BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax ( zondag 22 januari 14:30 - Eredivisie)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 22 januari 2012 - 16:23   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Ajax Is The Best --
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - zondag 22 januari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:22 schreef Ajax Is The Best het volgende:
wat zou er gebeurt zijn als Lodeiro er niet in was gekomen
Wat zou er gebeurt zijn als je dit berichtje niet had getypt?
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 22 januari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
haha Feyenoord verloren
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 22 januari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:24 schreef Ajaxfan675 het volgende:

[..]

kan je mijn vraag beantwoorden....en anders reageer je gewoon niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Ajax Is The Best --
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Dat weet je niet omdat het wel is gebeurt..

Als is een koe vanachter in de kont kijken.
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Tsja blij of niet.
We hebben toch een punt van de nummer 1 afgesnoept, al was het spel weer niet best.
Nu maar hopen dat AZ punten laat liggen in de loop van de competitie.
We hadden het zwaar in Alkmaar maar hebben ze toch op 1-1 weten te houden.
Toch wel en beetje knap, we waren na afgelopen donderdag door heel Nederland al afgeschreven,
we mistte een hoop spelers,
Alderweireld viel ook nog uit en veel moesten door (ook overdreven) gele kaarten er met de rem erop spelen.
Feyenoord verliest bij VVV, dus volgende week hoeven wij echt niet te verliezen in de kuip,
daar waar we vaak goed spelen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 januari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Whahahahahaha kakkies verloren! Heerlijk!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 januari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door amsterdammer113 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
1-0
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:24 schreef Ajaxfan675 het volgende:

[..]

Dan had jij niet gereageerd :)
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Heel AJAX is kut.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 22 januari 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:26 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dan had jij niet gereageerd :)
BaCo :P
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 22 januari 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:26 schreef Guyt het volgende:
Heel AJAX is kut.
??????????
lereeeen
 lereeeen - zondag 22 januari 2012 - 16:27   quote  deeplink  
gelukkig 1-1 , wanneer komt boilesen weer terug? Blind,imbecilio en vermeer moeten echt op de bank. Lodeiro er in totdat derk weer fit is. En cilissen erin
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:25 schreef baco74 het volgende:
Tsja blij of niet.
We hebben toch een punt van de nummer 1 afgesnoept, al was het spel weer niet best.
Nu maar hopen dat AZ punten laat liggen in de loop van de competitie.
We hadden het zwaar in Alkmaar maar hebben ze toch op 1-1 weten te houden.
Toch wel en beetje knap, we waren na afgelopen donderdag door heel Nederland al afgeschreven,
we mistte een hoop spelers,
Alderweireld viel ook nog uit en veel moesten door (ook overdreven) gele kaarten er met de rem erop spelen.
Feyenoord verliest bij VVV, dus volgende week hoeven wij echt niet te verliezen in de kuip,
daar waar we vaak goed spelen.
wij zijn de no.1...al was dat niet altijd te zien....we hadden echter moeten winnen....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 januari 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Heel AJAX is kut.
Whahahahahaha Guyt, het is inderdaad dramatisch! Maar volgende week wacht de Kuip, en dat is meestal garantie voor winst!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 januari 2012 - 16:28   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door amsterdammer113 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Heel AJAX is kut.
Het kan een stuk beter ja...denk dat we Lodeiro altijd moeten opstellen...de Boer moet wat beter naar zijn basiself kijken....zie liever Lodeiro op links dan Ebecilio...
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

wij zijn de no.1...al was dat niet altijd te zien....we hadden echter moeten winnen....
Sorry had het over de ranglijst van de Eredivisie en ja winnen had top geweest.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahahaha Guyt, het is inderdaad dramatisch! Maar volgende week wacht de Kuip, en dat is meestal garantie voor winst!!
Toch was ik er andere jaren geruster op dan nu...
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Janssen vandaag 5 ballen bij een ploeggenoot gekregen waarvan er slechts 2 vooruit werden gespeeld. Daarbij gewoon een keer of 15 balverlies.. Misschien Lodeiro op de plek van Theo..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:31 schreef baco74 het volgende:

[..]

Sorry had het over de ranglijst van de Eredivisie en ja winnen had top geweest.
Je had wel gelijk alleen dat doet pijn hahahaha....
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 22 januari 2012 - 16:35   quote  deeplink  
AZ Alkmaar 1 - 1 Ajax Amsterdam

1e helft: We begonnen het 1e kwartier redelijk goed aan de wedstrijd met goede kansen over en weer. Een (onterecht?) afgekeurde goal zorgt ervoor dat ons aller Ajax niet met 0-1 voor komt tegen de kaasboeren. Blind wordt er overigens keer op keer uitgelopen door Beerens en komt niet aan voetballen toe. De rest van de 1e helft kan ik kort en krachtig over zijn: KUT, TERING, TYFUS, KLOTE, BAGGER SLECHT!

In mijn ogen hadden deze wissels moeten worden toegepast: Ebecilio eruit - Lodeiro erin. Blind eruit - van Rhijn erin. Echter gebeurt dit niet en daardoor begint Ajax weer niet goed aan de 2e helft.

2e helft: Na een paar minuten in de 2e helft probeert Ajax het heft in handen te nemen en dat lukt aardig. Een aantal aanvallen leiden tot kansen voor onder meer: de Jong en Eriksen. Hierna vervalt Ajax in het oude patroon en AZ neemt weer de leiding in de wedstrijd door simpelweg Ajax onder druk te zetten en zelf er voetballend goed uit te komen. Natuurlijk kan geen enkele wedstrijd voorbijgaan zonder een blessure en dit keer moet Toby Alderweireld het veld verlaten met een blessure. Ricardo van Rhijn valt in voor Toby en doet dit in mijn ogen alleraardigst. Ik zie in hem een goede opvolger voor Jan Vertonghen als hij zou vertrekken de komende zomer. Na ongeveer 74 minuten komt onze grote vriend Nicolas Lodeiro erin voor Lorenzo Ebecilio en hij is direct van waarde in de 75e minuut door goal te maken (met behulp van Simon Poulsen) Het laatste kwartier is Ajax blijven aanvallen en dat resulteerde in een paar kleine kansjes, maar veel hebben we niet meer kunnen uitrichten.

Conclusie voor mij:

GOED:
- Eriksen : vocht voor wat ie waard was en speelde goed
- De Jong : zelfde verhaal als voor Eriksen
- Lodeiro : Man Of The Match ofcourse

SLECHT:
- Daley Blind
- Theo Janssen
- Eyong 'tarka' Enoh

Geef mij tegen de kakkies maar deze opstelling:

Vermeer, Anita (RB), Vertonghen, Alderweireld (Mits fit), Koppers, Enoh, Eriksen, Lodeiro, Ebecilio, de Jong, Sulejmani
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:33 schreef remco k het volgende:
Janssen vandaag 5 ballen bij een ploeggenoot gekregen waarvan er slechts 2 vooruit werden gespeeld. Daarbij gewoon een keer of 15 balverlies.. Misschien Lodeiro op de plek van Theo..
JA
Alleen hebben we er dan weer een El Hammie bij...Janssen op de bank...oei oei...
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 22 januari 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:35 schreef Grasmaaier het volgende:

1e helft: We begonnen het 1e kwartier redelijk goed aan de wedstrijd met goede kansen over en weer. Een (onterecht?) afgekeurde goal zorgt ervoor dat ons aller Ajax niet met 0-1 voor komt tegen de kaasboeren. Blind wordt er overigens keer op keer uitgelopen door Beerens en komt niet aan voetballen toe. De rest van de 1e helft kan ik kort en krachtig over zijn: KUT, TERING, TYFUS, KLOTE, BAGGER SLECHT!

In mijn ogen hadden deze wissels moeten worden toegepast: Ebecilio eruit - Lodeiro erin. Blind eruit - van Rhijn erin. Echter gebeurt dit niet en daardoor begint Ajax weer niet goed aan de 2e helft.

2e helft: Na een paar minuten in de 2e helft probeert Ajax het heft in handen te nemen en dat lukt aardig. Een aantal aanvallen leiden tot kansen voor onder meer: de Jong en Eriksen. Hierna vervalt Ajax in het oude patroon en AZ neemt weer de leiding in de wedstrijd door simpelweg Ajax onder druk te zetten en zelf er voetballend goed uit te komen. Natuurlijk kan geen enkele wedstrijd voorbijgaan zonder een blessure en dit keer moet Toby Alderweireld het veld verlaten met een blessure. Ricardo van Rhijn valt in voor Toby en doet dit in mijn ogen alleraardigst. Ik zie in hem een goede opvolger voor Jan Vertonghen als hij zou vertrekken de komende zomer. Na ongeveer 74 minuten komt onze grote vriend Nicolas Lodeiro erin voor Lorenzo Ebecilio en hij is direct van waarde in de 75e minuut door goal te maken (met behulp van Simon Poulsen) Het laatste kwartier is Ajax blijven aanvallen en dat resulteerde in een paar kleine kansjes, maar veel hebben we niet meer kunnen uitrichten.

Conclusie voor mij:

GOED:

SLECHT:
- Daley Blind
- Theo Janssen
- Eyong 'tarka' Enoh

Vermeer, Anita (RB), Vertonghen, Alderweireld (Mits fit), Koppers, Enoh, Eriksen, Lodeiro, Ebecilio, de Jong, Sulejmani
het is Eyong Tarkang Enoh ;-)
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

JA
Alleen hebben we er dan weer een El Hammie bij...Janssen op de bank...oei oei...
Dus moet je hem maar blijven opstellen?? Als iemand week in week uit niet goed genoeg speelt moet ie eens op de bank beginnen..
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 22 januari 2012 - 16:37   quote  deeplink  
Waarom van Rhijn niet in de basis gestart?Vond Ebicilio beter als de laaste tijd.
Ik zou Bulykin starten en Enoh eruit.Speelde beter als donderdag.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:35 schreef Grasmaaier het volgende:

Conclusie voor mij:

GOED:

SLECHT:
- Daley Blind
- Theo Janssen
- Eyong 'tarka' Enoh

Conclusie voor mij ....Lodeiro voor Ebecilio(leuk gespeeld maar te weinig rendement)...De Jong voor Janssen...Bulykin in de spits....
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:38   quote  deeplink  
Omdat van Rhijn een centrale verdediger is en geen back. Anita werd trouwens niet overlopen.
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Dat weet ik niet heb geen glazen goal.Maar als dit betrekking heb op de goal begrijp ik je niet helemaal.Was namelijk een eigen goal van Poulsen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 januari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Opbokken met Janssen!! Riep het al vanaf het begin en het word tijd dat het nu echt gaat gebeuren!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 januari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
-

remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:40   quote  deeplink  
Ben ik het zowaar weer met 113 eens..
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:40   quote  deeplink  
Kost ons gewoon punten om zo te blijven spelen.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 22 januari 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:39 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dat weet ik niet heb geen glazen goal.Maar als dit betrekking heb op de goal begrijp ik je niet helemaal.Was namelijk een eigen goal van Poulsen.
maar hij trapte de bal wel...Enoh had zeker de bal gemist :P
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:33 schreef remco k het volgende:
Ik wil je niet afvallen en ben het met je eens dat Janssen dr niks van bakte.Maar ik vind Eriksen ook echt bagger eigenlijk iedereen maar omdat jij altijd zo pro Eriksen bent.Van mij mag die ook echt weg ik zou dr niet rouwig om zijn.Laat hij nou ook eens een man worden.
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:41 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

maar hij trapte de bal wel...Enoh had zeker de bal gemist :P
Oooooooooooooooooooooooooooooooh maar zo ken ik er nog een paar.Kan wel zo zijn maar hij scoorde hem niet.
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2012 - 16:44   quote  deeplink  
ik weet niet wat ik hier van moet denken, de eerste minuten was het az en daarna heb ik een kwartier lang een heel behoorlijk ajax gezien, helaas gingen we weer van achter opbouwen en stoorde az direct, daar ligt onze zwakte, we kwamen steeds meer onder druk en je zag de goal ook wel aankomen!

na rust was het gewoon chaosvoetbal en hopen dat tie goed valt!
uiteindelijk 1-1 maar het is een resultaat waar je geen drol aan hebt, vond het wederom niet om aan te zien!

vond alleen ze inzet van de jong en eriksen wel goed, eriksen vond ik fysiek ook sterk en dat waardeer ik wel! theo janssen moet er echt uit, kan hem niet meer zien!
weer blessure met alderweireld!

Ook de scheidsrechter irriteerde me trouwens, weer was het vink, eigenlijk was het een sportieve wedstrijd en meneer trekt maarliefst 7 gele kaarten voor ajax, 4 van die overtredingen werden aan de andere kant ook gemaakt maar az kwam ermee weg!

kortom, heb me weer de rambam geérgerd en ik leg me hoop op volgend jaar
spijt me voor degene die het neit respecteren dat ik gewoon hard ben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:41 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik wil je niet afvallen en ben het met je eens dat Janssen dr niks van bakte.Maar ik vind Eriksen ook echt bagger eigenlijk iedereen maar omdat jij altijd zo pro Eriksen bent.Van mij mag die ook echt weg ik zou dr niet rouwig om zijn.Laat hij nou ook eens een man worden.
Laat ik voorop stellen dat ook Erikssen niet goed was vandaag, maar die won wel heel wat meer duels dan Janssen, die heeft er namelijk niet 1 gewonnen.. Heeft vandaag meer gestreden dan anders en dat hoort bij het proces om beter te worden.. Hoe kun je van ene jochie van 19 nu al verwachten dat hij als een man speelt.. Iedereen had het de afgelopen maanden over Maher en dat die zo sterk en goed is, maar Erikssen zet hem vandaag een keer of 3 gewoon fysiek van de bal.. Nogmaals, die speelde ook ver onder zijn niveau, maar Theo is gehaald als de gearriveerde ster en presteert daar absoluut niet naar, Erikssen is nog steeds een 19 jarig talent met een hoger rendement dan Sneijder en v/d Vaart op die leeftijd hadden. En vandaag heeft hij gestreden, dat gevoel heb ik bij Theo echt helemaal niet gehad.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 22 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:44 schreef Guyt het volgende:

[..]

Oooooooooooooooooooooooooooooooh maar zo ken ik er nog een paar.Kan wel zo zijn maar hij scoorde hem niet.
lolololololololololol
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ik weet niet wat ik hier van moet denken, de eerste minuten was het az en daarna heb ik een kwartier lang een heel behoorlijk ajax gezien, helaas gingen we weer van achter opbouwen en stoorde az direct, daar ligt onze zwakte, we kwamen steeds meer onder druk en je zag de goal ook wel aankomen!

uiteindelijk 1-1 maar het is een resultaat waar je geen drol aan hebt, vond het wederom niet om aan te zien!

vond alleen ze inzet van de jong en eriksen wel goed, eriksen vond ik fysiek ook sterk en dat waardeer ik wel! theo janssen moet er echt uit, kan hem niet meer zien!

Ook de scheidsrechter irriteerde me trouwens, weer was het vink, eigenlijk was het een sportieve wedstrijd en meneer trekt maarliefst 7 gele kaarten voor ajax, 4 van die overtredingen werden aan de andere kant ook gemaakt maar az kwam ermee weg!

Vind dat harde wel meevallen.. Prima analyse verder.
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

Ik kan Eriksen ook niet meer zien btw welke wedstrijd heb jij zitten kijken??? Eriksen was wel goed whahahahaha sorry.Onbegrijpelijk 1 woord OVERSCHAT.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Gun het Lodeiro trouwens wel.. Heb ook wel het gevoel dat die jongen speelt as zondag om 12:30
dege
 dege - zondag 22 januari 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:25 schreef amsterdammer113 het volgende:
Whahahahahaha kakkies verloren! Heerlijk!!!
beter als we gewoon op ajax letten, daar word je op dit momentook weer niet vrolijk van, 1-1 schiet je ook weer niks mee op en blijf je maar achter de feiten aanlopen. het draait gewoonweg niet bij ajax, zoals het hele seizoen al.
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:48 schreef remco k het volgende:
Gun het Lodeiro trouwens wel.. Heb ook wel het gevoel dat die jongen speelt as zondag om 12:30
ik heb steeds meer het gevoel dat frank niet meer weet waar die mee bezigi, lodeiro kan makkelijk mee, die mag van mij gewoon in de basis!
weet jij wanneer boerrigter , v.d wiel en ollesen terugzijn?
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ook Erikssen niet goed was vandaag, maar die won wel heel wat meer duels dan Janssen, die heeft er namelijk niet 1 gewonnen.. Heeft vandaag meer gestreden dan anders en dat hoort bij het proces om beter te worden.. Hoe kun je van ene jochie van 19 nu al verwachten dat hij als een man speelt.. Iedereen had het de afgelopen maanden over Maher en dat die zo sterk en goed is, maar Erikssen zet hem vandaag een keer of 3 gewoon fysiek van de bal.. Nogmaals, die speelde ook ver onder zijn niveau, maar Theo is gehaald als de gearriveerde ster en presteert daar absoluut niet naar, Erikssen is nog steeds een 19 jarig talent met een hoger rendement dan Sneijder en v/d Vaart op die leeftijd hadden. En vandaag heeft hij gestreden, dat gevoel heb ik bij Theo echt helemaal niet gehad.
19 0f niet dat maakt me niets uit.Feit is dat ik me wekelijks irriteer aan dat mannetje.Ik ken me niet geheugen dat ik dat bij vd Vaart en Sneijder zo erg had.Die vond ik toen echt al beter.En ik vind dat je die vergelijking niet mag maken.Hij mag zelfs hun schoenveters niet strikken.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 22 januari 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik heb steeds meer het gevoel dat frank niet meer weet waar die mee bezigi, lodeiro kan makkelijk mee, die mag van mij gewoon in de basis!
weet jij wanneer boerrigter , v.d wiel en ollesen terugzijn?
Boerrigter & vd Wiel een aantal weken.
Boilesen traint alweer met de groep
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 16:53   quote  deeplink  
En tja Lodeiro sorry hoor maar hoe ken dr daar zo over geoordeeld worden hij valt alleen wel eens in.Ik ben ook nog echt niet overtuigd van hem.
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik kan Eriksen ook niet meer zien btw welke wedstrijd heb jij zitten kijken??? Eriksen was wel goed whahahahaha sorry.Onbegrijpelijk 1 woord OVERSCHAT.
dezelfde als jij, het probleem is, eriksen is 19, je mag van die jongen niet verwachten dat tie een elftal compleet op steeptouw neemt!

hij lijd veel balverlies dat klopt, maahij is zo jong, vond het heel positief dat notabene hij vandaag fysiek meekon!
als janssen hem eens wat beter ondersteunde, kon eriksen en makkelijker voetballen en een keer balverlies permiteren, jongen geeft toch veel goede passes en hij is een van de weinige die een goede steekbal blijkt te hebben!

verder vond ik trouwens het apart dat je in de eerste helft er eenpaar keer uit kan komen en er 2 spelers vrij staan en een staat gedettusn 3 man, dat je dan die gaat aanspelen!
acties op eigen helft maken om daar 2 man voorbij te gaan en vervolgens de bal kwijt te raken!

het meest heb ik me geiriteerd aan sulejmani, verliest de bal en meneer loopt rustig vrder, dat tie maar zorgt dat tie de bal terug verovert! daar erger ik me aan!
Guyt
 Guyt - zondag 22 januari 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:52 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Boerrigter & vd Wiel een aantal weken.
Boilesen traint alweer met de groep
Boilesen blij als hij dr weer snel bij is, 19 jaar nog maar en gewoon al zo goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax ( zondag 22 januari 14:30 - Eredivisie)

0.0211548