ventje om te janken.Leuk af en toe een geniaal passje verders zit er in mij ogen niets bij.Om maar niet te spreken over zn waardeloze vrije trappen en hoekschoppen.Toen Janssen nog niet bij AJAX zat vond ik CE ook al waardeloos.Dus het ligt nu ineens altijd aan de speler die achter CE nou sorry jou kijk op het spelletje ligt verder weg dan jezelf denkt. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Wat heb jij steeds een grote smoel hier joh mafkees.Met je onderbouw,kneus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laten we het vriendelijk houden mensen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Dan heb je het over een grote smoel.. kijk naar jezelf joh gek |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Laten we beginnen bij de hoofdcoach Frank de Boer: erg slecht om hem te ontslaan. Wel begin ik te twijfelen of hij geschikt is als hoofdtrainer van Ajax. Verbeek heeft minder talentvolle spelers mag ik aannemen dan Ajax, maar troeft in alles onze coach af! Fitheid, beleving en spelopvatting!
Aanval: Tsja, Sulemani is gewoon lui en te sporadisch scoort hij een 8. Komt denk ik omdat hij relatief veel heeft gescoord.
Ebecilio: Leuke voetballer maar geen Ajaxniveau. Te weinig dreiging.
Siem: uitstekend met Bulykin voor zich. En hoezo kan er niet meer met de punt naar voren gespeeld worden. En als wel... zijn ze dat zeker vergeten aan Gert-Jan Verbeek te melden...
Theo: moet anders gebruikt worden en op het middenveld ondersteund worden door ander soort voetballers. Als niet dan niet de toegevoegde waarde zoals hij bij Twente was.
Eriksen: Volgens sommige erg effectief of veel rendement... Ik vind hem vooral veel onnodig balverlies lijden en aan wie het ligt kan me niet schelen. Het is zo. En die ene briljante pass per wedstrijd kan me dan ook gestolen worden. Vandaag grotendeels ok!
Linksachter: Tsja sorry hoor maar als ik Frank de Boer moet gaan uitleggen dat Daily Blind gewoon te kort komt als linksachter...
Verdedigend hart: Een stabiele dikke 7 met heel soms een uitschieter naar boven en helaas ook weleens naar beneden.
Rechtsachter vandaag: Anita... Wat een lafbek van een voetballer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zelden een speler gezien die 7 van de 10 ballen achterwaards speelt 2 van de 10 breed en heeeeeeeeeeel sporadisch een keer voorwaarts handelt. Verschrikkelijk.
Vermeer: Tsja goede stand-in. Heel snel Cilessen klaarstomen voor het echte werk.
Ik ben fan van Frank de Boer maar mijn eerste twijfels over hem en zijn technische staf zijn gerechtvaardigd. Het tweede gedeelte van de tweede helft was een beetje zoals het moet, maar daar had de wind en de vermoeidheid van AZ ook een beetje mee te maken. En natuurlijk de gedrevenheid van Lodeiro.
Lodeiro het voorbeeld voor meer dan de helft van de Ajax selectie wat betreft inzet en beleving. En als dat niet verbeterd dan hoort Frank de Boer niet thuis op de bank bij Ajax hoofdcoach..! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
relax guys....we hebben een punt! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ach je heb nog gelijk ook man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:46 schreef Guyt het volgende:[..] Ik heb er kijk op man lul niet zo raar.Ik vind het niks daarmee basta.Ken dr genoeg die niet gecharmeerd zijn.Mag ik vinden wat ik vind zonder meteen opmerkingen als (als je dr een beetje kijk op hebt zie je dat ook wel)naar me hoofd geslingerd te krijgen.Ik vind het ventje om te janken.Leuk af en toe een geniaal passje verders zit er in mij ogen niets bij.Om maar niet te spreken over zn waardeloze vrije trappen en hoekschoppen.Toen Janssen nog niet bij AJAX zat vond ik CE ook al waardeloos.Dus het ligt nu ineens altijd aan de speler die achter CE nou sorry jou kijk op het spelletje ligt verder weg dan jezelf denkt. volgens mij zeg ik niet dat je dat niet mag vinden, maar als je je mening op een forum geeft kun je ook reacties terugverwachten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: YES!!!! eindelijk eens iemand die het ziet! ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: jammer dat e dan een persoonlijke aanval pleegt, je hoeft niet direct te gaan schelden, ik heb tegen jou niks verkeerds gezegt, alleen mijn eigen mening erover gegeven, net als jij dat doen, ik scheld jou toch ook niet uit? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nja begrijp wel dat het niet fijn is aes iemand ht niet eens is, maar vind dit jammer! ik geef niet meer dan mn mening tcch? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: idd....een mooi resultaat!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nja begrijp wel dat het niet fijn is aes iemand ht niet eens is, maar vind dit jammer! ik geef niet meer dan mn mening tcch? nee klopt.. je hebt gelijk hoor |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Hahaha we zijn dus al blij met een gelijkspel tegen AZ. Nouja goed plan. In dat geval moeten we Ten Have ook maar laten zitten met zijn gevolg;-)
Kan ons het schelen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:03 schreef Stanley het volgende:[..] Hahaha we zijn dus al blij met een gelijkspel tegen AZ. Nouja goed plan. In dat geval moeten we Ten Have ook maar laten zitten met zijn gevolg;-) Kan ons het schelen. hoezo...vindt je het dan een slecht resultaat????? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Nee hoor we zijn goed bezig zo. Koesteren dat punt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: als je kampioen wilt worden had je beter kunnen winnen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nog ff en we spelen voortaan voor een punt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ik zeg ook niets onvriendelijks |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: 5 punten achter.......kan nog hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:51 schreef Stanley het volgende:Laten we beginnen bij de hoofdcoach Frank de Boer: erg slecht om hem te ontslaan. Wel begin ik te twijfelen of hij geschikt is als hoofdtrainer van Ajax. Verbeek heeft minder talentvolle spelers mag ik aannemen dan Ajax, maar troeft in alles onze coach af! Fitheid, beleving en spelopvatting! Aanval: Tsja, Sulemani is gewoon lui en te sporadisch scoort hij een 8. Komt denk ik omdat hij relatief veel heeft gescoord. Ebecilio: Leuke voetballer maar geen Ajaxniveau. Te weinig dreiging. Siem: uitstekend met Bulykin voor zich. En hoezo kan er niet meer met de punt naar voren gespeeld worden. En als wel... zijn ze dat zeker vergeten aan Gert-Jan Verbeek te melden... Theo: moet anders gebruikt worden en op het middenveld ondersteund worden door ander soort voetballers. Als niet dan niet de toegevoegde waarde zoals hij bij Twente was. Eriksen: Volgens sommige erg effectief of veel rendement... Ik vind hem vooral veel onnodig balverlies lijden en aan wie het ligt kan me niet schelen. Het is zo. En die ene briljante pass per wedstrijd kan me dan ook gestolen worden. Vandaag grotendeels ok! Linksachter: Tsja sorry hoor maar als ik Frank de Boer moet gaan uitleggen dat Daily Blind gewoon te kort komt als linksachter... Verdedigend hart: Een stabiele dikke 7 met heel soms een uitschieter naar boven en helaas ook weleens naar beneden. Rechtsachter vandaag: Anita... Wat een lafbek van een voetballer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zelden een speler gezien die 7 van de 10 ballen achterwaards speelt 2 van de 10 breed en heeeeeeeeeeel sporadisch een keer voorwaarts handelt. Verschrikkelijk. Vermeer: Tsja goede stand-in. Heel snel Cilessen klaarstomen voor het echte werk. Ik ben fan van Frank de Boer maar mijn eerste twijfels over hem en zijn technische staf zijn gerechtvaardigd. Het tweede gedeelte van de tweede helft was een beetje zoals het moet, maar daar had de wind en de vermoeidheid van AZ ook een beetje mee te maken. En natuurlijk de gedrevenheid van Lodeiro. Lodeiro het voorbeeld voor meer dan de helft van de Ajax selectie wat betreft inzet en beleving. En als dat niet verbeterd dan hoort Frank de Boer niet thuis op de bank bij Ajax hoofdcoach..! Lees het stukje van Alibabba eens zou ik zeggen, heel duidelijk legt hij uit waarom het fout zit, en ik geem hem 100% gelijk. |
|
|
|