BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Laten wij Jan ook zo makkelijk vertrekken ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 januari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
Ajax-verdediger Jan Vertonghen is niet te spreken over de clubleiding van de Amsterdamse club. De aanvoerder liet dat vrijdag weten tegenover AT5. De 24-jarige Belg heeft nog een contract tot 2013 en hij heeft niet het gevoel dat Ajax zijn contract wil verlengen.

"Misschien vindt Ajax het wel prima als ik vertrek, dat weet ik niet", zei de international van België. Technisch directeur Danny Blind liet onlangs nog weten dat Vertonghen zijn contract niet wil verlengen, maar volgens de verdediger zelf is dat niet zo. "Er is wel gesproken over contractverlenging, maar dat stelde niet echt veel voor. Die gesprekken werden al vrij snel weer afgebroken."

Diverse buitenlandse ploegen werden al in verband gebracht met Vertonghen, waaronder Bayern München en Manchester City. "Er wordt altijd meer geschreven dan werkelijkheid is. Maar ik denk dat ik in de komende tijd wel een mooie transfer kan maken", aldus Vertonghen.

Maar beste allemaal wat vinden wij hier van als ze zo gemakkelijk onze aanvoerder laten vertrekken ?
De aanvoerder die wel eens moedeloos met zijn schouders naar beneden loopt....maar nog een van de laatste der mohicanen is want onze Jan is een van de weinige die nog steeds gek van Ajax is...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 januari 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Mijn mening is dat we jan ten alle tijden moeten zien te behouden, de laatste jaren is gebleken dat hij een echte Ajacied is...een van de weinige...zelf zie ik hem ook graag als verdedigende middenvelder want dan kan hij nog meer naar hartelust opkomen...
Geef Jan een langdurig contract en hij leeft weer opnieuw op...
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 20:12   quote  deeplink  
Ik denk dat het tijd is om spelers te laten vertrekken. Al die spelers die constant bezig zijn met de volgende club waar ze willen gaan spelen zijn niet echt meer met AJAX bezig. Dus laten vertrekken en incasseren:

vd Wiel: 10 mio
Eriksen: 22 mio
Vertonghen: 10 mio
El Hamdaoui: 4 mio

Dan nog afscheid nemen van spelers die het niveau niet aankunnen en toch gewild zijn om één of andere onduidelijke reden

De Jong
Bulykin
Ebecilio
Aisati
Blind

Nog eens 15 mio.

Investeren in spelers die wel graag voor AJAX willen spelen.
romano
 romano - vrijdag 20 januari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Fijn dat Vertonghen een echte Ajacied is maar die kwalificatie alleen is onvoldoende om ook echt goed te zijn. Ik zou zeggen: Vertonghen loopt al een hele tijd mee bij Ajax maar is nog altijd niet uitgegroeid tot de verdedigende rots die hij inmiddels zou moeten zijn. Elke wedstrijd maakt hij fouten. Dit seizoen is het helemaal te treurig voor woorden. Dus tien miljoen vangen en weg ermee!
romano
 romano - vrijdag 20 januari 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:12 schreef Ajax mijn club het volgende:
Ik denk dat het tijd is om spelers te laten vertrekken. Al die spelers die constant bezig zijn met de volgende club waar ze willen gaan spelen zijn niet echt meer met AJAX bezig. Dus laten vertrekken en incasseren:

Dan nog afscheid nemen van spelers die het niveau niet aankunnen en toch gewild zijn om één of andere onduidelijke reden

De Jong
Bulykin
Ebecilio
Aisati
Blind

Nog eens 15 mio.

Helemaal smee eens! Kleine toevoeging: die graag voor Ajax willen spelen en die METEEN een goed niveau hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door romano --
Debiewl
 Debiewl - vrijdag 20 januari 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:

De Jong
Bulykin
Ebecilio
Aisati
Blind

Nog eens 15 mio.

Eriksen is 35miljoen waard nix 22
romano
 romano - vrijdag 20 januari 2012 - 20:17   quote  deeplink  
Als Eriksen 35 miljoen waard is, is mijn schoonmoeder 40 miljoen waard!

Maar voor minder doe ik haar ook weg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door romano --
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 20:17   quote  deeplink  
35 mio turkse lira's??
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 20 januari 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:

De Jong
Bulykin
Ebecilio
Aisati
Blind

Nog eens 15 mio.

Verkoop anders het hele team gewoon..
remco k
 remco k - vrijdag 20 januari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Er bestaat geen enkele speler die langer dan 5 jaar voor Ajax wil spelen.. Snap ook niet hoe iemand aan die illusie komt..
remco k
 remco k - vrijdag 20 januari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

+1
romano
 romano - vrijdag 20 januari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

GOED IDEE! EN DAN KOPEN WE DAAR AZ VOOR TERUG!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 20 januari 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:22 schreef romano het volgende:

[..]

GOED IDEE! EN DAN KOPEN WE DAAR AZ VOOR TERUG!
Nee, daar worden we beter van..
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 20:23   quote  deeplink  
Niet nodig, met Sigthorson, Sulemani, Boerrighter, Alderwereld, Boilesen, Cilissen, Enoh, Janssen hebben we een prima basis. Daar een paar aanvullingen bij en we hebben een prima team
romano
 romano - vrijdag 20 januari 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nee, daar worden we beter van..
Hadden we nu tenminsten bovenaan gestaan en in de volgende ronde van de beker gespeeld!
remco k
 remco k - vrijdag 20 januari 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:

en toch gewild zijn om één of andere onduidelijke reden

Deze zin wil ik er toch nog ff uitpakken..

Vraag jezelf dit eens af, zou er misschien een reden zijn dat deze spelers gewild zijn?? Is er misschien en reden dat ze bij Ajax niet renderen en ergens anders misschien wel??
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 20 januari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:24 schreef romano het volgende:

[..]

Hadden we nu tenminsten bovenaan gestaan en in de volgende ronde van de beker gespeeld!
Komt omdat het collectief beter was..
Als je puur kijkt naar de individuele spelers dan is AZ niet beter..
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
Misschien zien andere clubs er wel wat in. Net zoals wij de bij PSV afgeschreven Ooijer, Aissati als toppers hebben mogen verwelkomen
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 20 januari 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:26 schreef Ajax mijn club het volgende:
Misschien zien andere clubs er wel wat in. Net zoals wij de bij PSV afgeschreven Ooijer, Aissati als toppers hebben mogen verwelkomen
Ooijer is anders heel erg nuttig.
Maakt hem niet uit offie speelt of niet en staat klaar als het wel moet.
En het belangrijkste: Hij brengt de ervaring.
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 20:30   quote  deeplink  
De Jong is overigens een prima 12de of 13de man om bij de selectie te hebben, maar voor het geld dat buitenlandse clubs willen betalen zou ik zeggen adieu!
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 20:31   quote  deeplink  
Natuurlijk maakt het Ooijer niet uit of ie speelt met zijn capaciteiten en op zijn leeftijd nog kunnen cashen bij AJAX, hij zou wel gek zijn alshij iets anders zou zeggen
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 20 januari 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Iemand die weet hoeveel Ooijer verdiend?
remco k
 remco k - vrijdag 20 januari 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:32 schreef Hasjkoph het volgende:
Heel weinig, hij heeft ergens een aangegeven het te doen om de Boer te helpen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 20 januari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel weinig, hij heeft ergens een aangegeven het te doen om de Boer te helpen..
Dat bedoel ik..
Oftewel: Ooijer is heel nuttig, ondanks zijn hoge leeftijd.
Hoewel ik wel denk dat hij na dit jaar gaat stoppen.
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Volgens de site www.ajax1.nl een tonnetje of 7 in 2011, Dat is inderdaad erg weinig, voor een bankzitter van 36. Dat is inderdaad een nobele daad van Andre, om voor zo'n luttel bedrag zijn vriend Frank te helpen de bank op te vullen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door Ajax mijn club --
remco k
 remco k - vrijdag 20 januari 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:51 schreef Ajax mijn club het volgende:
Volgens de site www.ajax1.nl een tonnetje of 7 in 2011, Dat is inderdaad erg weinig, voor een bankzitter van 36. Dat is inderdaad een nobele daad van Andre, om voor zo'n luttel bedrag zijn vriend Frank te helpen de bank op te vullen
Ach ja, Mounir houd geen enkele bank bij Ajax warm voor iets meer dan 1,2 miljoen..
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Klopt, maar die levert dadelijk nog een mio of 5 op
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 20 januari 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 21:04 schreef Ajax mijn club het volgende:
Klopt, maar die levert dadelijk nog een mio of 5 op
Dan ben je anders heel erg hoopvol..
Ik denk dat we echt niet meer dan 2/3 miljoen krijgen..
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Dan kunnen we hem beter behouden. Hij en Frank de problemen bijleggen. Het is en blijft een vervelend mannetje,maar hij kan wel voetballen. Het is toch te gek dat wij een spitsen probleem hebben terwijl hij niet eens op de bank zit
Ajx
 Ajx - vrijdag 20 januari 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:23 schreef Ajax mijn club het volgende:
Niet nodig, met Sigthorson, Sulejmani, Boerrighter, Alderwereld, Boilesen, Cilissen, Eriksen, Janssen, Serero hebben we een prima basis. Daar een paar aanvullingen bij en we hebben een prima team
Zo klopt het, maar die Kameroenees moet je in de verkoop zetten, die jongen is echt hopeloos!!
Ajx
 Ajx - vrijdag 20 januari 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:32 schreef Hasjkoph het volgende:
1/7 e van het aantal dat hij bij Pisvee verdiende....
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - vrijdag 20 januari 2012 - 21:44   quote  deeplink  
De eredivisie heeft prima spelers die komende zomer transfervrij zijn en de meeste daarvan kosten een stuk minder dan de huidige bank en tribune: Wesley Verhoek, Simon Poulsen, Brett Holman, Jeffrey Gouweleeuw, Viktor Elm, Lasse Schone, Mads Junker, Douglas, Danny Landzaat en doen qua kwaliteit zeker niet onder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door Ajax mijn club --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 20 januari 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 21:44 schreef Ajax mijn club het volgende:
De eredivisie heeft prima spelers die komende zomer transfervrij zijn en de meeste daarvan kosten een stuk minder dan de huidige bank en tribune: Wesley Verhoek, Simon Poulsen, Brett Holman, Jeffrey Gouweleeuw, Viktor Elm, Lasse Schone, Mads Junker, Douglas, Danny Landzaat en doen qua kwaliteit zeker niet onder
Pols ze zou ik zeggen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 januari 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:

De Jong
Bulykin
Ebecilio
Aisati
Blind

Nog eens 15 mio.

Ben jij wel voor Ajax ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 januari 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:14 schreef romano het volgende:
Fijn dat Vertonghen een echte Ajacied is maar die kwalificatie alleen is onvoldoende om ook echt goed te zijn. Ik zou zeggen: Vertonghen loopt al een hele tijd mee bij Ajax maar is nog altijd niet uitgegroeid tot de verdedigende rots die hij inmiddels zou moeten zijn. Elke wedstrijd maakt hij fouten. Dit seizoen is het helemaal te treurig voor woorden. Dus tien miljoen vangen en weg ermee!
Met Vertonghen als aanvoerder hebben we de derde ster binnen gehaald...dit seizoen heeft hij die vorm niet kunnen evenenaren ook Janssen niet...ligt dit aan de spelers ??? Hoe komt het dat wij zoveel blessures hebben??? Spelers afbranden is zo gebeurd....een echte supporter steunt ze ook als het wat minder gaat....ligt het niet aan onze begeleiding want wie speelt wel beter dan vorig seizoen ???? Wie moet er voor zorgen dat ze stappen maken ????
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zaterdag 21 januari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:23 schreef Ajax mijn club het volgende:
Niet nodig, met Sigthorson, Sulemani, Boerrighter, Alderwereld, Boilesen, Cilissen, Enoh, Janssen hebben we een prima basis. Daar een paar aanvullingen bij en we hebben een prima team
En janssen kan het nivea (kan ff niet goed type) lekker aan sulemani erbij verkopen sighthorson en boerigter zijn nog lang geblesseerd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:09 schreef ajaxfan lol het volgende:

[..]

En janssen kan het nivea (kan ff niet goed type) lekker aan sulemani erbij verkopen sighthorson en boerigter zijn nog lang geblesseerd
lol....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 00:24   quote  deeplink  
Kutzeeuw Blind kan beter zijn zoon in de aanbieding doen...nu al de stropop van van Gaal....het moet echt niet gekker worden....
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/71747/vertonghen-lijkt-wel-of-danny-blind-zelf-van-me-af-wil

Achter de schermen is die 1/2 duitser allang bezig....het is een groot wespennest mannen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2012 door Jack Huntelaar --
romano
 romano - zaterdag 21 januari 2012 - 00:32   quote  deeplink  
Vertonghen gedraagt zich als een domme Belgische amateur. Kritiek op je ploeggenoten en de club hou je binnenskamers, zeker als je aanvoeder bent. Maar het is met Vertonghen steeds hetzelfde: als het fout gaat hebben anderen het gedaan, gaat het goed dan is dat vanzelfsprekend. Ajax doet er verstandig aan om afscheid te nemen van Vertonghen: er zit geen groei meer in. Voor hem tien anderen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:32 schreef romano het volgende:
Vertonghen gedraagt zich als een domme Belgische amateur. Kritiek op je ploeggenoten en de club hou je binnenskamers, zeker als je aanvoeder bent. Maar het is met Vertonghen steeds hetzelfde: als het fout gaat hebben anderen het gedaan, gaat het goed dan is dat vanzelfsprekend. Ajax doet er verstandig aan om afscheid te nemen van Vertonghen: er zit geen groei meer in. Voor hem tien anderen.
welke 10 dan ???
romano
 romano - zaterdag 21 januari 2012 - 00:36   quote  deeplink  
Bij wijze van spreken, Jackie, maar Vertonghen zijn tijd is op...
TD4Ajax
 TD4Ajax - zaterdag 21 januari 2012 - 00:45   quote  deeplink  
Danny Blind is duidelijk bezig de carriere van zijn zoontje te plannen.
Om er na een paar maanden achter te komen dat Groningen zelfs te hoog nivo voor hem is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 00:48   quote  deeplink  
Demi wordt nog steeds in het zadel geholpen door zijn pappa...daaron had Danny ruzie met Jol....maar goed Jol trok zijn eigen plan....uitzwaaien beide blindjes....
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2012 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kutzeeuw Blind kan beter zijn zoon in de aanbieding doen...nu al de stropop van van Gaal....het moet echt niet gekker worden....
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/71747/vertonghen-lijkt-wel-of-danny-blind-zelf-van-me-af-wil

Achter de schermen is die 1/2 duitser allang bezig....het is een groot wespennest mannen....
Geen dingen gaan verzinnen die er helemaal niet zijn..
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - zaterdag 21 januari 2012 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Demi wordt nog steeds in het zadel geholpen door zijn pappa...daaron had Danny ruzie met Jol....maar goed Jol trok zijn eigen plan....uitzwaaien beide blindjes....
Demi??? zijn zoon heet Daley, wie is hier nou een AJAX supporter, JAck??
Cyprioot
 Cyprioot - zaterdag 21 januari 2012 - 10:23   quote  deeplink  
Ajax is een handelshuis. We leiden jonge spelers op om ze met winst te verkopen of we kopen spelers voor weinig op jonge leeftijd met hetzelfde doel. Op een gegeven moment, uiterlijk rond hun 24e, zijn spelers aan het einde van hun houdbaarheidsdatum. De Nederlandse competitie boeit niet meer, motivatie verdwijnt, het wordt tijd voor het grote geld. Dat zie je nu bij Vertonghen. Daarom moet hij verkocht worden, temeer omdat hij anders gratis de deur uitloopt en dat is een financiele ramp. Zie vorig jaar toen Ajax ondanks CL inkomsten de Suarez transfer nodig had om een mega verlies te vermijden. Bijtekenen gaat hij toch niet doen, verkopen dus. Hetzelfde geldt voor VD Wiel. En dan lees je over een half jaar in een interview met VI, zowel van Jan als van Greg, 'dat ze de Nederlandse competitie ook wel gezien hadden; bewust of onbewust sluipt de nonchalance erin. Het is nu eenmaal heel moeilijk om eerst voor de CL tegen Real Madrid te spelen of de WK finale te spelen en korte tijd later op Woudestein tegen Excelsior te spelen.' Vaarwel Jan, maar hopelijk tot ziens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 10:12 schreef Ajax mijn club het volgende:

[..]

Demi??? zijn zoon heet Daley, wie is hier nou een AJAX supporter, JAck??
excuses Daley...staat los van dat ik geen echte Ajaxsupporter ben
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 09:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen dingen gaan verzinnen die er helemaal niet zijn..
Ik verzin niks Remco en dat moet jij toch weten...wie weet wat er achter de schermen gebeurd.....
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/58565/-van-gaal-al-bezig-met-nieuwe-spelers-.html
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 21 januari 2012 - 11:36   quote  deeplink  
Ze weten bij Ajax al een tijdje dat Jan naar een grote Europese club wilt.
Dat is jammer want ik vind Jan een geweldige speler,Maar zo gaat het nu eenmaal
bij Ajax.Ik zal even de nieuwe achterhoede van Ajax 2012/2013 geven,
Anita-Blind-Alderwereld-Ligeon en dan geef ik meteen aan waar we volgend seizoen naar
kijken,Anita en Blind te langzaam voor de top en verdedigen al jaren telkens
aan de verkeerde kant.Alderwereld opbouwend matig af en toe een knappe lange pas
Ligeon heb ik nog maar een paar keer zien spelen,ik heb mijn twijfels over hem.
Ik ben nu toch gezellig even bezig dan wil nog iets kwijt over Boerrigter hij maakte
in het begin een geweldige indruk,maar ik heb zijn oud trainer JanEverse gezien op tv die zei over hem toen hij bij Zwolle speelde dat hij altijd pijntjes had en het
meerendeel van het seizoen kregen ze hem niet aan het spelen.Nou lekker om te weten.
En voor Sigthorson geldt bijna het zelfde verhaal.Nou dat is nummer twee.
En het verhaal AlHamdoui is als je het goed bekijkt ook eigenlijk niet te geloven
Ik vind het ook een eikel maar de Boer schept de club en de supporters van de club
met een probleem op waar de Boer wel makkelijk mee weg komt.Vijf miljoen en twee
miljoen per jaar wordt wel erg makkelijk over gedaan.En dat gaat al jaren zo.
Volgende week moeten we naar de kuip met een elftal wat te langzaam is constant
aan de verkeerde kant verdedigt zich nooit aanbiedt heel slecht inpast,
nou de Boer ik weet het niet meer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Blind heeft zich gemeld....gelukkig maar....goed voor Ajax en Vertonghen...als ze hem langer vastleggen brengt hij natuurlijk weer meer miljoenen op...voor Vertonghen zelf had het beter geweest als zijn contract niet verlengd werd want zou hij meer in zijn zak steken...maar goed dat betekent dat hij nog steeds gek van Ajax is.....
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/10189

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Laten wij Jan ook zo makkelijk vertrekken ?

0.0119230