|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: ben ik het niet mee eens |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: CAPS + knippen en plakken! Is niet heel moeilijk hoor! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Janssen het bos ingestuurd |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk eens op het scoreboard |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De scheids kan omogelijk zien of hij hem net wel of net niet raakt, dat hij ervan uitgaat dat ie geraakt wordt is gezien de reactie van Erikssen niet zo raar. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
de instelling van lodeiro dat missen de meesten bij ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker zo blijven denken. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
gozer ik pis dalijk in mn broek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: +1, lang niet alles lukt, maar hij gaat overal voor.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer een makkelijke kaart.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
en ja vink trekt weer makkelijk geel |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
dat is dan ook geel altidore |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Altidore ROOD!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op uit de counter 1-2 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: kop dicht kleine relnicht |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:14 schreef remco k het volgende:[..] De scheids kan omogelijk zien of hij hem net wel of net niet raakt, dat hij ervan uitgaat dat ie geraakt wordt is gezien de reactie van Erikssen niet zo raar. Toch moet ie pas fluiten als ie het daadwerkelijk ziet gebeuren, of als zijn assistent vlagt. Veel spelers laten zich vallen dan lijkt het ook of....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jezus graspik, je liet me schrikken man! Was even ergens mee bezig, zie ik ineens dit bericht!! Wilt u dat nooit meer doen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
ajb in de allerlaatste seconde 1 2 ....ik gun verbeek helemaal niets |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Pfff buikpijn...stressie hoor. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha kappen mafkees! Heb geen televisie dus het zweet breekt me uit man!! |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahaha kappen mafkees! Heb geen televisie dus het zweet breekt me uit man!! eensgelijks ;p |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahaha kappen mafkees! Heb geen televisie dus het zweet breekt me uit man!! eensgelijks ;p |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahaha kappen mafkees! Heb geen televisie dus het zweet breekt me uit man!! ohhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 16:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahaha kappen mafkees! Heb geen televisie dus het zweet breekt me uit man!! Nog een minuutje pik. Zal wel zo blijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
GODVERDOMME THEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De kans op een goede counter met veel ruimte en dan doe je dit.... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Niet lekker, Ajax heeft er geen fluit aan |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Nou jongens .. ik ben hier toch redelijk tevreden mee. 2e helft was aanzienlijk beter, maar nog steeds niet goed. 1-1 en op naar de kakkerlakken |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: beter dan 8 punten achter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben in ieder geval blij dat er in de tweede helft gestreden is, alleen heel erg raar dat dit alleen maar gebeurt bij achterstand of een rode kaart.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
ik voorspel dat verbeek gaat zeuren over de corner en de kaartenverdeling terecht is misschien nog we teveel kaarten az waren |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dan ben ik meer dan tevreden! AZ-uit is behoorlijk lastig en Ajax heeft zijn draai nog niet helemaal gevonden! Maar volgende week uit tegen die kakkies is een wedstrijd op zich en kan zo maar de omslag brengen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
gelukkig niet verloren....nu naar de Kuip.... |
|
|
|