|
|
Gruber
|
|
|
Sulejmani ook dramatisch!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
EBECILIO MAN!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dan mag ie er ook wel in zeg.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Doe dan met links man!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
kunnen we nog geen bal voor de pot krijgen ?????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
VINK IS DE HOER VAN ALKMAAR!!! VINK IS DE HOER VAN ALKMAAR!!! VINK IS DE HOER, VINK IS DE HOER, VINK IS DE HOER VAN ALKMAAR!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie wel goed dan, geenspeler bij Ajax die een voldoende haalt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
wat zijn we in Brazilie wezen doen ???? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:54 schreef amsterdammer113 het volgende:VINK IS DE HOER VAN ALKMAAR!!! VINK IS DE HOER VAN ALKMAAR!!! VINK IS DE HOER, VINK IS DE HOER, VINK IS DE HOER VAN ALKMAAR!!! Je had het net over positief je club aanmoedigen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niet zelfs, die speelt net zo hard dramatisch |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Genieten van het mooie weer en de lekkere Braziliaanse dames????? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: De Jong vecht voor wat ie waard, maar ook een paar foutjes. Hij is in mijn ogen de enige die een zesje verdiend. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zoekgeschiedenis op de PC van Theo Janssen: ''hoe verpest ik een vrije trap of corner'' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NOU KOM OP GVD AJAX>>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dat Vink de hoer van Alkmaar is, is ook positief richting het elftal bedoeld! Snappen ze waarom hij zo moeilijk geel geeft aan spelers van AZ, waardoor ze niet gefrustreerd hoeven te worden! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:56 schreef baco74 het volgende:[..] De Jong vecht voor wat ie waard, maar ook een paar foutjes. Hij is in mijn ogen de enige die een zesje verdiend. Daar kan ik dan nog wel mee leven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:56 schreef amsterdammer113 het volgende:Dat Vink de hoer van Alkmaar is, is ook positief richting het elftal bedoeld! Snappen ze waarom hij zo moeilijk geel geeft aan spelers van AZ, waardoor ze niet gefrustreerd hoeven te worden! Tsjaa. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: De sponser blij maken, niets meer en niets minder. Kom je thuis gaan ze over het cotract en de onrust binnen de club lullen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NOg 20 minuten te gaan, Ajax heeft eer balbezit en ik heb geen enkel gevoel dat het goed kan komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat moet haast wel....en geld opmaken |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
vind trouwens dat Eriksen ook een zesje verdient.. vecht voor wat ie waard is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:58 schreef remco k het volgende:NOg 20 minuten te gaan, Ajax heeft eer balbezit en ik heb geen enkel gevoel dat het goed kan komen. ik ook niet....ballen komen niet aan... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij vecht in ieder geval, aan de bal is het nog niks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Speelt ook beter dan 9 anderen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een inconsequente arbitrage. Iedere overtreding van Ajax van enige omvang is geel (en verdedigbaar), maar bij die kaashoeren blijft het in dezelfde situatie bij een vermanend vingertje. Neemt niet weg dat Ajax wederom niet best speelt (om het maar netjes te houden). |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja hallo.. ik heb het over inzet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Deze snap ik dan niet, Loderio voor Ebecilio?? Waarom, het is de enige aanvaller met nog een beetje dreiging?? Zoveel lengte, waarom niet een linkspoot op links en andersom. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
pff heb je die grafkop van Verbeek ook weer |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAA LODEIRO///////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:00 schreef remco k het volgende:Deze snap ik dan niet, Loderio voor Ebecilio?? Waarom, het is de enige aanvaller met nog een beetje dreiging?? Zoveel lengte, waarom niet een linkspoot op links en andersom. Omdat Lodeiro beter kan combineren en Ebecilio alleen maar voor eigen succes gaat |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Yes!!!!! Domme gele kaart voor Lodeiro. |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
hij zette deaanval mooi op |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:02 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Omdat Lodeiro beter kan combineren en Ebecilio alleen maar voor eigen succes gaat +101919237214074 |
|
|
|