|
|
Guyt
|
|
|
De Boer spoort ook niet sorry mensen we moeten het nu met 9 man opnemen tegen de 11 van AZ. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Snap niet waarom Loderio niet op links mag spelen, deed het op de rechterflank tegen Palmeiras wel aardig vond ik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:31 schreef Guyt het volgende:De Boer spoort ook niet sorry mensen we moeten het nu met 9 man opnemen tegen de 11 van AZ. 8 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:30 schreef remco k het volgende:Nou Blind als linksback tegen de snelle Beerens en Anita rechtsback, verder staat het middenveld wederom gewoon hetzelfde, ik verwacht er nu helemaal niet veel meer van.. Haha dan is Alderweireld-van Rhijn-Jan--Koppens zo gek nog niet! Word weer genieten vanmiddag mensen had al weinig vertrouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:34 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haha dan is Alderweireld-van Rhijn-Jan--Koppens zo gek nog niet! Word weer genieten vanmiddag mensen De Boer blijft maar vasthouden aan Enoh op het middenveld, gaat hij ook niet meer van afstappen dit seizoen ben ik bang.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Nou jongens ik zei eerst : 1-3 ... draai dat maar om. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:30 schreef remco k het volgende:Nou Blind als linksback tegen de snelle Beerens en Anita rechtsback, verder staat het middenveld wederom gewoon hetzelfde, ik verwacht er nu helemaal niet veel meer van.. Wat een kloten opstelling, en dan druk ik het nog zacht uit.. Maar ergens komt er een gevoel naar boven dat er nog wat te halen valt vandaag.. Weet niet wat het is, maar of we gaan helemaal de mist in of we winnen met 1-3. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
De Boer heeft kennelijk geld gezet op AZ. Met Blind en Ebecilio in de basis is hij er zeker van dat het een kansloze missie wordt. Ze kunnen het net zo goed schriftelijk afdoen vanmiddag. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:33 schreef remco k het volgende:[..] Snap niet waarom Loderio niet op links mag spelen, deed het op de rechterflank tegen Palmeiras wel aardig vond ik.. Idd Remco mee eens , snap jij het nog?? Ik weet zelf ook dat het zoiezo lastig word daar bij AZ maar dat je dan uitgerekend je 2 zwakste schakels in deze belangrijke wedstrijd in de basis zet ongelofelijk.Getuigd van een dikke kronkel in zn kop. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:43 schreef romano het volgende:De Boer heeft kennelijk geld gezet op AZ. Met Blind en Ebecilio in de basis is hij er zeker van dat het een kansloze missie wordt. Ze kunnen het net zo goed schriftelijk afdoen vanmiddag. Had al geen hoge pet van de Boer na de situatie el Ham en zijn volhouden met Janssen als controleur, om maar te zwijgen van de onbegrijpelijke wissels en trieste korte corners maar dit slaat alles! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ik vrees met grote vrezen , blind in de basis , kut |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
100 euro op az , 235 terug |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het enige dat ik enigszins zou kunnen begrijpen is dat de Boer de jonkies niet voor de leeuwen zou willen gooien, als die jonge gasten weer verliezen beschadig je hun ontwikkeling wel mee.. Het is beter dat die jonkies in een goed lopend elftal komen te spelen dat snap ik wel..
mocht dit de reden zijn dan is dat een reden uit angst geboren, en dat mag en kan natuurlijk nooit bij Ajax.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
In maart 2011 speelden we ook met Blind en Ebecilio tegen AZ.. toen wonnen we met 4-0.. just sayin |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 14:12 schreef Grasmaaier het volgende:In maart 2011 speelden we ook met Blind en Ebecilio tegen AZ.. toen wonnen we met 4-0.. just sayin Maar als ik me niet vergis, toen zonder Enoh, en met v/d Wiel??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
5-1 naar de tyfus straks!
KUT KUT KUT OPSTELLING!!
Weg 31e kampioenschap! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dan riep je tegen mij dat ik een nagatieveling was????? Whahahahha.. Maar je hebt wel gelijk, zit ook niet met een lekker gevoel op de bank.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Is vandaag idd wel verdomd moeilijk om positief te zijn met deze waardeloze opstelling. |
|
|
|
|
TD4Ajax
|
|
|
Blind in de basis????? De boer is heeeelemaal de weg kwijt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 14:25 schreef remco k het volgende:[..] En dan riep je tegen mij dat ik een nagatieveling was????? Whahahahha.. Maar je hebt wel gelijk, zit ook niet met een lekker gevoel op de bank.. Ik roep wel vaker wat!
Ik zit met een kutgevoel op mn kruk.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hij is wel gewoon in alkmaar hoor! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
TD4Ajax
|
|
|
Dat is dan ook het enige wat is gelukt |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
waarom Ebecilio voor Aissati?????????????????????? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
buitenspel????????????????????????????????? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA we worden nu al genaaid! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Eriksen raakt hem niet.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
valt me allemaal goed mee hoe ze spelen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
vooral aanvallend vind ik Eriksen, SUlejmani en de Jong goed combineren |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wordt 6-1, ik heb het alweer gezien dit.....
klok klok klok, kastelein nog 1 aub! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
begin altijd ff goed, na 10 min. 1-0 achter en klaar is Ajax |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 14:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wordt 6-1, ik heb het alweer gezien dit..... klok klok klok, kastelein nog 1 aub! Ajax speelt goed hoor |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Valt me echt niet tegen hoor, Blind last van zn ballen.. FRANKIE!! WISSELEN!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ja de eerste 10 minuten zeg ik toch!
Let maar op, 1-0 achter zo |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: toen ik had gespost las ik dat :P |
|
|